TACK

 
Tittar bara in såhär på  fredagskvällen och säger tack snälla, goa och fina ni för alla hälsningar jag fått, med anledning av min behandling !
Ni är bäst !
Bloggfamiljen är  bäst!
 
Stor kram & massa kärlek
 
1 Skorpan:

skriven

Det är du som är bäst, ingen protest :)! Som orkar med våra frågor trots pågående behandlingar. Lyfter på hatten åt dig... Om jag ens hade hälften av din styrka, ja vad månne det blivit av mig då...
Skål!
Kram Skorpan

2 Hjärta:

skriven

Hej Esmaralda.
Har tänkt på dig. Det kan vara tufft att gå igenom. Man kan behöva stöd. Det finns omgivningen som vi till för.

Kan han komma att leva tillsammans med oss tre?
Kram

3 Milla:

skriven

Du har hjälpt oss/ mig mkt. Läser nästan varje dag o allra mest när jag behöver det. Låg o orkeslös nu o inget har ngn mening.

4 Michaela:

skriven

Ja bloggfamiljen är bäst! :) Självklart stöttar vi dig! Massa kramar och kärlek!❤

5 AnnaK:

skriven

Här inte hunnit med att läsa här men ser att du är installerad. Vill bara skicka en kram och ett lycka till(Eller vad man nu säger) ❤🤗

6 Karin:

skriven

Tänker på dig och skickar varma kramar.

7 Tjejgumman:

skriven

Tänker mycket på dig. När jag strålades i armhålan för nästan 20 år sedan så smorde jag in området med aloe vera gel varje dag direkt efter strålningen. Duschade bort det morronen efter. Jag hade inte tillstymmelse till "brännskador" efteråt. Tror det var 5 dagar x 3 veckor. Eller 5 veckor... Minnet är kort men bra! Jag blev varken extra trött eller illamående. Hoppas du kommer (minst) lika lindrigt undan!

Kramar i massor!

8 Agnes:

skriven

Tack själv, Es, att du finns här för oss alla!

Kram!

9 AQUARIUS:

skriven

Hej Esmeralda!

Kommer jag att gifta mig igen?


Tacksam för svar.

Aquarius

10 Måddan:

skriven

😇🙏❤️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: