TÄVLING !!!

 
I dag är det tävling !!
 
Jag lottar ut armbandet " Tusen Blommor" som är Italiensk design.
Riktigt läckert att bära i sommar.
 
Vill du vara med i utlottningen så skriv en kommentar
 
I dag besvarar jag inga frågor utan det handlar bara om tävlingen.
 
Tävlingen pågår till kl 24 i natt och i morgon meddelas vinnaren.
 
Kram & kärlek
 
 
 
 
Sedan kan jag meddela att Nettan fått ett återbud i eftermiddag
 
Så du som vill ha spådom eller regression idag   får vara snabb och ta chansen.
 
Ring eller skicka sms till: 070 6661570
 
eller maila :[email protected]
 
 
 
1 Jeanette:

skriven

Ååå!
Va fint👌🏻Det skulle jag vilja vinna till min älskade dotter🕯❤️. Kram

2 Skorpan:

skriven

Nice, påmnner om en tavla jag såg igår, förutom färgen. Kanske det fylls på med goda energier också ;).

Då är jag med o ger det till min yngsta som för det mesta kommer hem från skolan på dåligt humör, arg eller ledsen. Det är ledsamt o jag vet inte riktigt vad jag mera kan göra.

Idag blir det coffee festival, inget kaffe hemma så jag kan dricka borta ;). Besökte samma festival för ett år sen o kan konstatera att det bästa är nog att vara på språng från morgonen. I något skede blir det så mycket folk att man inte ryms ordentligt att gå o se på allt som bjuds ut, blir nog lite ångest, o då är det dags att laga sig iväg hemåt/nån annanstans. Återstår att se vart ;).

Önskar alla en trevlig dag!
Kram Skorpan

3 <3:

skriven

Vilket vackert armband. Vill vara med och tävla och ge det till min mamma som en påminnelse att livet går vidare och att pappa alltid är med oss.
🌸🌸🌸

4 Sessan:

skriven

Hej!
Är gärna med o tävlar. Behöver piggas upp.
Kram på er

5 A:

skriven

Vilket härligt armband!
Deltar i utlottningen

6 MuminM:

skriven

Hej Esmaralda.
Oh herregud så fint!!
Jag vill gärna vara med och tävla.
Ett armband precis i min stil.
Älskar små blommigt och har tänkt på det senaste tiden att ett armband skulle vara fint att ha. Har inga armband och som singel mamma försöker man spara in på slantarna så det blir att tänka sig noga för,
Men det här var så fint🌸 skulle passa mig perfekt den här sommaren
Kram

7 Ester:

skriven

God morgon!
Jag är jättegärna med och tävlar om det fina armbandet.
Kram Ester

8 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Solen skiner och det är ngn plussgrad
Tårtan gick åt som smör och ungdommarna for ut i partynatten Jag fick en skön Tv -kväll i lugn o ro
Kan det bli bättre...jodå vinna fina Italienska armbandet...
Jag är med och tävlar !

Kram Anki med flock

9 Linda:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag vill gärna delta i utlottningen om det fina armbandet ❤️
Kram Linda

10 Solo:

skriven

Tusen blommor och Italinsk design så fint orden gifter sig :-) Älskar blommor och vem gör väl inte det egentligen ..klart man vill vara med i utlottningen om ett sådant vackert smycke. Vilka underbara reseskildringar du bjuder på man blir riktigt resesugen :-)
Ha det fortsatt gott du och Nettan.

11 KW:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla, kram

12 MImis:

skriven

Hej!

Jag vill vara med i tävlingen! Kanske ett turarmband som för med sig lite tur och glädje.

Kram

13 Anna E:

skriven

Va gulligt smycke!🍀 Tänk om man kunde vinna det :)

14 Jen. :

skriven

Jag deltar gärna i tävlingen. Har förälskat mig lite i en italienare men vi bor så långt ifrån varandra och det är ju såklart jobbigt. Skulle därför vara kul att vinna denna med italiensk design.

15 Kristin:

skriven

Dette var et nydelig armbånd, kjære Esmaralda.
Jeg vil svært gjerne være med i denne tevlingen.
Ønsker dere en herlig weekend.
KRAM!!!

16 Lotta:

skriven

Jag vill vara med i tävlingen.

Kram L

17 EPM :

skriven

Hej!
Så fint!
Jag är med i utlottningen. Vill ge det till min dotter, hon är så fantastisk på alla sätt. Hon försöker ordna allt även det hon inte ska, detta armbandet ska symbolisera att jag ser henne och att det inte är hennes jobb att fixa när någon är ledsen. Så när hon tittar på det får hon kraft att tänka ”nej”

Kram

18 MarjaLiisa:

skriven

Så vackert. Jag vill hemskt gärna delta i tävlingen. Kram.

19 En Ängel med ett stort hjärta:

skriven

Hej kära Es!

Åh vilket underbart smycke,
det är precis i mitt tycke!
Likt en Mandala att få bära på sin brunbrända arm,
att få njuta av dessa 1000 blommor skulle göra mig så varm!
Nu hoppas jag bara att ha turen att vinna,
Kramar i Ljus o Kärlek önskar denna hjärtegoa
Skånekvinna!

Kära Esmeralda så rart av dig att lotta ut ett sådant vackert smycke! Jag önskar er båda en underbar helg Kramisar från ett soligt men kallt Skåneland🌞💜👼

20 Ullegull:

skriven

Vill vara med i utlottningen!
Tycker hemskt synd om mig själv just nu (förkyld) och behöver något vackert som piggar upp 😍

21 MollyD:

skriven

Bara älskar det! Amore
Kram

22 MollyD:

skriven

Bara älskar det! Amore
Kram

23 J:

skriven

Wow det där armbandet står mitt namn på. Fick verkligen en speciell känsla när jag såg det.

Hoppas ni får fortsatt fina dagar 🤗🤗

24 Ghostwriter :

skriven

Jag är med och tävlar denna gång! Superfint.


Kram!

25 SusanneAmalia :

skriven

Oj vilket fint armband God Morgon och jag önskar er en fantastisk dag och härlig kväll .. Så klart att ni ska äta fantastisk Pizza och avnjuta ett gott vin ..
hoppas jag .. njut av en härlig lördag ...
kramar Tack för svar i går och jag hoppas att änglarna är med och att denna lilla tjej inte behöver vara med om något mer .. jag vet hur det är att växa upp med en mamma som har IPS .. eller Borderline .. och det är svårt ...

kramar och kärlek och så klart att jag vill vara med och tävla .. har ingen motivation förutom att jag tycker det
är fantastiskt vackert ..

Lördagskramar till er från mig,
EllaBella och Saga...

26 monja:

skriven

Hej , skulle gilla att bära detta armband, spec. när jag har födelsedag i morgon, fyller modiga 71.

27 J:

skriven

Hej Esmaralda!

60% att det blir han och jag skrev du. Kommer vi i så fall ha det bra tillsammans, blir det en bra relation?

28 Eva:

skriven

Armbandet är SÅ fint! Önskar jag har tur och vinner!

29 Lydia💕:

skriven

Vilket vackert armband jag vill gärna delta i tävlingen den bringar nog tur och lycka ❤️
Lydia💕

30 Eva:

skriven

Armbandet är SÅ fint! Önskar jag har tur och vinner!

31 Louise:

skriven

Jag är med och tävlar. Behöver lite tur för jag tror och känner att det är ett turarmband.

Håller mina tummar och tår.

32 Solstjärnan :

skriven

Hej😊

Så vackert smycke!

Är gärna med och tävlar för älskar ju blommor🌺

Ha en bra dag!
Kram från Solstjärnan ⭐

33 Idde:

skriven

Hej!

Jag vill gärna vara med i tävlingen! 😊

Armbandet påminner mig om det fina armbandet jag fick i present av min mormor och morfar efter en av deras utlandsresor för närmare 30 år sedan. Som tyvärr försvunnit på vägen.

Jag håller mina knubbiga tummar att jag har turen på min sida! 😂

Kram

34 Tiss:

skriven

Vilket jättefint armband! Verkligen jättefint. Jag skulle bli jätteglad om jag skulle få det. Det kanske skulle bli ett tur armband.

35 Anitha:

skriven

Jag vill gärna vinna detta till min underbara fru. Kramar

36 Jossan :

skriven

Åh hoppas på tur :)

Kram

37 Lovikka:

skriven

Hej! Klart jag vill vara med och vinna detta armband. Verkligen ett härligt sommarsmycke.

38 Helen:

skriven

Så vackert. Är gärna med i tävlar.

39 Marie:

skriven

Så enkelt men endå uppseendeväckande! Precis det jag uppskattar i livet🌸

40 Barbie:

skriven

Så enormt vackert armband! Önska jag kunde få vinna den, då kommer jag dock bära den helaaaa sommaren för det är såååfiint😍
Kramar ezz

41 Camilla:

skriven

Väldigt vackert!

42 Elsie🌷:

skriven

Jag är gärna med och tävlar om det fina armbandet! Kram Elsie 🌷

43 C.A.T:

skriven

Åhhh vilket fint armband! Jag vill vara med och tävla:) hoppas ni har det riktigt härligt i Italien.

44 Ia:

skriven

Hej
Är gärna med och tävlar om detta fina armband.
Vinner jag vet jag att armbandet är fyllt med lycka och energi

Kram

45 Carin:

skriven

God kväll!

Jag gör ett försök att få vinna detta härliga armband 💠
Kram och ha en fin kväll till er alla 💕

46 Contici:

skriven

Deltar gärna i utlottningen!

Kram♥️

47 Skrållann:

skriven

Hej!
Härligt armband som skulle bli perfekt som försenad födelsedagspresent till mig. Dessutom skulle den ju dagligen påminna mig om dig och därmed fylla mig med energi när den börjar tryta.

Kram❤️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: