Nu har det hänt.....

Dagens gästbloggare är:  Mia

Hej och nu är det min tur att få komma med en nyhet till er som jag längtat efter.

Jag har hittat kärleken. 💘

Nu har  det hänt.  

Som jag har tjatat här och frågat. Som jag har väntat och längtat. I 8 år.

Min soulmate och min rätta.

Hon är det vackraste som finns under vår himmel.

En trind och söt mage, bruna glada ögon, håret som ett svinto och skrattgropar i kinderna .

Jag blev spådd att det var en kvinna jag skulle möta och har nog vetat att jag finner kvinnor attraktiva men det var ändå inte riktigt som jag tänkt förut.

Men nu när det hänt  så är det  så rätt som det bara kan bli.

 

Jag var på  bio tillsammans med en kompis och hon satt snett framför mig, helt okänd,  och vid ett tillfälle vände hon sig om och våra ögon  möttes och då hände magi. 

Vi viskade lite till varann under filmens gång och vi bytte kontaktuppgifter.

 Så fort jag kom hem så ringde jag henne och hon berättade att hon satt med mobilen i handen och skulle just ringa mig.

Vi var ute och fikade, vi hade myskvällar hemma, vi reste till Köpenhamn  och vi reste till Rom och vi  grillade och badade och lånade en stuga på en  liten ö. 

Det var som om sommaren aldrig skulle ta slut och som om den fortfarande inte  är slut.

 

 

Jag är så lycklig som man kan bli.

Nej, lyckligare.  

Lyckligare än jag någonsin trodde var möjligt.

Jag önskar samma lycka  till er alla i bloggfamiljen för jag vet ju att ni är flera som går i väntans tider på kärleken

Kram  Mia

 

 

 ............................
 
Datorn funkar... det är inget issue längre men i dag kan jag  i alla fall inte besvara några frågor
Jag är ute på tur med ena dottern.. och vi är iväg hela dagen !!
I morgon svarar jag som  vanligt igen
Kram & kärlek 💗

 

1 W:

skriven

Fantastiskt, lycka till ni båda!

Kram

2 Pia1:

skriven

Åååh så underbart, tack för glädje till morgonkaffet 😍

3 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Ha en go tur idag <3

Mia !! Så glad jag vart i hjärtat . All lycka till dig <3 Tänk att träffa sin soulmate på bion Tack för att du delar med dig . Lycka till med kärleken

Kram Anki med flock

4 Grethe Hagen :

skriven

Hei på deg Mia 👍😊😊

Noe sååååå fint å lese dette på onsdag-morgen👍🙏😊😊
Det er jo sååå vakkert 🙏🙏🙏💜
Önsker deg og ditt Hjerte en helt vidunderlig framtid sammen 👍😊😊😊💜

Klem fra Grethe 💐🌼🌷🌻🌱🌹🍀☘🌿🍃🍂

5 Grethe Hagen :

skriven

Go'morgen kjäre Ezmaralda 😊😍💜

Ville bare önske deg og din datter en knallfin dag 👍😊😍💚💜💝💟🌹

Onsdagsklem fra meg 🙏😍💚💟🌹💜🍀🌱🍃🍂

6 ThereseC:

skriven

Vad härligt att läsa om Mia 👍💞 grattis 🎉

7 Helena Ir:

skriven

Grattis Mia till kärleken..! Tänk att det går att träffa den även på bio..Jag önskar er ett härligt liv tillsammans..

Kram

8 Temperamentsfull blondin:

skriven

Wow! Stort grattis till er ❤️❤️

Underbart när ni delar med er om sådant här! Blir så genuint lycklig :)

Kram!

9 Kulla:

skriven

Underbar läsning💕👩‍❤️‍💋‍👩.. länge leve kärleken. Njut varje dag👍👌Mia. Ez ha en fin höstdag med din dotter. Kram

10 Skorpan:

skriven

Åh Mia, ja plötsligt stod hon, okej satt ;), hon bara där o era ögon möttes o det var där. Så underbart, härligt, ljuvligt att läsa om! Stort lycka till från en som också längtar!

Här ligger jag ännu i sängen för åkommat blev värre o nu gissar jag att jag verkligen måste ta det lugnare o inte stirra på skärmen ;). Måste ju bli bra till fredag då vi alla är bortbjudna på mat :).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

11 Nettan59:

skriven

Mia
Underbart att höra!! Grattis till dig (er) och tack för att du delar med dig 😊💕👍🏻 Kram

12 55:

skriven

Grattis Mia... Ez känner du in om jag klarar skrivningen på jobbet som ska göras om någon månad.

13 Dalkulla :

skriven

Tack så mycket Esmaralda för svaret igår.

Kram!

14 Michaela:

skriven

Underbart Mia! Stort Grattis och all lycka i framtiden❤️

15 Michaela:

skriven

Fantastiskt Mia! Stort Grattis till Er båda och all lycka i framtiden.

16 Browallia:

skriven

Mia, tack för att du delar med dig av din upplevelse. Önskar er all lycka :)

17 Lydia💕:

skriven

Oh så härligt och läsa att det faktiskt kan hända så där bara va glad jag blir
Lydia 💕

18 Camilla:

skriven

Hejsan såg man kunde ställa en fråga gratis, förra helgen så hamnade jag och en kompis i bråk, denna kille har jag alltid tyckt om och jag har känt honom sen jag var lite, och vi har alltid haft någon form av kontakt. Markus heter han
Under sommaren detta år så har han varit förbi och hälsa på väldigt mycket men så blev det storbråk mellan oss i helgen som va och vi blev sams dagen efter men han var väldigt stöddig mot mig och i form av otrevlig men min fråga är till dig, kommer vi att bli kompisar igen som det var?? har mått så himla dålig och har verkligen svårt att släppa det här, skrev till honom i Måndags , men fick tyvärr inget svar.
Tack på förhand


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: