Lördagskväll...

 
Lördagskväll hos mej i Vejby hamn... dottern i Lund med barndomskompisen och  sonen som  tar med dem på en båttur.
 
 
Piren i hamnen... och maken är med på ett hörn.. här har jag tillbringat åtskilliga sommarkvällar  med vänner...på en filt med picknick och vin... fast inte i kväll.... ikväll ska vi grilla hemma...
 
 
Det blev  en öl på hamnkrogen.....
 
 
Och MG väntar ivrigt på sista dropparna
 
Häromdagen  smet han in i en trädgård... han kom ut efter ett tag  tillsammans med ett barn  som meddelade att  MG druckit upp hans pappas öl och pappa blev  arg !😡
Sa barnet.
 
Så nu är Mannabonne Glenns mission att i morgon ska han  gå och återlämna  en öl till arga pappan !
 
Nu börjar grillen få fart... ryggbiff, sidfläsk, majskolvar, tomat och lök ska grillas... och så min rosa sås som har strykande åtgång
 
Jag hoppas att ni alla har en lika fin lördagskväll
 
Kram och massa kärlek
💖
 
 
1 Skorpan:

skriven

Bara k8rgrille på kolgrill o jösses vilken tid det tar.
Dotra har kört runt på gården med bilen o övningskört :O, o det går rätt bra. Nu undrar jag om exet snart har råd att bekosta körkortet åt henne o hur kommer det att gå?

Ni har en väldigt fin plats där ni bor! En dag kanske jag dyker upp där ;) o hälsar på MG :)!
Kram Skorpan

Svar: nja att bekosta körkortet verkar sitta lite långt inne för honom... men det kan komma.. kram :)
Esmaralda

2 lilla m:

skriven

Hej Es!
Finns chans till två biologiska barn ännu? Ytterligare två?

Svar: Ja, chansen finns.. kram :)
Esmaralda

3 Michaela:

skriven

Så härligt och vackert! Sommar:) Maten lät mums så hoppas att det smakar! Och om MG har problem med alkoholen så är han välkommen till mitt jobb😄 Puss på söta nosen!

Svar: Ska meddela MG detta :) Kram :)
Esmaralda

4 Penny:

skriven

Åh vilken underbar kväll ni har! Vad är det för sås? Kan man kanske få receptet på den?

Jag gör ett nytt försök... Jag undrar hur många tärnor du ser för mig när jag gifter mig? Kommer jag ha tärnor?
Tack i förhand! Kram Penny

Svar: Receptet kommer i morgon . jag lovar :) Du kommer ha tärnor men jag ser inte hur många... dock mer än en.. kram :)
Esmaralda

5 Ghostwriter :

skriven

Vet inte om min kommentar kom med eller om du inte hunnit se den än. Men jag provar en annan fråga!

Han du såg mig i en seriös relation med är det min soulmate? Eller kommer jag träffa någon (som du skrev att någon kommer dyka upp snart)? Kram!!

Svar: Det är svårt att säga... din soulmate KAN vara en annan relation som kommer... det går liksom in i vartannat... kram
Esmaralda

6 Skorpan:

skriven

Tack för för svar!
Orättvist så det förslår i så fall, har man bekostat åt en får man nog bekosta åt följande också...
Kram Skorpan

Svar: Helt rätt och det finns en chans att det går vägen, trots allt.. kram
Esmaralda

7 Anna E:

skriven

Varför hör han inte av sig? Kommer han höra av sig efter 3 veckor? Är han hemma på Irland?

Svar: Jag kan inte riktigt känna av honom... kram
Esmaralda

8 Anna E:

skriven

Oj, du får inte fram något alls om honom? :(... Inte minsta lilla?

9 Linda N:

skriven

Haha, MG du är ju bara för skön.

10 Miltons Mamma:

skriven

😂 MG lixom 😂
Lill snattare 😜❤️

Kjam


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: