TALISMANERNA ÄR REDO NU !!

Ni är många som väntat och nu äntligen kan jag berätta för er att Ladytalismanerna är redo för sina nya hem !

De har gått igenom många  behandlingar och ceremonier och nu är de ivriga att få komma till sina nya ägare   och börja jobba !

 

1)  Vill du ha Ladytalisman gör du så här:

Kostanden är 500 kr

Du swishar till: 123 597 9752   

eller så sätter du in summan på plusgirokonto:

1354552-0 till Framtid & Rådgivning/ WIDA

Har du ett utländskt konto :

IBAN: SE89 9500 0099 6042 1354 5520

Bick/swiftkod: NDEASESS

 

Oavsett hur du betalar så ange ditt namn

Så fort du gjort din inbetalning så mailar du mig på:

[email protected]

2 )   I mailet skriver du du din postadress... något som ibland glöms bort.

 

 // Här har vi en rymmare, tagen på bar gärning.. de är ivriga nu och vill iväg till sina nya ägare//

 

3) Du talar om i vilket namn du gjort din inbetalning

4 )  Och du talar också om vilka önskningar du vill att din talisman ska uppfylla

Du får ha högst tre önskningar men det går lika bra med bara en.

 

Du får ett  mailsvar av mig så du vet att allt är i sin ordning.

 

” En talisman kan vara vad som helst, det är bara ett tomt kärl som kan fyllas med kraft och magi. "

Magi som handlar om att bistå sin ägare och hjälpa till att leva de drömmar som ägaren har. ”

Så fort jag får  ditt mail kommer jag att påbörja den personliga prägeln på  den talisman som ska bli din. Detta tar några dagar.

Och vilken  talisman som blir din – är valt med omsorg

Det dröjer  till i slutet av veckan innan jag kan skicka din talisman  och du kan räkna med  att du har den senast i början av nästa vecka.

 

 Din talisman  försöker tillgodose dina önskningar men går alltid först in för att rädda dig om det uppstår en fara för ditt liv.  Den här kullen har också en extra känsla  kring ditt husdjur.

Det går bra att beställa en talisman också för någon annans räkning. Beställ som ovan men  i mailet till mig talar du om att talismanen är till någon annan - och då utför  jag personprägligen på ett annat sätt.

 

Jag har bara en kull – och när sista Ladyn fått sitt hem så dröjer till våren innan jag tar en ny kull.  Det går alltså inte att köpa talismaner där emellan

Och som alltid så är det först till kvarn som gäller.

 

Välkommen att  följa informationen ovan  och maila mig din beställning

 

Kram & massa kärlek från mej och Ladysarna !

 

 

 

 

1 AnnaK:

skriven

Spännande med talisman men blir ingen för mig denna gång 🙂

Provar igen... ska jag ta lån för enbart mina småskulder eller ska jag ta så det räcker till en bil på samma lån? Ser du nåt? Svårt att gissa hur mkt bilen kommer kosta iofs.

Kram 🤗

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Är det önsketanke eller är det en riktigt känsla att Magnus Carlsson kommer vinna i finalen på Melodifestivalen så kommer var med på eurovision?

Ha det bra

3 Lollo:

skriven

Har precis beställt en lady.
Har en liten fråga
Ser du om en av mina chefer kommer att gå i pension de närmsta tre åren.
Allt gott och önskar dig en fin dag

Svar: Ja, en går i alla fall i pension och en annan kan försvinna åt annat håll... kram
Esmaralda

4 JT:

skriven

Är 6h efter i USA och banken öppnar 10. Får hålla tummarna att det finns en kvar om 10h! Tills dess ska jag tänka igenom mina 3 önskningar och hoppas en hittar hem till mig.

Svar: Ja tidsskillnaderna kan ställa till det... men nog ska det bli en åt dig också... kram :)
Esmaralda

5 Kulla:

skriven

Bästa Ladysar❤️🐞.. och hon är så välkommen 🌟.
Hur ser min chans ut på jobbet jag sökt? Kram

Svar: Chansen finns och är inte fyskam inte... kram
Esmaralda

6 Ghostwriter:

skriven

Kommer avsluta året lika ensamt och deppigt som alla andra år och känner verkligen för att resa iväg under nyår. Kommer det vara möjligt? Vara bra för mig? Sen är det väl lite omständigt och resa själv men... Vill verkligen inte stanna hemma i sverige och vara ensam. För det kommer jag vara på även jul.
Och tycker det är orättvist, i och med att jag ju har familj och vänner.



Kram

7 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Äntligen säger vi alla precis som när nobelpristagaren tillkännages :-)

Tänker helt fräckt ge mig själv en i julklapp
Håller tummar och tår att jag hinner få en ...läste ju inte blogginlägget som lades in i går kväll...

Måndag igen och idag optiker och val av båge hann inte sist ( väninnan ville hem...)

Kram Anki med flock

Svar: Vilken bra julklapp du ger dig :) kram
Esmaralda

8 <3:

skriven

Godmorgon kära Es, Ladysarna är så fina 🐞de känns speciella denna gång.

Kommer jag och A mötas spontant i vimlet? Tror han är hemma ibland men mycket utomlands kan det vara så.
Kram

9 Skorpan:

skriven

Spännande...

På kurs två dagar, det var länge sen sist, får se om jag orkar hålla mig vaken ;). Nästan bara kvinnor, var är alla karlar?? Han som ska komma in i mitt liv?

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

10 Meditation:

skriven

Jag gjorde en liten meditation för någon dag sen..
Var det min kommande son jag såg? Eller bara en tanke? Fylldes iallafall med längtan och glädje.


Kram

Svar: En vision som ger dig god energi... kram
Esmaralda

11 Läroliv:

skriven

Säkrat en Talisman redan före kl. 06.00. Hoppas att den ska trivas hos mig och vill hjälpa mig. Ser SÅ fram emot att få den.

Kram

Svar: Det blir absolut en talisman för dig !! Kram :)
Esmaralda

12 <3:

skriven

hej esmeralda.. jag har varit öppen mot den nya kollegan men jag känner att jag behöver stå på mig nu. jag tycker faktiskt inte att vi har bra kemi, hon är hela tiden på mig.
är det jag som är den som gör fel eller är hon avundsjuk på mig?
jag vill inte tro så men hon är väldigt nedlåtande ibland och vill visa hon är mycket bättre?
ser det ut att hon får anställning här?

13 kattflickan:

skriven

Hej E, har sökt ett nytt jobb fast jag egentligen trivs där jag är. Nu ska jag på intervju. Om jag blir erbjuden jobbet är frågan om lönen är samma som jag har och om det är en bra idé att flytta på sig. Svårt dilemma. Kramar!

14 Jossan:

skriven

Jag var så säker på att jag skulle köpa en men helt plötsligt känner jag att jag inte behöver det. Det är en märklig känsla...

Hur kommer det sig att jag helt plötsligt inte behöver det längre?

Kram

Svar: Jag vet inte men man ska alltid lite på sin egen känsla.. och då får någon annan talismanen som behöver den bättre... en winwin :) Kram
Esmaralda

15 F:

skriven

Fina talismaner, ser du mig få gå på bröllop snart?

16 Hmm:

skriven

Godmorgon kan du se hur vår resa kommer gå nästa månad?

Svar: Känns som om den går bra... får inte till mig några varningar... kram
Esmaralda

17 Mii:

skriven

Hej Esmaralda.

Spännande spännande....

Om det blir så att vi blir ett par, ser det möjligt ut att steget blir av att vi flyttar ihop då?
Kram


18 Freyia:

skriven

Söta talismaner denna gång! :)

Kommer vännens förhållande vara länge? Han är inte sig själv sen dess, vilket oroar mig och gör mig ledsen :(

19 Från Aili:

skriven

Talisman säkrad och jag ser så fram emot den

20 Sigrid:

skriven

Väntar med spänning, kram

21 Dunegull:

skriven

När i tid tror du jag kommer avancera på jobbet?
Får jag då personalansvar?
Kram

22 Oro:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag vet att du inte gillar att svara på sådant..

Men jag undrar ändå,
När Jag var tidigt gravid så tog jag en tablett. Jag pratade med läkarna och det finns inte så mycket forskning kring detta. Riskerna är lite okänd. Men det torde vara en enbart liten risk för att det skulle ge några fosterskador. Dem sa även att det var en så pass liten dos.

Jag har alltså gått på min egen känsla i detta och valde att behålla graviditeten ibland om jag tänker mycket kan jag dock oroa mig lite.

Ser du om det här kan ha gett några tecken på fosterskador på mitt barn? Kan du se något tecken på sådant?
Kram

23 Kristin:

skriven

Det er veldig spennende med Talisman, kjære Esmaralds.
At de hjelper, er det ingen tvil om.

I natt ble det valper i Sverige, men de to som ble født var kun tiker. Jeg kan ikke ha en tik blant 6 hanhunder.
Er det ikke meningen at jeg skal ha en ny valp?
Ønsker deg en god dag.
KRAM!!!

Svar: Jamen det var väl attans !! Jag trodde det skulle bli en hane til dig.. jag ser ju så tydligt att det kommer en liten pojke i din familj.. kanske är det meningen att den ska komma på annat sätt ? Kram :)
Esmaralda

24 Miltons Mamma:

skriven

God Morgon

Nu sitter jag som på nålar. Har beställt mig en Lady T men såg detta lite senare än andra. Så nu kan jag bara hoppas att en är menad till mig 😊❤️

Kjam

Svar: Det finns en till dig och det beskedet har du nog redan fått i mailen tror jag.. kram :)
Esmaralda

25 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda
Önskar o hoppas att det finns en talisman som väntar på att komma till just mig😊

Vaknade med bra känsla. Kan denna man jag fått kontakt med vara något att hänga i julgranen?😁😁😁 Inte den sanna kärleken, men någon som är bra just nu?
Kram

Svar: Ja, det kommer en speciell lite Lady till dig :) Ta vara på det som känns bra i nuet... kram :)
Esmaralda

26 Lir:

skriven

Hej Esmaralda.

Ska jag ha partner snart?
Kram

27 Michaela:

skriven

Beställt en Lady jag med tidigt i morse :) Sovit dåligt pga ryggen så ska bli skönt att få knäcka loss hos kiropraktorn senare idag. Frågade Kingen igår var min soulmate är och fick svaret "nära". Han måste ha snurrat till det rejält för det är ju öken på kärleksfronten. Men go är han och hoppas att han och Lady ska trivas tillsammans. Kanske det blir kärlek :)

Hoppas att du från en bra start på veckan och minns jag rätt så är det Tyskland till helgen :) Kram!

Svar: Visst kommer de att trivas tillsammans och det kan ju mycket väl vara så att livskamraten är närmare än du kanske tror... kram :)
Esmaralda

28 Heaven:

skriven

Kommer det lösa sig mellan oss es?
Kram

29 Skogen:

skriven

Väntar med spänning hoppas jag lyckadea få en till min man. Han hade verkligen behövt en

30 Läroliv:

skriven

Kram.

31 Undrande:

skriven

Är talismanerna slut?
Beställde kl 06.00 imorse men har inte fått något svar?
Kram

Svar: Du bör ha fått svar nu... kram :)
Esmaralda

32 Milou:

skriven

Åh jag skulle så gärna vilja ha en ladytalisman. Jag kände så starkt att en av dom talade till mig första gången du la upp om den här kullen, en med stora prickar på. Och så fina nyckelpigor sen!
Tyvärr har jag inte pengarna till en denna gången.
En liten summa egentligen men just nu måste annat prioriteras.


Kram
Milou

33 T:

skriven

Hej es! Nu har jag beställt två talismaner en till mig och en till min sambo som så väl behöver en. Hoppas jag inte var försent ute. En fråga; ser du nån ny hund i framtiden för mig. Saknar min lille svarte lurv men vet ju att tiden var inne för honom. Kram

Svar: Bekräftelsen bör du ha fått nu och ja.... en hund kommer men det dröjer nog en tid till .. kram
Esmaralda

34 Alie:

skriven

Å se så fram emot o hoppas det finns en lady för mig med.. beställde en tidigt i morse o betalt men ej fått det bekräftat..
Kram :)

Svar: Nu bör du ha fått din bekräftelse :) kram
Esmaralda

35 Helena Ir:

skriven

Fina talismaner..hoppas de ger stor glädje till sina ägare.
Jag får lita på ödet ..ekonomin är svag..och snart är det jul!

Ha det så bra

Kram :)

36 Tiss:

skriven

Min samtalskontakt har ljugit mig rakt i ansiktet. Tjänar jag något på att konfrontera honom? (han lät ganska irriterad sist jag tog upp något som tydligen inte passade honom)

Svar: Somligt känner man att man behöver göra... och har han ljugit då bör du ta det med honom... inte minst för att själv få det ur systemet.. kram
Esmaralda

37 MollyD :

skriven

Längtat efter denna kullen.
Så efterlängtad!
Skickade tidigt i morse och beställde.

Hoppas att det är en liten lady som hoppar och studsar av förväntan att komma till mig ❤️
Kram

Svar: Ja, det kan du tro !! Kram :)
Esmaralda

38 <3:

skriven

Godmorgon kära Es, Ladysarna är så fina 🐞de känns speciella denna gång.

Kommer jag och A mötas spontant i vimlet innan jul? Tror han är hemma ibland men mycket utomlands kan det vara så.
Kram

39 Rebecca:

skriven

Jag väntar på min talisman med spänning! 🙌🌷

40 HS:

skriven

Kan man göra som förra gången att man önskar en grej åt sig själv och en önskan åt en vän?

Kram

Svar: Det fungerar bäst om man önskar åt sig själv.. det blir starkare... kram
Esmaralda

41 Miltons Mamma:

skriven

Misstänker att flera i den rasklubben jag startat och drivit i 2 år är falska.
Så mycket som hänt och jag ser röda trådar överallt.
Nästan så det känns som att de vill få bort mig och att de vill ta över och driva den. Jag har lagt ned sjukt mycket tid, energi och engagemang. Stöttar uppfödare mm mm mm.. Gör allt och lite till själv, frågar alltid medlemmarna vad de vill om de har några idéer och tips.. Men det är kanske 1 ggn av 100 jag fått hjälp och ofta inte någon respons alls.

Men de ggr jag behövt stöd har det låtit: det där är privat, det där vill jag inte lägga mig i (trots att de på ett sätt är involverade).

Jag vill verkligen veta om dessa personer är falska och har en baktanke..

När sådana känslor poppar upp så brukar det vara korrekta känslor. Med tanke på de röda trådarna jag ser...

Jag försöker av hela mitt hjärta vara rättvis, göra något bra men känns som de är avundsjuka då min uppfödning blivit mycket framgångsrik.

Jag har en person i den världen jag kan lite på. Jag är den enda hon litar på och känner sig trygg med och då har hon varit där många år längre än jag. 😊 En fantastisk vän som jag uppskattar otroligt mycket 😊🌸❤️

Kjam

Svar: Jag ser inga detaljer me det finns falska människor.. dock inte alla... och det är riktigt obehagligt, det förstår jag.. kram
Esmaralda

42 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som att jag kommer att bli en del av dem?

Kram

43 undra:

skriven

Hej esmaralda.

Om jag kommer så långt med honom att vi blir ett par. ser det möjligt ut att vi tar steget och flyttar ihop?
kan det se så ut att vi flyttar ihop?
Kram

44 Kiara:

skriven

Kära Es!
Jag undrar om min mamma klarar sig igenom den jobbiga tiden som ligger framför henne just nu eller ser de mörkt ut? MYCKET tacksam för svar! Kram Kiara

Svar: Det ÄR en jobbig tid men hon måste arbeta sig igenom den och så småningom kommer ljuset och glädjen tillbaka... kram
Esmaralda

45 Snödroppen:

skriven

Helt klart väldigt lockande men dom lapparna behövs tyvärr till annat denna gång, hade behövt en stärkande talisman.
Jahopp, nu snackar dom om snö till advent och mer kyla...får jag sitta och värma mej med nån under filten i vintermörkret?

46 Fitnesskillen:

skriven

Hej ez

Häromdagen så började jag och min tjejkompis bråka för att jag uttryckte mig fel om mina åsikter och då blev hon riktigt sur, efter några timmar senare så skrev jag att jag bad om ursäkt hur jag uttryckte mig osv, och då skrev hon att hon inte orkade att ta det nu och då frågade jag "betyder det att du inte vill ha något med mig och göra längre eller vadå?" då svarade hon att hon inte vet ännu, jag fick en klump i magen och kändes som att hon inte ville de, så jag tog bort henne från alla sociala medier.

Jag skrev iaf att det jag var tacksam för den tiden vi hade tillsammans och att jag tycker det är synd att det blev som det blev.

Sen igår försökte jag snacka med henne men då ignorerade hon mig och ville ej svara på mina sms, så jag skrev "antar att jag tar tystnaden som att du inte vill ha med mig och göra längre osv och bad om ursäkt och tacka återigen för tiden" det var sjukt jobbigt att det blev så mellan oss, för jag tycker verkligen om henne och vill verkligen inte vara utan henne men jag får typ ingen ångest att det har blivit såhär mellan oss alls, tycker bara att det är synd att hon inte ville svara mig..

Finns där nån möjlighet att vi kommer få kontakt igen eller är det verkligen avslutat kapitel med vår vänskap?

Kram

47 AnnaK:

skriven

Inga uppslag om jag bara ska lösa in småskulderna med ett lån eller även ta så det räcker till en bil.

Vart och kört några lektioner idag och just nu känns det hopplöst att lära mig alla regler. Hur fan ska jag få in det. Känner mig dum när jag vet att större idioter än jag fixat det.

Kram 🤗

48 Lisa:

skriven

Hej Ez,
Önskar jag hade råd med en talisman, hoppas att det går nästa gång ett gäng kommer.
Orolig för min äldsta dotter M, är hon i fara, tror hon håller på med oegentligheter?
Kram Lisa

Svar: Ja jag tror inte heller hon sköter sig riktigt som hon borde.. kram
Esmaralda

49 Freyia:

skriven

Kommer vännens nya förhållande hålla länge? Han är inte sig själv sen dess, vilket gör mig ledsen och orolig!

50 Helenb:

skriven

Åh, hur mycket jag än skulle vilja så finns det inget utrymme för en ”Lady” tyvärr. Hoppas att ni som kan köpa en får mycket lycka. Här är det flytt på gång ihelgen och jag är jättenervös för att jag inte ska trivas i den nya bostaden. Men jag får väl vara glad att jag slapp att bli bostadslös i alla fall. Blir det bra där? Kommer jag trivas?
Kram

51 S:

skriven

Fina talismaner! Men pga ekonomiska skäl blir det ingen denna gång. Hoppas på en annan gång. 🤗 Jag undrar, kommer det bli något mer med honom än vad det var helgen på dansgolvet och energin där? ♥️ jag kan inte sluta tänka på honom.

Kram

52 Boudica:

skriven

Blir nog ingen Lady för min del denna gång. Så mycket kostsamt jag vill lägga mina pengar på nästa år, prioriterar en seans! Ska bara ta mig tid att skriva en.

Sov dåligt idag, trött, allmänt nere på dagen, och natten började jag sörja Lagergrabben bara sådär. Fortfarande inte över honom även om han är ett A**hole!
Och självklart så gick dagen på jobbet inte så bra XD
Mer utav trötthet tror jag.

Önskar lycka till, till de som får en Lady :)

Ska ta ett varmt bad och lägga mig tidigt idag.
Så på denna nedstämda dag, undrar jag ser du om min otur i kärlek vänder snart. Får jag lite tur på denna front? Åtminstone ett tag! Att det ska vara så svårt!

KRAM!

Svar: Visst kommer turen i kärlek och det behöver alls inte dröja.. kram :)
Esmaralda

53 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
En fråga på kvälls kvisten
Vill han att vi ska vara separerade?
Kram

54 CA :

skriven

Hej
Dina är dom, ladysarna.
I morgon åker jag så idag har någon skojat med mig och lagt en bunt med 100 dollars sedlar gjorda av joss paper, vad är tanken att jag göra med dem?
Kram

55 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.

Ska jag ha partner snart?
Kram

Svar: Det känns som om du först behöver göra klart saker och ting innan du är redo.. kram :)
Esmaralda

56 Undrar:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som om han fortsätter en relation med henne?
Kram

57 MB:

skriven

Hej! Jag har min ullis talisman, skall ge ullis lite havssalt en liten burk/skål och fyller med havssalt ? I dsgsljus eller hur som helst? Har jag uppfattat detta rätt? Var nog mest starstrucked när jag träffade dig 😂

Kram MB

Svar: Ja, strå lite havssalt på din Ullis och låt henne ligga en stund.. då tror jag hon piggnar på sig.. det går bra i dagsljus. Vill du vara extra noggrann så ställ ut henne ett par timmar också i månljus ! Det var så kul att träffa dej ) Kram :)
Esmaralda

58 MB:

skriven

TACK och tack detsamma!!!

Stor kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: