Vinnaren är.....

Det var väldig svårt att reda ut vem som skulle vinna en talisman.
 
Efter mycket grubglande och känna in.. så hade jag  till slut  fem  kandidater för Kingen.
Alla  fem behövde lika mycket men på olika sätt... så mellan dessa fick jag dra lott.
 
Och vinnaren blev Grethe
 
💖
 
Stort grattis till dig !!
 
Så Grethe,   maila mig snarast... skriv  dina två önskningar och
skriver ner din postadress  !!
Du får en väldigt fin King - det kan jag lova !
 
Tack alla ni som deltog
 
Kra & kärlek
 
 
1 Helena Ir:

skriven

Grattis Grethe 🙂
Hoppas du får stor hjälp av din King!

Kram

2 Katten:

skriven

Stort GRATTIS Grethe! :)

Kram

3 Agnes:

skriven

Åh så roligt!

Stort grattis!

Kram!

4 Cara:

skriven

Grattis Grethe! Tror jag vet vem som är den hemlige givaren:) Hon har ett hjärta av guld!

5 Skorpan:

skriven

Grattis Grethe!
Kram Skorpan

6 JT:

skriven

Grattis !!!

7 Sus:

skriven

Hej
GRATTIS
Love sus

8 Grethe:

skriven

HVA???????
VANT JEG???????
ÅÅÅÅÅÅH TUSEN HJERTELIG MILIJONER TUSEN TAKK 🙏🙏🙏🤗🤗🤗🤗😍❤💞💝💘💕💞💜💖
Jeg må bare få igjen pusten litt her nå, nå ble jeg KJEMPEGLAD 🙏🙏🙏❤💝💘
TUSEN HJERTELIG TAKK nok en gang 🤗🤗🤗😍💗🌼🌺🌻
Kjempeklem fra meg 🌼🌻

Svar: Du är så värd att vinna !! Kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: