RIP MARIE

 
Vi tänder ett ljus för Marie Fredriksson som inte längre är med oss i
jordelivet.
Tack för all underbar musik och för all glädje du spridit
 
 
Du kämpade länge mot cancern och sviterna efter dina behandlingar.
Nu  äntligen kan du släppa allt det där och bara må väl !
 
 
1 Heaven:

skriven

Vila i frid vackra Marie.

Es,
Kommer vi att bli tillsammans igen?

2 fjärilen:

skriven

Hon är saknad. Tror du min nyår blir som vanligt?

3 G.H:

skriven

❤️

4 Browallia:

skriven

Jag brukar inte gråta när en kändis gått bort men idag har jag inte kunnat hålla tillbaka tårarna och blivit sittandes i soffan och lyssnat på Spotify. Maries musik och texter betyder så mycket för mig, de har många gånger satt ord på mina känslor och varit med mig i både glädje och sorg.

5 Skorpan:

skriven

Må väl..
Kram Skorpan

6 <3:

skriven

Ja vi tänder ett ljus för fina Marie och de nära och kära som inte finns med oss längre i jordelivet.

Ser min lilla hund ut att må bra ? Vad tänker han på. Har vi haft ett liv tillsammans innan detta. Älskar honom så mycket min lilla skrutt <3

7 Ghostwriter:

skriven

Kommer min soulmate tänka på mig under jul/nyår? kommer han ha det bra under dessa tider?

Tips på vad man/jag kan göra under väntans tid? Dvs att jag sätter upp en del mål nu men kan känna mig uttråkad och seg under väntans tid på förberedelserna.






Rip Marie.
Roxett var också en del av min barndom länge,
även fast jag är ganska ung.


Kram

8 Barajag:

skriven

Vila i frid, Marie!

Vad är det för känslor R har för mig?

Kram!

9 Baphomet66:

skriven

Hej!
Jag misstänker att min bror har lagt någon sorts förbannelse på mej. Jag har blockerat honom för jag litar inte på honom. Han är inte ärlig i vår relation. Skulle behöva hjälp.

Mvh
Kristina Nyman


10 Helena Ir:

skriven

R.I.P Marie

11 Celia:

skriven

Så synd, en till av våra stjärnor som lämnar oss, men nu får hon frid!

Finns det känslor för mig hos kollegan, eller vad har han för mig?

12 Smulan..:

skriven

Blev uppriktigt ledsen och chokad att hon gått bort.
Villa i frid.

13 Drutten :

skriven

Tack för allt
underbara Marie ❤️

Kram Drutten

14 Ro:

skriven

Hej Esmaralda.

Hemsk sjukdom så synd.
Vila i frid. Få ro.

Verkar hans familj bli glada när han berättar?
Verkar de få några onda tankar om mig?
Gillar dem mig?
Ser de ut som de kommer bli glada över nyheten?
Kram

15 Moj:

skriven

Vila i frid!!

Verkar det som om det kommer att bli en flytt dit för oss?
Verkar den bli inom ett år?

Kram

16 Jo:

skriven

Hej Esmaralda.

Verkar det kunna gå den vägen?
Kram

17 Mercan :

skriven

♥️🙏♥️

18 H:

skriven

Hej Es!

Min lady är tillbaka igen, känns så skönt! Kan pusta ut.

Jag har kollat på psykologprogrammet. Jag tycker det är intressant, men jag kommer behöva slita arslet av mig om jag ska ha en chans att komma in på ett högskoleprogram. Är det något som jag ska satsa på eller finns det något annat som väntar på mig som passar mig bättre?

Kram :)

19 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.

Verkar det kunna gå den vägen?
Kram

20 Grethe:

skriven

🙏❤🙏Hvil ifred kjäre Marie ❤🙏❤

21 Kotten:

skriven

Hej Esmaralda.

Verkar han kunna tänka sig att flytta ihop med mig?
Kram

22 Nornan:

skriven

"Tiden den går, livet är så kort
Allt för kort för att gömmas bort
Så gör det du vill och blomma ut
Njut av din spegelbild, vår tid är nu"
/ Sparvöga

Vila i frid Marie ♡

23 Hedwig:

skriven

Hon var en riktig stjärna. En av Sveriges bästa artister. Jag hoppas att hon får villa i fred!

24 Michaela:

skriven

RIP Marie❤


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: