Talismanmeddelande !!!

Eftersom det närmar sig med talismanerna så vill jag ge lite fakta.
 
Så här är det:
 
När jag meddelar att adoptionerna kan börja - då är du välkommen att maila mig och tala om vilka två önskningar du har för din talisman.  
 
EN personlig önskan... som kan handla om makt, rikedom, kärlek , hälsa eller något mer konkret som att den speciella mannen på ICA ska börja prata med dig.. till exempel.
 
Du kan önska dig precis vad du vill.
 
Några tabun eller rätt och fel finns inte
Däremot vill jag inte att du ska önska oycka mot någon.
 
 
Och sedan har du en önskan för någon annan.   
 
Det kan vara för ditt barn som du vill att det ska gå väl för, eller att det ska bli trevligare på arbetsplatsen, att  människor runt dig ska vara glada osv.  Du kan önska i stort eller smått.
 
Det är viktigt att du försöker formulera  dina önskningar i två meningar.
 
En mening för varje önskan.
 
 
När du gjort din beställning så kommer jag att göra allt för att hitta just den talisman som är förutbestämd för dig.
 
Och när  din King är hittad så  påbörjar jag ceremonin som innebär att han ska bli präglad på dig och dina önskningar.
 
Detta tar allt från några dagar upp till en vecka
 
-
 
När sedan din King kommer i ett vitt kuvert är det MYCKET VIKTIGT att du och ingen annan öppnar  kuvertet.
 
Du ska vara den första som  rör vid talismanen.
 
Du ska ta den i handen och knyta handen om Kingen och sedan ska du  upprepa dina två ösnkningar tre gånger vardera.
 
Håll handen knuten under tiden.
 
Och innan du öppnar handen igen så lägger du din ANDRA HAND över den som är knuten och hälsar din King välkommen .
 
Säg gärna något personligt och vänligt.
 
 
 
Det följer med ett rött band och du kan bära kingen som armband.. eller om du vill sätta den i  en halskedja... eller så kan du knyta fast den var du  själv tycker !
 
Första veckan MÅSTE du ha den med dig och nära dig
 
Sedan räcker det att du har den på en plats där den är nära dig då och då.
Du får helt enkelt anpassa till dina egna vanor och vad du tycker är enklast för dig
 
 
 
Nu hoppas jag att det klarnat lite för er.. jag har fått en del mail med frågor just kring Kingarnas önskningar...
 
Förhoppningsvis utannonseras de för adoption  redan på måndag... men jag kan inte lova.
De måste vara helt klara först !!
 
Kram & kärlek
 
 
 
 
 
 
1 Ghostwriter :

skriven

Hur mycket kostar en king?
Hur troligt är det att ens personliga önskan slår in? OM jag hinner och kan adoptera en, så kommer jag slå på en stor önskan som kommer göra stor förändring för både mig men också så jag kan göra förändring för andra. (du kanske känner vad jag tänker). Och jag undrar bara om det ens är möjligt genom en king?





Kram

Svar: 500 kr är priset . Alt är möjligt med en King men inga garantier finns.. det handlar lite om ens eget beteende och egen action också... kram
Esmaralda

2 <3:

skriven

Hej kära Esmeralda,har min lilla hund det bra hos hundvakten ? E är bra tror jag men gosar nog inte så mycket med honom 😓🐶
Hade önskat att han fick vara hos K som älskar honom så mycket.
Kram

Svar: Det ser ut som om han har det riktigt bra... kram :)
Esmaralda

3 Undran:

skriven

Hej!

Hur mycket kostar Kingarna??

Svar: De kostar 500 kr.... precis som innan....
Esmaralda

4 Anitha:

skriven

Sist hann jag inte få någon. Kan vi som inte fått sist få förtur ?

5 Lolo:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad roligt att det är på g.

Esmaralda,

Ser det ut som om flytten till andra staden blir av?
Kram

Svar: God chans att flytten blir av.. kram
Esmaralda

6 Skorpan:

skriven

Förlossningen närmar sig mao ;). Spännande tider.. Här är det ingen annan spänning än den spänning som känns i kläderna som spänner åt kring kroppen ;). Ja när det inte kan bli värre, då blir det ju det. Känns som om min viktspurt i början av förra året ledde till oönskade resultat, eller är jag bara så korkad så jag inte får ordning på min lekamen Es? Det är en sorglig syn jag ser i spegeln, om jag stannar upp o kollar ;D, brukar inte göra det...

Nu mat efter att ha varit på språng i flera timmar, inte klokt att göra så heller..
Ha en bra kväll med ankbröstet, mums.
Kram Skorpan

Svar: Du kommer få rätt på det hela.... helt säkert... ankan ser jag fram emot... och lite mindre nyttig fikonsås... :) kram
Esmaralda

7 Lilla m:

skriven

Hej varför ville han inte ge mig en puss igår? Det hade varit så oskyldigt...

8 Zita :

skriven

Hej! Esmaralda jag undrar om min själsfrände är skåning smålänning eller kommer från Sörmland? 😃☀️ Kram 😃

9 Dunegull:

skriven

Finns det något kvar av min förra talisman? Känns inte som det jag önska då har slagit in tyvärr 😪
Kram

Svar: Lite liv finns det nog kvar i den gamla.. kram
Esmaralda

10 Milla:

skriven

Vad kul! Hur mkt kommer de kosta? Jag önskar mig ett hus. Nu ska min systerdotter sälja sitt gamla o bygga ett nytt. Kan jag köpa det gamla tro?

Svar: 500 kr... ja du kan köpa det gamla men ändå lite tveksamt om det passar dig.. känn in ordentligt.. kram
Esmaralda

11 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda Vart tror min själsfrände kommer i från Småland Skåne eller Sörmland . Kram 😃☀️

12 <3:

skriven

Tack älskade Es nu kan jag njuta av semestern när min älskling 🐶har det bra.
Kram
🌞🌞🌞🍹

13 Anonym:

skriven

Kommer jag kunna få det liv jag tänker ska passa mig i Stockholm med en man som tar hand om mig lite? Hur når jag dit ?
Min vännina M tror det är bäst för mig med tanke på min hälsa.
Kram

Svar: Du ska välja det liv du vill ha aldrig med rädsla eller oförmåga som utgångspunkt.. och riktig kärlek kommer.. kram
Esmaralda

14 Bumble bee:

skriven

Kära Es!
Vad kostar en talisman?

Sedan undrar jag om någon i min släkt kommer vara gravid när jag är det eller kommer alla ha hunnit få färdigt innan jag får? Tack i förhand! Kram 🐝

Svar: 500 kr. Jag ser inte riktigt kring graviditeten men det lär komma två ganska tätt.. kram
Esmaralda

15 Mirre:

skriven

Jag är utomlands nu men kommer hem om 1-2 månader. Kan jag ändå beställa en King och låta han ligga vilandes hemma i Sverige tills jag kommer hem och öppnar kuvertet?😅

Kram☀

Svar: Ja, det kan du göra, det är inga problem. Bara ingen annan öppnar kuvertet... kram
Esmaralda

16 Jenny:

skriven

Hej jag grubblar allt som har hänt med S! Kommer det ordna sig?
Kraaam

17 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Hamnar jag i en relation förhållande i år?
Kram

18 Boudica:

skriven

UIsch nu känns det som jag slösat bort min dag igen med att inte göra något riktigt vettigt, jag måste ändra mig i detta! Sån ångest, jag vill ju mer än jag gör!

Blir allt mer nyfiken på kingarna, så kanske beställer jag en av dem, om en nu är menad för mig ;)

Es, med allt hans hintande, hur ser det ut att han tar det avgörande steget? Eller behöver jag kraften från en king för att få honom ta det steget? ;)

KRAM

19 Stjärna:

skriven

Vad är chansen i procent att jag blir gravid under de följande 1-3 månaderna?

20 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Jag hoppas du har rätt för det här fläsket kommer att inverka menligt på mitt sexliv :(. Vill absolut inte visa mig naken i ljus, blir i mörkret under täcket, om det blir nåt alls ;).

Fikonsås, det låter bra :). Själv gjorde jag apelsinsås en gång, till ankbröstet, det var också gott. Fikonsås har jag nog aldrig smakat, ännu ;).
Kram Skorpan

Svar: Sås som sås... alla såser är goda.. nästan.... och tyvärr... de är ju inte figurfrämjande :( Kram :)
Esmaralda

21 Ghostwriter :

skriven

Hur får jag kontakt med min nästa seriösa partner? 😌 kram!

22 HS:

skriven

Hej Es!

Kan man duscha med kingen första veckan, eller ska man ta av sig den innan man hoppar in i duschen? Hur blir det om man tränar och svettas intensivt?

Kram

Svar: Duscha inte den.. lägg den bredvid och när du tränar så ha den i fickan.... kram :)
Esmaralda

23 Contici:

skriven

Hej kära Ez!

Hoppas att du mår allt bättre!
Har en fråga som gnager starkt, inte minst pga andra beroende faktorer - blir min op av före eller efter sommaren??

Kram💕

Svar: God chans att det bli innan sommaren... kram :)
Esmaralda

24 Lotta B:

skriven

Åååå vad jag hoppas <3

Dessa kingar kommer att vara till glädje och hjälp var de än hamnar förstås!

Kram<3333


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: