Jobbintervju !

 
Nu stundar yacuzzin o bubbel i glaset.... sen lammfile´med  stomp... och den där stompen måste du pröva !
Man kan ha den till allt... och så Idol... såklart...
 
Stomp:
 
Koka skalad potatis  mjuk
Lägg över på ett stort fat 
Hälls på riven ost efter smak och  rejält med riven permesan
Salt o peppar
Dela sedan potatisen med gaffel i små bitar o blanda noga så osten smälter
Bred över ett lager creme frache  o  hackad persilja och blanda försiktigt
 
Äter du fisk... då byter du ut persiljan mot dill.
 
Ha en riktigt go fredagskväll nu alla !!
 
Kram & massa kärlek
 
 
 
1 Smiley:):

skriven

Mums så gott med lammfile nu blir jag hungrig. Här äts det bara godis just nu:)

Ser du något kul som händer mig:)?
kram

2 Moonshade:

skriven

Perfekt! Jag har alltid haft svårt för den frågan. Nu vet jag svaret.

Min fråga om du svarara mer idag: Ser det ut som om det kan bli sex med S? 😏

3 Moonshade:

skriven

Perfekt! Jag har alltid haft svårt för den frågan. Nu vet jag svaret.

Min fråga om du svarara mer idag: Ser det ut som om det kan bli sex med S? 😏

Svar: Ja, finns en god möjlighet... bara ni connectar bra.. kram :)
Esmaralda

4 Tingeling:

skriven

Tack för tips! Aldrig smakat heller.

Och jag lydde ditt råd, förde över mer pengar till sparkonto och nöjeskonto. Köpte i dag det jag velat länge, utom en lampa på rusta jag ska köpa också sen. Sen får jag vara nöjd för nu. Köksbord och tv bänk får vänta ett tag. Och dem fyra tröjorna hämtade jag ut idag och dem var så fina och passade mig precis. Köpt från vero moda på nätet. Jag gillar enfärgade, med någon liten detalj på, sköna, bekväma och inte för tajta tröjor.

I morgon blir det gröna lund! Har åkbiljetter kvar sen förra året. Perfekt.

Trevlig fredagkväll!

Kram!

Svar: Härligt.. så bra och så rätt ! Och när du är på gröna lund så kanske du ser den där halloween båten.. och den har sonen varit med och byggt.. han var arbetsledare där och knäckte extra bredvid studierna... så jag hoppas den är fin :) kram
Esmaralda

5 Skorpan:

skriven

Låter gott, men för en lchf:are mindre bra.
O vilken härlig kväll ni ska ha.

Jag blev påmind om att sköta faktureringen, nåja, hade väl inte direkt glömt den, bara ööh skjutit upp den lite, ajja bajja. Så ska man inte göra. Nåja, nu är det gjort o bakningen uppskjuten tills imorgon, så det blir lagombråttom igen. Att man aldrig lär sig o går o lovar att man ska sköta ekonomin o är ännu till okapabel att sköta såna saker. Förbannat...

Ha en bra kväll!
Kram Skorpan

Svar: Jo ni får ju inte äta potäter :) Du är den sorten som grejar saker och ting i sista momangen.. och påfallande ofta lyckas du.. var stolt över det.. kram :)
Esmaralda

6 Skrållann :

skriven

Hej!
Det lät gott.
Sonens bästis ska byta fotbollslag till ett elitsatsande lag och det har gått snabbt och lite i smyg. Sonen vill inget hellre ön att gå långt i fotbollen. Mannen tränar laget och vi känner familjen väl och skulle planera en resa ihop.
Det är så mycket känslor och jag tycker så mycket om dom men förstår inte alls hur de resonerar?!
Vill vara som vanligt mot dom men vår son kommer bli så besviken och vad blir bäst för honom? Hur ska vi göra bäst för att stötta sonen?

Kram❤️

7 Michaela:

skriven

Detta inlägg blev synligt för mig först kl 19.20. Något strul med blogg.se igen.

Låter som en superkväll! Ha det så mysigt😊

8 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ska komma ihåg det :),
För mycket tid vet jag inte riktigt hur jag ska göra av med, så det är väl där det kommer in, i sista minuten ;)...
Kram Skorpan

9 Vitlilja:

skriven

Är hon nöjd och bekväm med vår kontakt, blir hon glad när jag hör av mig? Känns som att jag får mer positivt gensvar nu jämfört med tidigare ?

10 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Wow låter så trevligt... här ses det också på idol.

En fråga, vad tror du om dejten som jag ska träffa i helgen? Kan det klicka till?
Hur ser mina chanser ut att jag möter kärleken just via detta sätt via en nätdejt som vi bestämmer att ses med?
Känns det som om jag är själv länge till nu innan jag är i relation?Kram

11 Smulan :

skriven

Måste verkligen testas.

12 DD:

skriven

Ser du min flytt i studentlägenhet eller vanlig hyres. Hade gärna velat få upp min syrra också. Om jag kan övertala henne

Kram

13 H:

skriven

Hej Es

Ser du hur många barn jag kommer få med min framtida man?
kram

14 Åsa:

skriven

Mmmmm låter gott E.

G är väl bara en liten småflört? eller el en go vän. undrar varför vi mötts igen? kram Å

15 Sofie:

skriven

Kan du snälla hjälpa mig och se om du kan se vart jag har förlagt min lilla plånbok som jag har mina betalkort och körkort i. Liten vit, i falskt skinn/läder. Hade den senast i tisdags när jag hämtade ut paket på macken. Har ringt dem men där har dem inte hittat den.Bruka alltid ha den i ett fack i bilen men där ligger den inte och jag kan inte hitta den på något annat tänkbart ställe. Jag vore så glad och tacksam för dig hjälp. Kramar Sofie.

16 Liverpool:

skriven

Jaha då kom det fram att min förra arbetskamrat och min systers man fått ihop det,Hon försökte med mej i sommras men jag kände inte att det var aktuellt då hon redan hade en annan och nu så har stolpskottet o blondinen funnit varandra. Tror inte det blir långvarigt o känns som min syster ska vara glad att slippa dåren hon var gift med.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: