Kalas...

 
 10 års kalas.. så himla trevligt.... och vilken tårta !!
 
 
Fölsegrisen blåser ut alla ljus och vi hurrar tio gånger... en gång för varje år !
 
 
Piffat & pyntat & en god virre....
 
 
 
Och så paketöppning !!
 
Jag hoppas att ni alla har en fin lördagskväll
 
Kram & kärlek
 
 
 
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Undrar om mormor har var med mig under året som jag missar och har inte gav min tid med henne.

Var hon med mig och lyssna på min ord när jag prata med henne i tanken

Är det positiv?

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Kan B kvinna blir min kontaktperson? Eller är det annan person?

Ha det bra

3 Browallia:

skriven

Är det Ozzy eller Elisen som fyller år?


Svar: Det är Ozzy :)
Esmaralda

4 Skorpan:

skriven

Wow vilken tårta o allt annat med! Ozzy fick ett kalas att komma ihåg :).

Här blev det ny tv, en snygg representant, som dock påstod att den hade en egenskap den inte hade, hmm. Den representanten såg inte alls dum ut, synd bara att jag gjorde det ;). Gav bort gamla tvn så den står inte o väntar på att bli bortförd, sånt brukar ta en evighet hos oss, hör inte till de effektivaste precis ;). Nåja, en kan ju inte vara bra på allt..
Trevlig kväll!
Kram Skorpan

5 Se:

skriven

Hej esmaralda.

Herregud så trevligt och fin tårta!!
Dem ser alltid så fina och ordninggjorda ut.

Kommer jag att komma till den punkten?
Kram

6 Jeanette:

skriven

Grattis!
Trevlig helg!

7 Laura:

skriven

Hur fungerar det med att spå?

8 Sus:

skriven

Hej
Så fin tårta
Tack försvar
Betyder mycket
Love sus

9 Maria:

skriven

Åh, jag hade också velat ha en mormor som dig :-)du hittar på så spännande grejer och månar om de mindre!

10 F:

skriven

Hej Esmeralda undrar om du känner in något på mig kram.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: