Tack...

Först och främst... tack snälla ni alla som  kommenterat stöd och kärlek.
Jag älskar er.  På riktigt .  Tusen tack och det värmer ska ni veta.
-
 
Ja, nu är jag alltså hemma igen.
Jag och Nettan började med taxi till flygplatsen ochu den turen var inte att leka med.
 
Herregud... chauffören körde snabbt som en iller genom de slingriga vägarna och samtidigt knappade han på sin  mobil !!
 
 
Sen svängde han från höger till vänster i snabbt knyck.. och folk tutade och pekade finger mot honom och liksom illsutrerade att han var galen
 
Och  lite galen var han nog.
 
Plöstligt stannade han och skulle gå in nånstans och kissa.
Men okey. taxichafförer kan också bli nödiga.
 
Vi drog en lättnadens suck när vi kom fram till flygplatsen.. helskinnade !
 
 
 
Resten av resan gick hur bra som helst... lite stressigt i  Amsterdam vid byte av plan.. men vi hann med.
 
 
Och i Köpenhamn väntade maken så vi skjutsades hem till dörrarna både jag och Nettan.
 
Och hemma fanns sonen  som ska tillbringa påsken här  och är lille MG som blev gladast av alla över att jag dök upp
-
I dag blir en dag för att packa upp o tvätta och sen ska vi tre ( 4 med MG) ta oss an utemöblerna och försöka få allt  på plats.  Det är ju strålande väder.
 
Om igen.. tack snälla ni för era stöttande kommentarer
Ni är bäst !!
 
Kram & kärlek
 
P.s. Jag har fått mail med förfrågan om jag håller seanser/spår vias mail som vanligt och visst gör jag det. Precis som alltid !
 
1 Veronica i Barcelona:

skriven

Hej Es!

Skickar styrka och healing från Barcelona! trevlig påsk till dig och din familj!
Många kramar från Veronica och Lady

Svar: Tack och kram på er båda två :)
Esmaralda

2 Michaela:

skriven

Och vi älskar dig! Har försökt att sända healing även fast jag inte har den förmågan. Har en stark känsla att detta kommer gå bra!

Inget påskfirande för mig.Massa jobb och har varit extremt mycket att göra senaste dagarna. Igår kom en anhörig förbi och lämnade choklad till mig och läkaren som tog hand om hennes vän i tisdags kväll. Så gulligt gjort av henne och det värmde mitt hjärta även om jag inte tycker att jag gjorde något extraordinärt mer än att jag fanns där både som medmänniska och professionell som jag brukar göra och det uppskattas tydligen :) Synd bara att inte det kommer fram till chefen och lossnar det inte en tjänst så småningom så måste jag söka mig vidare fastän jag inte alls vill utan nu jobbar jag precis med det jag vill och det har tagit mig många år att komma hit. Blir rätt irriterad över att folk som tom är outbildade ( jo man får tydligen jobba outbildad på akutmottagning idag ) och har mycket mindre erfarenhet än mig belönas och jag förstår inte varför. Jag är värd mer!

Massa styrkekramar och hoppas att ni får en fin långfredag i det fina vädret!

Svar: Visst kan du sända healing och det är bra på det också :) Och du är värd hur mycket som helst.. du är så himla bra i dina möten med människor.. kram :)
Esmaralda

3 Camilla:

skriven

Skönt att veta du är tryggt hemma igen med dina kära! Önskar dig en fin Påsk iallafall, som tur har vi fint väder nu, säkert i Sverige med... KRAM

Svar: Tack & stor kram :)
Esmaralda

4 DD:

skriven

Skönt att du är hemma♥️🌸

Någon dag sen blev jag kallad för mamma från två helt okända olika barn. Den ena va en äldre tjej som fnittra och sa hej mamma. Den andra en liten pojke som sprang fram till grinden vid förskolan när jag gick förbi, hej mamma!

Va det bara en slump eller va det något slags budskap av något slag? Har inga egna barn.

Kram

Svar: Du har ju haft barn i tidigare liv... och somliga barn har tydliga cellminnen.. de bleknar som regel med åldern.. kram :)
Esmaralda

5 EPM :

skriven

Åh vad skönt att höra att ni kom hem tryggt❤️

Träffade honom igår, jag trivs med honom. Det känns rätt...
Menar han samma som jag när han säger att han vill att ”detta ska bli bra”?
Är det Han..?

Stor kram och välkommen hem❤️

Svar: Jag kan inte se om det är hans.. men det vet du snart.. kram :)
Esmaralda

6 Helena Ir:

skriven

<3 Fina Esmaralda du är själv så bra..och betyder så mycket för så många..Hoppas det ändå känns bra nu att vara på hemmaplan med dina nära..och MG som blev så lycklig..bara det betyder en hel del :)

Jag fortsätter att skicka healing till dig lite då och då..
Det här ska fixas..och bli så bra det går!

Jag ska själv ev,göra en operation så småningom..inget jag ser framemot..men ska kontakta vården efter påtryckningar från en vårdinstans..

Varit och tränat..och haft så glada samtal..vad gjorde jag utan dessa härliga människor.. :)

Dottern vill ha våfflor..så det ska jag grädda nu.. :)
Sen ut i vårsolen..

Stor kram..och massa,massa kärlek till dig <3

Svar: Tack snälla för healing och tankar !! Våfflorna smakar säkert... kram :)
Esmaralda

7 Jossan :

skriven

Hej!

Skönt att du är hemma! Lite prolog blir man faktiskt när man inte ser ett inlägg vid 6 på morgonen.


Jag åkte till mamma o pappa det är så skönt väder. Kanske ska passa på att få lite färg?


jag såg honom för några dagar sen.. den rätte.. Men inte hela honom utan en glimt av honom..

Du anar inte vad fin han är! Var det han jag såg?

Kram

Svar: Bli nu inte ledsen men jag tror inte det var han... fast jag kan ju ha fel.. kram :)
Esmaralda

8 Anna.L:

skriven

Läste föregånde inlägg, vill skicka massa stöd och kärlek. Jag känner minst två till tre av det som har klarat en sådan här förändring genom behandling. Du är en sådan fin människa och jag önskar dig all kärlek, kraft och trygghet under den här perioden. Hade tänkt ställa frågor idag, men väljer att inte göra det. Njut av det fina vädret! Massa styrkekramar! 💕

Svar: Tack fina du och stor kram :)
Esmaralda

9 <3:

skriven

Massa kramar & love till dig kära Es. Mysigt att du får komma hem till MG. Planterat och gjort klart på uteplatsen.Blev så fint. Kan nog bli ett glas Chablis och Taittinger ikväll. Fira våren lite.

Ser du någon varning med F för mig ? Hans yrke/sport är ju lite annorlunda än jag är van med. Tror du vi kommer få en mysig kväll tillsammans och han kommer gilla mig ? Vi har sprungit på varandra flera gånger sen i vintras. på banken, ute på lokal och på stan. Är lite förvånad att någon i min ålder flörtar med mig om han nu gör det ? F är nytänk för mig som du rådde mig till.
Kram

Svar: Ja nytänk känns positivt för dig.. om det blir F eller någon annan ser jag dock inte... men snart vet du.. kram :)
Esmaralda

10 Mumin:

skriven

Hej Esmaralda.
Det var inga roliga nyheter du kom med!
Men nu ska vi bara hoppas på det bästa. Det gör vi alla...
Har haft en lite jobbig dag idag.. mycket tankar som far runt och jag försöker att inte tänka negativt utan positivt.
Har väntat så länge levt såhär en tid.

Ser det fortsatt segt ut för mig kommande tiden i kärlek ser det ut dom om mitt singelskap ska fortsatta under den kommande tiden också eller ser det lovande ut att något händer och är påväg som blir långsiktigt?

Glad påskhelg alla!
Kram

Svar: Något bra kan vara på väg... kram :)
Esmaralda

11 Mercan :

skriven

Hej Esmaralda 🤗 😘 ❤️ Om jag shöper idag triss kommer det att bli nogåt 😢 tre klöver 😌 eller när kommer det att bli nogåt på euro jackpott 😌 😣 🤗 ♥️ 😗 ♥️

Svar: Nja.. räkna inte med någon storvinst inom närmaste tiden.. kram :)
Esmaralda

12 HuldaMaräng:

skriven

Ja, vi har ju vackraste vårvädret i Sverige nu!!
Nu får vi hoppas att allt blir till det bästa för dig, och att det inte är något att oroa sig för 💖
Tänker på dig, och skickar alla goda tankar jag kan!

Svar: Så snällt.. kram :)
Esmaralda

13 Maria:

skriven

Skönt att det har gått bra. Har tänkt på dig. Kram!

Svar: Tack.. kram :)
Esmaralda

14 Makaon:

skriven

Hoppas att allt går bra och att proverna visar att det är bra.

Svar: Tack :) kram
Esmaralda

15 Kärlek:

skriven

Hej Esmaralda.
Det känns lite jobbigt allt!

Ser det ut som om han tänker på mig eller har känslor för mig?

Kan du se om det verkar som om han kommer vilja satsa på mig någon gång eller framöver?
Kram

Svar: Han tänker på dig.. men det verkar vara något som stör.. ser inte vad.. kram :)
Esmaralda

16 Alie:

skriven

Skönt att allt flöt på vägen hem (även om obehaglig Taxitur till flygplatsen).
Ta nu han om dig o njut av det fina vädret och påsken tillsammans! 🐣🥚🐥☀️
Kramar 💫

Svar: Tack :) kram
Esmaralda

17 Khaleesi:

skriven

18 Skorpan:

skriven

Vilken chaufför, hade nog kissat på m7g själv ;). Allt väl, hemma 7gen o helskinnade. Kan tänka mig hur glad MG blev :), något gott i alla fall.

Vi på väg o fira påsk hos mamma, äldsta barnet på "krigsläger" så han kunde inte komma med, synd. Hoppas resan går bra, jag fick ju en varning gällande denna arbetsdag, men det är ju inte arbetsdag idag så jag undrar om allt går bra för oss?

Hoppas du kan lägga tankarna åt sidan ett tag Es o njuta av våren o påskgodiset :).
Kram Skorpan

Svar: Jadå, allt ser ut att gå fint.. ha det riktigt bra nu.. kram :)
Esmaralda

19 Sus:

skriven

Hej
Skönt att vara hemma....
Ta hand om dig....
Love sus

Svar: Tusen tack.. kram :)
Esmaralda

20 Dunegull:

skriven

Vad skönt att höra att du kommit hem väl! Försök njuta av påsken med dina nära och jag är övertygad om att det kommer lösa sig för dig! Skickar ytterligare styrke kramar!

Vet inte om du känner för att svara på frågor men jag provar. Vad är det som gör att han från hundkursen ej hör av sig till mig? Vad tänker han sedan vårt trevliga samtal? Skulle han vilja träffas tro?

Kram och glad påsk fina E!

Svar: Tack och jodå, jag kör på som vanligt med era frågor :) Han har tänkt höra av sig men de finns en tvekan och jag tror inte det har med dig att göra.. troligtvis finns en annan också i hans tankar.. kram :)
Esmaralda

21 Naturvän:

skriven

Hej!

Vilken tur att du o Nettan kom hem väl, hoppas du får en fin påskhelg med familjen.

Meningen är att jag skall jobba ca ett halvår hemma, med kortare avbrott för besök hos maken.

Har uttryckt önskan om att få vikariat på ett äldreboende i sommar (har jobbat där tidigare). Har inte hört ngt ännu, ser du om det dyker upp vik där.

Vill gärna jobba heltid och går nu på tim inom barnomsorgen, men där blir sällan heltid och dessutom blir jag oerhört trött av ljudnivåerna

Ha en fin dag!
Kram från Naturvän

Svar: Får du viket så bör du höra från dem när som helst nu... ring själv och fråga annars... chansen finns kvar.. kram :)
Esmaralda

22 Kiara:

skriven

Välkommen hem Es! ❤ Att fira påsk med gubben, sonen och lilla MG var ju inte planerat men blir nog lika mysigt det. ☺ Glad Påsk på dig/er och glöm inte uppdatera hur det med dig! Tänker på dig! Massor av kramar ❤❤❤

Svar: Tack ska du ha.. och uppdatering kommer.. kram :)
Esmaralda

23 Lola:

skriven

Hej Ez!
Hoppas att det inte visar sig vara något allvarligt och att det hela är en missbedömning från läkarnas sida. Upp med energin! 🌹

Svar: Tack :) kram
Esmaralda

24 Browallia:

skriven

Skönt att höra att ni är hemma. Taxifärden låter som en tur med stadsbussarna i min stad, när man kliver av är man glad att ha livet i behåll.

Härligt att göra i ordning uteplatsen inför sommaren. Det är för tidigt hos mig i norr, jag brukar vänta till den värsta attacken med björkpollen är över vid midsommar. I år ska det bli värsta säsongen på typ 45 år, jag kanske skulle investera i en gasmask!? Så jag kan vara ute ;D

Önskar dig och familjen en fortsatt trevlig långfredag.

En stor varm kram

Svar: Ja det där polleneländet är inte kul.. på gamla dar har jag blivit allergisk och får astma.. så märkligt ! Jag som tålt precis allt förut. Kram :)
Esmaralda

25 Jen.:

skriven

Ser du något hinder eller dåligt för resan jag planerar att göra?

26 Snödroppen:

skriven

Man ville inte tro det var sant det vi fick läsa igår, det gjorde verkligen ont och du ska veta att jag tänker på dej och skickar massor med styrkekramar💕 En kollega till mej genomgår samma sak, även hon hade en förändring vid mammografin och får svar på biopsin vilken dag som helst nu.
Nej livet blir inte alltid som man tänkt sej, jag undrar vad det blir av mitt liv, släpper han mej snart så jag får gå vidare och bygga upp mej själv?
Njut av dina nära och kära och det underbara vädret, kram💕

Svar: Väntan är nog allra värst ! Gå vidare och vänta inte.. din tid är nu.. kram :)
Esmaralda

27 Ghostwriter :

skriven

Hur ska jag tänka (för mig själv) för att inte reagera på allt och alla? Jag tänker det värsta eftersom jag har tufft bagage och nu när jag blivit utnyttjad av den jag trodde var min soulmate så är jag extra skör!

Dom i min närhet får acceptera det. Men i samma veva vill jag kunna tänka positivt och inte låta mitt bagage tära mig och mina relationer (alla slags relationer).

Jag känner mig som ett ufo.
Som inte kan tänka rätt.



Hoppas du får positiva nyheter om bröstet. Jag är orolig, för det var verkligen inte kul att höra. Vi älskar dig med!



Kram

Svar: Stärk din självkänsla så mycket du kan... det finns övningar.. läs på youtube... bagaget kan du behöva jobba på i terapi... det skulle gynna dig.. kram :)
Esmaralda

28 Tekla:

skriven

Hej!

Vi finns med dig hela tiden här på bloggen. Jag tror och känner att detta ska gå bra för dig. <3

Många kramar

Svar: Tack snälla... kram :)
Esmaralda

29 Michaela:

skriven

Mamma hälsar så mycket att allt kommer att gå bra❤ Och önskar alla en Glad Påsk! Hon har en liten undran efter att hennes ex make (min pappa) häromdagen skickade en vänförfrågan på FB efter 24 års total tystnad. Snacka om chock. Vet du vad det handlar om?

Kramar från oss och pussar till MG!

Svar: Hälsa mamma och tacka... jag tror att han kommit till en period i sitt liv då han inte orkar se framåt utan ser bakåt.. och där fanns din mamma... kram :)
Esmaralda

30 Ghostwriter:

skriven

Tack för du tog din tid att svara. Jag går i terapi men ska försöka gå dit fler gånger. Jag har ganska bra självkänsla men inte när relationer blir seriösa och betydelsefulla för mig. Då sjunker nog självkänslan mer än jag fattar.



Stor kram!

Svar: Ja, och det får du helt enkelt försöka jobba på.. kram :)
Esmaralda

31 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Ska träffa en man idag och dejta. Har träffat honom 2-3 gånger förut och han föreslog att vi ska vara hemma hos mig denna gång.
Har han baktankar med detta? Att han ska få ligga?

Är hans intresse seriöst för mig?
Att han vill att det ska bli något?Kram

Svar: Han skulle ju inte ha något emot att ligga.. om jag säger så.. men han är intresserad av dig... kram :)
Esmaralda

32 Dahlia:

skriven

Välkommen tillbaks till soliga sverige. Hoppas allting är bra med dig och fortsätter vara så. Med allt stöd härifrån så är jag säker på att det blir bra oavsett vad.

Senaste dagarna har jag fått spontana känslor av att han tänker på mig just vid det tillfället. Är det så? I så fall vad har han för tankar?

Svar: Positiva och bra tankar men med lite tvekan.. kram :)
Esmaralda

33 Bolla:

skriven

Håper det ikke er noe alvorlig. Håper på gode nyheter ❤

Har han fått kalde føtter?

Hva er forresten prisen for en seans nå? Begynner å bli lenge siden jeg har hatt en 😊

Svar: Ja han har börjat tänka i lite andra banor... priset för seans är 600 kr precis som innan... har haft samma pris länge nu.. kram o välkommen maila mig :)
Esmaralda

34 Jossan :

skriven

Haha! Nä jag blev inte ledsen :) börjar nästan tvivla på att han faktiskt finns 😂

Kram

Svar: Vilken tur :) Kram :)
Esmaralda

35 <3:

skriven

Hej kära Es, tack för svar.
Ser du någon varning med F för mig ? Hans sport anses ju lite farlig.
Kram

36 KristinaF:

skriven

Hej Esmeralda!

Det var ett tag sedan sist.

Ser du någon framtida kille snart? Tagit kontakt igen med S, han vill ta en fika. Han känns så trygg men jag är osäker på honom av yttre skäl. Finns det någon annan i bilden?

Jag undrar även hur arbetet ser ut för mig. Blivit spådd och där pratar man om att jag söker mig till något nytt.. Ser du något?

Varma hälsningar

Svar: Jag ser ju någon annan än S i din framtid... och jag ser ett nytt arbete för dig... det kommer så småningom.. kram :)
Esmaralda

37 CA :

skriven

Hej
Det var synd att vi inte hann med någon storhealing för då kunde vi sänt till dig från oss alla samtidigt.
Det kommer att gå bra för dig, känner jag.
Kram

Svar: Tack snälla !! Kram
Esmaralda

38 Dunegull:

skriven

Tack för svar E!
Betyder det att du tror han kommer höra av sig eller inte?

39 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda 🤗 😘 ❤️

40 Mussen:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag vet att du inte ser i tid. Så jag vet att det här inte är någon garanti.
Men jag längtar väldigt mycket.
Undrar just nu hur det ser ut om jag frågar om det ser ut som om jag är 2 barnsmamma när jag är 32 år?
Om det känns väldigt osäkert ut eller ganska troligt
Kramar

41 Muu:

skriven

Hej Esmaralda.

Detta bra som kan ske mig, kan det handla om ”honom” jag börjat träffa nu?
Kram

42 Kråkan:

skriven

Hej Esmaralda.

För att skingra alla dessa frågetecken kring honom som finns i mitt lilla huvud.
Till det viktiga,
Kommer han någonsin att vilja satsa på mig nu eller framöver någon gång?
Kram

Svar: Det känns som om du bör gå vidare... kram :)
Esmaralda

43 <3:

skriven

Hej kära Es, tack för svar.
Ser du någon varning med F för mig ? Hans sport anses ju lite farlig.
Kram

Svar: Jag känner ingenting varnande.. inte just nu i alla fall.. kram :)
Esmaralda

44 Love is in the air:

skriven

Hej Esmeralda,

efter en lång och krokig väg med en man känns det nu äntligen som saker och ting börjar att lossna och väntar på att träffas utanför jobbet. Hur ser det ut, finns det någon möjlighet till någon träff under påskhelgen?

Svar: Ja det finns en möjlighet.. kanske inte så stor men den finns.. kram :)
Esmaralda

45 Tingeling :

skriven

Skönt att ni kom hem ordentligt! Du kan ju alltid åka tillbaka en annan gång 😊

Här är det lugna gatan. Jag har yogat, suttit i massagestolen, legat på spikmatta, varit på massage, ätit god lunch, varit i solen. I morgon likadant... plus att jag ska fixa balkongen. Behövde detta känner jag. Söndag får bli lite samma. Tänk sen när jag pluggar... då kan jag göra allt detta utan stress. Finns bara fördelar med att plugga. Känner bara frid just nu.

Nu ska jag ta en glass till "kvällsmat" bara för jag vill och kan! 😆

Underbart att våren är här och man kan sitta på sin uteplats och/eller balkong!

Kram!

Svar: Ja, ibland behöver man pyssla om sig själv... !! Låter härligt ! Om en stund ska vi äta middag UTOMHUS... kram :)
Esmaralda

46 CR:

skriven

Hej Esmaralda,
Hoppas du kan njuta lite iallafall av det fina vädret vi haft i
dag. Skickar healing till dig lite då och då.Känner att det kommer gå bra.. och Lycka till på tisdag.
Funderar på om min själsfrände bor här i
närheten?
Stor varm kram :)

Svar: Tack för healing och tankar... jag tror inte att din själsfrände bor riktigt nära dig... känns inte så.. kram :)
Esmaralda

47 Maria:

skriven

Hej.
Styrkekramar i massor fina ezmeralda ❤️💕❤️

Svar: Jättetack !! kram
Esmaralda

48 Monja:

skriven

Du är i tankarna, DU som ger så mycket. Häls. från Finland.

Svar: Tack snälla :) Kram :)
Esmaralda

49 Fina:

skriven

Hej Es, sänder dig all ❤️❤️❤️❤️ jag har!!

Är nu sams med honom och det gör mig glad ända in i hjärterötterna. Så sjukt. Så galet. Men det är bara så. Jag är en stark och självständig kvinna, aldrig mött en man som kan få mig att känna såhär. Är han glad att vi är sams? Kram

Svar: Tack snälla ! Ja det tror jag att han är... just nu får jag positiva vibbar.. kram :)
Esmaralda

50 Lydia💕:

skriven

Läste idag om allt och det kommer att gå bra ska du se och vilken tur att ni fick ett flyg hem även om det blev en jobbig resa hem för dig
Tur att du har en fin familj hemma och fina vänner runt omkring dog du är en riktig järnlady så det här klarar du ❤️
Vet inte hur M tänker eller hur jag tänker om allt
Blev en jobbig skärtorsdag med min dotter och hans nya men nu är det gjort
Lydia💕

Svar: Tack... ja jag förstår det blev en jobbig torsdag men nu ska du ha fokus på bra dagar.. kram :)
Esmaralda

51 Anne:

skriven

❤️

52 Dunegull:

skriven

Förstod inte svaret E. Han har tänkt höra av sig men kommit saker i mellan. Tror du han hör av sig till mig?

Svar: Ja, chansen finns att han gör det.. men tror inte det bli något mellan er.. kram :)
Esmaralda

53 Musen:

skriven

Hej Esmaralda.

Detta bra som kan ske mig, kan det handla om ”honom” jag börjat träffa nu? Eller bör det vara någon annan ganska snart...
Vet inte själv än,..
Vad ser du?
Kram

54 Maria:

skriven

Här kommer en dust med kärlek! 🥰

Svar: Stort tack.. kram :)
Esmaralda

55 Erika:

skriven

Hej! Kan det dyka upp någon flirt snart?

Svar: Ja, det bör det göra.. kram :)
Esmaralda

56 Milla:

skriven

Tänker på dig o hoppas allt går bra på tisdag!
Tycker min kollega att jag är jobbig när jag chattar ibland el tycker han att det är roligt? Vi är bara kompisar.

Svar: Jag kan inte se att han tycker du är jobbigt.. kram :)
Esmaralda

57 W:

skriven

Skönt att du är hemma tryggt. Jag hoppas att du och familjen kan få en trivsam påsk i det som är nu.

Tänker på dig!

Kram

Svar: Tack snälla du :) kram
Esmaralda

58 Musen:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag blir ju 30 i år.
Har 1 kärt barn.
Jag vet att du inte ser i tid. Så jag vet att det här inte är någon garanti.
Men jag längtar väldigt mycket.
Undrar just nu hur det ser ut om jag frågar om det ser ut som om jag är 2 barnsmamma när jag är 32 år?
Om det känns väldigt osäkert eller väldigt troligt ut?
Skulle ju helst vilja att det sker nu snart...
Tror du jag är tvåbarnsmamma när jag är 32?
Kramar

59 Fågel Grön:

skriven

Jag skickar många kramar o goda energier! Tänker på dig!

Svar: Tack snälla :)
Esmaralda

60 Helena Ir:

skriven

Det låter kanske konstigt..men jag ser under healingen en kvinna titta ner i bordet..bredvid står den vackraste av änglar..och känsla av ljus och glädje..

Kram :)

Svar: Ja, verkligen glädje... kram :)
Esmaralda

61 Augusti:

skriven

Önskar alla i bloggfamiljen en GLAD PÅSK.

Började igår att läsa din bok som är spännande och
underhållande.

Vilket spännande liv du har.

Jag har skickat healing till dig,
men är inte riktigt säker på att jag kan.




Svar: Tack så mycket.. och visst kan du !! Kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: