BESTÄLL DIN TALISMAN NU !!!

 
 
Nu är talismaerna redo !!  Från och med nu kan du beställa.
 
Vill du adoptera en av dem - då  gör du så här:
 
1. Kostnaden är 500 kr och du swishar till:
123 597 9752
 
 
eller betalar till konto:
 

1354552-0  till  Framtid & Rådgivning/WIDA

  Om du sätter in pengar från utlandet:

IBAN: SE89 9500 0099 6042 1354 5520

BIC-kod ( swift) : NDEASESS

💖
 
 
2.  När du betalat så mailar du mig på:
 
I ditt mail skriver du ner dina två önskningar.. dels en önskan för dig själv och dels en önskan för någon annan eller något i din omgivning.  Det finns inga gränser och inga önskningar är dumma eller fel.
 
Tala om i vilket namn du gjort din inbetalning
 
3. SKRIV DIN POSTADRESS
 
-
 
Så snart jag erhållit ditt mail och din betalning så börjar jag prägla din King på dina önskningar och på dig.
Processen tar några dagar och du kan inte räkna med att din King kommer förrän tidigast i slutet av veckan
 
 
Jag lägger stor energi på att rätt King ska komma till rätt ägare.
 
 
Jag postar din talisman i ett vanligt kuvert
 
OBSERVERA, det är oerhört viktigt att det är du som öppnar kuvertet och är den första som håller  i din talisman.
I den stund du gör det... så sluts cirkeln mellan dig och talismanen.
 
I brevet kommer att finnas din talisman och instruktioner... det kommer också att finnas ett rött snöre... men detta snöre behöver du inte använda om du inte vill
Kraften sitt enbart i Kingen och ingenting alls  i snöret.
 
 
Den här Kingen ser oansenlig ut... lite trist rentav men han har hoppat och skuttat av avgett värme och  väntar väldigt ivrigt på sin ägare !!  
 
Det är först till kvarn som gäller... talismanerna säljs endast nu.. och förhoppningsvis kommer en ny kull om ett halvår. Men det är ingenting som jag lovar.
 
SKULLE DU BETALA OCH TALISMANERNA ÄR SLUT DÅ SKICKAR JAG DINA PENGAR DIREKT TILLBAKA TILL DIG IGEN !!
-
 
 VÄLKOMMEN ATT BESTÄLL DIN TALISMAN
FÖLJ  INSTRUKTIONERNA OVAN  OCH INOM EN VECKA BÖR DU HA DIN KING TALISMAN !!
 
Kram & kärlek

 

 

 
1 Agnes:

skriven

Åh, så roligt!

Fixat både swich o mail så nu, så!

De är ju så söta allihop, tycker jag!

Kram!

Svar: Ja jag tycker också att de alla har sin charm :) Kram
Esmaralda

2 Lenafena:

skriven

God morgon! Vaknade tidigt för att Beställa. Pengarna insatta på ditt konto. Hoppas på kvantfysiska transformationer av det positiva slaget i mitt energifält. Kram!

Svar: Det finns en speciell talisman åt dig.. kram :)
Esmaralda

3 En Ängel med stort hjärta:

skriven

Gomorron Esmeralda!

Jag har några frågor ang. Talismanen. Måste man inte uppge vilken bank när man för över pengarna vanligt? O vad händer om postnord lägger mitt vita brev i fel låda i nån öppnar det( för vår post delas ut till andra o tvärtom då o då.

Jag har skrivit två frågor tidigare om min dotter dels om hennes man är psykopat o dels om det skulle gå bra kalaset de var bjudna på.Du svarade att han inte gjorde henne illa men var bestämd! På andra frågan svarade du att det skulle gå bra! Men han misshandlade henne o slog ut två tänder...Jag kan se men tyvärr inte hjälpa mig själv o de mina så orättvist! Tror du att talismanen kan hjälpa oss att få ett mer kärleksfullt Liv värt att Leva? Jag har ju bara min lilla pension!
Hoppas du kan ge mig ett bra svar! När jag skriver till dig så tänker jag väldigt mycket o då utan att jag eller något rör vid min mobilsladd som ligger bredvid sängen rör den på sig? Snälla behöver ett svar är såå ledsen.
Kramar i Ljus o värme

4 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda
Vad fina talismaner :-)
Idag är jag hemma från jobb. Känner mig inte riktigt hundra. Mannen och dottern är sjuka och känner att jag fått en släng av det. Sjukanmält mig på nya jobbet. Typiskt mig att grubbla och analysera så mkt särskilt när det är nytt jobb. Men hur tänker de nu folket cheferna att jag är sjuk?
Kram

Svar: Sjuk kan vem som helst bli ... ingen tänker negativt om dig för den saken...kram :)
Esmaralda

5 Jossan :

skriven

God morgon..

Inatt har jag sovit så sjukt dåligt. Jag har drömt om allt med min syster, att alla elever inte dyker upp idag på vår teater...

Just nu mår jag så fruktansvärt dåligt. Hade önskat jag hade kunnat stanna hemma och sova istället... Jag har sån ångest inombords...

Någon talisman blir det inte denna gången... hade önskar att min legitimation hade blivit min snart och att att min syster klarat av det tuffa som komma skall...

Usch får väl ta mig upp och fixa mig...

Kram

Svar: Det kommer gå fint.. .kram :)
Esmaralda

6 Molly D:

skriven

Godmorgon
Sagt o gjort. Nu hoppas jag bara att någon av de små vill bli min king♥️ Oanselig, praktfull det splar ingen roll. Vet att han kommer laddad med kraft till mig, just mg. Vilar i att rätt liten kommer.
Nu jobb jobb jobb jobb
Ha en fin vecka
Kram

Svar: Ja, jag håller med mailen o Kingarna.. det är en del att ta tag i och det sin lilla tid att para ihop rätt king med rätt ägare.. kram :)
Esmaralda

7 Diana:

skriven

Hej Es!
Jag undrar hur länge verkar talismanerna?
Jag har trots att jag inte skriver här tänkt mycket på dig! Håller tummarna för att allt ska gå bra för dig!
Massa kramar! ♥️♥️♥️

Svar: Tack snälla för dina tankar.... en talisman verkar olika länge.. en del går ut hårt och starkt och bränner därmed ut sig själva ganska snabbt medan andra avger lite då och då och kan vara aktiva över ett år och ibland till och med längre .. kram :)
Esmaralda

8 Kulla:

skriven

Nu väntar jag på just min KING💕✨. Ska bli så spännande att få läsa om hans krafter👊. Får jag till något möte med Mr H snart?!?💕. Stor kram

Svar: Ja, det bör du få... kram:)
Esmaralda

9 Jennifer:

skriven

Godmorgon fina Esmaralda! Spännande med talismaner!

Idag ska jag börja jobba 100% och känner mig nästan helt förskräckt, så nervös hur det ska gå.

Har knappt sovit en blund på en hel vecka, kroppen reagerar med stark stress och press. Det hjälper inte fast jag försöker lugna kroppen och göra avslappnande övningar. Kroppen lyder inte, den gör som den vill. Känner hur adrenalinet flödar i kroppen och hur jag spänner käkarna så det gör ont, spänningshuvudvärk.

Hoppas nu att jag ska klara detta, måste nu först klara en månad innan min sommarsemester börjar.

Men nog undrar jag varför jag måste gå igenom detta, gå tillbaka till ett jobb som gör mig sjuk.

Känner mig så utanför på jobbet nu, vill bara bort. Passar inte in mera.

Vad känner de arbetskompisarna för mig?

10 EPM :

skriven

Åh!
Ska absolut beställa!

Fick en fin söndag igår, han som verkade vilka lära känna mig mer hörde av sig. En härlig kille, skadar ju inte att ses och prata tänker jag, känns bra.
Ser du något om denna man?

Kram

11 Vv❤:

skriven

Es, tar det längre tid för att han a ska kontakta mig,när? jag saknar honom mycket.

Kram ❤

12 Kiara:

skriven

God morgon på er alla!
Ja nu var denna helgen över också. Går lika fort som vanligt. 😊
Skulle så gärna vilja ha en talisman men min ekonomi tillåter tyvärr inte de just nu. Så de får bli en annan gång, men jag hoppas mitt liv fylls med vägledning och positivitet ändå och att lyckan snart hittar till mig. Till er som får en talisman till sin ägodel så grattis och lycka till med den!
Ha en bra dag allihopa! Kram Kiara ❤

Svar: Kram :)
Esmaralda

13 Skorpan:

skriven

Nåja, det ska bli intressant att höra om Kingarnas inverkan i sina ägares liv :). Gissar att det är fullt i din mailbox redan Es. Tänk att en talisman kan hoppa o skutta, skulle jag ha sett det också? Jag som inget ser o känner...

Måndag o det känns sådär. Varit värre ;), kanhända lackar det mot slutet... Tror du Es att jag också i fortsättningen kommer att cykla till det nya jobbet, eller ligger det så långt borta att det inte går? Behöver absolut den motion som cyklandet ger ;).

Jaha, lite kaffe med dopp o sen opp i jobbvarv...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Kan man inte känna in... då kan man ändå få en viss upplevelse av sin talisman.. den kan kännas varm och de kan kännas väldigt levande för att vara en lite metallsak... men man måste fokusera ! Nja. det kan bli långt att cykla till jobbet i framtiden.. kram :)
Esmaralda

14 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Roligt att dem är klara.

Ser du mig träffa någon snart eller kan det dröja?
Kram

Svar: Det kan ske nu och det kan dröja.. omöjligt att sia tidsmässigt.. men det kommer, det ser jag.. kram
Esmaralda

15 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det här ut att vara min ända chans till ett biologiskt barn? Eller kommer den att komma igen chansen?
Kram

16 HuldaMaräng:

skriven

Godmorgon!!
Igår stod jag och mannen och pratade med den gula när det fladdrade förbi något vitt utanför fönstret. Den gula reagerade på ett sätt som hon inte brukar. Vi är säkra på att det inte var en fågel. Vad kan det ha varit, som vi alla såg??
Ha en fin dag!

17 Jennifer:

skriven

Hej igen finaste Esmaralda! Måste bara fråga! ... Då jag kom tillbaka idag till jobbet och vi alla hade samlingsmöte på morgonen, så lade jag märkte till att en av mina kollegor, en yngre ljushårig man, stirrade på mig konstant.

Ser du varför han stirrade så? Tänkte redan att har jag månne tandkräm i ansiktet eller vad det är fråga om...

Mina arbetskamrater sa att jag ser fin och fräsch ut, man ser ju inte sjukdomen utanpå (utmattningssyndrom).
Kram,
Jennifer

Svar: Hon tyckte helt enkelt om vad han såg när han tittade på dig.. och det ju så att du ser fräsch och fin ut... kram :)
Esmaralda

18 Mg:

skriven

Hej!
Kommer C sluta snart?
Hon beter sig fruktansvärt illa mot folk!
Kram!

Svar: Hon kommer sluta men det kan dröja ännu en tid.. kram
Esmaralda

19 f:

skriven

ååh så fint med talismanerna. undrar en sak med min hälsa, ser ut som jag har gravid mage, men är ändå inte gravid, så jobbigt att behöva gå runt så, kan du se varför min mage blivit såå?

Svar: Får en känsla av att du är lite uppblåst.. någonting som magen inte tål så bra.. försök att undvik allt för mycket mejeriprodukter.. kram
Esmaralda

20 kvinnan:

skriven

godmorgon esmeralda hur ser det ut för mig och min familj, vi har kämpat i många år med vår verksamhet, vad kommer detta att leda till islut ändan, kommer vi kunna att luta oss tillbaka snart och njuta av vad vi kämpat för, eller kommer vi behöva fortsätta att kämpa en tid till??

Svar: Det ser ut som om det blir kamp en tid till... men att det blir tryggare och bättre så småningom.. kram
Esmaralda

21 MalinS :

skriven

God morgon Ezmaralda!
Har nu gjort min beställning. Tänk att du orkar ge oss så mycket energi genom att fixa med talismanerna trots att dina egna omständigheter. Du är en energikälla. Önskar jag hade lika mycket ork.

Nu har vi påbörjat fertilitetsutredning. Ser du om jag blir med barn snart?

Kram

Svar: Ja jag tror ni får hjälp nu.. och att en graviditet kommer... chansen är stor.. kram
Esmaralda

22 Dunegull:

skriven

Jag har gått runt och haft oroliga känslor i kroppen hela helgen. Kan du se vad de kan bero på? Kommer det hända något negativt för mig eller det är inget jag behöver grubbla på?
Kram

23 Snödroppen:

skriven

Godmorgon!
Spännande läsning denna morgon..ska jag eller inte? Funderar över dagen så får jag se om det finns några kvar!
Hoppas du blev firad ordentligt igår, alltid härligt med uppvaktning!
Ja då har en ny vecka börjat, undrar vad den kommer föra med sej. Något jag bör vara aktsam över? Önskar dej allt gott💕

Svar: Ja, ta det lite försiktigt med att underteckna. Sa du underteckna något så ha koll på så du 100 % vet vad det innebär.. kram :)
Esmaralda

24 Soffan :

skriven

Som jag längtat ! 🤗

Haft en känsla enda sedan start att en liten silvrig filur ska till mig. Hoppas den känslan infrias! De verkar ju vara ganska poppis..

Fråga: om jag skriver till honom hur jag känner, vill han i sådana fall ses och se efter? Det är inte helt enkelt med tanke på situationen..

Kram 🧡💛

25 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Härligt att Kingarna är redo !

Redo var jag inte för det lyckorus som genomsyrade mig igår vid vårt ( Finlands) VM-GULD !!
Vilken match! vilket hjärta ,kämparanda och sisu de visade de unga finska laget !

Här behövdes det sisu för att ta mig ur sängen idag
Vart lite för mycket igår för rygg och höfter.

Ny vecka nya möjligheter vi startar den med en bil mindre :-) !

Kram Anki med flock

Svar: Jag såg ju inte matchen men vill säga ett stort grattis idag... ett guld är stort minsann !! Och nog är jag lite avundsjuk på ert finska sisu !!
Kram :)
Esmaralda

26 DD:

skriven

Ska åka hälsa på familj o vänner i veckan, ser du ngt om det?😊

Kram 🌸

Svar: Det kommer bli bra och om något stör dig så försök ha överseende.. kram :)
Esmaralda

27 Dunegull:

skriven

Nu vet jag varför jag har ångest. Det är sedan vår firmafest i fredags. Dansa något för nära en kollega.Jag är singel så bryr mig inte så. Inget hände men utåtsett är det nog en snackis. Många som reagerat? Har jag gjort bort mig? (Känner mig verkligen låg av et som hände).
Kram

Svar: Nej nej.. du har inte gjort bort dig och det här är ingen snackis.. kram :)
Esmaralda

28 GP:

skriven

Så himla spännande, hoppas man har turen på sin sida :)


Kära Es, ser du hur det blir för mig på jobbet framöver?



Kram

29 Mirre:

skriven

Godmorgon Es,
Hade det blivit bra om jag bestämmer mig för att skaffa en hund inför nästa termin?
Måste såklart hitta lägenhet som tillåter husdjur osv först..

Kram :)

30 Helena Ir:

skriven

Tack,för svar igår..om att jag har flyt nu..försöker ladda för det!

Så glad att jag tog min till gymmet trots dåligt med sömn.. Jag var ju i extas efter Finlands matchen!!

Fick en sån häftig känsla av besök igår..tror det var pappa..känslan!! Som om någon nästan gick in i mig..lite udda!

Önskar dig en bra dag..kanske mycket nu med Kingarna..spännande ..för visst känner jag av detta :)

Kram :)

Svar: Ja, nog var det pappa alltid som kom på besök ! Ta emot de goda energier han försökte ge dig.. kram :)
Esmaralda

31 AnnaK:

skriven

Finns mina beundrare på gymet eller någon annan miljö?

Kram 🤗

Svar: Jag tror inte på gymmet.. men annars kan de dyka upp var som helst.. kram
Esmaralda

32 Gemini:

skriven

I år blir det ingen måste spara pga ev ny lägenhet!!!! köpte från förra kullen å det var häftigt, inga stordåd men kände dens kraft långt efter. Är så nedrans trött på ensamseglarlivet var är MIN person? Det enda jag stöter på är känslomässigt otillgängliga tölpar. Ibland känns det som att mitt liv är så starkt ödesbestämt att det knappt finns utrymme för utsvävningar å därmed alla dessa potatisar. KRAM! Å KRYA!

Svar: Ja, men bland alla stolpskott kommer det finns någon bra och speciell.. som blir din.. kram :)
Esmaralda

33 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du om det kommer att lösa sig mellan oss?
Blir vi tillsammans eller är det slut?
Kram

Svar: Det känns svajigt.. det KAN lösa sig men på sikt tror jag ändå ni går skilda vägar.. kram :)
Esmaralda

34 Testing testing:

skriven

God morgon,
Jag är osäker på om mitt förra meddelande nådde fram, jag testar på nytt och hoppas på att inte fastna i ngt ’spam filter’ 😜
Finns det en chans att han oxå vill undersöka om jag berättar hur jag känner?

Kramar

35 Malin:

skriven

Du skrev till mig i seans att jag absolut inte skulle oroa mig för att jag inte skulle hinns få några barn i tid för det skulle jag ABSOLUT göra. Jag skulle få två barn ganska tätt. Nu har jag fått reda på att mina chanser att få egna barn är 0. Du har lurat mig. Jag vill verkligen varna ALLA från att beställa några seanser av dig. Du har FÖRVILLAT OCH LURAT
mig.

Svar: Jag beklagar verkligen... jag känner ju att det finns barn runt dig framöver... det kan vara så du får barn på annat sätt.. kanske adoption.. och jag har blandat samman detta med biologiska barn... men jag förstår att du är arg och besviken och jag beklagar verkligen...
Esmaralda

36 Michaela:

skriven

Beställt som säkert många andra :)

OMG! Jag är så glad efter gårdagens VM guld:) Det skulle inte gå men det gick. Vilka hjältar!Och mumma med finska män. Kanske det är en finne som är min soulmate :)

Ha en fin start på veckan! Kram!


Svar: Ja heja Finland.. och finska män är minsann inte oävna.. kram :)
Esmaralda

37 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Blir så trött på min chefs lite så sura sätt. Vägrar att ta åt mig. För jag gör mitt yttersta och försöker så gott jag kan jämt. Han verkar ändå alltid missnöjd. Blir det bättre?

Svar: Han är nog bara sån till sättet.. försök att inte bry dig.. kram
Esmaralda

38 linnea:

skriven

hej, blir jag gravid med N? eller någon annan? kram linnea

39 <3:

skriven

Är det något jag kan ändra på så jag möter min soulmate ? Har bytt lite tänk på män. Kan du se hur vi möts?
Kram

Svar: Var bara dig själv och känn in och välj med hjärtat.. kram
Esmaralda

40 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Visst är det märkligt, jag måste vara världens konstigare, för då allt är bra mellan oss så finns det ingen som ger mig mera skratt, närhet och trygghet än han. Problemet är då det pendlar så mellan oss. Är det närhetskänslan som gör att han söker sig till mig?
Kram

Svar: Ja, det är den speciella känslan som gör att ni båda söker er till varann trots att ni inte är förenliga.. kram
Esmaralda

41 Potta:

skriven

Hej Esmaralda. Jag prövar med en fråga idag. Det gäller min jobbarkompis. Skulle intresse finnas att hänga privat och se efter trots att han redan träffar någon?

Kram :)

Svar: Känns inte som om han är motiverad riktigt till detta.. kram
Esmaralda

42 MB:

skriven

Hej,

Hoppas du mår bra/bättre?

Om inte talismanerna redan gått och de kan hjälpa mig med följande vill jag beställa en direkt.

När jag ska slutföra studier, min egenskrivna bok, projekt ned mera blir allt en känsla av övermäktigt jag når ALDRIG målet. Jag brukar skoja med mina vänner och säga ”jag har en stor verkstad men ingenting blir gjort” Jag vill veta varför det är så, jag vill kunna fokusera på att slutföra och göra det jag ska göra. Är verkligen avis på folk som kan slutföra och ro i land. Kan en talisman hjälpa mig med detta?

Kramar /MB

43 MB:

skriven

Hej,

Hoppas du mår bra/bättre?

Om inte talismanerna redan gått och de kan hjälpa mig med följande vill jag beställa en direkt.

När jag ska slutföra studier, min egenskrivna bok, projekt ned mera blir allt en känsla av övermäktigt jag når ALDRIG målet. Jag brukar skoja med mina vänner och säga ”jag har en stor verkstad men ingenting blir gjort” Jag vill veta varför det är så, jag vill kunna fokusera på att slutföra och göra det jag ska göra. Är verkligen avis på folk som kan slutföra och ro i land. Kan en talisman hjälpa mig med detta?

Kramar /MB

44 Skorpan:

skriven

Tqck Es!
Om det inte är på cykelavståbd kommer jag ju bara att bli fetare o fetare :(... Om jag inte har en karl som "magrar" mig ;).
Kram Skorpan

Svar: Och den karlen kommer säkert :) Kram
Esmaralda

45 Anitha:

skriven

Jag vill säga att all heder åt dig som godkänner och låter också negativ kritik gå i tryck. Tänker på Linda. Det är ju detta som gör dig seriös. Att du kan erkänna dina fel och att du okeyar det negativa så vi alla kan läsa. Det hade inte många gjort. Kram.

46 KristinaF:

skriven

Hej!

Det kändes återigen som att någon lade sig bredvid mig i min säng och denna gången strök den mitt hår bara. Vad är det som sker? Är någon hos mig? Bör jag vara orolig?

Med vänlig hälsning
KristinaF

Svar: Nejdå, inte behöver du vara orolig.. det kan vara så att någon tittar till dig i kärlek... det finns inte minsta ont eller negativt runt dig.. kram :)
Esmaralda

47 Ghostwriter :

skriven

Hur stor chans är det att jag skulle lyckas med min önskning? Om dom inte är slut än! Bortse från garanti då jag förstår..



Kramis

Svar: Det finns en god chans... absolut... kram :)
Esmaralda

48 En Ängel med stort hjärta:

skriven

Förlåt men det jag skrev innan var inte menat som något klagomål.
Jag ber dig bara om ett svar för jag mår inte bra, O jag kan tyvärr ta på detta själv!

Kram från nr3 i inlägget


Svar: Din dotter behöver hjälp för att ta sig loss och ta sig ur den situation hon har omkring sig. Jag förstår hur tungt och svårt det måste vara som mamma att se eländet och bara känna oro. Du kan ingenting göra rent konkret mer än att ge henne stöd i att söka professionell hjälp. Hon behöver skydd och det snarast möjligt. Vänd er till polis och socialtjänst. Stor styrkekram
Esmaralda

49 KW:

skriven

Jag spår själv och det har jag gjort i många år och jag VET att det blir fel ibland. Man kan bara göra sitt bästa och det finns alltid en risk för fel. Att vara medial och arbeta seriöst som Ez gör är inga garantier för att allt blir rätt. Och hon gör ett enormt bra jobb i en bransch som är supersvår. Jag tror inte många fattar hur svårt det är. Ha det bra.

Svar: Där slog du huvudet på spiken.. det ÄR svårt och jag tror inte heller många förstår hur pass svårt det är just att tolka information... kram :)
Esmaralda

50 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Jag sitter i kaninhägnet hos Lilo och på andra sidan staketet i lilla hägnet sitter Emil.
Lilo är väldigt försiktig när det gäller mig. Jag sitter och pysslar och hon spanar in mig. Förut kom hon fram och inspekterade pysslet och gned hakan mot det lite för att markera det som sitt. Sen när det blir för spännande att vara i närheten av mig så springer hon bort och söker stöd hos Emil.
Jag längtar så efter att låta dem träffas.

C och hennes dotter ska börja hyra helghäst en dag i veckan. Hon undrade om jag vill vara med. Det vill jag. Jag skulle så hemskt gärna vilja att jag och brorsdottern kunde göra det. Men det är mycket pengar och jag hade ju tänkt spara. Å andra sidan har jag lovat T att vi någon gång ska rida ihop igen och om hon är på den här idén så skulle det betyda så mycket att få göra något ihop med henne. Ifall hon fortfarande vill.
Någonting säger mig att om T vill rida så är det viktigare än att spara pengar just nu. Måtte kaninerna hålla sig friska!

Kram ThereseC ❤️

Svar: Spännande med kaninerna :) Tack för att du uppdaterar oss i hur det går ! Du har nog rätt i din känsla att det är viktigt att T vill rida.. kram :)
Esmaralda

51 Lotta:

skriven

Ja, denna gång tänkte jag ju inte beställa en talisman. Jag har två redan som kanske har lite kraft kvar i sig, eller inte. Men egentligen behöver jag all tur jag kan få.

Ingen bra dag idag, bara krångel. Blev utskälld av en asfaltläggare som höll på att backa på mig, en katt som inte ville gå ut när jag åkt långt för att släppa ut den, pengar som hade hakat upp sig från banken, surt barn, kaffet tog slut, nej på söka jobb, fläck på nytvättad skjorta, höll på att krocka med en stor lastbil, sabbade bildäcket på en kantsten, provkörde till ett eventuellt jobb och kom aldrig dit för jag villade bort mig... Listan kan göras lång. Småsaker egentligen, men när de kommer i klump blir det jobbigt. Så alla ni som har det tungt. Jag vet hur det känns.

Kommer jag någonsin bli en turgumma när saker och ting faller på plats?

Molniga hälsningar
L

Svar: Jamen jösses vilken massa skit på en och samma gång... ibland hopas det... jag tycker mig själv också känna lite åt det hållet här... men det vänder för dig.. det kommer bra ting i skov snart... kram :)
Esmaralda

52 Louise:

skriven

Idag har jag varit hos min kompis,tjejen som blev påtänd av sin man. Jag har tagit första steget och ringt kvinnofridsjouren från henne och snackade säkerligen i en timme. Det var skönt tyckte jag. Ikväll ska jag ta nästa steg och ringa socialjouren och se om de kan hjälpa mig med skyddat boende då jag idag fick hot om att jag inte kommer hem den och den tiden så blir det inte roligt för någon av oss. Jag är svinrädd nu och vet inte vad jag ska göra. Ska hämta barnen nu och sen åka ner till mina föräldrar och vara där ikväll. Men jag är så sjukt rädd vad han ska ta sig till. De tycker att jag ska polisanmäla honom för olaga hot och sexuella övergrepp. Men får höra vad soc säger först. Men inte så kul att behöva lämna allt.

Kommer detta gå bra eller han kommer att bli ett jäkla helvete? Kommer jag få hjälp från Soc?

Ha en fin dag och tacksam för svar.
Kramar

Svar: Ja, prata med soc först.. ta en sak åt gången.. är du orolig så ska du vara mycket tydlig med detta... och du ska be dem om hjälp !! Räkna med att mannen reagerar när ingenting flyter på som vanligt ! Och var försiktig !! Dur en viktig och underbar kvinna.. kram :)
Esmaralda

53 AnnaK:

skriven

Tack för svar! Det var en snubbe på gymet idag som tittade, varje gång jag kollade upp på honom så tittade han. Sen finns det en asiatisk man på gymet som var intresserad av mig i tonåren. Tycker han tittar också. Men de kan ju glo av andra orsaker.

Vilka kan det då vara?? Kvinnan har jag inte ett endaste uppslag om. Du får inte upp nån info om nån av dem? Blir så himla nyfiken 😂 Tatuerade vaktmästaren?? Träffar så lite folk.

Kram 🤗

Svar: Nej tyvärr.. hemskt ledsen men inget spontant kommer... kram :)
Esmaralda

54 En Ängel med stort hjärta:

skriven

Tack fina du!

Stor KRAM

Svar: Kram :)
Esmaralda

55 TILL LOUISE:

skriven

Bara stå på dig och du har rätt till hjälp
Du ska inte finna dig i sådan behandling som din man utsatt dig för. Kram från Anna

56 Fina:

skriven

Hej Es❤️Ja, just den känslan! Som är lätt beroendeframkallande! Jag kollade djupt i hans ögon idag och såg bara värme och snällhet. Inte kan han väl vilja mig något ont eller elakt? Finns det sådana tankar hos honom? Kram

Svar: Nej jag tror inte att han medvetet vill dig illa... det är bara så att ni inte är förenliga.. kram
Esmaralda

57 Dunegull:

skriven

På det företaget jag är idag kommer vi ha en stor varsling imorgon enligt rykten. Ser du om jag kommer få gå eller det är inget som berör vår grupp?

58 Malin:

skriven

Att du beklagar hjälper verkligen inte!!! Du har lurat mig!!!!!
INGENTING av det du spått har slagit in OCH du har förvillat mig många gånger så att jag råkat fruktansvärt illa ut. Jag har tagit till mig råd och ledning som visat sig efteråt var det värsta jag kunde göra! Du ger bara massa falska löften och råd som senare visar sig vara farliga råd. Du skor dig på att lura människor som söker sig till en spågumma för att få hjälp.

De som tror på det du säger till dem nu är de som kommer inse hur lurade de blivit precis som jag om några år.

Svar: Jag kan inte säga mer än jag tidigare sagt. Finns inte mer att kommentera. Du har varit arg på mig förut så jag förstår inte riktigt varför du återkommit med frågor. När jag spår stämmer mycket för en del och mindre för andra... råd ger jag ofta i egenskap av den familjerådgivare jag är.. att ingenting alls stämmer är ovanligt... mer kan jag alltså inte tillägga..
Esmaralda

59 Mamman:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur ser mina chanser för fler biologiska barn ut för mig? Ser det ut som om det blir fler biologiska barn för mig?
Ser du en graviditet som går hela vägen?
Ser det ut vara bråttom isåfall?
är det långt kvar innan det sker?
Kram

60 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du en förändring i min tillvaro snart?
Kram

61 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Tala om tur. Jag tog min sedvanliga runda via stranden o satt där o insöp doften av hav då plötsligt kommer en ung man o börjar prata med mig. Han berättade att han brukar komma dit o fiska om nätterna efter att han slutat jobbet o då brukar det komma rejäla gösar. Han hade lyckats fånga en gös o den gav han åt mig, en totalt främmande person! Så nu har jag närfångad färsk fisk o sen blir det rabarberpaj som kompisen tillagade av rabarber från vår bakgård. Vilken lyckodag. O det kom nån slags lyckorus över mig då jag var på väg hemåt. Så härlig känsla! Vad hände?
Kram Skorpan

Svar: Så roligt.. och så oväntat.. det här kan vara inledningen till mer flyt !! Hoppas fisken smakade bra.. och rabarberpajen ! Man blir så glad när när man råkar ut för sånt här.. kram :)
Esmaralda

62 Berg:

skriven

Spännande med talismanerna! Hoppas få höra framöver hur ägarna upplevt dem!

Imorgon är det åter dags att möta barnens pappa rättsligt. Ser det ut att lätta därefter? Tacksam för råd om du snappar upp något.
Kram

Svar: Jag ser inga detaljer men jag ser ju att det framöver blir lugnare för dig.. kram
Esmaralda

63 Sol:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som om flytten till honom kommer bli av?
Kram

64 Queen:

skriven

Kul att följa kingarnas resa!
Känns som en kraftfull kull 👑
Här ska det firas födelsedag.
Syrran fyller år.
Blir grekisk kolgrillad mat!
Mums.
Helt ok måndag.
Funderar på om det kan uppstå mer en attraktion mellan mig och basketspelaren?
Vad tror du Es.

Kramis :-)


Svar: Vilken härlig måndag med kalas o fest o grillat !! Ja, det KAN bli mer men knappast något bestående.. kram
Esmaralda

65 Liv:

skriven

Hejsan, ser du möjligtvis några detaljer om sommaren, vad den kan tänkas bjussa på för lilla mig, kram 🦋


/Liv

Svar: Jag ser en bra sommar om du försöker leva aktivt.. då kommer det att hända lite kul..kram
Esmaralda

66 Ghostwriter :

skriven

Får man någon bekräftelse på att man får möjlighet att adoptera en King? 😄


Kram!

Svar: Ja, det bör du ha fått nu... det har tagit i stort sett hela dagen att försöka para hit rätt kingar med rätt personer... inte helt enkelt... kram :)
Esmaralda

67 Naturvän:

skriven

Hej!

I dag blev det irritationer på jobbet , diskussion med personen ifråga tillsammans med högre instans.

Det verkar inte som personen ifråga förstår att hen gör folk illa med sitt beteende och bemötande. Jag blev riktigt irriterad och arg.

Ser du om hen kan ta till sig kritiken?

Har kort tid kvar och vill inte ha mer konflikter med personen ifråga, är bästa strategi att bara försöka hålla sig på avstånd?

Ha en fin kväll
kram från Naturvän

Svar: Nja jag tror inte det finns riktig förmåga att ta till sig kritiken.. tyvärr... kram
Esmaralda

68 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
En nyfiken liten undran, kommer jag och min blivande man ha en bra ekonomi?
Tack i förhand! Kram Zoey 💕

69 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.

Blir flytten till honom av tror du?
Kram

70 Tiss:

skriven

Jag har fått höra från en del att jag måste ta hand om mig själv mer och inte behaga andra jämt, allra helst om man inte får detsamma tillbaka. Men jag får så dåligt samvete när jag inte gör det. Kan du se om jag kommer lyckas mer i framtiden?

Svar: Ja jag tror absolut att du blir allt bättre på att ta hand om dig själv.. kram
Esmaralda

71 Nettan59:

skriven

Tack Es du hade rätt om helgen, den blev jättefin för oss och barnbarnen 😊🙏🏻, och katten mådde plötsligt bra.

Tror du att en King kan hjälpa mig vidare, har så låg energi?

Svar: Vad härligt att helgen blev fin.. det gläder mig ! En King KAN hjälpa men det finns inga garantier.. kram :)
Esmaralda

72 Skorpan:

skriven

Ja tack, det smakade bra. Borde dock ha fjällat fisken orentligt ;D, fiskfjäll är inte det bästa...

Ett av barnen skickade bild från stan där världsmästarna firar tillsammans med folket, lite häftigt, video från andra raden :).
Kram Skorpan

Svar: Nä, kan bli lite äckligt med fjällen... det är typiskt sånt man tänker på när man sitter där och och tar för sig och äter :) Kram :)
Esmaralda

73 Sol:

skriven

Hej Esmaralda.

Tror du att flytten till Örebro blir av för mig?
Kram

74 Soul:

skriven

Saknar han mig något? Kommer intresset finnas kvar när vi möts igen?

75 Tingeling :

skriven

Vill bara säga en sak med tanke på tidigare otrevliga inlägg här.... att tack vare dig så har jag kommit vidare i mitt liv från när mitt ex lämnade mig med en liten bebis. Och galet att det var flera år sedan nu när jag tänker på det. Jag har följt denna blogg i flera år, och jag har fått hjälp och insikter på vägen och är evigt tacksam. Jag har fått healing som jag vet är på riktigt för jag känner det. Och jag har fått råd av dig och ibland har jag följt dessa och ibland har jag gjort precis tvärtemot ditt råd! Alla normala människor vet att ingen kan ha hundra procent på allting, utan man måste också lita på sin egen känsla.

Du är en klippa. Och jag är så tacksam för allt du gör. 💜

Kram!

76 Till MALIN :

skriven

Malin nu får du ta och ge dig, jag förstår att du är mycket ledsen och frustrerad över att du inte kan bli gravid men det ger dig inte rätten att ta ut din besvikelse genom att hoppa på Esmaralda och anklaga henne för att ha lurat dig. Om du har läst den information Esmaralda alltid skickar med beställningen av en seans så står där klart och tygdligt att hon inte kan lova att det hon spår stämmer till 100% och det gör inte den som är ute efter att lura sina kunder. Esmaralda har ett stort antal trogna och nöjda kunder och ett gott rykte efter att ha spått i 40 år. Dessutom har hon en bloggfamilj som står upp för henne så du kommer inte komma någonstans med att kasta skit för den kommer stänka tillbaka på dig själv. Jag ser fram mot att få läsa din ursäkt till Esmaralda. / Browallia

77 Orolig:

skriven

Hej Esmaralda.
Vet inte om det är mitt dåliga självförtroende som kickat in. Känner mig så omtyckt av alla. Är rädd att dem tycker illa om mig eller att jag gjort fel.
Tror du jag är omtyckt i det gänget? Tycker någon att jag stöter på en pojkvän där?
Vilket inte alls är min mening isåfall.
Kram

Svar: Visst är du omtyckt och det är minsann inte konstigt.. du är en himla fin tjej ! Kram :)
Esmaralda

78 JT:

skriven

Jag vill beställa till mig & bebisen i magen. Men jag bor i utlandet, skickas kuvertet till utlandet då eller hur funkar det? :)

Svar: Hemskt ledsen.. men alla talismaner är slut... förhoppningsvis kommer en ny kull till hösten... och jag skickar också till utlandet.. det är inga problem.. kram
Esmaralda

79 Mikael:

skriven

Angående Malin och barn, allt är inte vad det ser ut att vara och händer inte alltid på det sätt man tänkt sig, vore intressant veta om 10 år ifall Malin har några barn eller inte, det kan ske på lite olika vägar och kan vara det bästa som hänt henne fastän det just nu ser ut som så , läkare kan ha fel även de.

Kram
Mikael

Svar: Ja, så är det... somligt kommer på lite andra vägar än man tänker sig.. kram
Esmaralda

80 Jessica:

skriven

Hej Es,

Vad tycker T om mig? Hur stor är chansen att han gillar mig?

Kram :)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: