Ditt eget jobb...

 
Eller hur !
 
Ha en go kväll nu & stor kram på er 💓
1 Dalkulla :

skriven

Det är verkligen sin egen skyldighet att ser till så ingen förstör livet för en. Finns dom som gör allt för att förstöra, det ska gudarna veta.

Har en go kväll du/ni också! :)

Kram!

Svar: Exakt !! Kram
Esmaralda

2 Michaela:

skriven

Word! Blir bättre på detta för var dag😊 Önskar dig en mysig afton! Kram

3 Browallia:

skriven

För några dagar sedan frågade jag dig om vi skulle få visshet i vad som hänt min väninna som varit spårlöst försvunnen i sex veckor och som Missing people sökt efter och Efterlyst i tv3 tagit upp i sitt program. I eftermiddags fick jag beskedet att hon hittats avliden. Polisen utgår ifrån att hon har blivit mördad. Redan när jag såg inslaget om henne på Efterlyst fick jag en stark känsla av att hon inte längre lever. Äskade vän hoppas du är hos din mamma nu som du saknade så mycket här på jorden. Var rädda om varandra KRAM

4 Rose:

skriven

Vet han att jag tycker om honom?
Hur känner han för det?

5 Virrhönan:

skriven

Precis så är det! Väldigt passande detta då jag var på en föreläsning med Christina Stielli. Hon pratade om positivt tänkande och att vara glad på jobbet. Vilken häftig människa och hon hade så himla rätt i sitt tänk. Mycket skratt blev det. Nu blir man ännu gladare på jobbet! Fick höra att jag och min kollega ger så mycket positiv energi och det är kul att höra, tror folk gillar oss...
Har även fått lite positiv energi från min snygging, blir han lika glad av min energi? Väntar och vill han att jag tar kontakt med honom?
En god kväll önskar jag dej💕

6 F:

skriven



Hur ser det ut för mig något nytt och spännande på väg in kram

7 Ma:

skriven

Hej Esmaralda
Haha, precis!

Kärlekn... Sker mötet i närheten där jag bor nu? Eller en bit bort?
Kram

8 Mikael:

skriven

Haha, jag skulle säga, våga ställa dig före i kön om du törs, jag är först i kön!


Kram
Mikael

9 Kvinnan :

skriven

Ser du mig bli mamma igen

10 HuldaMaräng:

skriven

Så sant! Det kan ibland behövas en krasch för att man ska inse hur bra man faktiskt hade det, och sen bygga upp något bra igen. Lite som fågel Fenix :)
Stor kram!

11 F.u:

skriven

Hej Esmeralda undrar om du ser något nytt och spännande på väg in i mitt liv du kan se kram

12 Skorpan:

skriven

Exakt, ingen annan än jag ska få förstöra mitt liv, o det är jag banne mig bra på. Tänk va bra att också jag är bra på nåt ;D. Ska kanske skriva in det i min cv, eller det att jag är bra på att äta..
Kram Skorpan

13 Barbie:

skriven

Hey goa Es! Ser du om R är min framtida man? Min soulmate? Kram

14 KristinaF:

skriven

Hej!
Det känns hopplöst, kärlekslivet. Har jag mött den rätta än? Känner jag honom? Sist nämnde du något i jobbsammanhang ,en det känns inte logiskt..

Hälsningar

15 An:

skriven

Hej Esmaralda.
Vill han visa mig distans? Eller varför hör han inte av sig något? Ser du om han tänker på mig?
Kram

16 Rosa:

skriven

Ja fy sjutton vilket bra jobb jag gör där:/


När kommer en vettig karl ta över mitt hjärta?

Godnatt:)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: