Fontändoppet.....

 
Hälsning från en svettig Mannabonne Glenn som tar sig ett fontändopp mellan jobben  och
det uppmuntrar han er alla att göra !!
 
Han skickar massa pussar och massa kärlek
 
1 Jennifer:

skriven

Fina Esmaralda, känner mig så trött och slut ända in i själen. Denhär ständiga smärtan tär på mig så, drar ner på livslusten och livsglädjen. Det är så himla tungt.

Känner bara att såhär kan jag ju inte ha det, månad efter månad. Varför kommer inte den förändring som jag så ihärdigt försöker skapa?

What’s the problem, liksom? Fattar inte!!!!

Kram,
Jennifer

Svar: Att leva med smärta kan knäcka den starkaste.. sök hjälp,, smärtklinik kanske ? Pröva dig fram med olika preparat.. jag ska pröva cannabisolja nu är tanken.... kram :)
Esmaralda

2 Dunegull:

skriven

Kommer hösten med något positiva? Vad kan den erbjuda tro?

3 Skorpan:

skriven

Som Sophia med Loren då ;). Säkert skönt o svalka sig men jag tror en o annan hade nåt att säga till om, om jag satt i en fontän o frustade ;D.. Som en valross... Men du kan got fortsätta med det MG, det kan du behöva som jobbar så hårt :).

Hemma är det bilsökning och jobbsökning som gäller. Kan just undra vilket som kommer före, bilen eller jobbet? Karln är det definitivt inte. Tycker jag behöver nåt som piggar upp mig nu... Imorgon, tack!
Nu blir det duschning o krypa i säng o läsa för att orka upp tidigt imorgon igen.
Ha en skön kväll Es och MG.
Kram Skorpan

Svar: Tack för hälsning.. kan nog bli så att bilen kommer först... kram :)
Esmaralda

4 Browallia:

skriven

Åh tack bästa MG för en hälsning. Nu blev jag glad! :D Vad skönt det ser ut med bad i fontänen. Jag sitter på min balkong och njuter i den ljumma kvällssolen och läser i en sån där gammal dags omodern bok ;D Skickar en massa pussar i retur till dig.
💋💋💋💋💋

Svar: Ja, säger MG att sådana böcker från förr i tiden läser mamma också !! Pussar skickar han :)
Esmaralda

5 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda
Är det ngt med min vän H? Smsat henne ett antal ggr och först kollat läget o när jag ej fick svar på det smsade jag två ggr för att höra om det är ngt. Inget svar på det heller. Trots att H läst smsen.. vad ser du?kram

6 Miltons Mamma:

skriven

Åh en till badnymf ❤️
Milton ÄLSKADE att bada i både sjöar, fontäner och annat blött. Hihi

Kjam

Svar: Ja, det gäller att passa på när vatten dyker upp :) Kram
Esmaralda

7 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser så himla skönt ut!

Es, kommer han att ha en bra kontakt även med barn nr 2?
Kommer han att ha även det barnet regelbundet?
Kram

Svar: Det verkar inte komma så enkelt och självklart, räkna med en del problem men ju mer tiden går desto bättre kommer det att bli i deras kontakt.. kram
Esmaralda

8 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer det att bli precis så som han sagt nu?
Menar han det?
Och är det så det kommer att bli?
Kram

9 Hoppfull:

skriven

Hej Es!
Kan inte sova alls i natt. Ser du om kvinnan jag träffar igen på söndag känner lika som jag och att vi hittar tillbaka till varandra?

Kram!

10 <3:

skriven

Duktiga MG.
Vad har G för känslor för mig nu ?
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: