Och så fortsätter det....

Men det var själva faen… detta  tekniska strul med bloggen

Det går fortfarande inte att svara på kommentarer… och  så är folket på blogg.se lediga över helgen !

Jag funderar på allvar att byta och blogga nån annanstans ifrån.  

Det kan ju bli problem med en blogg.. det tekniska kan strula.. men går man hem från jobbet en  fredag eftermiddag  från en bloggportal som är trasig och inte kommer tillbaka förrän på måndagen.. då blir jag irriterad på riktigt.

 //Öl  &  snaps till Jansson... som sig bör //

Hur som helst… jag har haft besök av ryska syster  och vi har haft det hur mysigt som helst.  Spabad i flera timmar.. bubbel…  prat om allt mellan himmel och jord.

Och så spikade vi en gemensam resa till  Transylvanien… vid Karpaternas fot.   Den ska vi finslipa på. Och Ullared ska det snart också bli

Janssons frestelse var uppskattat ! Men herregud… öl o snaps till Jansson.. bubbel i badet… och så massa rödvin på det…. idag fick vi båda börja dagen med en Treo.

En regnig lördag….jag ska skriva seanser…. och jag har en healing ikväll

Hoppas ni har det riktigt bra… och som ni förstår så kan ja inte besvara några frågor…. jävlarshelvetesskit….

Kram & kärlek

 

 

 Jag fick inte bara vackra tulpaner av ryska syster,.. utan också  en egenhändigt  tovad Mannabonne Glenn..  helt underbar !!

 

1 Misstjejen:

skriven

Hej

Tänkt tipsar en bra blogg sida som heter ww.nouw.com och du kan använda den sida istället... skapa en användnamn och såna.

Har använda den förut så fungerar väldig toppen...

Även det är gratis också och du kan kikar där också

Du kan börja där...

Det är bättre än inget

Ha det bra

2 Fhostwrtier :

skriven

Kommer lånet hå igenom och kommer jag kunna få drömhemmet?!


Kram

3 Louise:

skriven

Om du kan läsa detta så byt till Wordpress. Har aldrig haft problem med dem.

Ha en fin helg. Kram

4 Michaela:

skriven

Fan vad tröttsamt! Tycker att det är rätt mycket strul.med blogg.se. Härligt du och ryska syster hade och vilket fiiin variant av MG😁 Hemskt väder även i Sthlm idag. Blött och bara is så livsfarligt att gå ut. Kram

5 Hejhej..:

skriven

Kommer jag att vela ha nåt med D eller F? Blir det nåt ens med nån av dem.

6 GHOSTwriter:

skriven

Om du lyckas kunna svara,


Kommer lånet hå igenom och kommer jag kunna få drömhemmet?!


Kram

7 <3:

skriven

Men vilken söt tovad MG🐶.
Är läkaren intresserad av mig?
Tror han fick en lite seriösare bild av mig nu och inte bara tycker att jag är söt. Han har skrivit både mejl och sms.
Kram

8 skogsigelkotten:

skriven

* Kommer jag någonsin uppleva besvarad kärlek?
* Hur ska jag tänka för att ta mig igenom våren?

9 Anki:

skriven

Go kväll Es

Ska det jävlas så ska det men vi väntar så gärna
Den som väntar på ngt gott...

Njut nu av Lördakvällen och tänk inte mer på detta

Stor Lördagskram <3
Anki med flock

10 Maria:

skriven

Använd wordpress och skaffa din egen blogg i komb med hemsida. Istället för att ha det separat som du har idag.
Kram,
Maria

11 Tiss:

skriven

Jag rekommenderar nouw.com
Kram

12 U:

skriven

Tack så himla mycket för healing och seans!!! Rökelse och stenar beställda! Tänkte testa palo santo också får se hur det funkar!!! Ha en fin lördag! Kram U

13 Loppan :

skriven

Hej kommer jag vara ensam länge till ?
Kram

14 Browallia:

skriven

Fy vilken usel service av blogg.se att inte ha support under helgerna. Har full förståelse för att du är irriterad och det med all rätt.

När jag började skriva på frågorna till min seans så lossnade det äntligen med att kunna skriva av mig sånt som jag behöver bearbeta så jag fortsatte skriva medan jag hade flow, mailar mina frågor till dig i nästa vecka :D

Vilken söt Glenn din ryska syster gjort.

Bara tanken på regn i februari ger mig klåda på hela kroppen. Här har vi fått en halv meter snö på kort tid och det ser ut som på ett julkort med snö även på träd och hustak. Vill behålla snön till mitten av april. :D

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: