Min episod...

I går  hade jag en liten…. episod.. kan  man kanske kalla det

Nu när det inte blev Lubeck i helgen så bjöd jag hem mamma och i går var vi ute på en promenad.

En av mammas väninnor har nyss gått över till Alltet och innan mamma kom hit  i fredags  så var hon på hennes begravning.

Är man snart 87 år, ja då blir det en hel del begravningar att bevista.

 

Vi promenerade vid stranden i snålblåsten  med MG och plötsligt uppenbarade sig syster Maria, som hon kallades, den döda väninnan.

Hon traskade bredvid mamma och jag hörde inte vad hon sade men munnen rörde sig på henne stup i ett, hon gestikulerade och skrattade och emellanåt tittade hon lite bistert på  mamma som om hon tyckte att herregud, ta del av vårt samtal.

Jag informerade mamma – som i och för sig är synsk men hennes förmåga fungerar annorlunda än min

 

 

Mamma skrattade gott och sa att tänka sig att syster Maria fortfarande mal på hela tiden.. hela änglaskaran måste ju  bli rent utmattade

Då tystnar syster Maria och tittar på oss  och säger  ” De har öronproppar”

Sen skrattar vi alla tre

Jag har alltid gillar syster Maria… visst har hon alltid pratat mycket men hon har också alltid haft en bedårande humor och självdistans.

Och det har hon såklart fortfarande !

Söndag idag… och det blir till att hålla lite seanser och lägga sistan handen vid talismanerna.  Ikväll ska de postas till sina  ägare och jag överdriver inte om jag säger att de är  taggade… 

Kram & kärlek

 

 

 

 

1 Skorpan:

skriven

Tänk ändå va härligt det är att kunna se sånt du ser Es, glada saker som du kan glädja andra med. Som motvikt finns ju alltid det andra förstås... Tänk att din mamma är redan 87 o så himla pigg. Det önskar jag att alla finge vara :). En arbetsam söndag blir det för dig, men vad skönt att talismanståhejet är över för denna gång o sen kan du pusta ut :).

Här blir det att pynta lite till, fast iofs skulle jag kunna överlåta den saken åt andra, men det blir o klättra lite högre då en inte begåvats med så många metrar i strumplästen ;). Sen ska det väl bli lite black weekend shopping o bra vore det ju att komma sig ut i friska luften också. Kan undra om tiden räcker till allt det där? En annorlunda söndag i alla fall o första advent, Hosianna :).

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

2 <3:

skriven

Glad första advent 🕯
Kommer jag hitta rätt i jobb under nästa år kära Esmeralda.
Känner mig lite loost. Vad skulle passa mig spontant.
Skolan känner jag är över för min del.
Kram

3 Helena Ir:

skriven

Trevlig episod ni fick vara med om. det där skulle vara ett trevligt sätt att möta någon från "andra sidan" på. Får alltid för mig att i natten i mörkret ..där dyker "de" upp..Vore faktiskt ett mycket trevligare sätt att mötas dagtid..Kanske har jag sett för mycket på tv :)

Rolig dag här igår..mycket hann vi med..pepparkaksihopsättning och garnering,shopping och ett sånt roligt nytt frågespel. Känns som vi har många trevliga kvällar att se framemot med detta spel.

Jag har legat lite lågt några dag i förhållande till en för mig närstående person..denna person har lite för lätt att kläcka ur sig utan så mycket tankar..ironi, som jag tror att personen inte alltid gör så populär. Tror att hen förstått..för det har varit några små försök till att släta över..Åtminstone hoppas jag att det har uppstått lite tankar..

Ha en bra dag..

Kram :)

4 Rebecca:

skriven

Ser fram emot talismanen! :)

En fråga, ser du om jag får några barn? Kram

5 Jossan :

skriven

God morgon

Dag 3 med världens vagel! Den gör så ont... men jag har beställt en kräm som ska hjälpa. Den kosta dubbelt så mycket i affären så jag får nöja mig ned att plågas med vageln i 3 dagar till..

Igår åkte jag till min kompis L... Vi åt och kollade på film.
Men som jag stör mig på det med han S... han tyckte det var så stelt mellan oss i torsdags.. vilket det var men klart det är det första gången man ses. Men ändå... Jag blev så besviken... Kunde inte sluta tänka på det...

Aja, får väl leta vidare... Får se om elevens farbror hör av sig..

Imorgon är det bara 7 ”riktiga” arbetsdagar kvar innan vi kör en veckas elevens val och sen är det lov! Det är så skrämmande faktiskt! Tiden har gått sååå sjukt snabbt...

Nä idag ska man på adventsfrukost hos mina vänner som fått barn. Det blir nog mysigt. Efter blir det marknad sen ska jag hem och stöda! Det ser ut som kom och hjälp mig....

Kommer det bli någon uppvaktningar snart? Från några killar?

Kram

6 sus:

skriven

hej
mysigt med mamma träff...
skönt med folk med humor....
dyker det upp något kul snart?
love sus

7 Dunegull:

skriven

Blir varm i hjärtat av inlägget. Att man fortfarande är kvar fast man gått över till andra sidan. Kul att man fortfarande kan skratta åt varandra 🤗

Kommer veckan som kommer med något skoj?
Kram

8 Lotta:

skriven

Vilket härligt möte 😊.

Jag längtar efter min talisman och det ska bli spännande när den kommer fram och se om det blir någon magi 🙌😀.

Jag har en fråga om min yngste son och undrar om han kommer med i den bästa orkestern nu efter årsskiftet?

Önskar en riktigt fin första advent. Kram L

Svar: Din talisman längtar efter dig också ! Sonens chans att komma med i orkestern är runt 80 %... kram :)
Esmaralda

9 Ghostwriter :

skriven

Vilken fin liten berättelse.

Jag undrar fortfarande varför själar fastnar i ”mellan tinget”, eller fast vid saker och platser. Man har hört att en del stannar kvar för att de inte förstår att de är döda? Eller att man inte är klar med något.

Tycker de känns så sorgligt.


Behöver jag rena mitt hem?
Eller känns de bra :)



Kram och lycka till med seanserna 😊

Svar: Jag har ALDRIG varit med om att en själ fastnar... de som kommer på besök de kommer från Alltet och återvänder dit efter sin hälsning till oss... KRAM :
Esmaralda

10 bella:

skriven

God morgon Ez och hoppas att du haft en fin helg! :) Är i funderingarna på om jag ska säga upp huset, kommer jag hitta ett annat - bättre med trädgård isåfall till nästa vår- sommar? uppskattar hjälp så mycket ska du veta.. kram

Svar: Ja, nytt hus kommer, ett mindre lättskött hus, kram :)
Esmaralda

11 CA :

skriven

Hej
Söndag infann sig för 9 minuter sedan :o)
Har förfärligt väder, blåser och regnar
Igår när jag läste om kingen som gick till vila, blev jag lite ledsen, jag hoppas ju få ha min kingen ett bra tag till. Vilket man ju inte vet om man får.
Kram

Svar: Jag tror du får ha din King ett rejält bra tag till, han verkar pigg och nöjd.. kram :)
Esmaralda

12 Willa:

skriven

Hej! Jag beställde en talisman i sista minuten och blev så glad att det fanns en för mig/barnbarnet också. Tur jag beställde för jag känner att det kommer bli bra:)

Svar: Ja, det tror jag också att det blir :) Kram
Esmaralda

13 Na:

skriven

Hej esmaralda.

Spännande så, jag längtar så mycket....

Ser du en förändring i det här? Kommer det att förändras?
Och kan du se oss två tillsammans?
Kram

14 Skrållann :

skriven

Hej!
Verkar varit en fin promenad, i dubbel bemärkelse, som ni fick igår;)
Själv njuter jag av lugnet. Mannen jagar, sonen är hos flickvännen och dottern sover. Inte en stake är uppsatt i fönstren men det är ju ändå advent och de ska komma upp under dagen är tänkt. Mannen har jobbat kväll veckan som varit och jag tycker kanske att han borde hunnit fixa lite här hemma på fm men inte. Han verkar vara inne i någon märklig fas igen. Han är svår att nå, pikar och provocerar och påtalar man det blir han sur och håller inte alls med. Det gör mig lite ledsen och jag undrar varför han håller på så?! Mår han inte bra eller är han bara trött på mig, allt och alla? Vet inte hur jag ska tackla det eftersom han inte lyssnar när jag försöker ta upp det med honom?

Kram❤️

Svar: Din man har sina perioder... försök att inte ta åt dig... men låt honom inte passera din gräns.. då ska du sätta ner foten bestämt.. kram :)
Esmaralda

15 Snödroppen:

skriven

Godmorgon!
Vilket härligt möte med syster Maria och det var ju en jäkla tur att de har öronproppar även i Alltet😅
Jaha, då är det 1a advent igen och det är lite adventskänsla, vi har lite snö, några minusgrader och SOL!!! Myskaffe i min soffhörna och Nyhetsmorgon på tv4, kanske blir det nån bakning idag...
Ez, kommer jag snart få mysa med han jag väntar på? Tänker han mycket?
Önskar er en trevlig advent och hoppas skillingen känner sej bättre.
Kram💜

Svar: Mys blir det men jag ser inte med vem.. kram :)
Esmaralda

16 Ma:

skriven

Hej esmaralda.

Fint, men beklagar sorgen för din mamma.
Var också iväg med vänner igår och hade så trevligt. Känner mig så nöjd efteråt.

Es, jag undrar hur det ser ut med kärleken under kommande året?
Blir det någon förändring eller något som händer?
Eller ser det fortsatt segt ut?
Kram

Svar: Någon förändring ser det ut att bli... du fattar ett beslut men jag ser inga detaljer kring detta.. kram
Esmaralda

17 Mikro :

skriven

Hej!

Esmeraldra jag undrar om du kanske kan se något kring min mans bro, om hans sambo kanske har träffat någon annan för jag misstänker att hon har det då hon alltid jobbar och sällan prioritera sin familj.

Kram trevlig första andarna

Svar: Osäkert, jag ser ingenting specifikt.. kram :)
Esmaralda

18 DD:

skriven

Stämde min känsla om han igår?

Kram

Svar: Ja, det verkar så.. kram
Esmaralda

19 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Nu fick du mig att le ;-)så här på första advent . Härligt att humorn fortsätter även i alltet. Vilken krutgumma till mamma du har ! Njut och ta tillvara tiden .

Sonen har inköpt mer ljusslingor...suck jag tycker det kan bli för mycket av det "goda" så att säga..men visst blir det extra fint så länge snön ligger kvar .

Vill slå ett slag för pepparkakor Utan Palmolja !
Ät pepparkakor från Göteborgs kex ,coop och Gilles
dessa har inte palmolja i sina pepparkakor

Trevlig första advent <3

Kram Anki med flock

Svar: Det blir aldrig för mycket ljusslingor... även om maken tycker det och svär och försöker nysta upp alla gamla slingor :) Tack för pepparkakstips... jag försöker undvika socker så det blir de sockerfria för min del... kram :)
Esmaralda

20 Fågel:

skriven

Hej Esmaralda
Vad ser han ut att ha för känslor för mig?
Finns det känslor?
Som det kommer att gå att bygga någonting på?
Kram

Svar: Vissa känslor finns... men faktum är att jag ser en annan kärlek för dig längre fram.. kram :)
Esmaralda

21 Sessan:

skriven

Nackdelen med att bli gammal... men ni fick humor iaf! Tur din mamma verkar vara en pigg dam. Ja hund får komma när den kommer. Jag fick lite panik vid tanken på att vår är gammal tror jag.
Jag fick ett erbjudande om att köpa en fin häst förmånligt. Det var tråkigt att behöva säga nej.
Du verkar säker på att det kommer en hund till oss.
Ser du någon häst på ingång?

Svar: Hund ser jag 100% säkert, häst är mer tveksamt.. kram :)
Esmaralda

22 lollo:

skriven

Hur blir det med min dotter kommer vi att träffas min ekonomi ensamhet

23 Madde :

skriven

Jag är så så taggad på den lilla nyckelpigan.

Jag funderar om jag redan kan vara synkad med den?

Jag är helt plötsligt ledig när barnen har sina uppvisningar. Jag är så tacksam ovs.

Vi behövde helt plötsligt inte värdera upp huset.

Jag har det tufft med min hälsa, och jag borde inte kunna stå upp,jag kräks så mycket att jag har ont i min hals, men ändå tuffar jag på både hemma och på jobb. Ser du om jag kommer få någon hjälp inom vården? 2 veckor sedan jag gjort magnetröntgen och jag har inte hört något.

Många kramar! Och tack ännu en gång för allt du gör och att du delar med dig!

Svar: Ja jag tror att Lady redan verkar för dig ! Jag tror du får hjälp, det kommer lösningar.. kram :)
Esmaralda

24 Skrållann :

skriven

Hej!
Drömde ju en grej inatt som kom till mig när jag väckte dottern. Några grannar längre ner på gatan som vi aldrig umgås med var hemma hos oss och tydligen var de hundvakt åt en stor svart och vit hund. Utan vår kännedom hade de gjort en inhägnad åt den utanför huset och när jag plötsligt tittade ut hade den grävt upp större delen av gräsmattan och en bra bit ner mot husgrunden. Jag blev vansinnig och plötsligt släpper de in den supernöjda hunden i huset, skitig och dan. Vill drömmen säga mig något?

Kram❤️

Svar: Du ska mer ta saker och ting som de kommer... släpp sådant som du ändå inte kan ha kontroll över.. kram :)
Esmaralda

25 Skorpan:

skriven

Det verkar inte vara nåt mys, med nån man, på väg?
Kram Skorpan

Svar: Ingenting som jag ser just nu.... men det finns mys runt dig och möjligheter så ha ögonen öppna.. kram
Esmaralda

26 Michaela:

skriven

Vilken gåva du har Es! Visste inte att mamma din är synsk. Härligt att ni fick tid tillsammans. Mammor är bäst :)

Det är som att vänta på jultomten när man väntar på sin Lady :) Känner glädje när jag tänker på henne. Tänkte att jag kommer att låta Kingen få ligga skönt på en hylla och Lady tar platsen i BH:n istället. Hoppas att han är nöjd med det och det känns som att han fortfarande är vid liv.

Du såg mig skratta glatt i slutet på året. Har jag månne missat det positiva?🤔

Ha en fin första advent! Kram och pussar till bästa MG.

Svar: Nej jag tror inte du missat något.. det kan fortfarande komma... och gör gärna fast din Lady i något eftersom hon är riktigt liten.. som en "vanlig" nyckelpiga... kram :)
Esmaralda

27 <3:

skriven

Hej Es, har jag någon hemlig beundrare eller någon som tittar speciellt på mig.
Kram

28 Maria :

skriven

Jag börjar längta så efter ett mer eget boende än hur det är när man bor i lägenhet. Kommer vi hitta detta boende eller blir vi kvar i huset vi bor i nu? Stor kram, Maria

Svar: Det blir ett annat boende.. kanske inte riktigt än, men det kommer.. kram :)
Esmaralda

29 En Ängel med stort hjärta:

skriven

Gomorron kära Esmeralda!

Vad mysigt att promenera med sin lilla Mamma. Jag tog också min lilla Mamma med migi rullstol längs hamnen i Råå då o då, men tyvärr finns hon inte kvar i Livet. Mamma o jag upplevde också att vi fick besök från andra sidan som ville vara med i vårt sällskap. Sista tiden märkte jag vid flera tillfällen när mamma var o hälsade på hos oss, att hon talade med "någon" o frågade vid flera tillfällen vem var det? Jag är ju van vid alla mina vilsna själar, som kommer på besök här.
Ja kära Esmeralda det är du värd en riktigt fin söndag👼💜👍!
Jag skrev en fråga igår men den kom inte med, kanske var det fel på blogg.se då med?
Provar igen o hoppas på att du kan hjälpa mig tolka vad drömmen betydde. Jag stod med flera andra personer o så säger en av kvinnorna till mig (en gammal arbetskamrat) som jag såg så tydligt, ska vi cykla? Så säger de andra haha hon kan inte cykla och så skrattade dem. Men jag satte mig på cykeln o vi cyklade båda därifrån. Var det ett budskap eller en varning?
Hoppas på att du kan tolka det åt mig kära du!
Kramisar i Ljus och Kärlek 🌸🍀🌸💜👼🌟

Svar: Det var ett budskap som handlade om att du kan allt du vill... allt är faktiskt möjligt ! Kram :)
Esmaralda

30 Tildis:

skriven

Hej!

Första advent idag. Tänk vad fort tiden går!

Kommer mitt nästa jobb vara ett kortare uppdrag eller blir det mer än fast anställning? Kram

Svar: Kan bli ett kortare uppdrag innan anställningen kommer... för kommer, det gör den.. kram
Esmaralda

31 Nat:

skriven

Hej esmaralda.

Ser du någon förändring i kärlek nästa år. En ihop flytt? Att jag flyttar ihop med någon?
Kram

Svar: Det kan bli så.. möjligheten finns... kram
Esmaralda

32 helle68:

skriven

Tack Es, jag fann tröst i ett annat svar.. att själar aldrig fastnar.. Kram och ha en fortsatt fin söndag alla..

Svar: Jag är övertygad om att ingen någonsin fastnar... under alla mina år har jag aldrig varit med om detta men det kan vara lätt att TRO att det är så... men de vi möter, de är besökare och har full koll på var de bort och tillhör... kram :)
Esmaralda

33 Boudica:

skriven

Har fortsätter min lilla storstädning jag satt i gång, går sakta men säkert ;)
Inte känt mig på topp senaste dagarna, men det blir bättre nu, tillbaks till jobbet imorrn, redan slut på helgen!?

Från gårdagens blogg tänkte jag nog att min Gabbe-talisman räddade mig. Minns inte riktigt önskan men han tog i så han gick i flera bitar. Det var nog han som fick cheferna att få mig byta avdelning på jobbet, om jag inte skulle bytt så tror jag bestämt att jag skulle sprungit rakt in i väggen. Kollade jag tillbaka på den tiden så vet jag att jag hade flertal tecken på utmattningssymtom.

Du har sett mig bli gammal med, så jag hoppas att jag inte blir ensam vid denna ålder då många nu för tiden dör rätt tidigt utav diverse folksjukdomar.

Lite märkligt fråga idag, men om någon så förstår du nog den.
Tog in en liten gren från skogen, som skogen skänkte till mig. Gjorde liten "ceremoni" för den för att ge den ett syfte här hemma. Tror du den fick till sig detta syfte? Tycker det kändes som en del energi där.
Se mig inte som tokig nu! ;)

KRAM!

Svar: Ja, din Gabbe tog verkligen i så han sprack !! Ensam kommer du aldrig att bli ! Syftet är mottaget och det finns starka och goda energier... kram :)
Esmaralda

34 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Vilken tur att de har öronproppar 😂.

Jag längtar efter Lady 😀🐞. Tycker redan att jag känner av henne faktiskt 😁.
Igår var jag iväg och bakade lussekatter hos I. Vi brukar träffas en gång i veckan och fika och skriva. Hennes dotter H är min barndomsvän men det blir inte att hon och jag ses så ofta nu då hon flyttat till Linköping. Men igår var hon med med sin familj och några vänner till I som också är med varje år på lussekattsbaket var med.
Det var så fint att träffa H. Det kändes finare än på länge. Som om vi tonat in på samma våglängd igen. Jättehärligt ❤️. Hoppas att hon också kände så ☺️.

Kram Therese C

Svar: Ja, ni är många som redan känner av er Lady !! Så mysigt med lussekattsbak ! H känner precis som du, kram :)
Esmaralda

35 Shade:

skriven

Drömde inatt att jag träffade en kvinna, skulle på dejt hos henne, hon skulle göra mat. Innan skulle jag till simhallen och badade, sen fick jag bråttom för att hinna för jag var rätt sen nu, och hade bara 8% mobilbatteri kvar och den började krångla. Blev orolig där.
Osäker på att hitta rätt med. Vaknade och somnade om. Då var jag där hade hunnit bli sent vi kysstes och skulle mysa men då kom det massa grejer emellan, hon skulle göra något och sen var jag lämnad där och plötsligt var stället fyllt med personer som jag kände,
Vad kan denna dröm ha betytt?

36 Shade:

skriven

Drömde inatt att jag träffade en kvinna, skulle på dejt hos henne, hon skulle göra mat. Innan skulle jag till simhallen och badade, sen fick jag bråttom för att hinna för jag var rätt sen nu, och hade bara 8% mobilbatteri kvar och den började krångla. Blev orolig där.
Osäker på att hitta rätt med. Vaknade och somnade om. Då var jag där hade hunnit bli sent vi kysstes och skulle mysa men då kom det massa grejer emellan, hon skulle göra något och sen var jag lämnad där och plötsligt var stället fyllt med personer som jag kände,
Vad kan denna dröm ha betytt?

37 Ghostwriter :

skriven

Nej jag har själv inte känt att man borde fastna i något mellanting, de låter ju inte rätt bara. Sen vet jag inte allt så man var väl öppen för att allt är möjligt 🤷🏼‍♀️. Skönt med bekräftelse på det iallafall.

Men de hus och hem som är ”hemsökta”, är det onda energier eller blandat? Jag har bott/besökt en del hemsökta hus där det inte alls känts bra och man undrar ju varför de ska behöva finnas onda energier ens...

Intressant ämne.

Kram!

Svar: Själarna från Alltet har olika anledningar att komma til vår dimension på besök.... många av oss blir lite rädda när vi kan känna in andeverksamhet och därmed är det lätt att man tolkar negativt och tror att det är ont på gång... alla skräckfilmer hjälper ju också till. Jag har stött på energier som inte är bra... men de är inte farliga.... kram
Esmaralda

38 Misstjejen:

skriven

Hej

Ibland jag tänker på J han inte förstår skillnad på vänskap och kärlek. Så förstår han har känslor för mig. Så gärna han vill fortsätter med krama mig och allt. Då har han känslor för mig som han inte vill förstå att jag har inte känslor för honom.

Jag försöka ju gör som jag kan men man kan inte syra över sina känslor.

Hur ska jag står på min gränsen mot honom?

Ha det bra

Svar: Du bör vara tydlig mot honom och tala om hur du känner.. kram :)
Esmaralda

39 Camilla:

skriven

Så spännande att läsa😊 Hälsa mamma!

Känns det som att A hör av sig till henne innan årets slut?

Ha en mysig första advent!
Kram

40 Bumble ber:

skriven

Kära Es!
Jag undrar vad 2020 bjuder på för mig: inom kärlek, jobb eller annat? Mycket tacksam för svar! Kram 🐝

41 Åsa:

skriven

Hej E!
Trevlig första Advent på dig o er andra.
Kommer jag få en lugn jul utan massa tjafs från min familj el blir det tjöt m far.?
Kram Å

Svar: Det ser ut att bli lite blandad kompott men inte värre än att du hanterar det.. kram
Esmaralda

42 Mirre:

skriven

Hej Es,
I fredags var jag ute med en av mina bästa kompisar som var på besök! Gud så kul jag hade det var längesen jag hade så kul har verkligen saknat henne❤️ Jag såg J ute med och våra blickar möttes flera gånger, han verkar lite blyg dock. Jag vet inte riktigt men känner en väldigt stark attraktion till honom rent fysiskt. Tror han känner samma men vet inte säkert, hade det kunnat bli hända något mellan oss eller ska jag inte lägga för stor vikt vid honom? Kramar☺️

43 Michaela:

skriven

Hittade en 100 lapp på dagens promenad. Fick direkt en känsla att jag inte ska handla för den utan att den betyder typ tur. Hoppas jag tolkat rätt :) Kram

Svar: Exakt, spara den... det är lite som en slags talisman.. kram :)
Esmaralda

44 Emelisa :

skriven

Hej kära Es!
Ser du om jag och dottern kommer vinna det vi ska gå igenom. Blir det bra för oss?
Kramis

45 Linda:

skriven

hej dröjer det länge tills min framtida man dyker upp?
är nämligen trött på att vara ensam.
kram

Svar: Förstår att du är trött på ensamheten.. men lev aktivt, ha roligt och rätt som det är så dyker han upp... kram
Esmaralda

46 Nss:

skriven

Hej esmaralda.

Ser du om han berättat något för sina familjemedlemmar än?
Ser du om det tagits emot med glädje isåfall?

Kan du se umgänge för mig med de framåt?
Kram

47 Gemini:

skriven

Så nedrans miserabel, ensam å ångestfylld början på december:(:( herregud. Hela mitt liv känns som en deja vu. Och hör på detta; jag råkade av misstag gilla en bild på min senaste kärlek som krossade mitt hjärta på insta, jag gick den sedvanliga stalkingrundan och slant med pekfingret.....Dör pinsamhetsdöden. Han har gått tillbaka till sitt ex å så kommer jag där med mitt finger å hjärtar just den bilden! För att jag e en sån godhjärtad person å önskar dom all lycka i livet såklart. NOT. Nu har jag blåst liv i hans ego. Jävla rövhatt.

Kommer det nått nytt fräscht snart eller? En kärlek ett jobb ny bostad en katt nej jag vill inte ha katt dom e läskiga, nånting annat?!
Kram !!

Svar: Jävla rövhatt, var ordet !! :) Nytt kommer.. det börjar i det lilla och sen byggs det på.. kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: