Redo för tvångströja....

Nu måste jag berätta om mitt finbesök i helgen

Jag har ju jobbare här som är igång att sätta kakel i badrummet.. det kommer bli hur fint som helst. Fotobevis kommer så småningom.

De jobbade lite i lördags och jag hörde hur de höll på och så tänkte jag att nu är det dags för en kopp kaffe.

Sagt och gjort.. jag öppnade dörren mot hallen och badrummet.. och där stod en liten grabb i 7-8 års åldern och tittade nyfiken in i badrummet.

 

” Men hej på dej, vem är du?” undrade jag… sådär som man gör.

Inte förrän jag sagt orden insåg jag att pojken inte tillhörde vår värld

Men det gör jobbarna i allra högsta grad och  de vände sig mot mig och stirrade

”Ja alltså, hej på er… vem är ni egentligen ” ?  kryste jag  till det och det  lät inte ett dugg bättre än min första kommentar. Särskilt som jag redan hälsat på dom en gång.

” Ehhh…” var allt jag fick till svar

” Jag menar, vad gör ni när ni inte gör badrum?”

Herregud så tossigt det kan bli.

 

 

 

 

Den ena gillade att köra rally och den andre såg mest på sport.

” Ja det var roligt att lära känna er lite närmare” ljög jag och fortsatte ut i köket och hämtade mitt kaffe

De trodde så klart  att jag var helt loco.

Men hade jag berättat för dem exakt hur det var.. då hade de garanterat trott att jag var spritt språngande galen och redo för tvångströja.

Och pojken försvann i samma ögonblick som jag tilltalade honom.

Jag MÅSTE ha koll på  folk och folk lite bättre…vilka som tillhör vår värld och vilka som inte gör det. Gång efter annan hamnar jag i lite knepiga situationer som man helt enkelt inte snyggt kan ta sig ur

Kram & kärlek

1 <3:

skriven

Godmorgon Esmeralda, testar att fråga igen. Vill F ses ?
Kan du se vad som hänt med honom ?
Han plockade bort sig själv på fb för ca tre veckor sedan.
Han var inte som andra killar som flörtat med mig.
Kram

Svar: Jag tror han backat rejält... jag ser honom inte i din framtid.. kram
Esmaralda

2 Anonym:

skriven

Är Urban lite sliskig ändå ? Vill inte förstöra relationen med min vännina.
Han tjatar om att få en nakenbild om han ska para ihop mig med en bra man. Vet han någon bra ? Tror inte det bara är svammel.
Skämms nästan för att skriva detta.
Har du något bra svar på tal till honom.
Han har bra kontakter tror jag men #metoo varning att han skriver så som någon utpressning. Han kanske skojar lite med.
Kram

Svar: Backa rejäl och direkt och ge honom ingen bild.. den är bara till för hans eget nöjes skull... kram
Esmaralda

3 Helena Ir:

skriven

Jag förstår att det kan bli svårt ibland :) synd att du inte fick prata med pojken..men kanske han dyker upp igen..

Igår fick jag Kingen,och det hade jag väl också på känn..jag behövde inte ens öppna kuvertet så blev jag alldeles elektrisk i kroppen. T o m att det någon millisekund kändes som att det hände något i huvudet..det blixtra till!!!

Synd bara att inte Kingen kan prata :) Det vore något! Telepati kanske..

Läste gårdagens blogg..kul om flera hittar vänner från bloggen. Som Linnean skrev igår så har vi mail kontakt..faktiskt så har vi haft det i dryga 2 år redan. Linnean du är bäst i test :)! Kram <3

Och så Esmaralda så håller jag tummarna inför morgondagen..tänker så det knakar..och sänder goda energier.

Kram :)

Svar: Kingen kopplade upp sig på dig direkt.. och det kunde du känna... härligt :) Nu kommer han att göra sitt bästa. Vad roligt att du och Linnean funnit varann !! Tack för din hälsning och goda energier.. det behövs just nu... är lite orolig men samtidigt skönt att äntligen få veta.. kram :)
Esmaralda

4 EPM :

skriven

Godmorgon Es!
Du kanske skulle ha hörlurar redo så att du kan stoppa in dessa i öronen när det blir fel och låtsas prata med någon i telefon...?😂
Undrar om pojken tyckte de gjorde ett bra jobb...

Känner mig lite låg, har iofs ingen orsak till det. Bara känslan just nu eftersom jag är ensam...
Vilket är helt normalt att jag är då brandmannen hade lektion tidigt idag.
Ser du nåt om honom och mig? Kommer det hålla? Om nej, blir det fult? Han är fin...
Trött på drama nu, vill bara njuta av livet. Nu måste det väl ändå vända för mig..?

Kram

5 J:

skriven

Hej!
Saknar att dela livet med någon. Att finnas där för varandra.Känns hopplöst när det kommer till den biten.
Även om jag och S är olika så hoppades jag det skulle bli bra men vet att det inte kommer bli vi. Igår fick jag tag på honom men efter samtalet gjorde mig mer ledsen och saknad. Vad för känslor har han för mig? Känns som han inte var ärlig mot mig!
Kram

Svar: Ni är på olika emotionella nivåer... så tänk dig för.. kram
Esmaralda

6 Jen. :

skriven

Det känns som att det blir barn före man annars blir det ingendera. Vad ser du?

Svar: Jag ser faktiskt inte i vilken ordning... känns själv in och agera som du finner bäst.. kram
Esmaralda

7 Jennifer:

skriven

Godmorgon finaste Esmaralda!
Ja inte lätt att slingra sig ur knepiga situationer alla gånger!

Idag ska jag på min tredje laserbehandling, medicinsk laser som borde hjälpa mot smärta. Särskilt sån smärta som inget annat hjälper mot. Jag vet inte riktigt om det har hjälpt mig, om jag känner någon skillnad. Min läkare tyckte att det är bortkastade pengar, men känner att jag ändå måste ge det en chans så att jag sen kan säga att jag faktiskt försökte.

Fina Es, kvinnan som ger laserbehandlingen är väldigt pratsam. Inget fel med det förstås, men hon pratar bara om sina egna hälsoproblem (diabetes, artros). Babblar och babblar.

Jag känner bara att jag inte orkar sitta och lyssna på henne, dessutom är det ju MIN behandling och JAG som betalar dyra pengar för det. Skulle bara vilja ha en lugn och tyst och rofylld stund.

Men hur ska jag säga det till henne utan att vara oartig?
Kram
Jennifer

Svar: Du kan tala om för henne på ett fint sätt att du gärna vill ha tystnad runt dig.. kanske du kan säga att du vill lyssna på din musik.. och så pluggar du in i öronen... hon menar inget illa men jag förstår ju att det kan vara jobbigt och dessutom lite oproffsigt.. kram
Esmaralda

8 Jossan :

skriven

God morgon!

Idag är jag riktigt trött! Blev 3 pass på gymmet igår och idag blir det ett pass... Idag ska jag även till sjukgymnasten.

Jag måste verkligen låta desperat när jag frågar om när kärleken kommer. Klart jag längtar efter kärleken men tycker ändå det är skönt att vara själv. Men jag känner den inre stressen att jag vill skaffa familj och inte känna mig så utanför... Kunna åka utomlands med min pojkvän och känna romantik.

Aja det kommer väl!

Nä det är dags att gå upp för att jobba!!

Kram

Svar: Slappna av och gör dig kvitt stressen som bara ger dig negativt.. känn dig istället trygg i att kärleken kommer när det är dags.. kram :)
Esmaralda

9 Susan:

skriven

Kingen har anlänt och jag bär honom i bh´n för att han verkligen ska vara nära😉 Hoppas jag välkomnade honom ordentligt så att han kan börja jobba....för han har att göra, tro mig🥰

Kram

Svar: Han känner sig välkommen och glad att ha kommit hem... och han börjar jobba direkt.. kram
Esmaralda

10 linnea:

skriven

hej es. får du bra eller dåliga vibbar av min dejt, indisk-brittiska killen?

Svar: Mittemellan vibbar... ingen soulmate men på många sätt en bra kille.. kram
Esmaralda

11 Laila :

skriven

God morgon.
Underbart att få skratta åt dina upplevelser så här på morgonkvisten 😀.
Har en liten fråga. Ska kolla på en ny bil imorgon. Blir det något bilköp för mig? Slutligen önskar jag och hoppas jag att du får bästa möjliga besked imorgon. Ett positivt är att väntan i alla fall är över och du får ett slutligt besked.
Stor Kram ❤❤❤

Svar: Bilköp blir det inom det snaraste.. kan dock inte se om det just är denna bilen eller en annan... tack för hälsning.. lite nervöst i morgon men ändå skönt att få besked.. kram
Esmaralda

12 Alie:

skriven

Godmorgon,
Ha ha ja som det kan bli, lite kul tycker jag 😉
Man ska vara speciell..

Förlåt min tjat o osäkerhet.., o du har ju sagt det kommer bli bra, fast annorlunda, inga ändringar kring detta?
Kram 💫

Svar: Nej det känns så fortfarande, en stark känsla.. kram
Esmaralda

13 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda
Min dotter fyller snart 1 år o vi ska fira henne lite smått på lördag med närmsta familj och vänner. Men allt verkar komma i vår väg. Vi fick ej tag på lokal så det blir hemma. Maten vi ville ha kunde ej så letar efter annan catering nu osv.. så stressad att man snart lägger ner. Hur kommer det bli?

Kram

Svar: Det kommer bli bra.. kanske du ska dra ner på det hela en aning... ta det lite enkelt... det blir lik uppskattat i alla fall.. kram
Esmaralda

14 Cecilia:

skriven

Haha, jag tycker att du faktiskt lyckades rädda situationen.

Vad skönt att dem inte blev skrämda igår. Det blev lite för mycket ibland kände jag.. Vad tyckte dem om mötet då? Blev det ändå ett bra intryck? Kramar

Svar: Ja, jag tycker det blev bra.. känn dig nöjd.. kram :)
Esmaralda

15 Liten C:

skriven

Ha,ha ja så tokigt det kan bli men antar att du fått många härliga skratt m dina möten från ” andra sidan”
En fråga,
Mannen jag träffar och träffat ett tag känns så rätt och han säger att han älskar mig!
Men Älskar han mig ” påriktigt” eller vill han bara ha någon?
Kramar och önskar dig en fin dag ☀️☀️☀️

Svar: Jag tror han menar vad han säger.. kram
Esmaralda

16 TjejenO:

skriven

Hej älskade Es,

Alltid så spännande med din blogg, varje dag då man börjar med att läsa din blogg är som att öppna ett paket.

Nu har det gått 1 månad på nya jobbet och jag har redan fått massa projekt till skillnad mot den andra nya personen (troligtvis för att jag har mer erfarenhet). Tycker de bra om mig?

Känns som jag hamnat i en svacka där ”jag inte vet vad jag vill”, kommer det bli bättre? Är arbetsplatsen rätt?

Stoooor kram

Svar: Vad roligt att du gillar bloggen :) Visst gillar dom dig på jobbet.. du har snabbt fått ett riktigt gott rykte. Du kommer veta vad du vill och du tar dig vidare... fortsätt din process.. den leder dig så småningom i mål.. kram
Esmaralda

17 Madde:

skriven

Haha de är ju så typiskt.

Ez nu har det hänt märkliga ting igen. Och jag blir så frustrerad när jag inte förstå varför!

Igår natt vaknade jag upp i ett hastig ryck! Jag svär på att någon sa "bööh" i mitt öra! De va så verkligt.
Samma morgon hör jag manliga röster i källaren, men inget där.

Har jag besökare, är det någon som försöker varna mig för något? Eller vill dom bara jävlas med mig ?

Ha en fortsatt trevlig dag ❤



Svar: Ibland kommer det besökare till dig... men du brukar vara tysta och stilla för de vill varken störa dig eller skrämma dig utan bara titta till dig. Det kan ha varit någon på ett tillfälligt besök som vara ville busa lite med dig. Du har enbart goda och ljusa krafter med dig. Kram
Esmaralda

18 kulla:

skriven

Hahaha..du gjorde nog deras dag:).

Nu har KINGEN kommit och han är runt min hals. Där ska han nog trivas, och bistå mig med mina önskningar. Love him!

Blir det någon flirt snart?? Är han redo? kram

Svar: Lycka till med Kingen... han kommer göra sitt allra bästa. En flirt ser det ut att kunna bli.. kram:)
Esmaralda

19 Skorpan:

skriven

Det är bra att du inte har full koll jämt Es, då får vi dra på smilbanden ;). Tack för det.

Åskregn o våta kläder idag, förhoppningsvis torkar dom till eftermiddagen. Tur att åskan inte var över mig där jag cyklade, det hade varit för spännande.

Rinhde om ett jobb på ett internationellt företag, han blev nog lite tagen på säng då jag ringde orick den tid telefontiden blrjade ;). Så vad tror du Es, nån chans på detta jobb? Ett jobb på detta bolag kunde erbjuda chansen att få jobba utomlands...

Ingen mailadress ännu, finns nog inget intresse heller, fixar den senare o hoppas att det är ok!?

Trött som bara den efter en dålig natt. Förhoopningsvis blir det lite bättre efter morgonkaffet...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ibland kunde gott ha lite bättre koll !! Här hade vi ingen åska - fast jag hoppades ! Du har faktiskt chans på jobbet.. kanske inte så stor.. men den finns.. kram :)
Esmaralda

20 Milla:

skriven

Hej Esmeralda! Nu är det ett tag sedan jag skrev en fråga här, läser ofta på din blogg och har haft god hjälp av den. Men nu känner jag att allt går emot mig, försöker ge av mig själv i allt, men då man inget får tillbaka så känner jag att jag inte orkar mer. Kan du se om det blir bättre någon gång eller är detta mitt öde?

Önskar dig välmående!

Svar: Nej det är inte ditt öde men det är du själv som måste förändra... tänk efter och gör nya val... det kommer att vända... kram
Esmaralda

21 Lotta:

skriven

Äsch, det var väl inte så farligt ;) Jag gör bort mig lite titt som tätt. Hoppa ofta grodor vilket har ställt till det för mig ibland. Lite för spontan ibland :))))))

Trodde jag hade en öppning vad gäller ett jobb på ett tapetföretag. Nu hörde de inte av sig iallafall. Är oerhört deppigt nu och det känns som att jag aldrig kommer ut i arbetslivet igen och definitivt inte inom mitt yrkesområde. Trist att vara för gammal för samhället. Ser du fortfarande att jag kommer jobba eller är det helt kört?

Kram L

Svar: Jag ser faktiskt fortfarande jobb för dig så ge inte upp... kram :)
Esmaralda

22 Hoppas:

skriven

Hej!

Hur blir sommaren och hösten..något positivt som jobb, nytt boende??

Kram

Svar: Ja något bra sker som gör dig glad.. kram
Esmaralda

23 Juni:

skriven

Vi är tokiga vi alla på olika sätt... Nedan fick jag av mina barn på morsdag. Saxat lite så det väsentliga kommer med.

Grattis på morsdag Mamma...(Även fast du skriker 7ggr på 30 sek att det är mat, och även fast du måste slänga ur dig konstiga kommentarer till främlingar vi går förbi, och även fast det bästa du vet är att göra pinsamma saker, och när du kan vara skitjobbig när du inte förstår dig på ny teknik, eller tuggar skithögt eller när du prompt ska äta ägg offentligt, gärna på flygplan )....

Stackars barn, men tror att de blir hyfsade medborgare trots denna uppväxt!

Kram

Svar: Ha ha ha... de har nog ringat in dig rätt bra :) Härliga ungar ! Kram :)
Esmaralda

24 Livsturisten:

skriven

Alltså detta år, det känns som det värsta nånsin. Allt från smått till stort dyker upp en sak efter annan. Det senaste var att jag fick en liten stroke.. inte den första i mitt liv o nu står en ev operation framför mig. Jag vet snart inte var jag ska få kraft ifrån.
Och jag saknar nån som håller om mig o ger mig kärlek just nu men en sån man verkar inte existera i min värld.
Ser du nån komma eller vartåt jag ska titta? Kramar!

Svar: Ja, ibland hopas eländet. Blir det operation så ser det ut att bli bra. Det kommer gott ur den. En kärlek kommer och kanske från lite oväntat håll.. kram
Esmaralda

25 Ht:

skriven

Hej.
Hela söndagen var jag på så bra humör o kände på mig att kingen va på väg. Och igår kom den. Härlig känsla😊 hur länge dröjer det innan önskningarna slår in tror du?
Kram!

Svar: Det beror på.. somliga talismaner verkställer direkt och andra startar en process som tar tid... de når inte alltid hela vägen fram och man måste själv vara aktiv för att nå sina mål... det får bli lite samarbete.. kram
Esmaralda

26 Carolina:

skriven

Hej är jag väldigt öppen för andevärlden? Ibland har jag en liten tjej här med långt ljust hår och är rätt ofta här men vad vill hon och vem är hon? Ibland när jag har läst saga för killarna så har hon suttit vid sängkanten och lyssnar

Svar: jag tror inte hon vill något.. hon vill nog mest få vara med ett litet hörn och hon tycker om att titta till er. Kram :)
Esmaralda

27 Olivia:

skriven

Underbart!
Gå omkring med bluetooth i örat och låtsas tala i fånen kanske kunde va en lösning. ;) :)


Svar: Låter som en jättebra lösning... kram :)
Esmaralda

28 Dunegull:

skriven

Hur ser min midsommar ut? Blir det en bra dag för mig?

Svar: Ja, det ser ut att bli bra... ha bra planer... kram
Esmaralda

29 Lillemor:

skriven

Kingen har kommit och nu måste jag berätta om vad som hände precis när jag öppnade kuvertet och tog honom i handen. Den tandvärk som jag haft i flera dagar bara försvann. Direkt.Om inte detta är magi så är ingenting magi. Kramar.

Svar: Han kunde snabbt känna in och agera.. härligt ! Kram :
Esmaralda

30 Maria:

skriven

Hahaha så roligt 😁 det verkar som att min king är en "hemmaking". Kan det stämma?

Svar: Ja det kan stämma.. kram
Esmaralda

31 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Varför är han extra snäll och omtänksam mot mig? Kram

Svar: Han är på just det humöret... kram :)
Esmaralda

32 Skorpan:

skriven

Tack för svar!
Ja jag fick ju svar igår från ett ställe, bej tack, o undrade vad jag saknade för nåt. Jag blev uporingd från företaget o sstt med denna person i telefon då "chefen" pllysligt stackbsig in. Jag hoppas verkligen att hon inte förstod vad det samtalet handlade om!? Det är ju märkligt hur hårt åt det sitter med att få ett nytt jobb..
Kram Skorpan

Svar: Ja, ibland är det en kamp men din kamp är inte förgäves.. det kommer lösa sig på ett eller annat sätt... kram
Esmaralda

33 Louise:

skriven

Haha vilken sits. Kan föreställa mig deras ansiktsuttryck. Pinsamt värre.

Igår eskalerade vårt bråk.Han försökte få in mig i sovrummet och sen försökte han även på kvällen. Idag är jag orolig att han har fått sparken då han själv sa att han kvaddat en bil till och behövde transport från Kristianstad. Jag orkar inte om han får det för då kommer han vara hemma hela tiden.
Jag har i alla fall bestämt mig nu att vi ska skiljas för jag orkar inte med detta längre.
Vet dock inte hur jag ska lösa det men jag har allt stöd från min familj.
Jag har sovit jättedåligt inatt ocvh trott att det har vartit någon i vår lägenhet och vaknat flera gånger.
Antar att det är hjärnspöken som spökar och tankar som flyger runt.
Men om jag inte kommer där ifrån så kommer jag bli galen.
Det känns som jag sitter fast där men idag efter arbetsförmedlingen så ska jag skriva mer på skilsmässoansökan. Han säger att om vi skiljer oss så kommer den att bli smutsig. Jag är jätteledsen över att han beter sig så.Är också rädd att han ska flippa ut på mig totalt ikväll innan han ska (om han har ett kvar) till jobbet. Han tvingade mig också att stanna hemma idag för han vill lösa detta, men det vill inte jag och det kan jag heller inte för jag vill inte ha detta i livet längre.
Och på allt det får jag ett mejl av förskolan jag var på intervju för tre veckor sedan att de har hittat en annan kandidat och anställt denne. Allt bara går åt skogen. Men förhoppningsvis är jag snart fri från honom.

Kommer vår skilsmässa bli en smutsig historia eller det kommer gå smärtfritt? Kommer han störa mig mycket eller han kommer gå vidare han också?
Jag orkar som sagt inte mer. De sista åren har han manipulerat och brutit ner mig totalt och så ska det inte vara. Funderar på att berätta för hans föräldrar, men det är nog inte lönt för de bryr sig knappast.


Nåja snart iväg till arbetsförmedlingen och hoppas de kan hjälpa mig med praktik. Prefekten kommer förresten se till att vi inte får mer hjälp med examensarbetet. Hur sjukt är inte det.

Ha en fin dag och tacksam för svar.
Kramar

Svar: Räkna med att det blir besvärligt och försök ligga steget före... utsätt dig inte för onödiga situationer.. så gott det går.. och gör upp en plan.. kram o lycka till
Esmaralda

34 Lindis:

skriven

Kingen har kommit och pulserade i min hand och sedan i BH:n och lämnade ett litet rött märke. Han är väldigt mycket levande. Kram och tack.

Svar: Härligt !!! Kram :)
Esmaralda

35 Maria:

skriven

Susan, jag hade också min kingen i BH:n igår då han kommit hem 😁 hela kvällen då jag städade. Men sedan kände jag att han var stark och ville vara själv, så jag lämnade honom hemma i morse på mitt skrivbord. Kram

36 Grethe:

skriven

Hehehehe 😁😁😁😁🙏😍
Du er bare SÅ GOD kjäre Ezmaralda 🙏💗
Jeg syns jeg ser det for meg, du kan jo skylde på nattesövnen (blink😘)

Er det imorgen du får svar på hva slags cancer det er?
Iallafall er du i mine tanker elskede Ezmaralda 🙏💜💚💟
Vet ikke om jeg kan sende deg healing, men masse kjärlighet kan jeg sende 🙏😊❤
Ha en strålande tirsdag alle sammen 🙏😊😍💙💜❤💘
Klemiklem fra meg 🌼

Svar: Tack snälla och ja, det är i morgon... lite nervöst men ändå skönt att få veta.. kram :)
Esmaralda

37 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Har hans känslor förändrats då vi återigen är på samma arbetsplats och ses dagligen? Kram

38 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Min kollega är alltid så duktig och ska alltid ha rätt. Tycker det är extremt jobbigt med hennes fröken duktig attityd hela hela tiden dag ut och dag in. Hon är trevlig men varför måste hon vara så jobbig på det sättet. Stress!
Kan inte ignorera henne hela tiden. Blir det bättre? Hon skulle behöva lite bisysslor och inte bara jobb.

39 Mikael:

skriven

Du får prova att vara lite ofin som mig och låta andra hälsa på dig först, jag brukar till 90% låta folk hälsa på mig först möjligt folk kan tycka jag är dryg men vad gör det :)

Kommer jag komma ut med någon eller några av bilarna jag var och tittade på ifall jag nu behöver någon bil, kroppen blir inte i bättre form av en bil.

Känns som det är lördag hela veckan av någon anledning...

Kram
Mikael

40 <3:

skriven

Hej kära Esmeralda,
Håll tummarna att jag får hjälp idag och remiss till röntgen. Sånt strul mellan olika doktorer ingen vill ta ansvar😓

Varför hörde R av sig igen ? Han är inget för mig det vet jag.
Kram
🤗🤗🤗

41 Helena Ir:

skriven

Jennifer (7) Jag har fått medicinsk laser av en kvinna jag känner..och det i samband med lätt träning har fått min smärta i bröstryggen att i stort sett släppa helt. Men jag tror att det tog ett tag innan jag kände resultat. Kroppen har ju lite att jobba med.. Hoppas du får lindring..!

Kram

42 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag vet att du inte gillar att spå om sådant här men jag skulle verkligen behöva hjälp om du kan se något i detta,
Om jag väljer att avsluta den här graviditeten.
Ser du fler biologiska barn för mig då?
En graviditet med en fast partner?
Kram

Svar: Chansen för ny graviditet är stor...jag ser inga varningar men eftersom jag inte gillar att spå om sådant så garderar jag mig.. och säger att du ska lyssna på dig själv i ditt val.. kram
Esmaralda

43 T:

skriven

Hej es! Hoppas du mår så bra som du bara kan efter omständigheterna. Undrar lite gällande min kollega L. Hon äter upp min energi. Kommer jag ” bli Av med henne i höst”? Byte av arbetsuppgifter? Känner att jag måste minska interaktionen för att överleva. Tack!! Mvh T

44 Månskenet:

skriven

Haha 😂 som det kan bli!
Tack för Kingen, han kom igår! "Visste" redan på lördan att han va påväg, kände det, kul!
Ha en bra dag, alla! Kram!

Svar: Härligt.. nu får du och Kingen ta hand om varann... kram
Esmaralda

45 Um:

skriven

Hej Esmaralda.

Känns det som om han kan få starkare de rätta känslorna för mig?
Eller är det bara något som han säger
Kram

46 Mikael:

skriven

På tal om att göra bort sig Elin verkar skön, alla har väl gjort chefen mindre glad :)

https://www.svd.se/elin-af-klintberg-lat-folk-sova-pa-jobbet


Sprang på ett avsnitt av denna

I Nederländerna drabbas fyra av tio personer av stress, ångest och depressioner. Detta trots att landet lägger mycket pengar på den psykiatriska vården. I Ghana, Taiwan och Brasilien används traditionella ritualer som medicin mot psykisk ohälsa. Dokumentärfilmaren Sunny Bergman från Nederländerna har rest till dessa tre länder för att se hur andlighet påverkar den psykiska hälsan


https://urplay.se/serie/201844-lycklig-utan-piller

i Sverige sjukskriver psykologer unga personer på löpande band och förskriver antidepressiva i parti och minut till saker som inte löses med medicin, snygg vuxenvärld som förleder de unga, bekvämt att sjukskriva och skriva ut piller, krävs ju ingen kompetens för det bara en penna och papper :)

Kram
Mikael

47 Anki:

skriven

Go´förmiddag Es <3
Haha ja det är inte lätt alla gånger att se både levande och döda Då är det tur man är i "tantåldern " Då kan man komma undan med mycket ;-)

Gårdagen med åska och regn tärde mycket på energierna Men så for jag och gratulera sytern min och av henne fick jag en kristall som laddats med energi vid och på bla solpyramiden i Bosnien Hon var där för lite sedan .När jag kom hem låg Kingen i brevlådan ! Han brände genom kuveret men jag la honom i skrivbordslådan för att öppnas dagen efter då det var så mycket med kristallen osv..(Kristallen la jag under kudden och sov 9 tim!)..så jag öppnade brevet idag ...jösses sa man väl förr satan i gatan säger jag vilken ivrig rackare Han ville ut ! Ville inte ligga i ngn skrivbordslåda inte !Väl i handen var han varm så han nästan brände mig .
Nu ser jag fram emot att Kingen jobbar på ;-) och jag ser fram emot att du ska få bra besked i morgon <3
Tänker på dig <3

Kram Anki med flock

Svar: Ja, jag kan känna ända här ifrån hur ivrig och hur stark din King är !!! Han kommer sannerligen att slita och stå i för dig ! Kram :)
Esmaralda

48 *:

skriven

Hej Es,

Jag har en bild framför mig att jag ska leva länge och bli gammal i ett varmt land, litet hus med lite trädgård. Kanske nära vattnet, och eventuellt någon häst.

Den bilden har jag haft i mååååånga år nu och mitt mål har alltid gått åt det hållet. Min sambo går mot samma mål så det känns som det kan bli verklighet faktiskt ! Inte bara en dröm.
Vi har möjligheten både ekonomisk och med kontakter att förverkliga det. Härligt !!!

Men nu har jag fått ett sjukdomsbesked som jag inte vet riktigt hur det slutar. Antingen är det bra och jag lever som vanligt eller så blir mitt liv betydligt kortare än jag räknat med.

Skulle vara intressant o se hur du ser mig/oss framöver.

Likaså vem är det som pickar på mig på natten ? blir väckt ibland. Dottern sa att helt ovetandes att det var en död släkting som gjorde konstiga saker hemma hos oss. Men vem ?


Kram *

Svar: Någon besöker er... ser ut att vara en kvinna...och hon kommer i stor kärlek och tittar till.... jag ser dig som riktigt gammal.. det är en bild jag ser tydligt.. kram
Esmaralda

49 Jessica:

skriven

Hej Es!

Vad tycker dom om mig?
Känns som att dom pratar om mig. Kan du se något kring detta?

Kram :)

50 Ia:

skriven

Hej
😂 tur vi är flera som kan säga fel saker vid fel tidpunkt

En dag när jag kom in på jobbet blev det knäppt tyst. Fick en känsla av att det var om mig de pratade om. Kan de stämma? Vad tycker de om mig? Gör jag ett dåligt jobb?

Kram

Svar: Det har hänt att de pratat om dig men jag tror inte det varit negativa ord.. kram
Esmaralda

51 Blåklockan:

skriven

Hurra, i dag har Kingen anlänt till södra norrland. Hoppas vi ska trivas och jobba bra tillsammans.
Önskar dig lycka till i morgon Es. Jag tänker på dig.
Tusen kramar 💕

Svar: Tack snälla.. och jag känner starkt att Kingen redan trivs och älskar dig omåttligt.. kram :)
Esmaralda

52 Hoppfull:

skriven

Hej Esmeralda! Kan du se någon fortsättning mellan honom och mig ? Kram

53 Michaela:

skriven

Förstår att det blir lite knasigt ibland :) Kanske han kommer tillbaka.

Fick min King igår. Började med att sätta händerna mot kuveret innan jag öppnade och händerna blev alldeles varma. Sen följde jag instruktionerna. Blev glad ,lite skakig och gråtmild. Varför vet jag inte. Han har legat på kudden bredvid mig i natt och annars är han i ett halsband som jag knutit fast i Bhn Hoppas att han känner sig välkommen och att lite positiva saker kan börja hända nu :) Började dock med att jag sovit som en kratta i natt.

Hoppas att du mår hyfsat inför beskedet i morgon. Håller tummar och tår att det blir det bästa alternativet! Styrkekramar!

Svar: Det blir ofta väldigt mycket känslor på en gång när man har sitt första möte med Kingen.. den avger ju så stark energi i sitt första med med nya ägaren ! Tack för din hälsning och omtanke.. kram
Esmaralda

54 Browallia:

skriven

Så pinsamt! Sådana gånger vill man bara sjunka genom golvet.

För ett par veckor sen var jag till polisen för att beställa ett nytt id-kort. Medan jag satt och väntade på min tur var det flera så gick förbi mig med ett rykande färskt pass i handen. Jag suckade för mig själv över att jag är 48 år och aldrig ägt ett pass och inte varit utomlands. Med min tunna plånbok så finns det inte ens på kartan att ha råd med en utlandsresa på evigheter. Men så slog mig tanken att ta hjälp av attraktionslagen så jag beställde även ett pass för att visa att jag är redo och resten överlåter jag till universum. I mina seanser har du sett att jag kommer resa och upptäcka en hel del tillsammans med min soul mate, får du till dig nåt om det blir inom Sverige eller utomlands?

Apropå flyga, här blåser så mycket idag att det är en fördel med alla extra kilon så jag inte blåser omkull :D (Jag och min galghumor) KRAM

Svar: Du kommer resa både utomlands och inom Sverige... kram
Esmaralda

55 Anna E:

skriven

Den var skojig... :)

Ska jag träffa han imorgon eller inte tro? Och min gamla kille älskar han mig eller är det bara nåt han säger ibland?

Svar: Jag tror han älskar dig på ett sätt.. det han minns och saknar.. kram
Esmaralda

56 Jen. :

skriven

Okej. Men ser det ändå ut som jag får både man och barn hur jag än väljer?

57 Linnean 🌸:

skriven

Ha ha ha, det var ju lite kul! Kanske inte för dig just då 😊
Det behövs inte så mycket för att folk ska reagera i just det ämnet. Räcket att man nämner att man är intresserad ibland. Hade en granne som var livrädd för mig! 😁 Hon trodde att jag ”såg igenom” henne. Närå! Men man ser ju och hör på folk när de ljuger, speciellt sådana man känner. Hon tyckte att jag var...otäck! 🤔😁
Sitter och lider med mitt ex och är ledsen för hans skull. Hans unga fru är död! Så sorligt! Usch!
Ska snygga till mina fötter nu och halta ut i solen sen. Tänker jättemycket på dig inför morgondagen! En stor kram!
/Linnean 🌸

Svar: Ja somliga människor tål liksom ingenting !! Och övertolkar gör dom också ! Vad tråkigt för ditt ex, verkligen. Tack för att du tänker på mig... morgondagen känns lite obehaglig, allvarligt talat..kram :)
Esmaralda

58 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Är han medveten om min närvaro? Lägger han märke till mig då jag är i närheten? Kram

59 Alexandra:

skriven


Tack för gap- flabbed Es!!!

Känner så väl till detta fenomen du tar upp i dagens blogg då jag har vän som råkat ut för det samma.

Hon hade så svårt att särskilja på dom 2 olika världarna så hon valde att hålla sig hemma en tid , innan hon fick ordning på det hela, mer eller mindre.


Sååå roligt att få läsa att det även händer dig ibland.

Much love and God bless!

Svar: Ja man måste ju försöka styra upp det.. one way or another :) Kram :)
Esmaralda

60 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer jag att hinna träffa en partner innan det blir försent med familj för mig?
Kram

61 Smöla:

skriven

Hehe sitter och småfnittrar nu..:) Ser du pojken lika tydligt som de andra gubbarna? Och hur ser man på dom att dom är från andra sidan, förutom kläderna då i vissa fall. Jag kommer nog aldrig få se någon även fast jag så gärna skulle vilja.
Tillägger en fråga, Kommer jag bli fri från exet i år?

Svar: Ja han såg lika tydligt ut som jobbarna... vid en första anblick... sansar man sig så brukar jag ser hur de liksom vajar och böjer sig i konturerna.. men bara en aning... du blir fri.. helt och hållet.. ett kliv framåt sker i år.. men somligt kan dra ut på tiden lite till... förhåll dig ! Kram
Esmaralda

62 GP:

skriven

Åh fick min King igår, han väntade fint på mig hemma och jag kunde känna på mig detta. Idag är han med mig för första gången!


Es, ser du om det kommer något annat jobb/alternativ till mig eller stannar jag kvar under hösten på detta jobb jag har nu?


Kram

Svar: Vad roligt.. och han kommer kämpa för dig, din king :) Nytt jobb kommer.. kan bara inte se när men det bör inte dröja så länge.. kram
Esmaralda

63 Lotta B:

skriven

Du är så himla härlig som bjuder på dig själv - till oss tänkte jag, men hantverkarna fick också lära känna dig lite <3
Tycker att du fann dig rätt så snabbt ändå :D

Kramar <333

64 Solen:

skriven

Jippi! Igår fick jag också min King!
Inget pirr eller annat fick jag av min King, som vissa andra har beskrivit, men jag hoppas att den fungerar finfint och ska vara full av energi i höst. Då hoppas jag på positiv förändring! 🙌🏻
Kram ☀️

Svar: Jag tror absolut att din King funkar hur bra som helst.. han är nog lite lugnare och lite försiktig i starten och vill lära känna dig först innan han går all in.. kram
Esmaralda

65 B:

skriven

Halli hallå 😀 kommer det bli något med musikskrivandet snart med andra? Har börjat komma igång rejält själv nu men inväntar andra som också vill.. 😍

Kram

Svar: Jobba på på egen hand och gå all in... tills de andra kommer... för andra kommer så småningom.. kram
Esmaralda

66 AnnaK:

skriven

Haha.....så det kan bli 😂

Var till frissan igår! Inte helt nöjd så jag ska tillbaka imorgon och korrigera längden längden lite och jag hoppas jag känner mig helt nöjd sen!

Varför frågar vaktmästaren mig så mycket om festen jag och mina kollegor ska ha? Är han sugen att komma? Är det någon han vill stöta på? Han ska själv på fest med spanet mitt på onsdag. Månne om han tänker på mig ibland än 😂 Lite tomt på jobbet utan hans glada uppsyn 😊

Kram 🤗

67 Lena Hjeltman:

skriven

Nu är Kingen här! Hoppas!!!!!!kram

Svar: Vad roligt.. han knyter snabbt an till dig.. och jag kan känna hans kärlek till dig.. han kommer verkligen att kämpa för dig.. kram :)
Esmaralda

68 Maddelito:

skriven

Hej ex!
Hoppas allt är bra med dig?

Kommer det lösa sig i sommar rent ekomoniskt? Trots jag är utan sommarjobb igen.

Kommer jag gå på någon dejt i sommar?

Puss o kram
Vi syns på stan

69 Erika:

skriven

Hej! Kan det bli en flirt till helgen?

Svar: Ja, den möjligheten finns.. kram
Esmaralda

70 MarieP:

skriven

Hej. Hur närmar jag mig s.w utan att han tror att jag är en galen stalker? :) Jag vet att han gillar mig, men jag vill få till en weekend date,och mer:) kommer jag lyckas?

71 EPM :

skriven

Usch, känner mig känslomässigt dränerad...
I slutet av terminen och jag känner mig så slut!

Jag önskar bara att någon skulle komma och krama mig lite, anstränga sig för mig lite så att jag fick vila.
Ser du om någon sådan är på gång för mig. Eller om det är den unga brandmannen...? Ser du något om honom och mig?

Kram

72 Jenni:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur kommer mitt äktenskap att gå? Separation eller håller vi ihop?

Kramar <3

73 Ghostwriter:

skriven

Jag mår inte bra alls och vet inte vad jag ska göra för att må bättre. Är så rädd att inte hinna få pengar till nästa månad, men jag söker jobb och jag gör faktiskt saker som jag bara drömt om! Som också kan leda till ekonomi.

Jag som ville ha körkort och en fin sommar...



Kram

74 Drömmen :

skriven

Jag hade en konstig dröm om en vän.. typ att vi saknade varandra men han hade tjej så man var tvugna att vara i hemlighet i hur mycket vi betydde för varandra som vänner. Det sluta med att tjejen blev rasande och psykopat i princip och behandlade min vän som ett barn och att hon bestämde allt vad han skulle känna och göra. Sen tog jag tag i honom och sa "vi rymmer nu!!" och sprang därifrån. Men hon jagade oss. Sen minns jag inte mer...

Vad tusan betydde drömmen? Killen i drömmen saknar jag verkligen men det är möjligt att drömmen speglade min andra vän egentligen. Frågan är bara varför? Det kändes så konstigt.



KRAM

75 Catte:

skriven

Det var ju gulligt och jag fattar att det blir svårt att bortförklara när man får oförstående blickar som om man var galen 😉

Kingen kom hem igår och jag hade små känningar. Om det var på riktigt eller ett önsketänkande vet jag inte. Hoppas han kommer trivas och samtidigt hjälpa mig med att vara tålmodig med mina önskningar och kanske även få mig att förstå att en ickekontakt kanske senare är ett svar på min fösta önskan. Försökte trä honom på ett halsband, men öglorna var för stora, så han följer mig på min handled. Log när jag läste att det är bra att prata med honom både när jag lägger mig och när jag vaknar. Har pratat med honom och hoppas han inte lessnar på allt tjatter.

Har Tara något mer att ge om jag skulle ge henne ett havssalts bad? Om hon inte har det, så är hon ändå ett vackert kort som jag kommer spara <3

Intressant att hans tystnad på sociala media ofta sammanfaller med att jag drar mig undan. Medvetet från hans sida eller bara sammanträffanden? Har han funderat nåt alls sen vi pratade eller bara inne i sitt egna vardagsbrus?

Ska tänka på dig imorgon och hoppas innerligt på det bästa möjliga beskedet. Har inga förmågor, men ska tänka varma tankar!
Kram Catte

Svar: vad roligt att du kände av Kingen och jag tror inte det bara var önsketänkande inte ! Han kommer absolut att trivas och han känner sig trygg och hemma och han kommer göra vad han kan för dig ! Ge gärna Tara ett saltbad men håll dom åtskilda första veckan, Kram :)
Esmaralda

76 Camilla:

skriven

Oj då vem var den där lille killen egentligen, hann du får reda på det? Hoppas badrummet blir klart snart. Sådant är ju jobbigt att vara utan.
I dag känner jag mig piggare o gladare. Vad ska jag satsa på för land om jag åker utomlands m barnen, o får jag ihop det m min ekonomi? Jag har lite aktier, kan jag köra på intuition där?

77 Galenskaperska:

skriven

Ha ha! Du är helt underbar 😂

Och inte står du ensam i galenskaperna.. Jag gick precis och handlade med en dambinda storlek XL fastsmackade på baksida lår..!!?

Vad tror du om veckans träff förresten.. Flyter samtalen på kanske till o med lite flirt..? Det ser ut att bli rejält varmt väder. Det får bli antiperspirant i mängder.. 😜

Allt gott o stor kram!

Svar: Ha ha ha :) Så himla lätt gjort !! Lite flirt kan det mycket väl bli.. kram :)
Esmaralda

78 Anna E:

skriven

Ok... Tack

79 Miss Positive:

skriven

Roliga upplevelser, tack för att du delar så generöst av det som sker omkring dig 😊
Och tänk så glada de grabbarna blev av ditt intresse för deras person, även om det kändes krystat 😀
Ha en härlig dag och lyckad renovering 💞

Svar: Tack o kram :)
Esmaralda

80 Kiara:

skriven

Kära Es!
En liten fråga ... varje gång som min morbror R träffar min pappa så är han så himla elak. Ibland är han till och med elak mot min mamma så nu har bestämt sig för att hon från och med nu inte vill fira kalas med släkten längre. Min mormor är ibland rädd för honom för hon inte vet vad han kan ta sig till. Om vi inte hade funnits hade han satt henne på hemmet för länge sedan och ljugit om att hon inte kan ta hand om sig själv. Varför är han så elak? Kanske dumt att fråga nu men du har nämnt att mina framtida barns dop kommer vara stora och om de innebär att ja/vi kommer bjuda släkten så känns de ju fel att bjuda hela släkten men inte han. Hur kommer det bli då? Kommer han bättra sig eller hur löser sig det? Det är inte schyst mot pappa att bli sårad varje gång morbror R kommer. Jag vill ju hellre att pappa kommer på mina barns dop än morbror R. Vad ser du kring detta? Tacksam för svar! Kram Kiara ❤

81 Esset:

skriven

:D
Där drog jag på smilbanden!
Försöker mig på en fråga idag,
Om det ser ut att bli ett bra första möte mellan mig och snyggingen, kan han tänka sig lite fysisk kontakt eller finner mig mer som en vän? Kramar!

82 Sol:

skriven

Hej Esmaralda.
Nu fick jag ett antagningsbesked från en skola och kom som en jätte hög reserv. Från dem andra skolorna har jag inte fått besked än.

Ser det ut som om jag inte kommer in på någon utbildning den här gången heller?
Kram

83 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Är jag lite speciell för honom? Kram

Svar: Ja, på gott och ont och annars hade han inte blivit så berörd som han ju faktiskt blivit ! Kram
Esmaralda

84 Hon:

skriven

Hej,
Självkänslan vacklar lite på jobbet, men är ju förstås nu men det låser sig för mig märker jag.. har du tips där? Hoppas jag kan bli åtminstone omtyckt..
Kram

85 Kiara:

skriven

Kära Es!
En liten fråga ... varje gång som min morbror R träffar min pappa så är han så himla elak. Ibland är han till och med elak mot min mamma så nu har bestämt sig för att hon från och med nu inte vill fira kalas med släkten längre. Min mormor är ibland rädd för honom för hon inte vet vad han kan ta sig till. Om vi inte hade funnits hade han satt henne på hemmet för länge sedan och ljugit om att hon inte kan ta hand om sig själv. Varför är han så elak? Kanske dumt att fråga nu men du har nämnt att mina framtida barns dop kommer vara stora och om de innebär att ja/vi kommer bjuda släkten så känns de ju fel att bjuda hela släkten men inte han. Hur kommer det bli då? Kommer han bättra sig eller hur löser sig det? Det är inte schyst mot pappa att bli sårad varje gång morbror R kommer. Jag vill ju hellre att pappa kommer på mina barns dop än morbror R. Vad ser du kring detta? Tacksam för svar! Kram Kiara ❤

Svar: Ibland får man ta sina strider och ni ska inte välja bort hela släkten bara för att ni inte står ut med R... gå samman några stycken och prata med honom och kräv förändring. Han tror nog att han kan komma undan med det mesta eftersom ingen ställer honom mot väggen på allvar.. kram
Esmaralda

86 <3:

skriven

Hej kära Es, tror du jag kommer orka med lördagen och att jag och M får en mysig kväll tillsammans. Vi har saknat varandra i flera veckor.
Kram

87 Ghostwriter:

skriven

Fick en bild i huvudet och så dimpte Kingen ner i lådan strax efter! Tack så hemskt mycket. Jag hoppas jag välkomnade rätt. Där du hade satt fast honom så blev det ett märke i brevet.
Har honom vid min handled.
Den såg ut precis som jag fick känsla av.




Stor kram och healing!

Svar: Han var mycket tydlig med att han ville till dig så ni fann nog varann ganska tidigt i processen.. kram :)
Esmaralda

88 <3:

skriven

Har han nåt o göra med Hon tjejen? Eller ville han bara jag skulle reagera lite hahha

89 Tiss:

skriven

Jag har sån ångest inför imorgon angående studentenmottagning, 27 personer kommer att befinna sig hemma hos min syster för att fira hennes son. Jag känner mig så rädd då jag skäms så mycket för mig själv. Kommer det att gå bra?

Svar: Du har ingenting att skämmas över så bara sträck på dig, delta i gemenskapen, prata och ha trevlig... ha bara positivt fokus.. kram
Esmaralda

90 Ann:

skriven

Hej Es!

Jag ska träffa Honom på torsdag! Kommer det bli ett bra möte? Och kan du säga något om hur det kommer se ut framåt för oss?

91 CR:

skriven

Tack! för Kingen Esmaralda, han kom
igår. Han är så fin...
Han har en strålande
och mjuk energi. Känner mig så trygg :)
Lycka Till imorgon!
Kram :)

Svar: Vad roligt och din King har exakt den personlighet du beskriver och är som som gjord för dig...ni hör samman.. kram
Esmaralda

92 Browallia:

skriven

Tack för ditt glädjande svar. :)

I morgon är jag med dig i tanken och håller tummarna för att du får ett bra besked. Jag har fått kallelse till mammografi om några veckor och ska givetvis gå och kolla mig :)

Kram

Svar: Tack och ja för 17, gå och kolla dig..det uppmanar jag alla att göra.. kram :)
Esmaralda

93 Fundersam :

skriven

Hej Esmeralda är jagavslutat kapitel i hans liv, kommer han att hör av sig tror du? Stor kram

94 Rödbränd:

skriven

Es: Du sprider så mycket feel good ‼️❤️‼️

Gapflabbade gott på vägen hem!

Nu har man parkerat sig på balkongen med ett iskallt glas vitt. Tjoho: Långhelgen kan starta! Vad tror du den ljusögdes första intryck blir av mig utseendemässigt och personligt? Om du nu får till dig något. Tänk om man kunde läsa tankar!

Bamsekram :-)

(Visst var det återbesök på sjukhuset imorgon? Extra kram och kraft i sådana fall)

Svar: Vitt på balkongen.. man tackar :) Ett starkt positivt intryck, kan jag se.. kram
Esmaralda

95 Sol:

skriven

Hej Esmaralda.
Nu fick jag ett antagningsbesked från en skola och kom som en jätte hög reserv. Från dem andra skolorna har jag inte fått besked än.

Ser det ut som om jag inte kommer in på någon utbildning den här gången heller?
Kram

96 Ellis:

skriven

Hej,
Ser det ut att kunna bli nåt problem med att jag har en inneboende?
Kram

97 Uppland:

skriven

Hej! Kul att läsa vad du skriver.

Jag träffade en kvinna för över ett år sedan. Vi känner inte varandra. Har aldrig pratat med varandra, men jag är bottenlöst förälskad i henne. Tänker på henne nästan jämt. Kommer vi att ses igen? Är det bäst att Försöka glömma henne?

Hoppas verkligen på svar

98 Rose:

skriven

Kingen har anlänt..Med en king i behån,sträcker jag på ryggen och känner mig smått fnissig 😜

Svar: Underbart... och din king kommer gör allt han kan för att bistå dig.. kram :)
Esmaralda

99 Maleficent:

skriven

Tjejen på coop, flirtade hon med mig, eller var hon bara allmänt glad och trevlig? Fann hon mig attraktiv, hennes breda leende och blinkning förvånade mig.

Svar: Hon tyckte att du var söt.. sådär spontant.. kram :)
Esmaralda

100 Tjejgumman:

skriven

Kingen nådde fram till mig först i dag, jag undrar vad han haft för sig på vägen...
När jag höll honom i handen och talade om vad jag önskade så blev han så småningom kall. Stoppade honom sedan i bh:n, även där kändes det lite kyla. Inget annat har inträffat, men han jobbar väl långsiktigt hoppas jag.
Tänker på dig inför morrondagen och skickar en liten energipuff till dig!

Kram
Tjejgumman

101 Diana:

skriven

Hej Es!
Tack för att du bjuder på roliga, djupa och tänkvärda historier med din blogg!!! Börjar min dag med att läsa din blogg:-)

Vad roligt för er som fick era Kingar. Vore intressant att få veta att önskningarna slagittill. Hoppas någon/några kan berätta sin historia sen:-)
Önskar dig lycka till imorgon och hoppas att du får positivt besked:-)
Kram!

102 Ghostwriter:

skriven

Kan min king hjälpa mig vinna på lott?
Jag försökte spela online men känns som att man hellre ska köpa fysiskt isåfall..


Kram

103 Damen :

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer en förändring av mitt liv snart?
Kram

104 Nettan59:

skriven

❤️Lycka till i morgon, hoppas allt går bra !❤️
Kram

105 A:

skriven

Haha, tack för skrattet såhär på kvällen. Så tokigt det kan bli ibland.
Har hittat en bil jag är intresserad av. Börjar bli dags att byta ut mammas bil nu. Många minnen varje dag när man kör. Blir det den bilen jag har hittat? O fixar jag kostnaden?
Känns så bra att bo i huset efter mamma, men ensamt när inte barnen är här. Hoppas man snart träffar någon. Kanske inte för ett förhållande men så man inte är ensam. Trodde det skulle bli en ny vän i T men får inte riktigt ihop honom längre. Ibland skriver han att han vill ses o att han saknar mig för att sen inte höra av sig alls. Är han inte alls intresserad?

Kram o lycka till ❤️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: