Amazing....

 
Sand från havet sett i mikroskop !
 
Visst är det amazing ?
Kram & kärlek
 
💖
1 💕 Zoey 💕:

skriven

Gud vad fint! Trodde först de var godis 😂🙈 läste sedan vad det var för något. Ser ut som fina stenar.
Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram

2 Kulla:

skriven

Herregud trodde det var godis 🍫 .. men vackert är det.
Vad tror du om att jag skickar ett meddelande till en man som har kommenterat ett inlägg som jag har gjort på Fb. Tycker han verkar normal och fin. Eller är det 😜. Kram

Svar: Klart du kan höra av dig till honom :) Kram
Esmaralda

3 Skorpan:

skriven

Så fint! Trodde dock att det var lösgodis ;D.

Tror jag lider nån brist på nåt.. Kan du se om min karlabrist inom en snar framtid blir åtgärdad Es?

Trevlig kväll!
Kram Skorpan

4 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda! Så vackra de är, man får nästan lust att smaka på dem!

Min dotter har en önskan då hon fyller år och jag undrar om den kommer att bli av innan hennes födelsedag i december?

5 Boudica:

skriven

Fint, synd bara att man inte kan förstora upp sand i verkligheten. Skulle vara fint som prydnad! Och vanliga kristaller kostar ju en del att få så mycket av!

Över en vecka utan kaffe! Riktigt trött fortfarande, men det känns som annan sorts trötthet.
Känner att jag hamnat i nån lugn avslappnad state av trötthet. Vilket jag väljer att stanna i för tillfället! Nästan som dvala ;)

Härligt att återigen någon hittat kärleken, här går ju det bara åt helvete så fort jag blir lite gladare!
Jag är en till som inte riktigt fått någon detalj om hur vi träffas. Men någon av de första seanserna sa du att han var nära i tiden det var för 6-7 år sedan!
Och jag måste ju hinna träffa andra emmelan också vilket jag nog inte gjort!

Får en känsla av att även om det var hans vilja att putta bort mig, så är det något hos honom som fortfarande vill hålla fast mig. Vad ser du om det?

Kram!

6 Alie:

skriven

Trodde först det var en skål med godis... 😊
Men ja, helt amazing vilka färgen. Havet under ytan är verkligen enkelt annan värld, vi borde vara mer rädd om den.

Händer det nåt extra kul på min hemvändar tur senare i veckan?
Kram 💫

Svar: Ja, något extra kan det mycket väl blir... ha antennerna ute.. kram :)
Esmaralda

7 Bellagio:

skriven

Vackert 😍

Har precis köpt ny bil, bytt bort min gamla. Var det ett bra köp? Spontan som jag, bestämde jag mig direkt och stack 15 mil t/r eft jobbet...

8 Ulrika:

skriven

Oj vad häftigt det ser ju ut som godis :)

9 Amanda:

skriven

Oj ser ut som godiskarameller🍭🍬

Kan du se om vi lyckas bli gravida snart? Kan jag göra något för att förbättra möjligheten? För jag har hamnat mellan stolarna i sjukvården.

Kram A

Svar: Sök hjälp om inte graviditeten kommer snart... det finns privata alternativ... kram:)
Esmaralda

10 Skrållann :

skriven

Hej!
Åå, så vackert;)
Skickade ett sms till ikväll till min gamla vän för att höra hur han mår och hur det är med hans sjuka mamma. Han har inte svarat ikväll heller. Vill han inte ha kontakt med mig tro?

Kram❤️

11 bella:

skriven

God kväll :-) Finns det något för mig i min hemstad? Vet ju inte om jag ska stanna här.. kram

12 Jeanette:

skriven

Owe vad läckert!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: