Överraskning från Nederländerna...

 
Det har kommit en överraskning från Nederländerna .. från en kär  medlem i vår
bloggfamilj !
Tusen tack vill jag säga.. vilken överraskning och jag som älskar att bli överraskad !
Din omtanke värmer hjärtat!
Kram till både dej och din fyrbente som så påpassligt också undertecknade kortet !
1 Helena Ir:

skriven

Vad snällt..kul med överraskning :)
Och tänk,att jag anar från vem..och fyrbenta har jag namnet på också..

Och det är du så värd!

Kram :)

2 Skorpan:

skriven

Nä men är det Sven som har skickat en present, va härligt :). Okej, kanske matte hjälpte till lite ;). Trevligt att bli ihågkommen, så är det.

Sökte sandaler till mina ankfötter o där i butiken fanns en kvinnlig o en manlig försäljare som pratade med varann om inget speciellt egentligen, men det kändes som om det fanns "nåt" mellan dem. Kan det stämma Es?

Det har varit snurrigt i min boll idag, mer än vanligt, hoppas det går över. Ledigt imorgon, kanske ska ta mig ut om vädret tillåter..
Ha en bra kväll!
Kram Skorpan

3 Grethe:

skriven

Ååååh så kooos da 👍😊😍🙏💕💝💗
Det fortjener du kjäre Ezmaralda 🙏💓💞💜💕🙏

4 Skorpan:

skriven

Förlåt frågan, glömde bort att du inte svarar idag :(.
Kram Skorpan

5 Hedwig:

skriven

Hej!
Jag är så glad att kuvertet har kommit fram, tänk att posten kan vara så långsam, jag skickade kuvertet redan för 1,5 vecka sedan! Hoppas att den lilla presenten och klövern ger dig lycka för det förtjänar du! Kram härifrån!

Svar: Ja det tog sin lilla tid men ingen kunde bli gladare än jag:) Kram
Esmaralda

6 Michaela:

skriven

Så fint av dig Hedwig och det är du värd! Jag har också tänkt att skicka något men vet inte riktigt vad.
Kram!

7 Makaon:

skriven

Vad gulligt gjort. Var till Nederländerna i april och det var jättetrevligt.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: