STORHEALING !!!!!!

Det blev ju ingen storhealing från Toscana som det var tänkt.
 
Därför kommer den nu istället... när jag är Stade i Tyskland.
 
Ni är många som undrat -  och på fredag kväll går storhealingen av stapeln
 
 
 
Alltså:
 
Fredagen den 5/7  
klockan 20-21
 
Kostnaden är 100 kronor
 
Du betalar till:
 

 Plusgirokonto:

1354552-0  till  Framtid & Rådgivning/WIDA

  Om du sätter in pengar från utlandet:

IBAN: SE89 9500 0099 6042 1354 5520

-

Eller swish:  123 597 9752

💖

När du betalat så mailar du mig  direkt och talar om  vad du vill uppnå under din healing

 till: [email protected]

💖

Jag kommer att sända från min balkong i Stade och göra mitt absolut bästa för att nå er alla.

💝

Under healingens första 10-15 minuter ska du ha fokus  på hur det känns  när din healingönskan blivit uppfylld.  Visualisera och fokusera på detta så starkt som du bara kan

Sedan ska du öppna upp, försöka tömma hjärnan från alla tankar och bara ta emot.

💝

Jag kommer att i healingen besöka er alla. Du kan ibland  känna av det i  kroppen . Många känner en positiv styrka och ett  inre ljus  men  det kan även  kännas lite obehag  en kort stund men det är i sin ording och precis som det ska vara och obehaget släpper direkt efteråt.

💖

Kan du inte delta aktivt - så kan healingen mycket väl fungera i alla fall

Likaså kan du gjort bort en healing  till en mottagare  som inte ens behöva veta om din gåva

💖

Vill du försäkra dig om en plats i healingen så  anmäl dig snarast

Ni är så hjärtans välkomna !!

💖

 

Kram & kärlek

 
P.s. Jag uppskattar om dagens kommentarer enbart handlar om healing, era frågor och funderingar kring detta eller hur ni upplevt tidigare healingtillfällen....
 

 

 

1 Ester:

skriven

Godmorgon Ez!

Jag har varit med på flera av healingarna men inte känt något, är det så att jag inte kan ta emot eller ska jag göra ett nytt försök på fredag?

Kram Ester

Svar: Ofta kan man ta emot utan att man känner av någonting under healingen.. kram :)
Esmaralda

2 Katten:

skriven

God morgon!

Jag tjatar om samma önskningar vid praktiskt taget alla healingar och när jag beställer talismaner. Men det kanske är onödigt? Det kanske räcker att önska en sak EN gång?

Önskar alla en fin dag!

Kram

Katten

Svar: Jag vet faktiskt inte...ibland kan det vara bra att friska upp universums minne.. kram :)
Esmaralda

3 Skorpan:

skriven

Ja nu kommer den, storhealingen :). Står över, dels är jag bortrest o dels känner jag aldrig av nåt eller märker någon förbättring nånstans o det är ju synd, för jag skulle vilja känna av det, ända in i märgen ;). Dock inte sagt att healing inte skulle hjälpa, andra...

Här var det en mycket slö dag igår. Regn o sol avlöste varandra o idag ska vädret kanske vara lite mera regnigt än soligt. Väntar på att få bilen tillbaka från servicen o får inget gjort. Semester visst, men saknar lite aktiviteter ;). Det ska packas idago imorgon åka iväg, väl. Får se hur den vistelsen blir...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

4 Lilla m:

skriven

Hej! Finns det ännu en chans att önskan från madames healing kan slå in? Eller blev det inget?

Svar: Chansen finns fortfarande.. kram :)
Esmaralda

5 Cecilia:

skriven

Åhh gud vad kul!! Jag kommer garanterat att ge en till min mamma. Sen undrar jag vad kan man önska sig? Gäller det endast livsstil och hälsa, eller kan jag t.ex. ge en healing till min bror med önskan att han kommer in på universitetet?

Jag är nöjd med alla healing upplevelser jag har fått. Det är svårt att beskriva känslan, men kroppen känns helt pirrig, kroppen känns tung men ändå känns det som att den svävar över marken. Ser fram emot fredagen! Kramar

Svar: Ja du kan önska precis vad som helst i en healing... kram :)
Esmaralda

6 HuldaMaräng:

skriven

Godmorgon!
Visst vill jag inte missa fredagens healing! Fast jag ger den till sonen denna gång, jag tror han behöver det bättre än jag.
Jag har varit med på storhealing två gånger tidigare, och båda gångerna lossnade det saker för mig i min personliga utveckling. Inte så att hela min tillvaro mirakulöst förändrades, men molnen liksom skingrades och jag kunde klarare se min väg och min förmåga. I healingen med Madame kunde jag till och med HÖRA att något klickade till i huvudet och sen var det som att ett lock mjukt lyftes av inne i huvudet. Jag har haft lite problem med sviter efter utmattning, och det var det som släppte då. Jag som inte trodde att jag skulle bli helt frisk!
Så nu är jag glad att kunna ge den käraste, den finaste samma sak.
Stor kram, ha en fin dag!

Svar: Ja, healingen funkar ofta så som du beskriver... att den kanske inte gör magi.. men den hjälper till med lösningar och man ser klarare kring vad man behöver göra... kram :)
Esmaralda

7 KW:

skriven

Äntligen kommer storhealingen. Jag har längtat. Förra healingen gjorde stor skillnad för mig. Tack snälla. Kram

Svar: Du är välkommen :) kram
Esmaralda

8 Fia:

skriven

Jag ska anmäla både min man och mig och jag undrar om vi kan sitta tillsammans under healingen eller om vi behöver sitta på separata ställen ? Kram

Svar: Det går bra att sitta tillsammans, inga problem, kram :)
Esmaralda

9 Mamman:

skriven

Vad roligt. Jag har redan anmält mig. Jag vill att mitt mående allmänt ska bli bättre och att jag ska bli gladare. Kan man önska detta i en healing ? kram

Svar: Ja det är precis vad man kan önska. Och kommer inte måendet av sig själv.. så blir det som regel så att du får insikt i vad du själv behöver göra för att må bättre.. kram :)
Esmaralda

10 Fiskaren:

skriven

Man tackar. Jag har varit med på varje healing och det gör skillnad. Jag har bland annat lärt mig förstå hur jag ska göra för att få frid och ro i själ och hjärta. Hunden och katten brukar vara med och får en släng av sleven de också och efter förra healingen slutade de bråka. Tack för att du gör detta när du är bortrest över veckoslutet och skulle bara kunna koppla av. Kram.

11 Sigma :

skriven

Vad roligt. Jag ska absolut vara med. Har fått otroligt mycket ut av healingarna hittills. Som minst var det förra gången när Madame var med. Jag laddar inför påfyllning på fredag. Underbart.

12 Sommarochsol:

skriven

En gång kunde jag inte delta aktivt men anmälde mig i alla fall och insåg att det faktiskt fungerade ändå. På fredag är jag på fest och jag undrar om det gör skillnad i mitt mottagande om jag druckit lite alkohol? Tack och kram

Svar: Det går fint i alla fall och du är välkommen.. kram
Esmaralda

13 Lotta:

skriven

Verkligen bra med healing. Även för dom som inte märker mycket tror jag det har effekt.
Efter Madames healing fick jag tillbaka livsglädjen. Ville verkligen dö på riktigt innan, men jag har inga sådana känslor alls längre.

Kram L

Svar: Underbart, så glad jag blir.. kram :)
Esmaralda

14 Ia:

skriven

Hej
Just nu känner jag mig nere och ensammen, har börjat om att grubbla över ex-mannen och skilsmässan ☹️
Kan healing hjälpa att komma över, tömma tankar, sveket?

Kram

Svar: Ja, du kan ha fokus på ökad energi och livsglädje.. kram :)
Esmaralda

15 Kulla:

skriven

Har heller aldrig märkt av healingen, men gör ett nytt försök på fredag.och hoppas att det ger lite resultat:) kram

Svar: Ja, det hoppas jag också att det ska :) kram
Esmaralda

16 Dunegull:

skriven

Förlåt att jag ställer en fråga idag E!

Avliva precis min katt tillsammans med mina föräldrar. Hade en veterinär som kom ut och det känns såklart tungt. Han kändes väldigt pigg idag. Kan han ha känt på sig tro? Jag höll honom i tassen och önskar innerligt att han har det bra där uppe. Får du in ngn känsla kring detta? Han har varit med halva mitt liv och varit min soulmate sedan dag ett. Är förkrossad samtidigt vill jag att han ska må bra! ❤️

Svar: Jag gör ett undantag och besvarar din fråga.. det är en traumatisk händelse att förlora en kär vän. Du ska veta att din fina katt har det jättebra. Han gick vidare direkt och blev mottagen med mycket kärlek. Han visste vad som skulle komma och han såg fram emot det och är tacksam för hjälpen över. Kram :)
Esmaralda

17 Kristina :

skriven

Jag kunde inte vara aktiv med förra gången men tog emot healingen väldigt bra i alla fall . På fredag är jag på kalas men anmäler mig i alla fall och hoppas att det blir lika bra som sist. Tack så väldigt mycket för dessa underbara healingar. kram

18 Rose:

skriven

Jag anmälde mig direkt imorse ☺. Har en King och var med på storhealingen när Madame deltog. Det har hjälpt mig att se klarare på mitt liv och vad jag behöver för att komma vidare. Ingen lätt väg att vara sann mot sig själv, behöver goda energier för det.
Kram

Svar: Ja, det är bland det svåraste som finns.. att se sig själv i rätt ljus... det behövs bra energier.. och jag tror absolut att du får ett tillskott på fredag.. du är på rätt väg.. verkligen.. kram :)
Esmaralda

19 MarjaLiisa:

skriven

Jag har vänta på detta. Dina healingsessioner ger mig så otroligt mycket energi. Kram och tack.

Svar: Tack :) kram
Esmaralda

20 Jossan :

skriven

God morgon!

Tror verkligen jag hade behövt en healing men jag får nog hoppa denna gången också... Jag vågar knappt lägga pengar på saker för jag är rädd att ekonomin inte kommer räcka då...

Någon gång hoppas jag att jag kan va med.

Kram

21 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Härligt med storhealing ❤ Får passa på att ge dig en rejäl dust så du orkar framöver ❤

Sist var hearingen fylld med kärlek och värme som kändes av rejält i kroppen .Jag vart som varm över bröstet och fylld av glädje .vi ses på fredag ❤

Kram Anki med flock

Svar: Tack, den dusten ser jag fram emot ! Vi ses på fredag Anki.. kram :)
Esmaralda

22 Helenb:

skriven

Jag har funderat på det här ett tag och särskilt efter alla storhealingar: Känner vi igen varandra om vi skulle stöta på någon ur storhealingen i vardagen? Många beskriverr det ju att vi står eller sitter i ring tillsammans. Och när madames cirkel var med så träffade vi de också. Vad tror du Ez, skulle du känna av ifall du träffade någon av oss? Vad tror ni andra? Har det hänt någon av er? Hur kändes det i så fall? Det skulle vara skithäftigt att träffa på någon av er och bara veta att vi träffats förr :) Hoppas det händer
Kram

Svar: Ja faktiskt tror jag att en del av er skulle känna igen... kanske inte direkt från healingen men en tanke att det är något bekant över den där personen... kram :)
Esmaralda

23 Dunegull:

skriven

Tack så mkt för dina fina ord! Saknar honom så mkt redan <3

24 Michaela:

skriven

Vad kul! :) Ska försöka vara med. Iblant har jag känt av och ibland inte. Önskningarna har inte slagit in men det är ju inte healingens fel.

Vilket antiklimax igår. Bjöd hit en "kompis" som jag inte träffat på 1 år. Skyndade mig med tvättstugan. Gjorde mig i ordning. Fixade chips mm. Men han kom inte utan valde att träffa en kompis istället. Så jag satt ensam med mina chips och kollade på TV. Kände mig som ett fån. Det var sista spiken i kistan i vår kontakt. Vill inte ha med honom att göra mer. Har gjort såhär förut. Sagt att han vill ses och sen går upp i rök.
Drömt mardrömmar i natt så hoppas inte att det finns någon varning kring mig.

Kram!

Svar: Bra.. du behövde nog gårdagen för att förstå tydligt och klart att nu får det vara nog !! Kram :)
Esmaralda

25 Miltons Mamma:

skriven

Jag tror man kan mottaga healing på olika sätt, i olika situationer. Härom kvällen när jag satt i soffan helt förstörd över en situation med exet och mina vänner inblandade så fick jag helt plötsligt en varm, lugn känsla som strålade ut från hjärtat och kramade om mig.
"Det är ok. Vi tar hand om det här"

Jag tror det var änglahealing. I en situation där jag gjort och betett mig korrekt för att försöka samarbeta från hjärtat av välmening för både exet och den som betyder mest för mig skull men blivit lurad och backstabbed på ett fruktansvärt sätt av själviska och egoistiska handlingar och tankar fick jag denna upplevelse.

Jag satt i soffan och kände mig tung, vilsen, lurad, knivhuggen i ryggen av både vänner och ex så bara kom den trygga, varma känslan som spred sig. Den började i hjärtat och spred sig utåt i kroppen. Kände mig avslappnad, lugn och älskad. Någon omfamnade mig. I mitt inre såg jag att det var flertalet änglar som log mot mig. Kände bara KÄRLEK och ett stort lugn. Det var bara att släppa taget och förlita sig på känslan.

I samma veva såg min son en regnbåge som han tog bild på och sände till mig. Tankarna gick tillbaka till de tre regnbågarna härom dagen och fick känslan av enorm kärlek både från sonen och ovan, änglarna skickade ett meddelande på flera sätt. Har ju tidigare fått till mig genom en regnbåge i en otroligt svår situation att "Vi finns här, vi ser vad som händer, vi har kontroll och hjälper dig i detta". Samma känsla sköljde över mig nu... "Det är ok. Vi är medvetna och ser. Vi tar hand om detta"

För mig var det healing ❤️ Änglahealing ❤️


Kjam

Svar: Ja, ibland kommer den här sortens healing.. och det är bara att mentalt luta sig tillbaka och ta emot.. det är stort och vackert och speciellt.. kram :)
Esmaralda

26 Miltons Mamma:

skriven

.... missade....

Känslan av att "han kommer inte komma undan med det han gör, oroa dig inte. Släpp" kontrollen" till oss" svepte över mig som ett tryggt varmt täcke.
Inte att han straffas för sina handlingar men att universum ser och karma kommer förr eller senare och biter en en baken när man beter sig illa för att skada andra av egoistiska och själviska orsaker.

Sedan kan man ju göra fel i livet utan att karma kickar en i rumpan. Men när det är en vana, en cirkel som aldrig bryts tror iaf jag att man förr eller senare får igen 😊🌸

Kjam

27 Zita:

skriven

Tror du dagen blir bra?
Almedalsveckan här! Ska dit en stund. Något jag ska tänka på i dagi kram! Kram 😃☀️☀️☀️

28 Tove:

skriven

Går med mange tanker og en klump i magen. En tanke som går igjen er:Hva vil møte oss når vi kommer hjem igjen? Har jeg noe å frykte? Fra hvem?

29 Bea:

skriven

Kära Ez!

Jag har läst att fjärilar vill säga oss något om de visar sig. Att det har något med de andliga osv
Idag hjälpte jag en blåvingad fjäril. Nu undrar jag vad denna vackra fjäril ville säga mig?

Kramar

Svar: Alla fjärilar bär inte budskap men somliga gör det.. fast det kan en gråsugga också göra ! Du hjälpte en fjäril idag och han är väldigt tacksam.. kram :)
Esmaralda

30 Mikael:

skriven

Har tålamod denna gång och väntar på Madame, biter inte hennes kunskaper så är jag nog av Guds nåde..., mitt tålamod kan vara stort emellanåt så möjligen hinner jag springa på Madame i egen person innan dess och vi får ett gott skratt :)

Morsan kanske jag skickar med tanke om hon ska bli mindre gnällig, kanske inte lätt ha en son som inte är en Svensson så ska vara snäll och komma på nåt annat gnällig :)

Kram
Mikael

31 Alie:

skriven

Den här gången tänkte jag ge bort healingen till min pappa. Inget han kommer att veta om...
han har haft väldigt ont i högt/ben ett längre tag och läkaren tror det är ischias nerven som spökar, osäker på om det stämmer.
Pappa behöver all styrka han kan få i detta, då han inte kan sova oå nätterna.
Skulle han bli hjälpt av healing tror du?
Kram ✨

Svar: Ja, det finns en god chans att han kan bli hjälpt.. kram :)
Esmaralda

32 Linnean 🌸:

skriven

Hejsan!
Vad trevligt med storhealing!
Ska anmäla mig kväll när det blir lugnt här, har mina små rosenknoppar på besök. Visst blir man lite fjollig som farmor 😊
Ha det gött! Kram...
/Linnean 🌸

Svar: Ja visst blir man lite fjollig och med all rätt minsann.. kram :)
Esmaralda

33 GHOSTWRITER - HEALING när jag healat :

skriven

Får jag hjälpa till på fredag utan att "delta"?
Bara om det känns ok, så vill jag gärna.


Min första healing som jag deltog i, var för flera år sedan. Då kände jag av Esmeralda och kunde även känna både doft och röklukt vilket kom från Esmeralda som hade tagit ett bloss och därefter sprayat parfym.
Jag är ju medial så jag känner ju utan tvekan saker och ting, och har ingen gång där jag inte känt något.

En annan gång när jag deltog, så är jag ganska säker på att det hjälpte mig med min kroniska sjukdom. Jag är inte frisk, kommer aldrig bli. Men jag blev starkare och även om det är ett helvete med sjukdomen varje millisekund så kan jag leva med det trots allt. Jag kallar det för mirakel och healing startade något där.

Efter dom gångerna har jag inte haft möjlighet att delta som en av er, utan jag har istället valt att delta som healare, för att hjälpa dom jag kan och hjälpa Esmeralda lite extra. Jag har upplevt en del då på ett annat sätt:

Jag har sett vart vi varit och vad vi gjort.
Jag har "träffat" en del av er och healade bland annat en kvinna som jag masserade i healingen, hon hade problem i axeln. Jag gav healing och kärlek till en äldre man som var mycket sorgsen efter en bortgång eller liknande..av sin fru eller syster. (Jag fick dock aldrig bekräftat på att mannen fanns med, men det var vad jag såg).



Healing är fantastiskt! Jag har också lärt mig att heala mig själv och andra, tex om man haft ett sår som aldrig läkte och som helt plötsligt läkte på två dar eller fortare än normalt. Healing är kärlek och ljus och det är precis vad världen behöver.



Stort lycka till, till er som deltar, jag rekommenderar starkt!






Kram

Svar: Jadå, du får så gärna hjälpa till - det är bara positivt ! Tack snälla :) kram :)
Esmaralda

34 Mirre:

skriven

Hej Es,
Hur går det till exakt med att man uppnår det man önskar från det att man får healingen? Är det liksom så att man får en energiboost och det är upp till en själv att använda den boosten?
Sen undrar jag också vart du hämtar energin ifrån? Tänker att den måste ju komma någonstans ifrån, och blir du inte trött efter en healing?
Kram☀

Svar: Ja man får en boost av kraft och energi och styrka att ta sig dit man vill...under en healing ger jag men jag får också mycket tillbaka från er som är med... healingenergierna går runt.. till oss alla.. kram :)
Esmaralda

35 Mimlan:

skriven

Har precis betalt för att ge bort en healing till min ena dotter, för att hon ska få må bättre och hjälpa henne på traven med vänner 💕

Svar: Jag har precis bekräftat ditt mail.. och din dotter är så välkommen att delta på fredag.. kram :)
Esmaralda

36 Månflickan:

skriven

Hej Es!

Ska anmäla mig till storhealingen. Har varit med på dina healingtillfällen innan, och det är kraftfullt!!

Jag är så oerhört ledsen, känns som om jag går sönder snart. Fick precis brev av den kirurg som utförde min misslyckade bröstoperation. Han anser inte att jag är berättigad till en kostnadsfri korrigerade operation, och säger sig ha stöd av klinikens ledning i detta beslut. Det gångna året har varit ett helvete, och jag har fått ångest. Kan jag få rätt om jag anmäler honom och begär en kostnadsfri korrigering, eller få till ett förlikningsavtal?

37 Maria:

skriven

Jovisst har jag fått healing, men healingen är ju något vi gör själva, mediumet öppnar bara kanalen :) Jag tror att jag själv kan heala, har människor i släkt som gjort det, men det är nog något jag kommer att vilja utveckla lite senare i mitt liv då jag är klar med studier och liknanade, eller när jag känner det är rätt. Min pappa var en gång med om en bilolycka i tornedalen, de var påväg att spela innebandy och var unga grabbar. En kille dog, han fick en radio i sin bakskalle. Pappa var den enda som kunde gå direkt efter olyckan, han gick in till det närmsta huset och där fanns en kvinna som kunde stanna blodet på den tredje skadade killen. Så dessa krafter finns. Min pappas morfar var gubben som sökte slagruta i byn och hans fru var bra på att spå i kaffesump så hon brukade gömma sig eftersom hon ibland tyckte att det blev för mycket :D KRAM

Svar: Jag tror att vi som healar gör alla på vårt eget sätt ! Du har gåvan med dig i blodet.. kram :)
Esmaralda

38 Tiss:

skriven

Tror du att jag skulle kunna vara mottaglig, liksom märka något?
Alla är ju inte lika mottagliga.

Svar: Det är svårt att säga.. men just nu tror jag inte du är så mottaglig... det varierar ofta under olika perioder i våra liv.. kram
Esmaralda

39 Willa:

skriven

Va bra med stor healing och jag vill gärna vara med. Jag kommer anmäla mig, min man tar även med mig kingen. Hoppas på framtidstro känner just nu bara motgångar.

Svar: Du är så välkommen med din anmälan.. kram :)
Esmaralda

40 Måddan:

skriven

Healing . Ja underbart .
Jag är nu i Abadiania i Brasilien.
Läs gärna min blogg.

hogvolen.blogg.se

Här är jag på ett ställe som byggts upp av en av världens bästa transmedium John of god .

Ja besöker detta ställe varje år.
Det är väldigt höga energier .
Healing ❤️🙏😇

41 EPM :

skriven

Hej!
Jag kände mest av den som du gjorde vid klagomuren och då var det så tydligt att alla i healingen som var mer vana tog hand om mig. Jag somnade snabbt, blev utmattad.

Sjuksköterskan jag träffat känns annorlunda, är dock rädd. Är så trött på att bli besviken och sårad nu Es...!😔

Kram

Svar: Ja, det var en stark healing från klagomuren !! Ta det varligt i början med relationen och var rädd om dig.. ge inte ut allt direkt utan försök att också ha fokus på dig själv... du vet snart hur det går.. i bland måste man våga.. kram
Esmaralda

42 Milla:

skriven

Jag har gjort en storhealing m dig o då såg du mig sa du. Jag önskade kärlek o dagen efter hände ngt så jag fick en relation m den kille jag var kär i. Dock var han inte alls ngn som förtjänade mig. Kommer du få hjälp av häxan den här gången? Kan man få redan på mer om henne typ ålder ungefär?

Svar: Om du menar Madam så nej, den här gången är hon inte med... den här gången gör jag på mitt sätt som jag brukar.. kram
Esmaralda

43 Ullie:

skriven

ja har tyvärr inga pengar att vara med på men kanske kan nå dej en annan dag
hoppas du har en fin semester

Svar: Jag brukar erbjuda storhealing när jag är på resa.. och det kommer fler tillfällen... kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: