Vägledaren var ett barn.....

Jag skulle hålla seans och gjorde mina förberedelser

Det var häromdagen. 

 I förberedelserna  ingår att jag  pratar med min andlige vägledare och via  henne tar vi tillsammans kontakt med kundens vägledare.

Ibland funkar det och ibland inte.  

Jag får bara kontakt med kundens vägledare när detta extrastöd behövs.  Den här gången fick vi kontakt – och jag blev  förvånad.

 

Kundens vägledare var ett barn på 7-8 år.

Ett speciellt barn – men ändå ett barn !

Det har jag aldrig tidigare varit med om.

En mörklockig pojk med gröna ögon och glad uppsyn.

” Du är ju ett barn” sa jag, ett fånigt konstaterade -  för det var ju uppenbart att han var.

” Vet jag väl” svarade han och log brett.

”Och du är vägledare?”

” Yes, det är jag” sa han glatt.

Herregud, tänkte jag, hur ska detta gå ?

Då tappar grabben intresset för vår session och börjar klättra i fåtöljen och HOPPA i den.. upp och ner som vilken unge som helst.

Jaha, hur gör jag nu ? Skriver och talar om för kunden att hon har en 7 åring  med sig som ansvarar för hennes väl och ve … som hellre hoppar i möbler än samarbetar  vid seanser ?

Då kommer mannen. 

En storvuxen man med samma lockiga hår som barnet och hela rummet  blir vilsamt. Han ger exakt den frid och ro som en vägledare brukar göra. 

Han klatschar till pojken i baken på skoj och säger att nu ska det jobbas och det är dags för dig att gå hem.

 

 

-       Jamen pappa.. säger ungen.. men det ges ingen pardon och pojken  tonar bort.

Insikten kom meddetsamma, att de två hade gått över samtidigt för länge sedan, i en olycka på  havet.

-       Barn är ju alltid barn, sa vägledaren och bad om ursäkt för det hela

Men det hade han inte behövt.  Det var riktigt uppfriskande att få vara med om något annorlunda.. något som man inte alls förväntar sig.

-       Vad heter han ? undrade jag

-       Han heter Mehmed .

Och Mehmed ska snart tillbaka till jordelivet på nytt och  bli kundens  barn.

Det var därför han visade sig - och liksom la sig i det hela.

Det var starkt. Innerligt och speciellt.

Och något som jag kände att jag ville dela med er !

 

Kram & kärlek

💖

Vill du ha personlig spådom/seans via mail ? Få ställa alla frågor du har ?

Maila mig på: [email protected]

och jag mailar info tillbaka till dig om hur det fungerar.

💖

VÄLKOMMEN !!

1 EPM :

skriven

Wow!
Hon ska få ett barn och den tidigare pappan till barnet är hennes vägledare❤️ Så fint!
Gillar att Mehmed lurades att det var han som var vägledaren...😂

Tillbaka till jobbet igen!
Intensiv vecka detta, arbetsmässigt iallafall. Säga vad man vill om P men den tryggheten vi hade ihop i tidigare liv inverkar på mig även i detta. Kanske var det därför vi möttes nu, för att balansera varandra lite?
Jag tänker vara i nuet med honom nu men vet vad du sagt, troligen rinner det ut i sanden av sig självt under sommaren. Men nu tänker jag njuta lite och bara hänga på.
Ser du nåt drama kring oss, att han släpper sin kontroll och ger sig hän precis när jag lättar? Vill inte ha drama eller såra honom- han är så fin❤️

Ha en fin dag alla!

Kram

2 <3:

skriven

Men så fint med barnet som kommer till kunden 💗

Insåg min vännina E att hon gick lite för långt i lördags och sårade mig ?
Är som att hon på något sätt är rädd när andra tycker om mig och tar kontakt.
Det positiva var att hon skrev att hon verkligen älskar mig och att jag står henne nära mer än hon visar. Är det så ?
Var en känslosam dag av andra anledningar så det tog hårt på mig när hon gick på och anklagade först utan anledning.
Jag hoppas att vår vänskap kan bli starkare med åren och inte förstöras av hennes utbrott.
Är det fel av mig att ligga lite lågt ? Känner väl lite att man inte kan ta skit och sen bara låtsas som ingenting.
Kram

3 Agnes:

skriven

Ja, visst är det fantastiskt! =)

Önskar dig positivt besked idag, finaste Es!

Kram!


Svar: Tack finaste Agnes.. kram :)
Esmaralda

4 Kulla:

skriven

Lycka, lycka till idag finaste E💕🥰💪👍.. bra besked kommer det ATT bli, det såg kundens ”lillevägledare” till.
Åh, vilken underbar seans din kund nu fick🙏👶👏.
Flirt skulle inte sitta fel nu.. finns han? Kram

Svar: Ja, det var en underbar upplevelse som jag kände mig uppfylld av lång tid efteråt.En flirt kan mycket väl dyka upp när som helst nu.
Tack för din hälsning.. kram :)
Esmaralda

5 Dunegull :

skriven

Wow vilken starkt händelse!
Önskar dig stort lycka till idag.
Tänker på dig
Kram

Svar: Tack snälla... kram :)
Esmaralda

6 Jessica:

skriven

Kära Es! Saknar han mig? Borde jag skriva till honom?
Kram

Svar: Du kan behöva skriva och då kommer du veta mer exakt.. kram :)
Esmaralda

7 Undran:

skriven

Kära es,
Är blommorna från honom?

8 Jossan :

skriven

God morgon!

Idag är jag trött i kroppen eller ja snarare i benen.. det blev 2 benpass på 2 dagar. Det blir man lite trött av. Knät gjorde ont och det kändes som något small i hälen men idag känns det bra. Men jag ska ringa läkaren idag om mitt knä och hoppas på jag får övningar för att stärka upp det...

Vad häftigt det med barnet. Tänk om du hade kunnat se sånna saker kring mig... hur min rätte ser ut och när jag ska få bebis. Tänkte faktiskt fråga min chef vad som kan hända om jah skulle bli gravid. Om jag skulle förlora jobbet. Jag har ju inte en fast anställning..

Snart är det helg igen.. ska bli skönt att åka till mamma o pappa i helgen. Hoppas värmen kommer tillbaka. Förra året hade vi poolparty på pappas födelsedag och det är denna veckan...

Aja hoppas på värmen kommer!

Kram

9 Linnea:

skriven

Kära Esmaralda
Jag befinner mig i en svår situation. Jag är singel men önskar bli gravid och bli mamma. Problemet är att tiden håller på att ta slut, snart är jag för gammal. Jag har väntat och hoppats på att jag ska möta någon att bilda familj med, men det har inte skett.

Det stressar mig oerhört, varje dag mår jag dåligt över detta och är rädd att jag inte ska hinna träffa någon man. Ser du varför jag inte lyckats träffa en man och bilda familj med honom? Är jag inte värd att få bli mamma till flera barn och få en riktig familj?

Att bli inseminerad är inte ett alternativ för mig.

Tänker på dig och önskar dig lycka till inför beskedet idag, hoppas att det är ett positivt och lugnande svar du får.

Kram

Svar: Du har god chans att få ett barn till.. men det kommer lite an på dig själv.. ge inte din tid och energi till sådant som inte leder någon vart.... tack för din hälsning.. kram :)
Esmaralda

10 Gunilla i Oxd:

skriven

Idag tänker jag på dig Esmaralda ❤️Skickar en stoooor varm KRAM med Kraft o Kärlek!❤️ Allt blir bra!
//Gunilla i Oxd

Svar: Tack snälla.. kram :)
Esmaralda

11 Erika:

skriven

Hej! Kan det bli seriöst med min fling?

12 Skorpan:

skriven

Oj vilken upplevelse. Tänk att få veta något om sitt kommande barn, fantastiskt.. Ännu har inte du heller sett allt Es ;).

Vad jag undrar är om jag snart börjar bli klar med detta jobb Es? Du såg nåt sånt, att jag skulle bli klar med nåt. Iom denna månads fakturering o det faktum att det kommer att leda till en massa skällor så tycker jag att jag är klar med "allt" här. Eller är jag inte?

Önskar dig styrka idag!!
Ha en bra dag!
Kram Skorpan



Svar: Nej inte har jag sett allt inte.. jag har bara gjort ett litet skrap på ytan. Du känner när du är helt klar.... tack för dina tankar idag.. kram :)
Esmaralda

13 TjejenO:

skriven

Godmorgon Es,

Vilket underbart inlägg, blev tårögd härborta gällande barnet, kan då bara föreställa sig vad kunden måste känna 😭😭😭

Nu har jag börjat nytt jobb, bara varit där 3 dagar men ändå. Jag gick ned i gradering vad gäller titel för att jag tänkte att jag skulle lära mig om denna nya branch, jag valde detta till förmån för andra jobb med bättre lön osv. Just nu känner jag mig lite tveksam. Kommer det bli bättre?

Önskar er alla en fin dag!!

Kram!!

Svar: Ja, ge det en ärlig chans... kram :)
Esmaralda

14 Jennifer:

skriven

Hej och godmorgon fina Esmaralda. Idag håller jag alla tummar och tår för dig, styrkekramar!!!

Själv kämpar jag på med min sjukskrivning och min sjuka arm. Var igår hos läkare igen och det finns ingenting avvikande på magnetröntgenbilderna av min nacke. Så det finns ingenting som kan förklara mina smärtor. Men läkaren sa att det ändå kan vara så att någon nerv är skadad, för allt syns inte på en magnetröntgenbild enligt henne. Jag är tillbaka på ruta noll, status quo. Jag vet inte hur jag ska gå vidare, vad mera jag kan försöka göra. Det känns som om jag provat och försökt med allt.

Och nu känns det också som att jag aldrig mera vill gå tillbaka till mitt jobb, känner mig så ensam och bortglömd av alla. Önskar av hela mitt hjärta att jag skulle få gå vidare nu - komma vidare och framåt i livet. Att jag mirakulöst skulle få ett jobb som min arm klarar av, så att jag kan jobba och leva ett bra liv. Nu vet jag inte alls vad som kommer att hända.

Vore oerhört tacksam om du ser något kring min situation finaste Esmaralda? Förstår om du inte besvarar frågor idag. Lycka till och stor kram.

Jennifer

Svar: Tack för dina tankar ! Jag känner att jag behöver alla hållna tummar . och tår också för den delen. Jag ser inte hur men jag känner starkt att du kommer igång med livet igen.. att handen blir bättre och att du får annat arbete. Tro inte annat än att du är omtyckt på jobbet... för det är du !! Kram :
Esmaralda

15 Mikael:

skriven

Vad jag hade skrattat kul när de skojar till det :)

Jaha mer träning gissar jag det blir ett tag till, passerat 400 gym pass nu!

Kram
Mikael

Svar: Du milde tid vad du kan !! Kram :)
Esmaralda

16 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Oj vilken innerlig händelse <3 Så annorlunda att få träffa kundens blivande barn.. Häftigt !
Du har då ett spännande yrke :-)

Mitt årliga besök hos sköterskan gav nedslående besked....Känner mig maktlös inför hotande insulinsprutor....ser du om jag lyckas vända detta ?

Kram Anki med flock

Svar: Ja, uppenbarligen kan precis allt hända.. och det är ju delvis också därför jag älskar det jag gör :) Du kan vända på det hela men det krävs en rejäl livsförändring och att du startar direkt... kram o lycka till... om du går in för det så fixar du det... kram :)
Esmaralda

17 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Saknar han mig inte alls? 😞 Hur är det möjligt då vi umgåtts så gott som dagligen de senaste åren? Är han någon slags robot utan känslor eller vad?😞 Kram

18 Helena Ir:

skriven

Tack, så fint..en busgrabb som ska ner till jordelivet snart igen.. :) Vad du får vara med om..!

En lite lustig sak upptäckte jag för någon dag sedan härhemma..En längre tid har 2 st gafflar fattats i besticklådan i köket..jag har frågat min dotter..men inget hon förstod något av..Men så i helgen när jag diskade och stoppade in i lådan..så fanns de där igen..6 st som från början. Inget jag förstår något av..här har ingen av vår värld, varit och gjort hyss..Lite lustigt är det.. :)

Tänker på dig..

Kram :)

Svar: Ja, märkligt är det... jag ser inte vad det kan bero på... tack för din tanke... kram :)
Esmaralda

19 Yvonne (gammal kund):

skriven

Godmorgon Esmaralda!

Tänker på dig idag!!

Stor kram.

Yvonne

Svar: Tack goa Yvonne !! Kram :)
Esmaralda

20 <3:

skriven

Är han lite trött på mig eller bara allmänt mycket att tänka på ?

21 G.:

skriven

Blir jeg gravid snart?

22 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han höra av sig till mig igen med något visat intresse?
Eller känns det avslutat såhär?
Kram

23 Olivia:

skriven

Varma tankar till dig idag
Kram

24 Lisa.A:

skriven

Tänker på dig idag. Hoppas du får ett lugnande svar. KRAM

Det här med barn som gått över till andra sidan.... Jag undrar, barn som gått över vid ca fem års ålder, fortsätter de att åldras när de gått över eller kommer de alltid att vara fem år?
En del människor säger att de fortsätter åldras, andra säger tvärtom.
Vad anser du i frågan?

25 Mikael:

skriven

Var inte riktigt planerat att det skulle bli så mycket gym men som vanligt så leder det ena till det andra..., skulle ju bara träna lite på gymmet... :)

Angående idag så är det mer än något annat att du har sans och balans vad du väljer framöver, ifall det blir tal om behandlingar, har jag lärt mig om västerländska behandlingar, även andra egna val, som sagt healing och annat finns inte med i resultatet idag.

Jossan, träna i skor är inte det bästa för knän och annat, du kan googla


När vi föds är vi alla barfota. Och i länder som Indien där många människor fortfarande gå barfota finns i princip inte de rygg-, höft- och knäproblem som är vanliga i västvärlden. Att använda skor är en del av den västerländska kulturen men skorna är även en av orsakerna till många problem.


Leguano Barfotaskor Sverige - Gå naturligt gå barfota!
http://gabarfota.se/sv/home/



26 Anki:

skriven

Tack finaste Es <3 <3 <3
för att du orkar med och svara idag
Stärkt av ditt svar tar jag tag i det direkt <3

Lycka till med dina svar idag <3
Tänker på dig <3

Stor Kram Anki

27 GP:

skriven

Vilka upplevelser du får vara med om!

Es, i en tidigare seans skrev du att ifall det ej känns rätt inom arbetet och jag ej det tar det steg som jag med 80% säkerhet kommer att ta då skall jag absolut påbörja masterprogrammet. Jag är nyfiken på vad det är för steg jag kommer ta?


Kram :)

28 Smöla:

skriven

Men gud va mysigt, vilken fantastisk upplevelse för både dig och kunden🥰
Nu skulle jag gärna behövt lite kärlek eller en flirt åtminstone, ser du något komma??

29 Na:

skriven

Hej Esmaralda.

Tänker på dig idag.

Kommer det att komma fram vem det var som skrev meddelandet tror du?

Ser det här ut att vara lugnt nu och lagt sig?
Kram

30 IaElisa:

skriven

Oj vad häftigt besked din kund får! Lyckans hon!!!

Vi ska äntligen flytta in i vårt nya gamla lilla fina hus nu i helgen! Stressigt men ack så roligt!

Jag önskar att du får besked som är lätta att hantera idag. Hoppas på så positiva resultat som bara möjligt! Stor kram! ❤️

31 En Ängel med ett stort Hjärta:

skriven

Kära Es!
Det har jag också varit med om visst är det underbart o speciellt!
Mina tankar är med dig med Kärlek idag❤️🙏 tänk positivt, du fixar detta hjärtat!
Orkar du svara på en fråga? Någon går o vankar på ovanvåningen ovanför mitt sovrum så fort mannen gått på jobb. Kan du se vem eller varför? För jag får verkligen inte till mig nåt o det har pågått några dagar!

Miljoner Styrkekramisar till dig idag fina du🙏💜🌹🙅‍♀️✊✊🌞


Till Helena IR

Det händer hos mig med!! Man står som ett frågetecken? Bestick. Tallrikar o mina kläder! Jag förstår inte heller vad som händer! Hoppas vi snart får en förklaring för det är liksom inte logiskt...Kram o lycka till

32 Katten:

skriven

Håller alla fingrar och tår för dig idag, Es!

Kram

33 Livsturisten:

skriven

Men så fint! när barn är inblandade i något så blir allt så mycket starkare känslomässigt tycker jag, vare sig det är lätta eller tunga bitar.
Som den drömmen jag hade om den lilla flickan som jag skrev om för länge sen. Jag fick ju bekräftelse av dig på att hon nog var den jag trodde och att jag skulle hålla ett öga på henne. (inte exakt de orden) Nu förstår jag varför på ett sätt jag inte gjorde då.
Hade bara önskat att allt såg annorlunda ut så hon kunde få sitt fulla stöd o kärlek av mig och min "minifamilj" för jag är övertygad om att hon behöver det! Men saker o ting är komplicerade o bara gilla läget.
Kram!

34 Mg:

skriven

Hej!
När kommer jag få den nya tjänsten på mitt arbete?
Tror du d sker före sommaren?
Kram!

35 Tildis:

skriven

Godmorgon Es!

Hoppas allt går bra med dina provsvar idag! Ska tänka på dig lite extra💗💗

Kommer det gå bra på måndag nästa vecka? Kram

36 Lisa:

skriven

Hej,
Jag beter ju mig urilla mot honom.. kan inte hålla emot och är så ambivalent.. tips på hur hantera situationen?
Kram

37 <3:

skriven

Men så fint med barnet som kommer till kunden 💗

Insåg min vännina E att hon gick lite för långt i lördags och sårade mig ?
Är som att hon på något sätt är rädd när andra tycker om mig och tar kontakt.
Det positiva var att hon skrev att hon verkligen älskar mig och att jag står henne nära mer än hon visar. Är det så ?
Var en känslosam dag av andra anledningar så det tog hårt på mig när hon gick på och anklagade först utan anledning.
Jag hoppas att vår vänskap kan bli starkare med åren och inte förstöras av hennes utbrott.
Är det fel av mig att ligga lite lågt ? Känner väl lite att man inte kan ta skit och sen bara låtsas som ingenting.
Kram

38 W:

skriven

Jag hoppas verkligen att du får ett positivt besked idag!

Kram

39 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Lycka till idag. Alla tummar hålles ❤️.
Kram ThereseC

40 Barbie:

skriven

Hej goda Es! Ser du mig köpa en lägenhet snart om jag tar tag i det ! Det kommer gå bra idag det ve thash! Kram🌸❤️🥰😘

41 Vv:

skriven

Kära Goda Es! Kan du möjligtvis se om jag byter jobb snart? Till något bättre?! Blir det mer jobb ? Dvs nära 100%? Kram

42 Viola:

skriven

Hello Es jag vet att allt kommer gå hur bra som helst! Jag undrar om vårt resa i augusti kommer bli jätte kul? Ser du några varningar? Kommer syrrorna med? Kram

43 Undran:

skriven

Testar igen kära es,

Kommer blommorna vara från honom?

44 Linnean 🌸:

skriven

Du får många tankar från mig i dag! Kram 🍀
Linnean 🌸

45 Solstjärnan :

skriven

Hej😊


Tuff dag idag för dig E.Vi hoppas på att allt går bra.


Styrkekramar från Solstjärnan ⭐

46 Pia1:

skriven

Jösses vad fint... Behöver min vägledare nu, ser jag rätt att den har gått av 😳😬?
Var ju tvungen att spana in smärtan närmare!

47 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Saknar han mig inte alls? 😞 Hur är det möjligt då vi umgåtts så gott som dagligen de senaste åren? Är han någon slags robot utan känslor eller vad?😞 Kram

48 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer jag att vara själv en tid till? Eller händer något snart?
Kram

49 Hon:

skriven

Hej,
Ser storleken på bostaden ut att ha stor betydelse? Rädd att det kan bli dyrt..
Kram

50 Marita:

skriven

Hej Es!

Vilket underbart inlägg i dag.Man blev lite tårögd.
Sen önskar jag dej lycka till i dag.
Tror inte du behöver va orolig.
Skickar kramar o kärlek

Marita

51 miri:

skriven

Hej Ez....
jag undrar om jag någonsin kommer träffa nån...
Fyller 35 i år, känner paniken börjar krypa.. Samtidigt vill inte vara desperat, det är inte attraktivt, jag vet. Men har haft så fruktnsvärt otur i kärlekslivet...har valt fel hela tiden...Har liksom inte nån idé längre om hur detta ska gå till...du sa till mig att hålla ut och att det händer när det är menat...samtidigt tänker man att man börjar bli för gammal för att starta familj...och jag vill ju inte bara ta någon "för att få det gjort" det skulle min själ inte palla....kram från mig!

52 Yvonne:

skriven

Hej finaste Esmaralda.
Tänker på dig idag. 💕

53 smulan.:

skriven

Tusen goda tankar till dig idag,
Kram

54 Månflickan:

skriven

Tänker på dig idag, och skickar en lugnande kram! 🤗💖

55 Ghostwriter :

skriven

Tror han att jag tycker om honom?
jag försöker dölja det så mycket jag kan.... men det känns som att han tänker på mig som förut också, men att han är kluven ?


Vilken fin seans!


Kram

56 F:

skriven

Godmorgon vilken morgon jag haft, gick upp tidigt för skulle göra ett prov , när jag väl kommer dit,säger dom att provet var igår!!! Jag är så trött. Fattar inte att jag tog fel dag.

57 Dalkulla :

skriven

Hoppas du får ett fint besked. Måste var outhärdligt att behöva vänta så länge. Håller mina tummar hårt för dig idag.

Kram!

58 Rebecca:

skriven

Jag funderar på att byta arbetsplats, känner mig utanför och ibland tagen för given.gillar dock vissa saker. Ska jag ha is i magen eller finns det något bättre?

59 Michaela:

skriven

Tänker på dig och håller tummar och tår för ett positivt besked. Hör av dig så att vi vet när du kan/vill/orkar. Massa styrkekramar❤

60 Emma:

skriven

Wow, jag blev alldeles varm när jag läste inlägget, vilken lycka att du mött barnet som ska komma tillbaka till jorden.
Jag vacklar mellan att längta efter ett syskon, men vågar inte riktigt hoppas. Samtidigt som att det inte är helt rätt läge just nu, vill både ge henne tid ensam, vi behöver spara pengar och min kropp behöver gå ner i vikt.
Tror du det blir syskon längre fram?

Håller tummarna för dig idag.

61 Grethe:

skriven

🙏💜🙏TENKER PÅ DEG ELSKEDE EZMARALDA 🙏💜🙏

62 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser han ut att ha känslor för mig?

Ser det möjligtvis ut att kunna vara en relation mellan oss nu framöver?
Kram

63 Mimlan:

skriven

Tänker på dig idag! Hoppas du får ett positivt besked 💕

64 Berg :

skriven

Vilken fin upplevelse, kan tänka mig att kunden blev glad!

Det blev antiklimax för oss idag, allt ställdes in då ansvarig inte dök upp. Antar att det var någon mening med det, men då blir det tyvärr ingen snar förändring avseende sonens boende. Hade andevärlden ett finger med i spelet? Ser det ut som om sonen kommer ändra sig innan det är dags igen? Tack för rad. Ha det bra!

65 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
I morse när jag var på väg till jobbet kom N:s arbetsbil körande jämsides med mig. Om de var han där i eller inte vet jag inte men jag kollade efter honom iaf. Såg att en tjej kom gående bakom mig men gick om mig och hon tittade så konstigt på mig. Såg hon att ja tittade efter bilen eller känner hon N? Eller varför gav hon mig en sån konstig blick? Hoppas verkligen på svar! Kram Zoey 💕

66 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
I morse när jag var på väg till jobbet kom N:s arbetsbil körande jämsides med mig. Om de var han där i eller inte vet jag inte men jag kollade efter honom iaf. Såg att en tjej kom gående bakom mig men gick om mig och hon tittade så konstigt på mig. Såg hon att ja tittade efter bilen eller känner hon N? Eller varför gav hon mig en sån konstig blick? Hoppas verkligen på svar! Kram Zoey 💕

67 Mimis:

skriven

Hej Es!

Tänker på dig idag!

Styrkekram

68 Mandarin:

skriven

Vad häftigt Esmaralda! Det går så trögt för mig, tycker inte det händer mycket på jobbfronten, har lagt ner min själ och hjärta för att hitta ett jobb men det har inte gått min väg än. Vad är det som ligger i vägen eller är något positivt på gång nu? Kram

69 Suss:

skriven

Jag genomgår just nu något av det absolut värsta jag varit med om i mitt liv och måste helt enkelt får veta om det verkligen kommer bli så som R säger?

Jag har inte ätit på snart fyra veckor utan lever på kaffe och näringsdruck, har kontakt med läkare och psykolog men känner mig ändå helt villrådig och ber därför dig om hjälp. Snälla, led mig på rätt väg i detta för jag vet verkligen inte hur jag ska tänka/agera.....

70 Suss:

skriven

Jag genomgår just nu något av det absolut värsta jag varit med om i mitt liv och måste helt enkelt får veta om det verkligen kommer bli så som R säger?

Jag har inte ätit på snart fyra veckor utan lever på kaffe och näringsdruck, har kontakt med läkare och psykolog men känner mig ändå helt villrådig och ber därför dig om hjälp. Snälla, led mig på rätt väg i detta för jag vet verkligen inte hur jag ska tänka/agera.....

71 Camilla:

skriven

Kära Esmaralda

Kan du känna in om det är illa med min hästs bakben eller om vi kan fortsätta enligt planen?
Han var tjock i ett bakben idag och genast börjar olyckskorparna kraxa om senskada!

Kram
Camilla

72 Celine:

skriven

Hejsan! Kommer jag få en kille eller tjej tror du? Kram

73 Tiss:

skriven

Tar dom mig inte på allvar, liksom skuffar undan och inte tror på mig?

74 Solen:

skriven

Stor kram till dig!
Hoppas hoppas att du har fått lugnande besked idag! 🌿🌷🌿

Om du orkar med en fråga - kommer jag kunna hitta något boende till sonen till en rimlig peng?

Kram ☀️

75 CA :

skriven

Hoppas att det gått bra för dig idag
Kram

76 Rose:

skriven

Tänker på dig. Kram

77 Alie:

skriven

Oj wow vilken upplevelse, blev lite tårögd att läsa de.. 💫💕

Blev han glad att se mig, vad tänkte han?
Kram

78 Månskenet:

skriven

Wow, va häftigt!

79 Mallo:

skriven

Hejsan!

Vilket fint inlägg med lilla pojken! 😊
Jag har några frågor, ser andra har skrivit här å fått svar med...

Hur kan jag få lugn och ro inom mig? Har jag en diagnos? Kommer jag att träffa nån?

Med vänlig hälsning,

Mallo

80 SusanneAmalia:

skriven

God Mitt på dagen ...
Jag har läst dina inlägg...
Stackars Carina .. Men lycka till det barn som vägledde.. hans pappa är fantastisk.. vilken glädje att få dela världen med detta barn ..
här är det rörigt värre .. men inget jag kan råda över .. så jag har hållit mig borta från det mesta .. Har en tagg i sidan till Åre hur kan man behandla människor så illa?? ofattbart .. hur kan man hänga ut oskyldiga så mycket att man själv finner vinning på lögner?? ofattbart .. men jag har släppt mycket men funderar .... pratade med advokat och de sa att jag skulle kunna få över en miljon om jag anmälde men jag är ingen anmälare så det får vara ... jag fokuserar på att hjälpa .. inte stjälpa ... så nu är jag back on track ... kärlek till cellerna glädje i vardagen och focus på det väsentliga sista kursen i massage .. sena efter prov är jag proffsmassage internationell proffsmassör ... yes .. Livet går vidare och jag njuter av att kunna massera mig genom världen ge KS och hypnosterapi ..
yes .. så kul at kunna hjälpa .. nu ska jag bara njuta och åka till Irland .. Österike och så klart till Skåne .. Vinter =fjällen Alperna och Sommar =Skåne Irland och hästar ... Zip line och uplevelser .. magi .. Världen är magisk .. jag ska även lära mig åter att cykla och dyka .. har tappat bort hur man cyklar och simmar efter stroken .. men det ska väl kunna terupplivas ,, kan ju åka slalom nu ... så skönt .. ;)

Önskar dig en fin dag och att allt är bra med dig . bara man skickar kärlek till cellerna och sig själv .. jag har sänt kärlek till dina celler varje dag när jag har vaknat .. i en halvtimme .. det kan bara bli bra .. kramar

Svar: Tack snälla för din omtanke. För dig kommer det att lösa sig... jag ser att det är viktigt med fokus på en sak åt gången... även om det ibland kan vara svårt... du hittar din nisch på riktigt och det kommer bli bra.. kram
Esmaralda

81 mamma:

skriven

Hej!

igår sa min femåriga son till mig - mamma, jag är en gammal själ i ett litet barns kropp. jag höll på att smälla av i badkaret.. han såg mig rakt i ögonen och sa det med sådan självklarhet, tydlighet och med ett lugn som han sällan har annars.

så märkligt! Hur vet han ens vad en själ är i den åldern?

och han är klok och ibland undrar jag hur han kan ha koll på saker jag inte har lärt mig under mitt 30-åriga liv.

hoppas allt är bra efter beskedet. har börjat följa din blogg, den tilltalar. :)


Svar: Inte alls konstigt att din 5 åring sade sådär-- för det är ju precis så det är. Han är en riktigt gammal själ.. och det kommer du märka av också framöver. Vad roligt att du börjat följa bloggen.. välkommen i våran bloggfamilj :) Kram
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: