Sommaren är invigd...

 
Nu har vi nyss invigt sommaren  på Strandhugget !
Mamma är på besök och bjöd på middag... man tackar 💖
 
 
Mysig personal och god mat - rekommenderas verkligen !
 
 
Utsikten är inte den sämsta
 
 
Maken & mamma hälsar....
 
 
Och maten  är hur god som helst....
 
 
 
Och nu laddar vi inför mellon.... då kommer desserten.. marinerade jordgubbar o vaniljglass !
Sämre kan man ha det.
 
Heja Sverige och ha en go myskväll nu kära bloggfamilj
💖
 
1 Eva:

skriven

Man bor tydligen på fel sida om Sverige!

2 Linnea:

skriven

Ha en härlig kväll!

Försöker komma ut o träffa folk - män - men det går väl sådär. En kille jag fick kontakt med på tinder o skulle träffa, visade sig ha lagt ut 15 år gamla foton av sig själv på tinder profilen....

Blir så less! Nej utseendet är inte allt, men bara det att göra så... jag fattar inte! Som om det inte skulle komma fram ändå! Varför inte vara ärlig....så jag dumpade honom.

Inte gick jag väl miste om något
med honom.... ?

3 Marie:

skriven

Hur ser det ut med kärleken för mig? blir det några fina telefonsamtal? några härliga möten?

4 MammaC:

skriven

Hej! Barnen o jag har haft ett hemskt år bakom oss men som börjat lugna ner sig. Kommer det förbli så? Det finns också en man som är intressant. Blir det ngt med honom snart? Löser sig jobb fronten? Kram

5 Skorpan:

skriven

Ja sämre kan man definitivt ha det :).
Trevlig kväll med mamma o mannen..
Kram Skorpan

6 Michaela:

skriven

Gud så mysigt! Vilken idyll du bor i. Och mamma ser lika fräsch ut som vanligt. Gott med jordgubbar och glass! Jag har tryckt en chipspåse och klockan är bara 21.25 :)

Ha en mysig kväll!
Kram till alla!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: