EllaBella och Saga gästbloggar !!!

Dagens gästblogg: EllaBella och Saga
 
Hej här är vi,  EllaBella och Saga!!
Vi gör allt tillsammans.. 
 
 
 
Och vi älskar att ligga i soffan men så hände något konstigt häromdagen.. Soffan var upptagen så vi fick ligga i korgen.. Titta bara så vi blir bortpetade från vår plats.. 
 
 
 
Tvåbeningarna tittar konstigt på oss när vi är ute och går i koppel men det struntar vi i.. 💕 vi ägnar vår tid till mycket meditation och vi sänder kärlek.
 
 
. Saga är en katt med mäktiga egenskaper och hon har helat flera tvåbeningar.. Hennes favorit är Cornelis..
 
 
 
Min (EllaBella)  livskamrat är min matte vi är själsfränder.. 
 
 
Puss på er alla här på bloggen från EllaBella och Saga.. 
1 Vågar:

skriven

Hej

Jag har förlorat mig själv. Kommer jag att våga och hitta mig själv igen snart??

Kram

2 Jennifer:

skriven

Kram och kärlek till er ❤️❤️❤️
Så fina ni är❤️

Finaste Es, plötsligt dök chansen upp att gå kolla på en alldeles underbar lägenhet i morgon, stor o rymlig och helt härlig. Och så lite för dyr för mig, men är
villig att leva på gröt och makaroner om jag skulle få lyckan att bo i en sådan bostad. Säkert många andra som tänker samma som mig!

Visning imorgon. Finns det
en chans att jag får den? Kram

3 Skorpan:

skriven

Så söta :).
O trevligt att få ett ansikte på en bloggvän :).

Här sitter jag o väntar på att ”kvällsturen” ska börja... O låt mötet gå undan så jag kommer mig hem nångång, vad tror du Es, går allt bra ikväll? Nån överraskning?
Kram Skorpan

4 Fiskaren:

skriven

Vilka fina och kloka djur du har. Och en vacker kvinna är du. För jag fråga vad det är för ras på hunden ? Hon liknar en hund jag hade i barndomen.

5 KW:

skriven

Vad roligt att de är sådana vänner hunden och katten. Kram

6 Mamman:

skriven

Vad roligt att få se en kär medlem i bloggfamiljen och dina fina djur som du brukar nämna. Tack så mycket. kram

7 Lillemor:

skriven

EllaBella och Saga så kloka ni är och kärleken från er kan jag känna. Er matte är också en god och Klok människa. Kram

8 Andy M:

skriven

Om jag tolkat rätt är du på väg norröver och jag skull med glädje bjuda ut en vacker dam som du på middag. EllaBella och Saga skulle inte bli lottlösa de heller. Ha en fin kväll.

9 Lillan:

skriven

Så fina bilder på er kramar<3


Es Ser du mig bo kvar i denna staden länge till?
kram

10 Livia:

skriven

Vad roligt att få se dig och fina EllaBella och Saga. Jag blev på riktigt gott humör på hemväg från jobb. Kramar från LIvia

11 Anki:

skriven

Gokväll
Så roligt att få ansikten på er <3
Så fina ni är ihop <3

Moses och Mira hälsar med svansvift och nospussar lite avundsjukt då "deras" katter inte vill dela korg utan har egna platser på mattes skrivbord.Där får inte hundar vara säger matte men det bryr jag mig inte om när matte är borta så måste jag ju se ut och det gör man så bra från skrivbordet säger Moses ,och förstår inte alls varför matte säger ner därifrån när jag vaktat huset såå bra.

Tacka matte för de fina bilderna !

Kram Anki med flock

12 Hedwig:

skriven

Vilken fin och överraskande gästblogg med underbara djur och så snälla ni ser ut allihopa! Jag önskar er allt gott från Nederländerna.

13 Carina ST :

skriven

Så fina ni är! Allihop, både fyrbenta och tvåbenta. Roligt att få se er.

Kram, Carina ST

14 Susanne Amalia :

skriven

FISKAREN EllaBella är en Appenzeller.. Schweizisk gårdshus hon gillar arrangemang skälla... Men är kärleken själv.. När hon älskar gör hon det med hela hjärtat 💕

15 Susanne Amalia :

skriven

Tack alla fina för era svar.. åsikter och middagsbjudning.. Så klart vi kan träffas på middag.. Det är alltid trevligt med vänner och alla behöver vi vänner.. Tillsammans är vi starka och får livet att fyllas av skratt och glädje..
Stor kram till er alla
💕

16 Susanne Amalia :

skriven

Till Fiskaren
EllaBella är en Appenzeller sennen hund.. En Schweizisk gårdshund.. Hon gillar att skälla men är kärleken själv.. När hon älskar gör hon det med hela hjärtat. 💕 förlåt för föra texten.. Mobilen stavar om..


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: