A good place on earth....

 
Jaha mina vänner... då är det dags för Ullared igen !!
Döttrarna  ska  inkassera sin julklapp... Ullared med övernattning !
 
Vi åker nu på morgonen.....
 
 // Döttrarna en gång i tiden..... //
 
// Och några år senare //
 
Vi börjar med lunch när vi kommer fram.. och så  tävlar vi och hittar på en massa kul.. shoppar så klart, tar en öl i sportbaren...... och ni som inte varit där ska veta att det är rena träningen att ta sig runt !
 
Varuhuset är jättestort... och  har man Runke Per med sig så  inser man att man sannerligen tagit många steg... eller Runkeeper då,  om man ska vara exakt !!
 
 
 
Sen drar vi oss mot stugbyn och har hyrt en söt liten röd stuga...  där mutti ( jag!) bjuder på  pasta med  upphottad köttfärssås .
Vi kör på enbart champagne.. tre  buteljer ska packas ner !!
Och sen nästa dag.. blir det shopping igen.
 
Nu är det ju faktiskt så att jag handlar inte bara till mig själv... maken har gjort beställningar, Mannabonne Glenn har gjort beställningar, jag har fått en shoppinglista av mamma och flera vänner har också beställt
Hoppas jag hinner handla  nåt till mig själv 😱
 
 
 
I dag kan jag inte besvara några frågor och inte i morgon heller....!!
 
Jag vill påminna om erbjudandet från  Madam i Paris.. om healingen på söndag och måndag... den vill du inte missa... gå in på min blogg från 13/3 och följ instruktionerna.... det går ju bra att maila mig fast jag inte är hemma.. och svar på ditt mail kommer på lördag eftermiddag !!
 
Kram & massa kärlek från mej & Ullared 💖
 
 
1 DD:

skriven

Vad kul! Har också bokat in en Ullared resa i maj kanske 😃

Trevlig resa och ha så kul

Kram🌸

2 lillanilla:

skriven

Ezmaralda.
Shoppa loss o ha det riktigt gott i Ullared!
Tänkte åka dit nästa vecka...
Måste bara säga att äntligen fick jag respons på mitt sätt att tänka...alltid när någon lägger ut att de varit ute o sprungit så använder de runkeeper.Då småler jag inombords o tänker "runke Per" hihi. Har nämnt det som ett skämt då o då men folk tittar på mig som om jag dum i huvudet lr torrare än ett russin..typ:) Kuuul jue!

3 IB:

skriven

Hei :) hvordan blir økonomien fremover etter flytt i ny leilighet?

4 Skorpan:

skriven

Yey, Ullared!
Så kul ni ska ha.
Shop til you drop..
Ha en bra helg alla!
Kram Skorpan

5 HS:

skriven

Runke Per... Haha. Den hade jag inte hört förut.

Ha det så trevligt med dina döttrar!

Kram

6 Anki:

skriven

Godmorgon Es <3
Får önska dig en riktigt trevlig resa och vistelse i Ullared !

Kram Anki med flock

7 Miltons Mamma:

skriven

Runke Per 😂
Då har jag en "bit fitta" då. En Fitbit.
Investerade i den för att komma igång att röra mig mer, tävlingsinriktad som jag är. 😁

Kjam

8 Skytten1:

skriven

Spännande med healingen med Madame. För mig får hon utöva vad hon vill,huvudsaken att det fungerar.Hon verkar vara skicklig på det hon gör.

9 Michaela:

skriven

Ha så jättekul!!
Kram.

10 Helen:

skriven

Hej
Var inne en sväng innan i em . fast jag skulle bara köpa tvättkorg ( hade de inte) o ett födelsedagskort. Nu skulle jag ändå besöka Ullared ( orten ) så blev ingen extra tur.
Sitter i mitt hem en liten bit därifrån o tänker på er. Ha det så gott ikväll.

11 Fia:

skriven

Hej Esmaralda!
När träffar jag kärleken?
Ger upp hoppet snart känns det som.
Kram till dig!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: