Det började hända.....

Dagens gästbloggare är:  KW

Hej alla på bloggen

Nu när Ez meddelar att det är dags för ny healing så vill jag berätta om de healingar som jag varit med om.  Jag kom att tänka tillbaka på detta nu.

Under mina första healingar så kände jag ingenting alls. En del har ju skrivit att dom känner av när healingen hålls men inte jag. Då tänkte  jag att jag inte skulle få något resultat av healingen. Inte förräns långt efteråt kom jag på att det hade hänt en förändring efter  varje healingtillfälle.

Jag hade fokus på att jag skulle våga mer och en vecka efter en healing så höll jag ett spontantal på ett stort kalas och det skulle jag ALDRIG få för mig innan. Att jag vågade en gång, ledde till att jag fortsatta att våga

Sedan så en annan healing när mitt fokus var  att stanna upp lite i livet och vara mer i stunderna  så kände jag inte heller något under själva healingen men två dagar senare vaknade jag en morgon och kände mig förändrad på ett positivt  sätt.

Jag  såg mig mer omkring och såg detaljer som jag aldrig sett innan och fick en ro i hjärtat.

 

När jag sedan hade en annan healing så plötsligt under healingen kände jag stickningar i armarna och värme i handflatorna och senare samma dag ringde jag ett samtal som jag  bett om kraft att kunna ringa. Därmed lättade en börda från mina axlar.

Jag känner att healingenergier kommer starkt men också att man ska samarbeta med dom för att få det man har fokus på under healingen.

Jag kan säga det att jag  varit med på andra healingar också som anordnats av andra men det har inte gett några större resultat.

Den healing där Madame var med, det var den healing som jag kände minst av utav Ez healingar.

 

 

Nu   har jag stort hopp om denna här healingen.

Jag har anmält pappa som  inte mår bra men han vet inte om det

Och jag har anmält mig själv för den här gången behöver jag hitta energier att  skaffa mig mer glädje i mitt liv.

Tack snälla Ez för att du håller dessa healingen som gör så stor skillnad.

Och tack alla ni i bloggfamiljen som skriver kommentarer. Jag äskar att läsa bloggen både morgon och kväll och läsa vad ni alla skriver

Kram

 

 

 I dag är jag på resande fot... till Stade i Tyskland.. och kan alltså inte  besvara frågor
 
Vill du vara med på healingen ikväll... följ instruktionerna från bloggen i onsdags. den 3 juli.
Du kan anmäla dig fram till klockan 16.00 idag

 

1 Skorpan:

skriven

Kul att höra att du fått många "puffar" av healingen KW! O det verkar som om du känner av dem mer o mer också fysiskt, härligt! Vem vet vad som händer efter denna healing...

Trevlig resa önskar jag dig o mannen Es :)! Ser framemot foton från resan, om du orkar blogga därifrån.

Här blir det in till stan o handla mat, inget speciellt, men kanske inte behövs..Jo det gör det nog, men här lär inget ske ;).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

2 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda Tror du jag får en bra dag? Kram😃☀️☀️☀️

3 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Ha en bra säker resa .❤

Tack KW för din gästblogg

Ser fram emot ikväll

Kram Anki med flock

4 Carin - till KW:

skriven

God morgon från ett blåsigt och mulet Dalarna ☁️☔️

Healingens kraft är härlig och förutom Ezmaraldas kraft så ska du, KW, ge dig en klapp på axeln för att du har lyckats. Healingen består av fokusera på dig själv och dina drömmar och mål i livet. Resan dit (genom healingen) kan vara lika kul om inte roligare också). Att kunna blicka tillbaka till det stora jobb man gjorde genom att fokusera på sig själv och sitt välmående kan göra en rörd, iaf jag kan bli det 💕🍀

Denna healing kommer jag inte att delta då jag jobbar till sen kväll. För att jag ska känna verkan av healingen behöver jag lägga mig i soffan och smälta in i den, haha...
Allt gott till sig KW 💕🍀💕🍀
Kram

5 Michaela:

skriven

Härlig läsning KW och hoppas att kvällens healing också blir lyckad!

Res säkert idag!
Kram!

6 Ghostwriter :

skriven

Känns som jag ansträngde mig lite väl mycket... kommer det ens bli kul?



Kram

7 trollet:

skriven

Låter spännande... får försöka hinna med nästa gång=)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: