I morgon är talismanerna redo....

Jag vill förvarna och säga att i morgon bitti är talismanerna redo och då kan du beställa.
Jag ber dig att du följer instruktionerna  på morgondagens blogg och att du inte gör din beställning förrän du läst bloggen !!
 
Kram & kärlek och ha en go söndagskväll
 
 
 
1 Browallia:

skriven

Jag önskar alla som beställer lycka till med sin Lady! :)

Min magkänsla säger att jag ska prio en ny Lap top så jag kommer igång med min plan för framtiden.

Jag har min lilla tradition med att gå tillbaka och läsa din allmänna spådom över året som gått på nyårsafton men jag kunde inte hålla mig så jag läste den redan idag. Det är mycket som stämmer framför allt det om oroligheterna runt om i världen och i vårt land. Flera i bloggfamiljen skulle skaffa husdjur och en av dem är ju jag! :D Kram

2 Orolig:

skriven

Hej Esmaralda.

Vad roligt jag längtar så. Hoppas jag hinner få en.

Es, om det blir så att det blir han och jag en tid. Ser det då möjligt ut att vi tar steget och flyttar ihop isåfall? Ser det så ut att det ända kan bli så pass?
Kram

3 Michaela:

skriven

Hurra!! :) Ställer klockan!

4 Ghostwriter:

skriven

Tror du det kan finnas stor chans för mig att få till en resa till tex london, New york eller något annat närliggande inför nyår? (Som är inom rimligt pris, för har hittat lite men vågar inte boka än)
Jag vill resa själv... jag har inte ätit riktig mat på tre dagar (svälter dock inte), pga chock för sak som hänt. Känner mig bara ännu mer deprimerad inför jul och nyår. Ännu ett år får jag avsluta med att vara ledsen, och jag vill inte stanna hemma i Sverige och bara tänka positivt. Det klarar jag absolut. Men nu behöver jag positivt i handling och därför vill jag resa bort.

Kram

5 Skorpan:

skriven

Oj dom är klara...
Samma procedur som förra gången, talismanerna bestämmer om det finns nån för envar?
Månne det finns nån för mig?
Kram Skorpan

Svar: Ja det tror jag allt.. var snabb bara i morgon :) Kram :)
Esmaralda

6 Emma:

skriven

Hej Ezmaralda,

Jag är sjukt kär i en kille på jobbet. Mitt hjärta stannar när jag ser honom, har aldrig känt såhär förut. Har varit kär sedan första gången jag såg honom för 2,5 år sedan. Han är sjukt blyg och undviker ögonkontakt. När vi pratat tittar han ner i golvet. Känner han samma för mig?

Kram

7 S:

skriven

Hej! Finns det möjlighet att beställa till ett annat land, eller skickas dessa enbart inom sverige? Trevlig kväll! :)

Svar: Inga problem att beställa till annat land :) Kram
Esmaralda

8 Kristina :

skriven

Jaaa, äntligen :)

9 Mamman:

skriven

Vad spännande, jag ska ställa klockan. Jag missade förra gången så inte igen

10 Ghostwriter :

skriven

Tror du jag kan få komma bort på en resa till nyår? Kram

11 Korvgubben:

skriven

En ligger i startgroparna

12 Sigma :

skriven

Den här gången ska jag knipa en talisman. Sist var jag tre dagar för sent ute och missade, det ska inte hända denna gång. Kram

13 skogen:

skriven

ja äntligen som jag väntat =) det är precis vad jag behövde läsa idag !

14 JT:

skriven

Se det ut som någon till mig denna gången Ez? De rörde på sig mer än de andra så undra om de kanske redan ha ägare i tanken :)

15 Anna E:

skriven

Hej, du har ingen aning om var de fört tjejen, vad som hänt var de bör leta?

16 Miltons Mamma:

skriven

Gaaaaaaa... Missade detta inlägg igår 😱


Hoppas talisman nr 8 banar sin väg hitåt iaf 😊 Får hoppas på tur denna ggn 😁

Kjam

17 Mikael:

skriven

Spänande


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: