Vinnare är.....

 
 
Att kora en vinnare var minsann inte lätt... jag läste och jag kände in.. och herregud vad jag hade velat ge er varsin vinst.. varenda en ... för det är ju inte bara en av er som behöver det lilla extra.
 
Valet föll till sist på:  FISKAREN, ett stort grattis.
 
Kram & kärlek
 
 
 
 
1 Skorpan:

skriven

Grattis Fiskaren!
Hoppas att din syster så småningom kan känna frid...
Kram Skorpan

2 F.u:

skriven

Stort grattis fiskaren ❤

3 Jullis :

skriven

Grattis fiskaren ⭐️

Jag kom att tänka på att köpa en eller flera stenar efter inlägget.

En kvinna som drev en skönhetssalong kom mig nära en period i livet. Jag saknar henne. Hon gav mig ett par stenar när hon kände att jag ”behövde det”.

Svårt att veta vilken jag skulle behöva just nu bara. Kan du ge tips på någon sten som du tror hade varit bra för mig?

4 Kiara:

skriven

Stort grattis Fiskaren! Kram till er! ❤

5 Michaela:

skriven

Stort grattis! Kram

6 Susanne Amalia :

skriven

Stort Grattis.. Kramar 💕

7 Helen:

skriven

Grattiskram till dig fiskaren

8 A:

skriven

Grattis Fisken kram❤

9 sus:

skriven

hej
grattis.....
såg att min skyddsängel har en blå sten....
love sus


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: