Bubblor och skum....

 
Sonen är hemma över helgen... och bestämde sig för att rengöra spabadet.. och så blev det på detta viset !!   Det bara fortsätter bubbla och  det vita skummet sprider sig.... kan något ha gått fel månne ? 😱
 
I kväll  blir det sjärnornas stjärna... torskrygg och lite vitt därtill... 
 
Ha en god lördagskväll nu
Kram & kärlek
1 ThereseC:

skriven

Det verkar skumt 🤔.

Svar: Eller hur :) :) :)
Esmaralda

2 Dunegull:

skriven

Hahahha!!!!
Tror du han skickar ngt sms i helgen?
Kram

3 Michaela:

skriven

Haha!OMG!Vad fan hände där😂 Hoppas att ni får stopp på det så att inte hela kvarteret svämmar över😁 Och ha en jättemysig kväll!

Ser du ngt om min sommar förresten? Önskar att den blir bra och mysig :)

Kram & kärlek!

Svar: Hela altanen o nya möblerna blev helt inbubblade.. fattar inte vad han gjorde ! Men nu är det ordning på torpet igen. Ser ut som om du kommer o´planera en resa och den ska du se till så att den blir av.. det kommer bli riktigt bra.. kram
Esmaralda

4 Skorpan:

skriven

Näe, inget har gptt fel, det blev bara lite för mycket Yes o Valborgsfirandet fortsätter i bubblornas tecken ;D. Dom tar nog slut i något skede...

Låter gott med torskrygg, här snabbmat, tortilla. Tur att alla gillar det. Det blev tyst i huset då två åkte bort, två fattas o en är tyst för sig själv. Blir väl film o godis, har kapitulerat för sötsakstanden, igen ;). Kanske klarar av att hålla den stången, så det inte går överstyr, eller så inte ;). Köttet är jäkla klent måste jag säga. Bättre lycka en annan dag..
Kram Skorpan

5 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Har han liksom jag svårt att släppa taget? Kram

6 Eva:

skriven

Har han använt diskmedel...då blir det sådär!!

Svar: Jag vet inte vad han använde.. men han fick kämpa ett bra tag för att få det normalt igen :) Kram
Esmaralda

7 EPM :

skriven

Som yes i en diskmaskin...😂😂😂
Ser du om p pratar om mig/oss?

Ha en fin lördag!

Kram

8 Helena Ir:

skriven

Too much.. soap :)

Mysig kväll på dig/er!

Kram :)

Svar: Kram :)
Esmaralda

9 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Oj, där var det skummigt värre 😊😂🙈
Själv tillhör jag ju dom som inte har barn än men vill ju så gärna ha. Min största rädsla är att jag inte kommer bli en sån bra mamma. Ser du något kring det? Kommer mina barn få en bra uppväxt samt klara sig bra i livet? Ser du något om hur jag kommer bli? Jag skulle gärna vilja spendera mycket tid med dom och inte hålla på med mobilen som jag ser många föräldrar gör. Ser du hur de blir med de? Hoppas på svar! Kram Zoey 💕

10 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Oj, där var det skummigt värre 😊😂🙈
Själv tillhör jag ju dom som inte har barn än men vill ju så gärna ha. Min största rädsla är att jag inte kommer bli en sån bra mamma. Ser du något kring det? Kommer mina barn få en bra uppväxt samt klara sig bra i livet? Ser du något om hur jag kommer bli? Jag skulle gärna vilja spendera mycket tid med dom och inte hålla på med mobilen som jag ser många föräldrar gör. Ser du hur de blir med de? Hoppas på svar! Kram Zoey 💕

11 Smulan..:

skriven

Ett riktigt skumbad :) ha en trevlig kväll

12 Lenafena:

skriven

Bra rengjort lär det bli i alla fall! Ni är för härliga! Varför är min sonhustru så tvär mot mig nu? Vet inte vad jag gjort men avvisad blir jag.....inte kul alls. Lämnar familjen ifred såklart men känner att otack är världens lön....

Svar: Du ska försöka att inte bry dig... hon har problem med sig själv och sin situation... lev ditt liv och ta för dig... din tid är nu.. det är viktigt att du inser detta.. kram :)
Esmaralda

13 Browallia:

skriven

I första anblicken tyckte jag det såg ut som snö!! :D Så tokigt det kan bli ;D

Stjärnornas stjärna finalen även på min tv. De är duktiga båda två så det spelar ingen roll för mig vem av dem som vinner men jag håller min tumme för Mariette, jag har gillat henne sen hon var med i Idol 2009.


Svar: Jag är också svag för Mariette.. men nyss vann Andreas och han är ju också himla duktig.. kram :)
Esmaralda

14 Helen:

skriven

Trött. Hur ser min man o min relation ut i framtiden

15 Jeanette:

skriven

Hoppla, hoppla 🤣😱

Hoppas ni fått till bubblet, så ni kan njuta av att dricka bubbel.

Min favorit i programmet vann!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: