STORHEALING OCH DJURHEALING !!

 Som alltid när jag är ute och far blir det storhealing på distans!
 
 Healingen får av stapeln på  SÖNDAG den  16/9  klockan 21-22
 
Alla är så hjärtans välkomna att delta !!
 
 
 
Kostanden är 100 kronor
 
Kan du inte aktivt delta i healingen  så finns det en god chans att  den fungerar i alla fall
Det går också utmärkt att ge bort en healing till någon som inte är medveten om det
 
En healing kan bara göra gott och aldrig illa
 
Vill du delta i healingen då swishar du 100 kr till:  123 597 9752
 
Eller så sätter du in på mitt plusgirokonto: 1354552-0
Framtid & Rådgivning/ WIDA
 
Betalar du från utlandet:
 
IBAN: SE89 9500 0099 6042 1354 5520
 
BIC /swift)  NDEASESS
 
 
 
När du betalat mailar du mig  på: [email protected] och talar om  hur du valt att betala och du anger  tre ting som du vill uppnå med din healing.
 
Jag mailar dig bekräftelse och healinginstruktioner i retur.
 
-----------------------------------------
 
 
 
På fredag  den   14/9 är det dags för  Nettans djurhealing på distans.
 
Kostnaden är 100 kronor per familj - oavsett hur många djur du har
 
Du är välkommen att anmäla ditt/dina djur från och med nu och fram till kl 17.00 på fredag.
 
Swisha 100 kr till: 070 6661570 och sedan skriver du ett sms till Nettan och talar om
vilket/vilka djur du har, djurets namn  och vad du önskar uppnå med healingen
 
( Har du inte swish eller bor utomlands så meddela detta till Nettan i god tid och du får hennes kontonummer istället. ) 
 
Healingen kommer att börja kl 20.00 på fredag och Nettan healar ett djur åt gången 
 
Hon hälsar alla djur välkomna
 
Kram 
💗
 
P.s. Och glöm inte erbjudandet om att få ställa tre frågor för 100 kr via telefon på torsdag
Alla info om detta finns i bloggen från igår
1 Hönan:

skriven

TACK för ditt svar igår <3 det gav mig styrka och boost till att fortsätta med ett positivt sinne. Betyder mycket :)

Kram och hoppas ni har det fint i Stockholm!

Svar: Tack o kram :)
Esmaralda

2 Egenkär :

skriven

🎉
Finally!
Första gången storhealing.
Enbart fått individuell innan.
Måste vara extra kraftfullt..
När så många deltar :)
Undrar hur han kände kring mig?
Insida och utsida.
Om du ser något.
Tog initiativ till att höras igår.
Hoppas han blev glad och tänkt samma..

Kramar i massor!


Svar: Ja storhealing brukar bli något alldeles extra.. och han blev glad... kram :)
Esmaralda

3 Tingeling:

skriven

Detta är så generöst! Jag kommer nog behöva healing, är så himla trött, känns som det ligger en sjukdom vilandes i kroppen som inte bryter ut. I kombination med mitt pluggande kanske, men den känns inte jobbig, för det är bara roligt och intressant. Blir helt lyrisk när jag pratar om den. Önskar jag sökt ett år istället! Men går nog att anmäla sig till flera kurser inom detta senare. Jag har andra kurser jag vill gå också i andra ämnen. Börjar mer och mer i tanken att läsa enbart olika kurser i vår och inte jobba alls. Bara för att få lite input och inspiration och komma på vad jag vill. Skulle jag komma in på högskolekurser i vår så det blir heltid? Bör kanske söka många så jag kan gardera mig....

Nu sitta i massagestol, sen spikmatta, sen äta frukost och samtidigt lyssna på en föreläsning, nu innan jobbet.

Hoppas ni får en fin dag med alla besök!
Kram!

4 Tisa:

skriven

Jag har inte fått något prata med Pernilla. Det känns ledsamt. Känner hon detsamma eller är hon bara i ett flow och inte bryr sig?

5 Jossan :

skriven

God morgon...

Hurmöret är inte på topp idag. Jag mår faktiskt riktigt dåligt över det som jag valde att göra. Jag kanske inte var redo? Det kanske hade känts lika jobbigt oavsett vilken dag det varit.

L var riktigt ledsen och det förvänta jag mig inte... Han trodde allt var så bra. Men hur kan de va bra när vi bråkar ofta, han ville aldrig umgås med min familj eller släkt, han gav mig ingen nyckel till sin lägenhet, jag fick aldrig träffa hans familj. Vi kunde aldrig prata om framtiden. Jag önskade att vi skulle prata om att bo tillsammans, planera familj och allt... men han ville vänta 2 år med det. Men inte jag...

Gjorde jag rätt? Varför gör det ont i hjärtat? Hatar han mig?

Kram

Svar: Det är svårt att bryta upp oavsett med själv initierar avslutet eller ej... kram :)
Esmaralda

6 Tjatmoster:

skriven

Godmorgon Ez!
Jag undrar om du ser vad ”afrika resenären” kände efter mötet tänkte han på mej ngt och på vilket sätt i så fall? Kram 💖

7 <3:

skriven

Godmorgon kära Es vad är det som gör att min lilla hund började kräkas igår. Han vaknade inatt två gånger och kräktes i sängen.
Kram

8 Orolig:

skriven

Hej Esmeralda! Kommer han att höra av sig till mig tror du? Kram

9 EPM :

skriven

Godmorgon!
Healing, precis vad jag behöver!

Känner mig lite tveksam till festen på lördag, ska ju sova hos vänner. Känner mig lite ovan vid det- har vant mig vid lyan.

Skulle träffat en kompis på fredag men han är väldigt tyst nu, är nåt fel...?

Snart terapi, lite nevös. Det är en annorlunda slags terapi och jag vet inte riktigt vad jag ska vänta mig...?

Kram

Svar: Det är positivt att du söker dig ut lite mer och gör ingen big deal av att sova borta.. kram :)
Esmaralda

10 Andlig:

skriven

Jag undrar om en Alex. Tror du att han kan vara den ”rätte”? Jag är så osäker. Just med honom har jag känt av alla hans känslor. Exakt vad han känner för mig och jag blir lite vilsen. Har dragits till honom sen första gången vi sågs men jag kan inte säga varför. Jag både dras till honom och ”puttar” undan... varför,kanske för att se om han står kvar eller ger vika?

11 Skorpan:

skriven

Det tål att tänkas på, kanske borde man delta. Får tänka på det :).

De samma gamla hjulspåren fortsätter o nu är det ”kompisen” som ljuger för barnet. Nej hon skulle inte hå med ileken o ändå gjorde hon det. Igår var barnet ensam hela sagen i skolan. Ringde läraren som sa att hon skulle ta tag i det hela o nu undrar jag om det kommer att hända nåt på denna front. Det är inte trevligt att bli utfryst o det är ju bara några som gör det men sen får de med sig de andra, de som är ”snälla” få tuffisarna inte finns med. Blir det nåt slut på eländet? Två år kvar i denna skola, det är en lång tid :(...

Ja så jag är inte på nåt vidare bra humör idag, jävlas sur är jag. O ändå klassar jag mig mestadels glad. Kanske det går över, väntar på karma..
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Det kommer vända och bli så mycket bättre men troligtvis lite annorlunda än du tänker dig.. kram :)
Esmaralda

12 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du om svaret kommer idag?

Kram och kärlek.

13 Jennie:

skriven

Hej kära Esmaralda! Ser det ut att ske något positivt i mitt liv under hösten? Nytt jobb? Romantik? Något, anything? KRAM

Svar: Det beror lite på ditt eget mående,. dina initiativ och vad du ger ut... mår du väl och ta för dig lite och gör goda planer så kommer du att kunna så en del av det du skördar.. kram :)
Esmaralda

14 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad trevligt med healing.

Ser du möjligtvis varför det känns trögt att det blir något steget mot en seriös relation mellan oss?
Kram

Svar: Känns inte som om ni är ment to be.... kram :)
Esmaralda

15 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag undrar om du ser något nytt i kärlekens väg påväg mot mig där faktiskt känslorna är med?
Kram

16 Anna.L:

skriven

Hej! Om du har möjlighet att se, så har jag två frågor. 🌷
1. Måste jag skämmas över min fråga gällande filmaudition igår? Hoppas M.W förstod mig.

2. Ser du mig få ett musik, film/teater eller mode jobb ganska kort efter skolan? Vad är menat för mig.. drömmen är att jobba utomlands med mina kreativitet.
Kram!



Svar: Du har ingenting att skämmas över.. och ganska snart kommer du att söka dig utomlands.. kram :)
Esmaralda

17 Bubbel:

skriven

Tycker han att det är jobbigt då jag är sjuk? Och att jag nu går igenom en svår tid? Orkar han inte? Är det därför han inte vill vara min vän längre? Jag trodde att han brydde sig om mig....

18 Anna.L:

skriven

Läste också ditt inlägg från igår "Singel för alltid", nu hoppas jag att det inte sker mig såklart.
Ser du något om mitt första förhållande? Något om honom eller som kan ge liten positiv inblick...
Kram, tack för att din blogg finns!

Svar: Nej, det sker inte dig... kram :)
Esmaralda

19 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad är det min kärlek först ser hos mig som han lägger märke till?
Ser det ut att vara dags snart?
Kram

Svar: Din utstrålning.. helt klart.. kram :)
Esmaralda

20 Tildis:

skriven

Hej Es!
Hoppas du och Nettan har en trevlig vistelse på Värmdö <3
Ser min man ut att gå vidare i processen? Kram

Svar: Ja men det kan ta lite tid.. kram :)
Esmaralda

21 Barbie:

skriven

Köra es!

Vakten är söt vad tycker han? Ser Du något mellan osv lram

22 f:

skriven

bråkar med a-kassan och f-kassan har blivit återbetalnings skyldig till a-kassan finns det möjlighet att få pengarna ifrån f-kassan?

23 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Jag vill ju att barnet ska må bra.
Grr så pissed jag blir på dessa ”typer” i skolan..
Kram Skorpan

24 Mammas:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du det blir snart jag träffar en kille där känslorna finns med och det blir förhållande?
Blir det via nätdejting eller ute i verkliga livet?
Kram

25 Mim1 s:

skriven

Hej!

Blir det något nytt jobb för min man??? jag är riktigt orolig för honom. Rädd för att han ska stressa ihjäl sig på sitt nuvarande jobb. Dessutom så trivs han inte alls. Han mår så dåligt. Hoppas även jag få jobb mycket snart. Jag mår inte heller bra.


Kram

Svar: Ett nytt jobb kommer men det kan dröja ännu en tid... kram
Esmaralda

26 Bubbel:

skriven

Tycker han att det är jobbigt då jag är sjuk? Och att jag nu går igenom en svår tid? Orkar han inte? Är det därför han inte vill vara min vän längre? Jag trodde att han brydde sig om mig....

27 Rosa:

skriven

Jag hinner ju aldrig sånt jag verkligen behöver. Men storhealingen den ska jag vara med i. Behöver den verkligen. Blev ju besök på sjukhus för att kroppen så ifrån. Måste bli bättre på att ta hand om mig.

Längtar så efter en stabil kärlek. Jag ser att han har ju koll på mig ännu den gamla dejten. Ska jag ta initiativ till att höras igen? Han kanske ångrar men inte vågar? Det blev ju bara så fel senast men det har ju gått en tid nu......

Kram och ha en härlig dag.

28 Smöla:

skriven

När jag lagt barnen på kvällen så vill ja gå ner för att kolla på tvn, men Jag mår illa varje gång.. varför detta? Finns det någon ande som finns i närheten som jag mår dåligt av??

Svar: Nej att du mår illa beror inte på andevärlden ... det verkar som om det är något som sker inom dig själv... försök sätt fingret på vad det är så att du kan åtgärda... kram :)
Esmaralda

29 Eveline:

skriven

Hej Es, kommer jag och R hålka länge? Känns som vår relation blir starkare. Känns ju rätt. Du sa att det skulle vara bra i en period, vad sker sedan? Vad ser du?

Får passa på med spådom efter löning ak ak.
Kram Eveline

30 Michaela:

skriven

Underbart med healing! Om jag inte jobbar så är jag med :)

Funderar mycket på min ekonomi framöver. Utan hjälp från min mamma ibland så skulle jag inte klara mig och det känns förjävligt. 37 år och klarar mig inte själv. Vad gör jag den dagen mamma tex inte finns längre. Då kommer jag väl bli hemlös eller något. Blir ensam då och det skrämmer mig oerhört mycket😥 Kram till Er!

Svar: Du kommer i en bättre situation.... det blir ekonomiskt lättare ... du hittar din väg.. kram
Esmaralda

31 Ia:

skriven

Hej
Det vore något med heling, jag är ständigt trött och vet inte varför

Det är ett jobb ute som är ledigt och jag är väldigt intresserad av jobbet
Får jag jobbet eller kommer jag att stanna på min nu varande arbetsplats?

Kram

32 *:

skriven

Han säger att han älskar mig oerhört mycket men ändå så hånar han mig och säger dumma saker.

va fan är det för fel ??? Efter lite alkohol i kroppen blir han helt förbytt och otrevlig, o det blir bara värre.

Trodde vi kom varandra närmare ett tag, men det är som en orolig bergodahlbana.. upp o ner hela tiden.

Vad ska jag göra med honom ?
När han är bra är han riktigt bra, super på alla sätt. Men när han är dålig är han riktigt dålig...


Svar: Han bör inte dricka och det bör ingen göra som blir personlighetsförändrad och jag tycker att du ska dra dina gränser... kram :)
Esmaralda

33 Virrhönan:

skriven

Storhealing JA!! Hade glömt av det så jag blev jätteglad när jag läste detta! Jag behöver verkligen allt som går att få. Det känns inte som jag kommer ro iland och vill nästan kasta in handduken. Nånstans hoppas jag ändå att det kommer bli bra till slut...
Igår, jag blev lite full i skratt...var det så att Mannen tog en extra tur till affären för att jag åkte dit? För det gick väldigt snabbt att komma dit? Mina tankar bara far omkring som du förstår.
Kram💕

Svar: Lita på att det blir bra till slut.. jag lovar att så blir det ! Kram :)
Esmaralda

34 Mim1:

skriven

Hej!

Kommer jag på någon lösning snart angående jobb??

Kram

Svar: Ja det gör du... fortsätt din tankeprocess... kram
Esmaralda

35 <3:

skriven

Hej kära Es vill L träffa mig igen ?
Kram

36 Lilla blå:

skriven

Halloj - hur härligt med healing! Jag kommer ha tankarna på annat håll på söndag. Fast det kanske biter ändå även om man inte ligger ner i sängen och har tid att slappna av. En snabb fråga - vad är hans intryck so far? Kommer fikan bli av nästa vecka?

Ha det gott bloggvänner - kram 💙

Svar: Hans intryck är gott.... finns chans att fikan blir av.. runt 40 %.. kram :)
Esmaralda

37 AnDa:

skriven

Kära Esmeralda och Nettan , tack för den magiska tiden med er i söndag <3 det kändes som att komma hem och kände jag mig trygg <3

Jag är glad att ni tyckte om Biotherms produkterna och att jag kunde skämma bort er lite <3

Hälsa Nettan att jag bobblar och studsar lite fortfarande...

Vet inte om jag kommer träffa min soulmate i detta liv men jag hoppas och väntar hoppfullt .. även om jag är otålig lite ;-)
Tack för Stan <3
Kramar till Er från Nicky

Svar: Åh Nicky.. tack ska du själv ha... ja vi blev riktigt bortskämda med de fina krämerna !! Soulmaten träffar du, det VET jag. Stor kram från oss båda :)
Esmaralda

38 Nattis:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag är singel nu men vill inte vara det. Har vart det ett tag.
Ser du vad min tillkommande kärlek har för personlighet om du ser en sådan för mig?
Vad är det för man jag ska ”leta” efter så det blir rätt för mig? Men visst är ingen helt perfekt. Inte jag heller..
Är det dags snart?
Kram

Svar: En man med hjärtat på rätta stället och som snabbt visar detta.. kram :)
Esmaralda

39 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Ser du om vi har chans att få lägenheten vi tittar på?
Tack!

Svar: Ingen självklarhet men en chans finns det.. kram
Esmaralda

40 Anki:

skriven

Hej på er !
Storhealing Härligt !
Hoppas många deltar .

Här funkade inte datorn i morse ...stod ngt om serverfel...vilket var lätt avhjälpt visade det sig när sonen vaknade ,bara att starta om datorn .Ha så lätt det är om man kan !

Nu ut o surfa lite ;-)

Kram Anki med flock

Svar: Ja jag hoppas också vi blir många.. ju fler energier desto bättre brukar det bli ! Ja ibland är svaret så enkelt att man missar det :) Kram
Esmaralda

41 Rädd:

skriven

Hej E!

Var grodan ett tecken igår?

Kram och kärlek.

42 Happy:

skriven

Hej Es

Ser du mig bli lycklig?
kram

Svar: Absolut gör jag det.. kram
Esmaralda

43 Jennifer:

skriven

Hej fina Es. Storhealing låter härligt, kan det möjligtvis hjälpa min sjuka arm?

Ser du om jag snart får uppleva lite romantik o närhet? Då menar jag inte kärleken, den har jag slutat tänka på o drömma om. Blivit spådd sedan 2006 att jag ska möta kärleken o bilda familj, men det stämmer inte.

Jag menar nu något/någon TILLFÄLLIG? Finns det nån runt hörnet? Kram

Svar: Ja, det kan hjälpa med healing och särskilt storhealing eftersom vi är många och därmed stora krafter i omlopp men garantier finns ju inte.. kram :)
Esmaralda

44 Kiara:

skriven

Hejsan Es!
Hur kommer det gå för Sverige och valet? Ser du vem som vinner - Socialdemokraterna eller Moderaterna? Tack i förhand! Kram Kiara 💗

45 Kiara:

skriven

Hejsan Es!
Hur kommer det gå för Sverige och valet? Ser du vem som vinner - Socialdemokraterna eller Moderaterna? Tack i förhand! Kram Kiara 💗

46 EE:

skriven

Fick lite healing när jag låg på sjukhuset. Var som en blixt plötsligt gick genom mitt huvud typ. Tror iaf det var healingen. Känns så.

I helgen är det troligen träff med Robin en kväll. Vore mysigt att hitta på nåt, äta ihop eller kanske se nån film på bio el vad som. Men det är om det kommer från honom som förslag. Jag tror inte jag tänker berätta att han betyder mycket för mig, känns med som det får komma från honom först. Eller? Vill ju på något sätt ändå att han ska veta innan han åker på långresan.

47 Jennifer:

skriven

Hej igen fina Esmaralda.

Nu gäller det att ta nya tag fast besvikelsen över det missade utlandsjobbet ännu svider rejält. Nu just känns det svårt att orka vara positiv och fokusera framåt då hela livet är upp och ner. Hur ska man ORKA. Och så min jäkla inflammerade arm som ställer till det. 😔 måste försöka börja söka alternativa sätt att få hjälp för det finns inget som vanliga läkare/kirurger kan göra.

Nu står jag inför ännu ett val: eventuellt flytta in i en fin men dyr bostad i början av oktober, och isådana fall måsta välja bort en utlandsresa i november som jag hade tänkt göra för att sporra mig själv...eller välja bort lägenheten och hoppas att det dyker upp något lika bra i närheten av dotterns förskola. Och då göra resan.

Livet är verkligen bara en massa val, jämt. Det är tungt då man är ensam att ständigt fatta besluten ensam utan stöd från någon annan.

Söker med ljus o lykta vid något att klamra mig fast vid. Som får mig att orka vidare.

Svar: Ja livet är fullt av val... och de två val du nu står inför ger ju gott båda två... men en lägenhet mer på sikt..och en lägenhet behöver du.... kram :)
Esmaralda

48 Testing testing:

skriven

Hej!

Va fräckt å vara djurhealer :)
De behöver minsann sin dos de oxå. Funderar på vad alex ser i mig. Om nu litet intresse finns. Vi har bara setts en gång. Hoppas på mer. Kramar från mig 💖

49 Bab:

skriven

Hej Esmaralda.
Talar han sanning för mig om att han jobbade så sent igår?
Ser du i allmänhet att han är ärlig mot mig?
Kram

Svar: Ja han försöker vara ärlig.. kram
Esmaralda

50 Louise:

skriven

Tänk att det har redan gått 17 år sedan terrordåden i NY. Tiden bara springer iväg. Helt sjukt att det sprids här i Europa också. Hemskt.

Igår blev jag helt låg. Inte nog med att Universum ger mig bitchslap efter bitchslap så fick jag en hård en igår. Min idol sedan 20 år tillbaka kommer till Stockholm nästa år och biljetterna släpps på torsdag och jag har inte ens råd att köpa en och jag vill så gärna gå. Men Stockholm ligger så långt borta så jag får vänta tills han kommer till Malmö, om han gör det.
Får väl kontakta honom och säga det haha.

Nåja nu ska jag sticka och posta ett brev till en som köpt en av mina böcker och så hoppas jag på jobb snart. Att någon från rekryteringen ska ringa.

Ha en fin dag. Hoppas ni har bättre väder än vi. Kram

Svar: Ja det är inte kul när man inte kan unna sig det man så gärna vill.. att unna sig lite ger livskvalitet.. men din tid kommer... det ser jag.. kram :)
Esmaralda

51 Wounderwhy:

skriven

Känns A som the one, eller är det en soulmate but not ment to be?

52 Misstjejen:

skriven

Hej

Har jag gjorde rätt om idag och J våga inte väl kom och säger något.

Så kommer han inte väl svar på min mejla?

Har jag vinna?

Ha det bra 😁

53 F.u:

skriven

Hur stor är chansen att vi kommer bo utomlands?

54 Ptos:

skriven

Hej Esmaralda!


Kommer min ögonlocksoperation att bli av?? lider av så kallad Ptos på ena ögat. Hoppas på att få operera hos ögonläkare landstinget.

kram

Svar: En operation blir det men jag ser ingenting kring omständigheterna :) kram
Esmaralda

55 Jungfrun:

skriven

Hej Es

Vem är min blivande?
kram

56 EPM :

skriven

Så ja. Terapin var bra- den kopplade ihop det jag vet med mina känslor och jag tror detta var ett bra steg i mitt liv. Det känns som att jag tagit av mig en stor ryggsäck som jag burit sedan jag var nio år gammal.

Vi kopplades ihop jag och terapeuten, kemin stämde. Vi var likadana i energierna, det kändes så.

Jag känner mig trött och uttömd men redo för resten av mitt liv.


Kram

Svar: Härligt.. kram o all lycka till :)
Esmaralda

57 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag känner mig så stressad vet inte om det har med jobbet att göra?
Känner av utmattningssyndrom ibland, det går lite upp och ner.
Ser du om jag alltid kommer ha dessa utmattningssyndrom eller om det kommer att bli bättre?
Går det här över?
Kram

58 Esset:

skriven

Många roliga nyheter på rad nu! Tycker du och Nettan alltid ska bo ihop 😉

Du Es! Känner du av något om hur han tyckte å tänkte kring vår oväntade träff. Undrar hur det fortsätter..

Kram kram!

59 EPM :

skriven

Tack Es!

Det bra du sett ska komma är välkommet nu. Antar att J var en resa jag behövde göra för att klara nåt som kommer senare.

😊❤️

60 Hopp:

skriven

Hej Esmaralda.
Råkade skicka ett klantigt sms till honom. Hmm vet inte hur han tar det, skrev att jag känner attraktion för honom.
Hur tog han det? Positiv eller negativ reaktion? Känner han kärlek? Känner han atttaktion för mig?
Kram

61 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser det ut att vara dags snart med mötet? Att möta en kärlek?
Kram

62 Kluven:

skriven

Hej Ez!

Tankarna far och jag motar bort. Men dom kommer åter hela tiden!
Det har gått 9 år! P***** borde vara ett minne blott, men av någon anledning är han inte det. Det var kärmek vid första ögonkastet från båda håll. Är han egentligen den rätte? Och jag den rätta för honom? Är det ödet som ser till att han äger en stor del av mitt hjärta fortfarande? Jag kan inte ge allt sålänge han finns där o tar upp en del av mig. Jag vill ha ett klart avslut, allt är lämnat öppet och det måste stängas!
Kommer han höra av sig till mig? Eller försöka kontakta mig?

Jag blir tokig snart!

Kram!

Svar: Du kan behöva ta tag i det och höra av dig till honom.. oavsett... om inte annat så blir det lättare för dig att göra ett avslut.. kram :)
Esmaralda

63 A:

skriven

Hej Es

Ser du om jag kommer ha en romans med P framöver?
kram

64 Rädd:

skriven

Hej E!

Snälla PM du ser något kring min jobbiga situation så snälla berätta, håller på att gå sönder av att inte veta!

Kram och kärlek.

65 Personlighet:

skriven

Jag är nyfiken på hur K är som person...kan du känna av/se något om hur han är till personligheten???

66 Helena Ir:

skriven

Varit på en föreläsning med en sån skön läkare,från ett nordiskt land..en sån skön mjuk framtoning och han presenterar allt så lättföreståeligt..ack ja,en sådan man vill jag träffa..att våra blickar möts är naturligt..måste vara mina blåa ögon..och humor..skojar bara..:) Men med den förståelsen för deltagarna är det så mycket lättare att ta in det som presenteras..

Allt gott till er båda!

Kram

Svar: Ja man blir bara så himla glad när det blir rätt.. och när det är rätt person på rätt plats.. kram :)
Esmaralda

67 Marabou monstret :

skriven

Skynda fynda gänget!
Rekommendera varmt storhealing. Var med sist.

Jahopp. Då var tisdagen avklarad. Inte min favoritdag, så försöker alltid sätta lite extra guldkant på den. Idag blir det kvällsfika i stan med kompis! Och på tal om guldkant. Du förutspådde lite pirr med en man för mig, men inget har hänt. Kan jag ha missat? Kommer något mysigt nu i höst ändå? Verkar missa alla förutsägelser.

Kramar å tisdagskraft 🌟✨☺️

68 <3:

skriven

Hej kära Es vill L träffa mig igen ? Min vän Eva börjar bli väldigt positiv inställd till honom kors i taket. Är han nedtyngd av sitt jobb nu något är det som rör sig i hans huvud. Han skrev att han ville berätta IRL vad som hänt.
Kram

69 Boudica:

skriven

Åh healing! Tack för påminnelsen, detta hade fallit ur ur mitt huvud.
Det var ett tag sen jag var med på en av healingarna så denna gång tror jag att jag ska försöka vara med.
Ska bara tänka ut vad jag verkligen vill få ut av den;)

Känner mig så trött, men behöver energi att ta mig fram! Lågt järn som gör sig påmint tror jag, men vad gör man när man är trött å inte känner för att göra mat. Att köpa färdiglagad mat är riktigt avtändande här!

Inatt när jag låg halvvaken efter att vaknat några gånger och försökte somna om sista tiden till klockan ringde, tyckte jag mig höra en liten melodi från mobilen, och hann ju även tänka "vad var det för nån märkligt melodi" men ingenting på mobilen som tydde på att den hade gett ifrån sig ett ljud. Hörde ju även vibrationen strax innan. Märkligt. Kanske jag drömde! Även sån stor besvikelse när jag insåg att det fortfarande är mörkt ute när jag måste gå upp!


Jo jag vet att jag ska sluta tjata om D, men jag testar en fråga till ;)
Han ser så glad ut ibland när jag pratar med honom!
Men det jag undrar är, finns möjligheten för något kortare mellan oss, lite mys i höstmörkret kanske? ;)

Kaffe dags! Somnar snart här, men träning står på schemat, å måste hitta något att äta, så strax ut i regnet till affären XD

KRAM!

Svar: Om det kan bli något kortare mellan er ser jag inte... det enda jag ser är att det inte blir något på sikt.. kram :)
Esmaralda

70 Jennie:

skriven

Hej kära Esmaralda! Ser det ut att ske något positivt i mitt liv under hösten? Nytt jobb? Romantik? Något, anything? KRAM

Svar: Ha antennerna ute,... och positiva ting sker.. till en början i det lilla men bejakar du detta så tar du dina steg framåt mot mer bra.. kram
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: