Hantera din spådom ....

Ni som spått er en del  på olika ställen har säkert fått höra att man inte ska berätta om sina spådomar för någon. 

  Jag är böjd att hålla med. 

Man bör hålla sin spådom för sig själv – och varför ?

Jo, helt enkelt  för att man faktiskt kan prata sönder den !!

Man har fått information och meningen är att man ska processa det man fått sig till  livs  och man ska inlemma det i sitt eget sätt att agera och se på saker och ting.

Man ska få spådomen att passa ihop med sig själv, sina önskningar och det liv man lever

Det krävs en del  tankekraft för att få allt att fall på plats.

Och  de tankarna processar man bäst på egen hand utan yttre störningar.

Om du tex  blivit spådd att du kommer att möta en ganska kort mörkhårig man och du  berättar detta för din kompis… då kanske hon spontant  säger att jamen hallå, du gillar  ju låga och blonda män

När hon säger detta så fortplantar sig hennes ord hos dig och du tar informationen till dig oavsett  du vill eller inte. 

Om det vill sig illa så kan det  störa  det som ska ske i framtiden.

När du möter den kortare mörke mannen så besvarar du kanske inte hans leende på  samma sätt som du skulle gjort om du inte hört väninnans ord. Och därmed kan det också dröja extra lång tid innan du möter din soulmate.

Det som ska ske – det sker och detta betyder inte att du aldrig möter Mr Right… utan bara att det kan dröja onödigt länge.

Eller så får du i en spådom tips om att du ska resa och gärna på egen hand.

När du berättar det för din kompis så säger hen att jamen herregud, jag läste nyss att en ensam kvinnlig resenär blivit mördad på sitt hotell.

Du tar till dig informationen  och ordens betydelse fastnar inom dig – även om du tror att du är opåverkbar.

Det dyker upp  tankar på en resa du vill göra, som du velat göra länge men du väntar och avvaktar och kommer inte till skott.. eftersom din kompis ord slagit rot i ditt undermedvetna och så försvinner ett tillfälle för dig som hade kunnat ge  god energipåfyllning, nya vänner och en hel del positiva upplevelser.

 

 

 

 

En spådom är i allra högsta grad personlig och det är en styrka att  kunna  behålla informationen för sig själv och processa den på egen hand !

Kram & kärlek

1 EPM :

skriven

Återigen vaknade jag av att någon sa mitt namn. Återigen så var det ingen där...
Vad är detta?? Aldrig elak röst, road var den nu. Road och uppfodrande men öm och kärleksfull.
Vem är det som väcker mig och varför..?

Kram

2 DD:

skriven

Klokt!! Inte tänkt på de innan men nu ska jag göra de😊

Kram 🌸

3 Milla:

skriven

Jag tror du har rätt i det där. Två ggr har väldigt kända medium sagt att min exmake ska vinna på travet, stora pengar, helt oberoende av varandra. Denene sa att jag inte fick säga det till honom men jag kunde inte vara tyst, för då skulle han bli besatt av att spela o tippa. Han har inte vunnit ngt vad jag vet men jag tycker det ändå var konstigt. Ser du ngt om denna spådom?
Orolig för min som. Han har varit vaken i natt o flera nätter. Han har varit m om en mkt svår olycka i höstas o nu har flickvännen gjort slut o blivit i hop med sin bästa kompis i stället. Kommer det att hålla? Sonen är ledsen o gråtit i natt. Vågar inte köra moped längre heller efter olyckan o önskar fler klubbor till golfset för att börja igen. Jag vet inte hur jag ska kunna lösa allt då jag beställt en resa till oss när jag fyller femtio. Ser du några oanade inkomster som kan hjälpa oss? Nu känner jag mig trött o sliten o måste fixa allt för familjen så vi ska må bra igen

Svar: Jag tror det kommer en vinst för exmaken.. ganska stor... men det verkar dröja. Jag tror att din son behöver tala med kurator eller annan professionell person.. problemen blir inte lösta av golf.. försök förmå honom att söka samtalsstöd... styrkekram:)
Esmaralda

4 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda!

En märklig grej hände mig igår. För ca ett år sedan gick jag på en tinderdejt med en söt kille, vi kom bra överens. Men sedan hörde han aldrig av sig så jag tänkte att han inte var intresserad.

Igår fick jag plötsligt ett meddelande från honom. Han berättade att han samma kväll som vi möttes tappat sin mobil med alla sina kontakter, och därför inte kunnat kontakta mig. På något vis hade han igår?! lyckats få tillbaka alla sina kontakter, och genast kontaktat mig.

Han sa att han har tänkt på mig under året som gått och känt en kemi med mig på vår träff, och vill nu ses igen.

Jag vill gärna tro denna kille men jag har blivit lurad så många gånger att jag är lite rädd. Han är söt och verkar jättefin, kan det vara min romans som nu dyker upp på detta vis?

Känns det bra kring denna kille? Verkar han genuin?


Svar: Jag är spontant tveksam kring att han tappat mobilen och info och därför inte alls kunnat kontakta dig.... just den biten känns tveksam men självklart ska du träffa honom och känna in .. kram :)
Esmaralda

5 Ghostwriter :

skriven

Kommer killen vara där idag och kommer vi lyckas mötas isåfall? Kan bli lite intressant och verkligen ett sammanträffande från ingenstans!

Jag har pratat om mina spådomar men har valt noga. Däremot gillar jag helst att tänka på saker själv ändå.



Kram och ha en fin början på helgen!

6 Agnes:

skriven

Det där var ju småfestligt! Då har jag helt enkelt snackat sönder min spådom som jag fick för lite mer än 6 år sedan.

Har ju inte kvar den längre, så jag kan inte kolla vad exakt vad den tog upp, mer än vad som skrevs om mina barn, och så då den där mannen som skulle dyka upp 1-3 års tid från det seansen var gjord.

Hängde väl mest upp mig på att mannen skulle vara ngr år äldre än mig, ha 1-2 barn o vi skulle flytta till hus...nu vet jag ju att jag varken vill ha en man äldre än mig själv o definitivt inget hus, haha!

Nog tjafsat om män...märker ju själv hur sunkigt det låter.

Angående en ny seans, så är fakta det, att jag faktiskt inte vågar mig på en till. Så ligger det till. Sedan så tycker jag inte att jag har något att fråga om längre...tror inte på kärlek, tycker tiden rinner iväg, känner inte att jag har något flyt överhuvudtaget...tycker att jag mest säger att jag har planer framåt mest för att det är vad folk förväntar sig. Jag spelar teater, helt enkelt.

Sanningen är att jag känner mig som att jag lever, dels i en lögn o dels som i ett vacuum...ett skämt...en marionett i livets teater.

Suck...är tacksam för min säng o mitt tak över huvudet...är väl det livet går ut på...att åtminstone ha en inkomst som räcker till hyra o mat...men visst hade det varit najs om jag nu inte mest känt mig som en snyltare...

Härligt att höra att ditt besök i går på sjukan gick bra! Tänker på dig o din familj!

Kram!




Svar: Tack för dina tankar, de värmer och gör gott !! Jag hade väldigt blandade känslor inför besöket igår på onkologen.. och blev förvånad själv över hur bra det gick och att jag kunde hantera det utan problem. Ibland förvånar man sig själv ! Kram :)
Esmaralda

7 Jossan :

skriven

God morgon!

Ja min spådom kring var jag ska träffa den rätte vet inte många om. Men det kommer ske i höst... enligt ett par.. Det säger ju min magkänsla också. Just nu känner jag mig rätt tillfreds med hur det är. Jag är nöjd med allt som det är så misstänker att han kan kliva in närsomhelst. Det är väl lite så det fungerar? Tror inte jag fick något speciellt utseende bara att det ska ske när jag är trött på mina gamla mönster.

Man ska ju inte leta efter den rätte säger man.. men jag tänker.. Gör man inte det när man är med på en dejtingsida?

Igår var jag, mamma och pappa på sankt Lars vandring. Faktiskt riktigt intressant.

Usch har sån ångest över att sommaren snart är slut och har haft det sen min första semesterdag. Men jag har tenta den 9 så misstänker att det är den som bränner på ångesten inom mig.. måste klara den tentan nu... Vill ha en säkerhet med mitt jobb.

Nästa år vill jag åka utomlands! Så de så!

Kram

Svar: Intressant med vandring på St Lars ! Ha inte ångest över att sommaren snart är slut, det kommer fler... njut istället och fånga dina semesterdagar fullt ut.. kram :)
Esmaralda

8 <3:

skriven

Godmorgon kära Es hur ser min aura ut ?
Kram

9 Michaela:

skriven

Jag berättade lite för mamma men det var 2016 och sen har vi inte pratat on det igen :)

Healingen måste ha slagit fel på mig då jag blev sjuk igen istället för frisk :) Jag brukar vara förkyld max 1 ggr per år och nu är det 2a gången på 3 veckor. Börjar undra om det är något fel på mig🤔 Hade även hoppats på mer jobb i Juli och Augusti men ser mörkt ut. Jag älskar mitt jobb och att hjälpa andra så det smärtar. Livet fortsätter mao i moll för min del😟

Ha en fin fredag! Brosan är ju i dina trakter och tycker att det är sååå vackert! :) Kram och pussar till sommargrisen MG!

Svar: Ja, det var märkligt att du blev sjuk efter healingen men det kan finnas en mening med detta.. kanske du skulle gjort något annat om du inte vore sjuk.. som inte alls blivit bra... ibland kan det vara så och det kan vara svårt att förstå orsak och verkan. Vad roligt att din bror tycker det är fint i mina trakter :) Lille sommargrisen pussar tillbaka ! Kram :)
Esmaralda

10 Tingeling :

skriven

Intressant! Aldrig tänkt på det så. Har dock inte pratat om min spådom och har jag sagt nåt så har jag fått höra bara positivt, att spådomen nog stämmer 🙂

Idag fredag, skönt, har varit väldigt trött av nån anledning, liksom seg i kroppen och knoppen. Är nog vila jag behöver, har varit lite mycket senaste tiden! Men nu när allt hamnat på plats kan jag vila 😉 tills skolan börjar!

Alla tre "önskningar" som jag hade vid madames (och din) healing gar slagit in nu. Jag förstår att det har mycket med min egen inställning att göra också men healingen hjälpte till!

Var har min man tagit vägen? Är det speciellt jag ska hålla utkik efter, nåt som kännetecknar honom? Eller några speciella ställen jag ska göra mig kring?

Trevlig fredag!

Kram!

Svar: Härligt att alla tre spådomar kommit i mål ! Vad det gäller mannen så ska du hålla utkik efter någon som är social och har lätt för att prata och uttrycka sig... kram :)
Esmaralda

11 Skrållann:

skriven

Hej!
Jag har fått några spådomar de senaste åren men inte berättat så mycket om dom för någon, ingen just i min närhet tror på det mediala och är därför inte intresserad av det. Själv ser jag dom som en vägledning och de har stärkt mig otroligt. En sak som stod i den första seansen jag fick var att jag hade kapacitet för så mycket mer och borde satsa lite högre och för att komma dit borde jag studera. Har haft det med mig under många år och det har återkommit i senare seanser och jag har sökt utbildningar men alltid hamnat på reservplats. Så i går kom beskedet att jag är antagen till höstens start på det som varit min drömlinje i så många år. Rätt eller fel i tiden är svårt att säga men är man 41 år har man nästan 25 år kvar av sitt arbetsliv så helt fel att skaffa en utbildning kan det väl inte vara?! Barnen börjar bli stora och äktenskapet känns mer harmoniskt och stabilare än på länge. Med livserfarenhet och lite jävlaranamma kan det kanske bli riktigt bra?! Jag ska fundera några vändor till och är glad att bloggen finns för att ventilera.
Tack till ” Ghostwriter” som svarade på min kommentar igår, det värmde❤️

Kram❤️

Svar: Nej fel är det inte med utbildning, det är bara positiv, bra och utvecklande ! Kram :)
Esmaralda

12 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Saknar han mig och längtar han efter mig lite? Kram

13 Skorpan:

skriven

Åh nej, det har jag aldrig hört, att man inte ska dela sin spådom med någon :(. Det har jag gjort... Har detta nu lett till att mannen dröjer? Jag har aldrig fått nån beskrivning av hans utseende dock. Eller att det nya jobbet dröjer? Hädanefter ska jag inte dela min spådom mera.

Sovit dåligt o drömt att jag tog exet, som inte utseendemässigt var han, med till jobbet o presenterade jag honom där o så berättade vad som händer på vår bröllopsfest. Precis det som hände på riktigt gick vi igenom. Suck, det här hände förra årtusendet, borde kanske inte ha tittat på brudklänningen... Att jag aldrig blir kvitt exet...

Ifag träffa kusin i stan o sen får vi se om det blir nåt mer idag ;).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Nejdå, både jobb och kärlek kommer när det är ska...så du har ingenting att oroa dig för ! Ha det så mysigt med din kusi idag.. kram :)
Esmaralda

14 Bolla:

skriven

Hvis jeg skulle kommet med ett råd så er det å ikke bli spådd i det hele tatt. Idet man får en spådom (og kanskje flere) så er det det som gjør at man tar andre valg enn man hadde gjort om man ikke får en spådom. Blir man spådd at man skal møte sin soulmate på fest så går man på masse fester selv om man ikke liker å feste. Er det en fest man ikke kunne gå på så lurer man på om han var der og at man ikke møttes allikevel. En spådom legger begrensninger på livet enten man vil eller ei for man vil alltid sammenligne det som skjer med det som har blitt spådd. Man tror at spådommen er fasiten som livet skal sjekkes mot. Jeg har blitt spådd at det ikke er noe jeg kan gjøre for å påvirke når og hvor jeg skal møte mannen i mitt liv, men han skulle ha dukket opp for mange år siden. Siden jeg ikke kan påvirke når og hvor så er det jo ikke min feil at det ikke har skjedd ennå heller. Eller kanskje det bare er sånn at spådommen var feil?

Jeg synes det er bra å diskutere spådommer og spådamer med andre jeg.. hvordan skal man ellers finne ut hvem som er seriøse og ikke eller hvem som er treffsikre eller ikke? Nå ønsker ikke jeg at mine venner skal finne ut at jeg ringer spådamer uansett, men har diskutert det på et forum. I ett tilfelle viste deg seg jo at mange hadde fått ordrett samme spådom som vel betyr at det som er spådd mest sannsynlig er oppspinn. Da er det jo ganske ille mange sitter og venter på at det de har blitt spådd skal skje. Man kan lett spå at noen skal møtte mannen i sitt liv.. de fleste gjør jo det. De fleste bytter jo jobb også en gang eller to. Når ting ikke skjer er det fordi tid er vanskelig å sies det.

Så nei, jeg er ikke enig i at man ikke skal diskutere det med noen, men det beste er å ikke bli spådd i det hele tatt. Skulle ønske jeg kunne levd livet uten disse spådommene i bakhodet som hele tiden skal sjekkes mot om det er HAN jeg har møtt, eller er det DEN jobben hun mente, eller at man drar på en reise fordi noen sa at man skulle møte HAN på en reise. Hvis jeg summerer opp spådommene over mange år så har HAN ti forskjellige navn, født i 12 forskjellige stjernetegn, krøllete og glatt hår, både kort og langt, sportsinteressert, men ikke allikevel, mørk og lys i håret, tynn og kraftig osv. osv. Og når man endelig møter en fin fyr så er man usikker på om man skal ta sjansen for han stemmer ikke helt med det spådama sa 😏 Og så går man kanskje glipp av noe som kunne blitt veldig bra.

Oppsummert min spåkarriere så har vel mindre enn 5% stemt og mye penger kastet ut av vinduet. Lurer på om jeg ikke endelig er kurert for å vite hva fremtiden vil bringe. For det tror jeg ingen kan svare på.

Ha en fin dag alle! Gå ut og nyt sommeren! 🌸🍦

Klem Bolla 😊

Svar: Ja jag håller med... det kan bli för mycket av spådom... och det är inte bra ! Innan man spår sig bör man också tänka efter om man kan hantera en spådom.. man bör stå stadigt på egna ben...och ta till sig det man anser är positivt i spådomen... men nu tror jag inte så många spår hemskheter.. fast det finns !! Kram o ha du också en fin sommar :)
Esmaralda

15 Livsturisten:

skriven

Intressant ju! Jag har alltid då jag fått svar av dig här, sparat det inom mig för att jag tänkt att jag inte vill höra av nån annan att "äsch tror du på det"...samma med min egen känsla när jag tror mig veta nåt, då är jag tyst för att se om det verkligen blir som jag trott.
De gånger jag berättat då blir det liksom inte så...precis som du säger. Så min instinkt kring det har alltså varit rätt.
Så vad tror du om den långhåriga mannen som är så pratglad o öppen? Ses vi o blir det bra på nåt vis?
Kram.

Svar: Ja, din instinkt har varit helt rätt !! Vad det gäller mannen så ja, det finns god chans att ni ses.. kram :)
Esmaralda

16 Kulla:

skriven

Skulle då aldrig imitt liv berätta för någon om min spådom, nej den tillhör bara mig och mitt liv.
Är så tacksam🙏för dom jag har fått.. även om inget har slagit in ännu.. men det kommer👊😉💕.
Idag sista arbsdagen sen semester ☀️😎🍾.
Ikväll ska det firas med dom bästa vännerna, party!!🍺🍾🍷😎.
Sker det något oväntat på 💕fronten ? Kram

Svar: Vad roligt du ska ha ikväll :) En fling bör snart dyka upp.... kram :)
Esmaralda

17 Anonym idag:

skriven

Godmorgon,
Ja, en spådom ska bevaras i ens inre och inte delas, håller absolut med. En spådom är ju/kan vara en vägledning för att själv komma till insikt i endel saker i livet. Allt i livet ska inte delas, att bära på en information som bara du själv kan tolka, är stort och ska värnas om.

Es: Kommer det finnas tillfälle då det bara är han o jag..? Kommer han att ta steget till något eller blir det isf jag?
Kram :) 💫

Svar: Ja, det tillfället kommer när det bara är ni men jag ser inte ur det utfaller.. kram :)
Esmaralda

18 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Varför kan jag inte sluta tänka på honom fastän jag försöker tänka på miljoner andra saker? Förbannelse? Kram

Svar: Ingen förbannelse.. bara sånt som kan ske....och man kan få en hangup när man inte får leva ut de känslor man känner.. det triggar och kan vara svårt att släppa.. kram :)
Esmaralda

19 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Ja jag har ingen att prata med om spådommarna...så här hålls det hemligt ;-)

En granne vars post jag tar hand om när han åker till sitt hus i spanien ( har alla svenskar hus i Spanien ? ) Ska nu flytta dit för gott och sonen var intresserad av huset här Ser du om det ev blir här eller nytt hus för sonen och när ?

Ha en härlig Fredag alla

Kram Anki med flock

Svar: Finns en chans på runt 60 % att sonen köper huset.... oavsett så blir det hus för honom så småningom... kram :)
Esmaralda

20 Dunegull:

skriven

Bra skrivet! Tack för seansen igår. Läst den flera ggr och försökt fånga in. Vad kommer de tycka på nya jobbet om mig? Tar det tid att komma in eller jag gör det fort? Kram

Svar: De kommer gilla dig och jag tror du kommer in i det hela ganska snabbt... kram :)
Esmaralda

21 Juni:

skriven

God morgon, Den frågan har jag funderat på! Det är nog mer jag själv som styr omkring i mitt huvud mer ä någon annan som påstår att jag tycker om långhåriga män osv. Jag har tyvärr bestämda uppfattningar om hur saker och ting kommer att bli... Vill inte vara sån 😫!

Fick i går besked att jag kom in på utbildningen jag har sökt. Funderar hit och dit hur jag ska tänka kring att gå den eller inte... Vad tror du om saker Es?

Svar: Du ska gå utbildningen om du vill gå den och inte låta praktiska saker styra.. så känn in vad du verkligen vill.. kram :)
Esmaralda

22 Lotta:

skriven

Det kan ju onekligen vara svårt att hålla allt för sig själv. Konsten är väl att isåfall berätta för en person som inte är negativ. Äsch, jag vet inte. Jag har iaf väntat för länge på min soulmate. Det känns som tiden är ute.

Undrar om M och jag ses snart igen. Jag skulle nästan vilja emigrera för hans skull. Vad har han för känslor för mig.

Ha en härlig sommardag
Kram L

Svar: Jag förstår att det är svårt... man bubblar över lite när man får sin spådom.. och ska man dela så är det viktigt att det är med rätt person... du träffar M igen .. han är berörd av dig men tveksamt om hans känslor räcker hela vägen... det märker du snart.. kram
Esmaralda

23 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Angående resan imorgon. Är det fortfarande en bra idé? Skulle det gå bra med dottern?
Ser du något speciellt?
Tack!

Svar: Ja jag tror resan kommer gå bra.. jag ser inga varningar... kram :)
Esmaralda

24 Kristin:

skriven

Ja, kjære Esmaralda, dette har du helt rett i.
Folk er avundsjuke, står på et annet sted i livet enn en selv, kort sagt, vi er forskjellige og reagerer ikke likt på ting. Om man da begynner å drøfte seansen, får man et annet menneske sine betraktninger på noe som de ikke har noe med. Dette vil, som du sier ødelegge utviklingen.
Dette var det veldig fint at du skrev.
Ønsker deg en god dag. KRAM!!!

Svar: Tack för din bekräftelse... ha du också en fin dag... här hos mig lyser solen och himlen är väldigt blå.. kram :)
Esmaralda

25 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag är medvetenhet om det för historia kan ändras och framtiden kan ändras om man säger något.

Jag vet inte om jag har påverkar min Mr Right.

Även det är svårt att hitta man/kvinna... trodde ju det är lättare än vad jag väntar mig.

Det påverkar också med arbetsliv, privatliv och allt annat som vad händer i min livet just nu. Vad jag har valt på olika alternativ.

Det är mycket att tänkt på vad ska man säger om sina egen spådom.

Jag vågar aldrig säger något till alla som jag känner om här spådom. Det behålla jag för mig själv. Jag kan bara berätta av min egen önskningar men inte mer än så.

Ibland tror jag väl att min mr right har redan går förbi mig men jag får vänta till nya mr right i framtiden.

Det är ju beror på också vad händer just nu i livet och vad man valt fram sina livet.

Vi kan påverkar våra valt för personer också att vill man har den eller inte. Det avgöra mycket om våra besluta för den.

Beror man vad har säger också. Man säger någon till en person så framtiden ändras sig grund av universum ser och dom är medvetenhet om att vi ska inte förväntas oss att det ska blir som vi vill. Man kan säger det ska var en "överraska i livet" man ska inte vet om allt så tidigare så.

Så värre man säger något då påverkar ännu i en personens livet

Kan ju själv mycket om den ämne 😊 och det är intressent ämne...

Vet inte själv hur kunde jag mycket om det.

Det är väl bra också att ni vet och tänkt på vad ska man säger och allt.

Även vi kan påverkar våra valt, besluta och allt oavsett om vi önskar en sak men det blir helt annat.

Så mycket behöver ju att tänkt på.

Spännande men den erfarenheter jag har väl. Mycket intressent ämne för mig.

Ha det bra😊


Svar: Ja, att berätta om sina önskningar är en sak.. och det får man såklart göra och kan vara riktigt bra dessutom ! Det är mycket som påverkar i våra liv.. kram :)
Esmaralda

26 J:

skriven

Hej vill bara veta hur min helg blir? Något roligt ?
Kram

27 Mathilda :

skriven

Hej. Ligger på reservplats 15 på betyg och 16 på HP, hur ser mina chanser ut nu att komma in på andra handsvalet? Är så himla nervös.. kram Mathilda

28 Browallia:

skriven

Hoppsan Kerstin! :) Det visste inte jag, har bara spått mig hos en spådam innan jag hittade din bok och dig och hon nämnde aldrig nåt om det. Vi var oftast ett litet gäng på 3-4 st som gick dit tillsammans och du kan ju tänka dig hur det vred och vändes på allas spådomar. De spådomar har jag fått av dig har jag anförtrott mina närmaste vänner med. Men faktiskt inte en väldigt speciell sak du skrev om i min senaste seans, den karamellen vill jag behålla för mig själv :)

Jag har äntligen fått iväg mitt svar till myndigheten ang. min mor. Brevet gav mig en slags sorgereaktion fast hon lever. Jag är ju helt på det klara med att jag inte vill träffa henne trots det som sker nu. Förvirrande.

Fredag igen och halva sommaren är förbi. Hoppas andra halvan blir lika sval och skön. Kram

29 Smöla:

skriven

Hur kommer kvällen bli? Någon flirt ?:)

Svar: Chans till flirt lär finnas... kram :)
Esmaralda

30 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.

Ja det är konstigt det där att ord kan förstöra.

Es, När det blir en flytt dit blir det husköp där? Samboskap? Ser du något av det där i den staden?
Kram

31 Lollo:

skriven

Så bra du förklarar det att man ska bevara det man får till sig i en spådom.
Kanske för att hålla den magiska energin vid liv.
Nu kommer en liten fråga om du har möjlighet att ge mig svar, jag undrar om min kommande man snart dyker upp och om han finns i min närhet.
Önskar dig en fin dag

Svar: Han bör dyka upp rätt snart.. och jag får en känsla av att han inte finns så långt bort... kram
Esmaralda

32 Mikael:

skriven

Blir det ännu mer träning?

Kommer nästa kvinna föredra mer muskler eller högre kondition?

Kram
Mikael

Svar: Nästa kvinna föredrar "lagom" muskler.. hon tränar själv och uppskattar en fin kropp men ingenting överdrivet.. kram :)
Esmaralda

33 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer de förhållandet hålla ett år framåt eller mer?
Kram

34 Sarah:

skriven

Hej Es,

Ser du mig boendes i ett hus på landet inom en någorlunda snar framtid?

Kram Sarah

Svar: Ett sådant boende kommer men det kan dröja ännu en tid.. kram
Esmaralda

35 Anki:

skriven

Tack för svar Es <3

Kram Anki

36 Anonym:

skriven

Somnade om nu på morgonen och drömde att jag fick ett kärleksbrev av UL.
Betyder drömmen något ? Ska jag skriva till honom.
Kram

37 Shirin:

skriven

Es, har börjat använda en dejtingsida.. tror Du att jag kan möta den rätta via den vägen eller blir det på ett annat sätt??:)

Svar: Det finns en chans att du kan möta rätt här men du måste sålla hårt och känna in.. kram
Esmaralda

38 Mum:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du om vi kommer att leva tillsammans med varandra en tid framåt?
Kram

39 Flisan:

skriven

Godmorgon, jag spår ju också och anser att det är mycket viktigt att man behåller sin spådom för sig själv just på grund av eventuell yttre påverkans om du skriver. Bra att du tog upp detta. Ha en fin dag Ez och alla.

40 Miltons Mamma:

skriven

När jag började spå mig höll jag hårt på att inte berätta. Mer för att jag fick för mig att det kunde jinxa det bra och positiva.
Har en vän som tycker att en redig norrländsk karl är det bästa för mig. Jag själv attraheras av de med liknande kultur men gärna med ngn slags utländsk bakgrund men med svenskt synsätt i det mesta. Jag kämpar med näbbar och klor i det. VILL inte ha en tyst "norrlänning".
Det handlar iofs inte om att låta andra läsa ens spådom... Men det handlar överlag om påverkan från andra.

Tyvärr är det mest de med alltför olik kultur som är intresserad av mig. De vill ha mig på en plats där jag ej här hemma. Så nej... Alltför skilda kulturer är ingen god idé. Menar INTE att andra kulturer är fel utan att vi inte är kompatibla. Lite annorlunda är spännande och lite krydda, man kan lära sig och få nya insikter på saker och ting. Och det är ju inte fel 😊


Kommer jag fortsätta låta mamsen läsa mina spådomar... Ja... Det kommer jag. Och jag fösöker att inte låta mig styras av varken de som får läsa (ej många) eller vad spådomen säger, vilket är ytterst svårt ibland. Man har ju fortfarande medvetna val att göra och en spådom är inte ristad i sten.

Jag känner just nu att jag behöver vägledning i kärlek och har kontaktat en tjej via en FB Grupp. Ja... Hua.. Jag som är otroligt lojal är "otrogen". 😁😮
Jag behöver få annat perspektiv, kanske hon ser annat eller får fram mer information. Jag är i behov av vägledning. Ganska vilsen själ just nu och är rädd att det inte kommer fram något trots massa förändringar jag gjort. Föll tillbaka och gjorde ett "misstag". Mycket träffsäkert med bloggen igår 😉
Och trots att jag vet och jag har varit enormt starkt har jag haft mycket svaga ögonblick där jag trillade dit. Längtar så efter tvåsamhet att jag hellre gick 100 steg tillbaka för att få uppleva det än att fortsätta stå på mig.

Nu är jag alldeles "borta". Det lockar till USA trots att jag vet hur fel det är.
I min tanke hoppades jag att det skulle skaka om änglarna.... Att det är dags att skicka Mr Right i min väg.. Men det är ju inte så det fungerar. Men en liten ljuslåga av hopp brinner ännu i mitt hjärta.


Hur 17 kom jag in på detta?! 🤔😔

Jag vet inte... Behövde nog få ur mig känslor.

Behöver definitivt en ny seans men är orolig att inget nytt kommer komma fram. Och då känns det onödigt.. 🌸
Får se vad den nya tjejen säger när det gäller kärlek och Mr Right.


Kjam

Svar: Ja otrogen får man verkligen lov att vara i detta :) Huvudsaken man står stadigt på egna ben :) Och det tror jag att du gör. Kram :)
Esmaralda

41 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag undrar faktiskt ser du tvåsamhet för mig snart eller ser det ut att dröja?
Kram

42 Brittis:

skriven

Hej!

Ser du någon kärlek för mig i år?
Kram

43 Mum fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Idag känner jag mig tankad med energi efter en kväll med vänner igår. Dock var det en tjej som jag inte riktigt fick grepp om. Eller om hon gillade mig, lite misstänksam var hon nog. Men ändå så viktigt med dessa vänner.
Så är det ofta för mig, jag känner mig trött innan tänker att jag nog ska skita i det att gå.
Men jag ångrar mig inte dagen efter för det ger ju så mycket energi. Så ibland får man tvinga sig iväg själv.

Esmaralda,
Ser det ut som att vi kommer att leva tillsammans under en tid?
Han och jag?
Kram


44 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Är det så för honom också? Känner han det också? Kram

45 AnnaK:

skriven

Alltså! Mannen som är bad news har börjat jobba kring mig. Var ju för längesen jätteintresserad av honom men tyckte mig ha släppt det vid detta lag. Varför är jag fortfarande så brydd i vad han gör och inte gör? Lite svartsjuk nästan. Fått för mig att han har ihop det med min gamla kollega men vet inte och det stör mig.

Ena stunden går det bra och vi kommer överens och nästa är vi irriterade på varandra. Varför kan vi inte bara släppa varann helt och vara vänner bara.

Kram 🤗

46 Mimlan:

skriven

Det här har jag inte alls tänkt på. Vi är ca 5 personer i min närhet som har tagit spådomar hos dig, och dessa har vi pratat om många gånger🙈 det allra mesta har slagit in och spådomarna har gett oss så mycket, men vi kanaler borde vara försiktigare med vad vi berättar för varandra :)

Kram

Svar: Ja, ibland kan det vara bra... att behålla för sig själv, tänka och processa... kram :)
Esmaralda

47 Linnean 🌸:

skriven

Hejsan!
Tack för de värmande orden du gav mig i går, det gjorde mig glad 💖

Detta med att inte prata sönder sin spådom stämmer verkligen!! En väninna och jag gick igenom våra spådomar och tänkte och tyckte in i minsta detalj, ett tag. Så tänkte jag efter våra samtal ibland att nu är ju min spontana känsla helt borta...för tänk om det är si eller så. Så jag håller med om att man ska behålla det man känner och inte börja blanda in andras åsikter. Absolut!
Fredag igen! Jisses vad det går undan!
Önskar dig en skön helg! Kram...
/Linnean 🌸

Svar: Japp... veckorna springer fort förbi !!! Ha du också en riktigt fin helg nu.. kram :)
Esmaralda

48 Johansson:

skriven

Hej,

hittar jag ett hus innan året är slut?

49 Barbro :

skriven

Hej Esmaralda!

Jag börjar bli orolig för min väninna som är gift.
Hon bor 80 mil bort men vi har telefonkontakt ofta.

Jag har börjat förstå att hennes man inte är snäll mot henne. Han gapar och skriker över henne. Har hört det då vi pratat ibland. Tror inte att det är något fysisk misshandel, men verbal är det då verkligen.

Hon hundar och häst som kostar mycket pengar och hennes bil har gått sönder ofta nu och kostat massor. Då verkar det ha blivit värre, då pengar och att betala av på huslån verkar vara det enda han vill göra.

Så det verkar vara mycket bråk om pengar, dom har tydligen skilda ekonomier o jag har förstått att hon har dragit på sig skulder. I går fick hon gå 3 timmar ToR till stallet med sina hundar därför att hon inte fick låna hans bil längre. Då hon fått göra det tidigare har hon fått betala all bensin även om han också kört bilen.

Jag märker att hon inte mår bra, hon går undan säger hon och säger inte emot honom. Vet inte hur jag skall stötta henne eller vad jag ska säga om hennes situation. Vill ju helst säga åt henne att lämna honom. Men vet ju att det är inte lätt även om dom inte har några barn.

Hur kan jag hjälpa min väninna i hennes situation?
Den här mannen är inte snäll.

Kram
Barbro

Svar: Du kan inte fatta beslut för henne och hade du kunnat det så hade du sagt åt henne att omgående lämnar mannen... men nu kan du bara säga att du finns där för henne om hon vill prata om det... och det kommer en separation så småningom.. kram
Esmaralda

50 sus:

skriven

hej
har aldrig pratat med någon.....
det är bara för mig.....
tänker på dig, du är stark.....
vore ändå nice om något kunde slå in....
love sus

Svar: Ja och det tror jag verkligen också att det gör.. kram :)
Esmaralda

51 Anna E:

skriven

Varför hör han inte av sig nu? Kontaktar han mig snart? Eller efter dessa 4 veckor? Har han åkt hem till sitt land kanske?

52 Zita :

skriven

Hej! Esmaralda När jag då träffar min kärlek när jag är ca. 60 år tror du det blir kärlekssång då ? Äkta kärlek ? kram 😃☀️☀️☀️☀️

53 Lollo:

skriven

Tusen tack för ditt svar

54 Bumble bee:

skriven

Kära Es! 
Tack för upplysningen! Detta ska jag ta till mig.
Undrar om jag kommer ha bra kontakt med min ev framtida svägerska (min m2b:s syster om det finns en sådan)? Om hon finns (kanske bara ha svågrar) kommer hon vara en av mina bästa vänner? Tusen tack i förhand! Kram 🐝

Svar: Inte din bästa vän men ni kommer funka bra ihop... kram
Esmaralda

55 Rebecca:

skriven

Jag sitter här och känner mig ensam och ledsen , det är min första semestervecka och det känns som alla andra gör något roligt medan ja sitter här och ruttnar bort. Och så känns det som att inget roligt väntar mig. Finns det något roligt som väntar mig i framtiden (behöver inte vara den här sommaren bara)? Just nu känns det som jag lika gärna kunde jobbat istället. kram

Svar: Det finns massor av kul men du behöver hjälpa ödet på traven lite och själv planera in roligheter.. ger man sig själv positivt så brukar positivt också komma tillbaka från universum.. kram
Esmaralda

56 Susan:

skriven

Spännande, jag har inte berättat om mina spådomar, så jag hoppas att det bara är mina egna hjärnspöken som påverkar mitt liv .... o det e illa nog😱

Mest rädd att det ska dröja onödigt länge😱🥰

Kram

Svar: Det tar den tid det tar.. och du har ingenting gjort för att det ska dra ut onödigt länge på tiden.. kram :)
Esmaralda

57 Skorpan:

skriven

Tack för svar!
Tur att inget påverkats trots att jag öppnat min "brödlåda" i tid o otid ;). Får bara fortsätta o vänta då, suck..
Trevligt med kusin, absolut :).
Kram Skorpan

58 Jennie:

skriven

Tack för ditt svar. Känns det ändå som att denna killen har ärliga avsikter? Känns han som en reko kille?

Är så HIMLA trött på att bli lurad.
Kram

Svar: Ja han känns som en vanlig normal kille... och han behöver ju känna sig för innan han vet... jag tror inte han luras medvetet.. kram
Esmaralda

59 Mikael:

skriven

Tack snälla Es :)

Lätt man börjar tävla med de andra på gymmet så bra veta så man hejdar sig lite,
sneglade på en kille som tyckte han körde på tunga vikter och tänkte det där är för tungt för mig då det är 100% till så några veckor senare så är man där och kör på samma, ja sen blir det nästa kille att tävla med och nästa, en av dem ska bli starkast i Sverige så hur länge tar det då inte man passerat de andra och börjar tävla med han bara för att vara fit med 10% kroppsfett och starkast haha, först tycker man det är för svårt men ger sig inte så står man där en dag och har gjort det så får hejda sig lite :)

Kram
Mikael

Svar: Jo, det gäller att inte dras med alltför mycket... att stanna upp och känna in vad man EGENTLIGEN själv vill.. kram :)
Esmaralda

60 Helena Ir:

skriven

Kanske man ska tänka sig för vem man anförtror sig till..helt tyst har jag inte varit angående mina seanser. Att ha kontakt med en spådam kan slå tillbaka mot en själv,vilket jag fått erfara i bittra ordalag..alla tror inte. Så jag blev förlöjligad..av en person i min närhet. Ett riktigt slag i ansiktet..

Den fria viljan måste finnas kvar i livet..och att fråga om samma sak för många gånger blir nog inte lätt för vare sig kunden eller spådamen..inget är heller 100 % säkert.

Jag tycker du Bolla (14) skrev en väldigt tänkvärd kommentar

Jag är inne i fas i livet som jag inte vet vart den tar mig just nu..framåt hoppas jag :) Tankar om en del förändringar ..Allt ska inte yttras för andra..det mals i huvudbanken.

Sköna dagar,med små utflykter..gör också gott,just nu..ibland får man se det goda i det lilla :)

Trevlig fortsatt fredag..

Kram :)

61 Maria:

skriven

Därför skriver jag bara till dig och ev. kontaktar en annan spådam. Jag har varit med om att andra spådamer börjat ta upp andra saker som jag inte frågat om, och detta har påverkat mig och gör att jag mår dåligt men kommer att bearbeta det och nog vara försiktig med vem jag kontaktar, alla är ju inte bra. Minns jag läste ett blogginlägg av någon kvinna som blivit spådd att hon skulle se upp för vägar eller något liknande och hon blev helt förstörd tills dess att hon fick tag i dig och du lugnade henne med att hon absolut inte behöver vara rädd. Kram

Svar: Ja, ibland kan det bli tokigt med spådomar... men behöver nog känna sig själv en aning innan man beställer... kram :)
Esmaralda

62 Maria:

skriven

Jag berättar verkligen alltid mina spådomar 😂 men nu ska jag dra öronen åt mig! Aldrig tänkt så innan.
Känner min katt av att jag försöker sprida kärlek och välkomnande på distans?

Kramar och tack för den bästa bloggen!

Svar: Ja din katt känner av.. kram :)
Esmaralda

63 Barbie:

skriven

Hej kära goda Es! Jag undrar bara vad ska jag förklara för mitt barn att det inte är ok att alltid hon bestämmer och skriker sååååå mycket hör hon är rädd för grannarna då klart! Ser du något dåligt som kommer utav detta jag är rädd... kram

Svar: Dags att sätta ner foten... och skriks det som protest.. då får du helt enkelt förvarna grannarna och förklara att det inte handlar om barnmisshandeln... barn får aldrig bestämma bara för att man ska slippa skrik och protester.. kram :)
Esmaralda

64 Maddelito:

skriven

Hej ez!
Jag blev spådd hos dig för två år sen och jag har tänkt att göra det igen men jag måste bara ha råd först.

När det kommer till dejta och killar har jag faktiskt gett upp. Träffar bara fel hela tiden eller så känns det inte rätt så jag tror jag kommer får leva själv.

Ha en trevlig fredag!

Svar: Nix, du kommer inte leva ditt ensam inte.. kram
Esmaralda

65 Tingeling :

skriven

Vad roligt att du beskrev han så... Det är precis tvärtemot mitt ex, vilket också är så jag önskar hos en ny man, jag log för mig själv när jag läste ditt svar och kände det var på pricken vad jag ville ha 🙂 bland annat 😉

Kram!

66 Anki:

skriven

Go'eftermiddag Es❤

Funderar vidare då sonen fått erbjudande om tomt bredvid svärföräldrarna..kan det bli bra tro ?

Kram anki med flock

67 Maria:

skriven

Hej!
Har lite kontakt med en kille på fb. Han vill gärna ses.. själv är jag bränd o lite skraj.. är det lönt att träffa honom tror du? Ser du nått?
Kram ❤️

68 Miltons Mamma:

skriven

Jag är en pain nu men finns Milton vid min sida. Jag svek, har ångest och känner inte av honom. Skäms och gjorde misstag.
Noll motivation, noll energi, noll av allt just nu.
Både hem och djur "ligger åt sidan" och jag gör knappt det som måste göras. Tycker inte synd om själv. Undrar mer.... Vad fan hände?!!!!
Varför hände det?
Jag hade kontroll, trodde jag.

Känner mig död inombords. Lamslagen. Som träffad av en blixt, neddragen under vatten och kan inte andas.

Hur hittar jag tillbaka?
Finns Milton kvar? (så dum fråga men............) Känns lite som jag "skitit i det blå skåpet".

Virrvarr av känslor. Vill bara gå och sova... sova.. Sova..

Milton ❤️

Kjam

Svar: Ibland blir det såhär... det är livet självt.. och det viktiga är hur du nu reser dig på nytt och tar nya tag och det KAN du... Milton hjälper dig.. han kämpar allt vad han kan.... kram :)
Esmaralda

69 Pia1:

skriven

Skulle aldrig falla mig in att berätta om mina dyrbara hemligheter om man säger så, det är som du beskriver jag som ska tolka det... Men så småningom tänker jag då dela med mig här i bloggen om vissa detaljer, när det är som klart 😁❤🙏

Svar: Ja, och det vi fram emot :) kram :)
Esmaralda

70 <3:

skriven

Behöver lite råd.. behöver jag vara lite mer MIG själv? Typ våga skämta och skämma bort mig mer.. är det de han tycker fattas?

Svar: Du mår bra av att vara mer dig själv och då ger du också ut mer positivt.. kram
Esmaralda

71 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Tänker han på mig? Känner han något då han tänker på mig? Kram

72 Dalkulla :

skriven

Jag har inte för vana att springa runt och berättar varken om mina spådomar eller annat. Finns inte många man kan lita på, när det kommer till spådom ska man verkligen knipa igen. De flesta tror man mist hela hjärninnehållet, när man tror på sådant, därav att jag är tyst. En enda har jag långt senare kanske när det gått ca 16 år nämnt något, och det är den äldste sonen.

Jag har fått svar på de frågor jag ställt, men för överigt har det som var menat inte hänt och det är som jag sagt innan... över 20 år sedan. Var den mannen tog vägen du såg då, det vet varken du eller jag ES. Han kanske gick en omväg för att slippa komma i min väg. :) Det var både skämt och ironi.

Jag går på känslan vad som känns rätt numera. Kommer det en till då springer jag till skogs. Har inte den du spådde 1999 kommit nu, behöver han inte visa sig heller. Jag är mer än nöjd över vad jag har nu. :)

Kram

73 Ghostwriter :

skriven

Tror du mannen kommer vara där och att vi lyckas mötas?


Kram kram

74 Tiss:

skriven

Hej Es!
Jag har sån rädsla för att gå up i vikt. Tror du att jag kommer att bli överviktig? Det är absolut inte fel i att vara det, men jag vet att jag äter helt fel både med mat och Godis. och jag kan inte bryta det. Kanske hade jag inte gått upp 6 kg lika "snabbt" utan godiset. Jag kanske inte ens skulle väga lika mycket. Det gör mig ledsen, stressad Jag vill bara skrika då jag inte får någon ordning på någonting angående maten. Jag har en behandlare men hon är på semester.
Jag vet inte vad jag ska göra.

85 Fina:

Svar: Du blir inte tjock. Och egentligen har du verktyg som du kan använda.. du har lärt dig en del i behandlingen och nu är det viktigt att du lyssnar till dig själv och vågar lite till den insikt och de kunskaper du fått..kram
Esmaralda

75 F:

skriven

Hej Esmeralda undrar om du ser något nytt i mitt liv på väg?

76 Kvinnan :

skriven

Hej Esmeralda hur ser det ut för mig resten av året?

77 Fatima :

skriven

Hej Esmeralda hur ser min karriär ut?

78 Lydia💕:

skriven

Har en granne som är singel vad jag vet och som jag undrar om han är intressant var där på fest för några helger sen och han var en rolig prick
Undrar vad han tänkte om mig ?
Lydia💕

Svar: Han tycker också att du är intressant men hur pass seriöst detta är.. kan jag inte se.. kram
Esmaralda

79 Jennifer:

skriven

Hej finaste Esmaralda! Intressant. Fast samtidigt brukar du också säga att man inte kan påverka eller bestämma själv då kärleken kommer, man möter sin partner då universum anser att tiden är rätt.

Finaste Esmaralda, jag är nu utomlands men kan inte låta bli att oroa mig lite över augusti och hösten. Ser du något om min höst? Känns det mera positivt än negativt?
Kram,
Jennifer

80 Gunilla i Oxd:

skriven

Skönt att det gick bra o kändes ok när du var på onkologen. ❤️

Jag läser mina seanser emellanåt när livet suger lite extra...Det känns som att jag får lite extra energi o styrka av dom!

Dottern har flyttat hemifrån och ihop med killen...sååå himla tomt det blir..tur jag har Lillbusen Kalle på 13 hemma!!!😜

Ser framtiden med tillförsikt..och hoppas saker och ting kan ändras till det bättre ❤️

Stor kram o njut av helgen du bästa snygga ’spåkärring’🌟🍾🥂🧡💛💚

//Gunilla i Oxd

Svar: Och visst ändras det till de bättre... efter principen ett steg bak och två steg fram...det tar sin lilla tid men det blir bra.. kram :)
Esmaralda

81 Spontan spådom :

skriven

Förra året skrev du spontan spådom, om en tjej som iallafall kunde varit jag... att hon Kommer få ögonkontakt med en man som jobbar som kanske elektriker eller något annat i den stilen och att när dom får ögonkontakt blir det snabbt hennes stora kärlek.

Exakt dom orden förutom elektriker jar du sagt i min seans.


Tror du att det är jag eller är de någon annan i bloggen?




Kram! Ghostwriter

Svar: Det är svårt att säga...det kan vara du.. chansen är stor.. men det måste inte vara så... kram :)
Esmaralda

82 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Inser han att vi alltid kommer att ha något speciellt och aldrig kan bli helt random för varandra? Kram

83 Orolig:

skriven

Hej!

Ser du fortfarande att jobb kommer?? Börjar få nog av allt elände. Fick veta att min son ska skiljas sig och att han har problem med ekonomin. Hoppas att allt löser sig snart.

Kram

84 Kvinnan :

skriven

Undrar om du ser något nytt i mitt liv kram

85 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Känner han också frustration för att vi inte kunnat leva ut vår attraktion för
varandra? Tänker han på det? Kram

86 LottaS:

skriven

Jag har delat viss info från mina spådomar till fyra noga utvalda personer till den del det kunnat hjälpa både dem och mig. Men bra att tänka på försiktighet där!
Kan du ge mer förklaring till en hund i andevärlden som följer mig på promenader, vilken koppling har den till mig?

87 Therese C:

skriven

Hej Es!
Jag har nog inte berättat så mycket detaljer för någon om min spådom faktiskt. Ibland har jag tänkt att jag vill göra en till men jag har nog inget nytt att fråga om.

Jag har haft mens i fyra veckor snart men att få kontakt med vården är inte det lättaste. Mest lack är jag på att de måste berätta för mig att de haaar såå ont om tiiider. Samt förklarar att vissa människor har oregelbunden mens och att det är helt normalt och att man ändå inte gör något åt sånt speciellt inte nu när det är semester och alla gynekologer är bortresta. Efter ett sånt samtal är resten av dagen förstörd. Jag säger åt mig att inte ta åt mig och att det inte är något personligt men jag kan inte låta bli att bli ledsen.

Kram ThereseC ❤️

Svar: Men har man haft ens i 4 veckor.. då ska vården agera.. kanske du får söka dig någon annanstans `Kram
Esmaralda

88 Nornan:

skriven

Hej Es. Stort tack för ditt svar och healingtankar för min svärson igår ♡
Nu handlar det inte längre om bot utan om lindring och extra tid... Och idag fick han plötsligt ett oväntat och väldigt bra besked. Vi är alla så glada! ♡

Hoppas du får en fin helg. Stor Kram!

Svar: Det gläder mig uppriktigt.. kram
Esmaralda

89 Penny:

skriven

Kära Es!
Vill önska dig lycka till på behandlingen och håller tummarna att allt kommer gå bra!

Ser du hur många tärnor jag kommer ha när jag gifter mig? Tack på förhand! Kram Penny

90 Penny:

skriven

Kära Es!
Vill önska dig lycka till på behandlingen och håller tummarna att allt kommer gå bra!

Ser du hur många tärnor jag kommer ha när jag gifter mig? Tack på förhand! Kram Penny

91 Penny:

skriven

Kära Es!
Vill önska dig lycka till på behandlingen och håller tummarna att allt kommer gå bra!

Ser du hur många tärnor jag kommer ha när jag gifter mig? Tack på förhand! Kram Penny

92 Milla:

skriven

Hej, jag tycker det är intressant med spådomar o har testat en del medium å, en del kända o en del på Facebook som varit duktiga. En har sagt att jag skulle köpa hus med en man som jag trodde var exmaken men inget blev. Vet inte om det kan bli i framtiden, jag försöker få ihop till alla skulder o annat i familjen, det mesta har uppstått efter exmaken dåliga hantering av pengar o nu sitter jag i skiten. Nu försöker jag med aktier o typ daytrada lite. Ibland har jag lyckats men ibland inte, jag är orolig för ekonomin. Kommer jag lyckas med det jag föresatt mig nu, ska försöka öka på värdet några dagar nu på semestern för att oron ska lätta.

93 Mimi:

skriven

Hej!

Hur kommer hösten att bli någon ljusning i hopplösheten??

Kram

Svar: Ja, du gör ett val som leder in dig på ett bättre mående... kram :)
Esmaralda

94 Charlotte :

skriven

Paralegal 2 år på yrkeshögskola.
Finns tyvärr ej på orten där jag bor. Skulle detta kunna vara något för mig?

Återkommande i tankarna men vill så gärna plugga på orten där jag bor då jag är ensamstående. 😊
Annars tas tips tacksamt emot. Söker ännu...


Kram😉

95 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Tänker han på mig? Känner han något då han tänker på mig? Kram

96 AnnaK:

skriven

Tror du det kommer bli ett par av Bad news och min gamla kollega? Och bryr han sig verkligen om mig som han säger?

Kram 🤗

97 Anna E:

skriven

Varför hör han inte av sig nu? Kontaktar han mig snart? Eller efter dessa 4 veckor? Har han åkt hem till sitt land kanske?

98 Mum:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer jag att leva mitt liv tillsammans med honom en tid?
Kram

99 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Inser han att vi alltid kommer att ha något speciellt och aldrig kan bli helt random för varandra? Kram

100 Makaon:

skriven

Har pratat ibland med andra om seanserna, men endast de som tror själva på detta. Annars försöker jag hålla det för mig själv.

101 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det här omöjligt ut?
Kram

102 Lillajag:

skriven

Idag träffade jag en kille på jobbet. Wow, jag har nog aldrig känt så vid första ögonkastet för någon! Han log väldigt mycket och på något sätt så kändes det som att han visste (kanske är det jag som vill tro d)
Hoppas att jag får känna den känslan igen.

Finns det inget tips om var jag möter min Soulmate, eller hur han ser ut?

Åååh om man bara kunde få träffas någon gång! Jag vill ju så himla gärna! Det känns som att man bara drömmer o drömmer o hoppas o hoppas men inget händer... inte det ens något litet.

Jag tycker att det är dags. Jag tycker att det är min tur nu. O ännu mer hoppas man när till och med barnen vill att man ska hitta någon. *suck* När det kommer till att ha is i magen när det gäller kärlek så är det inte alls min grej...

103 Måddan :

skriven

Hejsan alla där ute i spacet.
Här ligger jag i hängmattan med hunden i knä. Katterna avundsjuka och dom funderar vad det är för en ny typ som flyttat in. 🧐😂🙏
Men ang spådomar .. jag är spådd sedan 8 år sedan att jag skall ha ett flickebarn. Ser du när barnet kommer. Och hur kommer barnet ?
Instämmer med att man inte skall berätta spådomar. Det är en privat sak.

104 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Verkar han bara vilja ligga med mig eller känner han faktiskt något för mig?
Kan det utvecklas och bli mer?
Kram

105 Anna E:

skriven

Varför hör han inte av sig? Kommer han höra av sig efter de 4 veckorna?

106 Jullisw:

skriven

Oj, jag har visat delar av min spådom... har inte fått någon direkt respons mer än att det var intressant att läsa. Hade ingen aning om att man inte skulle visa/prata om det.. kan detta påverka negativt i andra avseenden också?

Svar: Nej det kan det inte .. du har ingenting att oroa dig för.. kram
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: