Modig & snäll....

Dagens gätbloggare är: Linda !!

Till bloggfamiljen

Jag har fått en kompis via bloggen och det var för fem år sedan

Vi träffades på en fika i hennes stad och klickade så bra meddetsamma. Vänskapen har vuxit och hållit i sig och vi har gjort fyra utlandsresor tillsammans. Vi är ju båda singlar och har barn  och har gjort resorna med våra barn.

 

Bloggen har också gett mig energi när jag behövt det

En dag handlade ämnet om att våga leva sina drömmar och min dröm var att arbeta utomlands en tid.

Jag är sjuksköterska och sökte och fick volontärarbete och kunde ta mina barn med  som fick gå i engelsk skola.

Hade det inte varit för bloggen och sedan en seans så hade jag aldrig tagit detta steg som gav mig så oerhört mycket.

Jag har adopterat två talismaner också  som gett så mycket

När jag  känner att jag vacklat så har jag pratat med dem och de har gett mig väldigt mycket styrka hur otroligt det än kanske kan låta.

Häromåret tog jag också emot två soffsurfare efter att ha läst om detta fenomen på bloggen och det var riktigt roligt.

Vi  hade stort utbyte av varann, barnen fick prata engelska och guida soffsurfarna i djurparken och på stan

 

 

Jag har blivit bättre på att sätta gränser inför andra människor och plocka fram mina styrkor

Bloggen har helt enkelt betytt väldigt  mycket för mig

Och naturligtvis också seanserna

Tack för att du orkar med vårt tjat här

Du är guld värd Ez.

Kram på dig och på hela underbara bloggfamiljen

---------

P.s. Jag är bortrest och besvarar inte frågor idag

1 Skorpan:

skriven

Ja endel tar sina steg medan andra inte gör det. Härligt Linda att du gjort det :)!

Ny dag, nya möjligheter, vet inte ännu riktigt vad jag ska göra idag, men det kanske kommer ;).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

2 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda tror du jag kommer få ett bra jobb som jag kommer trivas med. ?Om jag flyttar till fastlandet höst Och om jag kommer att trivas? Kram 😃☀️☀️☀️

3 Browallia:

skriven

Tack Linda, för att du delar med dig av allt som du fått via bloggen och allas vår älskade Esmaralda. Hon är så mycket mer än en vanlig spåkärring med ett stort hjärta av guld. Kram Browallia

4 Mercan :

skriven

Hej Esmaralda 🤗 😘 ❤️ Krya på din söta lilla hund 🙏 ♥️ 🙏 Jag är nu i Bularien hemma, ska jag träffa nogån här innan jag flyger till Sverige, vilken vecka? 😊

5 Sa:

skriven

Ja, kan bara hålla med! Alltid härligt att läsa bloggen och intressanta ämnen som tas upp.Kan hålla med om seanserna med positiv coaching! Kingen har kommit och vi trivs bra ihop. Lite stressigt på nya jobbet kan jag säga, så himla mycket att ta in... Hoppas du haft en bra weekend! Alla goda tankar till dig! <3


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: