SPONTANA KÄRLEKSSPÅDOMAR !!

Det här är en special spontanspådom och riktar sig till dig som är singel men  önskar dig annorlunda. Till dig som söker din rätta kärlek

 💖

Du är en blond kvinna med halvlångt hår och du har blå ögon.  Du är 35-45 år. Du har ett barn. Du har i stort sett alltid varit singel.  Du har inga husdjur.  Du mår dåligt av din situation och du försöker på olika sätt att komma i kontakt med män men det vill sig inte.  Saken är den att du ska söka utanför ditt lands gränser.  Det KAN funka via nätet  och då ska du söka män med utbildning och viss status  och du ska ha antennerna ute så du inte blir lurad. Eller så åker du utomlands med samma antenner ute .  Det kommer att lösa sig till sist. Du kommer leva i tvåsamhet och det kommer bli riktigt bra

 💘

Du är en man i 50 års åldern.. kanske lite äldre och du har varit gift förut. Nu har du varit singel ganska länge.  Du bor i hus men du tycker du får svårt att få till trivseln. Du umgås med släkten och har inte så många vänner. Du har en hobby/intresse som du utövar men du känner dig ganska ensam. Barnen är vuxna och bor långt bort och du träffar dem inte så ofta. Du längtar efter kärleken.

Och den träffar du om du  i mallandagarna… mellan jul och nyår  går på en stillsam krog och har lite koll på  två kvinnor som sitter ensamma vid ett bord. En av dem är din tillkommande. Öppna en dialog men gör det varsamt så du inte får henne att gå i baklås.

 

Du är en kvinna i 20-30 års åldern och du har aldrig haft ett riktigt gediget förhållande – och det saknar du. Du bor i lägenhet. Du arbetar heltid. Du trivs sisådär på jobbet. Du funderar på att läsa vidare. Du har en katt. Du har flera vänner som du brukar umgås med. Du är inte ensam men sakar kärleken. Och den kommer .  Den 19-20 januari ska du göra dig dateable och vistas ute bland människor i ungefär din ålder. Chansen att han dyker upp då är stor

 💖

Du är en kvinna i 60 års åldern och du har varit singel länge

Barnen är stora.  Du bor bra och du trivs på det stora hela med livet. Du reser ofta och har som regel  alltid en resa under planering. Du är hyfsat frisk.  Du har ett ärr över ena ögonbrynet , det är inte stort men det finns där.

  Din tillkommande är igång med en slitsam skilsmässa just nu och du får räkna med att det dröjer ett år innan era vägar korsas… och när de korsas så sker det i vardagen så ha ögonen med dig

 💗

Kvinna i 30-40 års åldern. Du har ganska nyligen börjat ett nytt arbete – du har inga barn – du har halvljust hår och blå ögon… du cyklar ibland till jobbet – du  umgås med släkt och med vänner och du väntar på den rätte. 

Honom lär du träffa i december eller januari på en fest. Tacka alltså inte nej till fester – gå, även om du kanske inte är på rätt humör

 

 

Kvinna i 50 års åldern som har en ring med blå sten och som träna flera  gånger i veckan. Du tycker om mode och heminredning.  Du  känner dig och du ser också yngre ut än du är.   Du har som regel många järn i elden och är aktiv. Du tycker du  redan borde ha mött honom som får ditt hjärta att klappa lite fortare men än har det inte hänt.

Sista söndagen i  februari är dock chansen god. Då bör du rör dig bland folk på en allmän plats ch ha antennerna ute.  Runt 90 % chans att du möter honom här

 💘

Man i 40 års åldern – du är bra på att ta hand om dig själv, du har ingen bil, du har ett kreativt arbete och jobbar inte 8 timmar om dagen. Ditt liv är allmänt lite udda och på ett sätt som du trivs med.

Din tillkommande kommer du att möta via vänner så säg inte nej när det dyker upp någon som de vill presentera dig för. Blind dejts är normalt inte din grej.. men under våren ska du helt klarat tacka ja till vartenda tillfälle och det finns en mycket god chans att hon dyker upp

 💘

Ja, det här var vad jag kunnat se just nu kring alla ni som väntar på er rätta kärlek

Ikväll kommer sonen med sambo ( ja, de har redan hunnit flytta samman)  hem och stannar över helgen. Sonen har blivit plastpappa till en  bulldogspojke… samma ras och lika gammal som MG och i kväll blir första gången som de ska träffas .

Spännande !!

 

Kram o massa kärlek och ha en bra start på helgen

1 sus:

skriven

hej
spontant....
grattis till alla som fått ett meddelande....
vet inte om jag önskar något längre....
love sus

2 Soffan:

skriven

Underbart tema på bloggen idag! Bjussig du är, Ez 💕

Hoppas även MG hittar en fyrbent soulmate i den lille nye frallan :)

Typiskt att jag inte har någon katt, för annars stämde den yngre tjejen in på mig. Har dock haft en katt! Uppväxt med den omkring mig i familjen. Bör jag vara observant på datumen ändå eller får du helt fel känsla av att detta inte stämmer in alls?

Kram och go fredag på er, gänget!

Svar: Jag tror inte det gäller dig... den där katten kom väldigt tydligt till mig... kram :)
Esmaralda

3 Dunegull:

skriven

Trodde först en var inriktad till mig men jag cyklar aldrig till jobbet, pyts!

Vågar inte fråga mer om min kärlek då det känns så hopplöst. Ser du ngt som händer i höst för min del? Ngt på gg i livet?
Kram

Svar: Kärleken kommer när den kommer... och den glömmer dig inte... kram :)
Esmaralda

4 Läroliv:

skriven

Oh, vilka underbara och spännande spådomar. Lycka till alla.

Ha en helt underbar fin helg alla, och var rädda om er.

Kram















Kram

Svar: Ha du också en fin helg... kram :)
Esmaralda

5 <3:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda kul med spontana spådomar.

Träffar jag någon gentleman ikväll ?
Önska mig lite Amors pilar 💘

Har T fortfarande ett gott öga till mig ? Kommer nog aldrig bli något där.
Kram

Svar: Chansen är god.. kram :)
Esmaralda

6 Alex :

skriven

Hej Esmeralda,
Kommer det att gå bra nästa vecka på jobbet? Kommer stämningen att vara dålig?
Tack

Svar: Ser ut som att det kommer bli bra.. kram
Esmaralda

7 Skorpan:

skriven

Grattis till er som blivit spådda online. Ta till er spådomarna o va aktiva :)...

O när det nu handlar om kärlek är jag nyfiken på min kommande, ser du något kring honom? Är så nyfiken på honom o redo för honom :).

På "arbetsresa" till annan stad idag. Vem vet vad som händer, Kingen är med mig ;).
Ha en bra dag o kväll med nya vovven!
Kram Skorpan

Svar: Fint att Kingen är med.... då kan något bra hända, han jobbar hårt för dig...... kram )
Esmaralda

8 Jossan :

skriven

God morgon...

Äntligen fredag! Som jag längtat efter denna helgen det enda jag ska göra är att städa och tvätta lite... Kanske rätts ett par matteböcker... det är nerver ending story när det kommer till det... mina elever räknar 4 sidor per lektion och 4 lektioner... det blir en del...

Tyvärr var jag inte med på denna listan. Men jag vet ju iofs att min kärlek gömmer sig. Eller inte vill komma till mig...

Jag vill inte bli en gammal mamma :(

Jag försöker få tag på min gamla dator och min externa cd-spelare. Min ”kompis” har den för han skulle fixa den. Nu har han haft den i typ 3/4 år och han svarar inte när jag säger att jag vill ha den tillbaka. Jag blir riktigt arg! Det känns som jag inte kommer få den tillbaka. Igår skrev jag och fråga om han skulle swisha mig för det men han ignorerar allt jag skriver. Blir galen!

Nä det är dags att ta sig upp och fixa sig innan sista jobbdagen för veckan!

Kram

9 <3:

skriven

Tror du servetten med ring och halsband finns kvar i mitt hem ?
Är orolig att jag råkat slänga det.
Kanske någon som kan hjälpa mig att se vart jag kan ha lagt det.
Kram

Svar: Känns som om det finns kvar.. någon annan om kan känna in mer exakt ?
Esmaralda

10 Kristina :

skriven

Äntligen var jag med. Tusen tack. Kram o en fin helg tillönskas

Svar: Vad roligt :) Kram
Esmaralda

11 Juni:

skriven

Godmorgon, Jag brukar vara den som slänger mig över dessa spontana spådomar för att se om nån kan vara jag 😁! Men denna gång har jag annat i huvudet...
Jag är småföretagare och jobbar åt större företag. Nu är en rättslig fråga i fokus kring en betalning mellan dem och mig. Jag är den som har rätten på min sida enligt skrivna dokument. Kan du se hur det går i denna process? Tack och ha en fin dag 💕!

Svar: Ja, det känns som om du har rätt och det lutar mot att ni enas på ett eller annat sätt... kram
Esmaralda

12 Hon:

skriven

Tycker min manliga fysioterapeut att jag är tilldragande? Fick lite den känslan...

13 Anonym:

skriven

Om det är mig det gäller kommer det att dröja jättelänge innan jag möter honom för jag kan inte fara utomlands😭😭😭😭😭😭😭
Usch blev ledsen. Inte kommer jag hinna få flera barn heller som jag drömmer om😭😭😭😥😥😥

14 Kiara :

skriven

Kära Es!
Ja återigen var man inte med bland spådomarna, men stort grattis till er som var det!

Ser du fortfarande kärleken för mig, Es? Eller blir jag ensam livet ut? Saknar verkligen efter kärlek! Något annat jag undrar är om du ser något kul som händer snart?
Kram Kiara! ❤

15 Kiara :

skriven

Kära Es!
Ja återigen var man inte med bland spådomarna, men stort grattis till er som var det!

Ser du fortfarande kärleken för mig, Es? Eller blir jag ensam livet ut? Saknar verkligen efter kärlek! Något annat jag undrar är om du ser något kul som händer snart?
Kram Kiara! ❤

Svar: Ja jag ser fortfarande din kärlek.. ingenting har förändrats men det är såklart trist att bara gå och vänta.. kram :)
Esmaralda

16 Kiara :

skriven

Kära Es!
Ja återigen var man inte med bland spådomarna, men stort grattis till er som var det!

Ser du fortfarande kärleken för mig, Es? Eller blir jag ensam livet ut? Saknar verkligen efter kärlek! Något annat jag undrar är om du ser något kul som händer snart?
Kram Kiara! ❤

17 CA :

skriven

Hej
Tack Es. Nu blev säkert många glada.
Kram

18 Majvor:

skriven

Fantastiskt. Hoppas verkligen de berörda läser detta.
Kul med vovvarna.
Ha en bra fredag!

Svar: Detsamma önskar jag dig :) kram
Esmaralda

19 Sarah:

skriven

Hej Es,

Ska på dejt imorgon, ser du något hur den blir?

Kram Sarah

20 Monja:

skriven

Härligt med spontana spådomar. Tyckte jag passar in på några- men näää. Du vet vem jag är. Möter jag honom i år?Varma hälsningar.

21 💕 Zoey 💕:

skriven

God morgon Es!
Ja, att jag inte skulle finnas med bland spontana kärleksspådomar hade jag på känn. Min kärlek lär ju inte dyka upp än på ett bra tag, men jag måste säga att jag läääääängtar efter honom! 😊 Önskar att tiden kunde gå lite fortare och att tiden nu var inne, men nope. Halva mitt liv hinner försvinna och jag kan inte göra annat än att se min 40 årsdag närmare och närmare. Håller alla fingrar och tår att jag ska möta honom innan dess och visst kan de hända innan de har gått 4,5 år? Eller vad säger du, Es?

Något annat jag undrade var gällande den kommande resan du har sett i slutet av detta året eller början av nästa år, ser du om flirten eller romansen som du har förutsett kommer följa med på resan eller kommer jag åka utan flirten eller romansen? Tusen tack i förhand! Kram Zoey 💕

22 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Det dröjde minsann inte länge innan han kom krypande tillbaka... Det är inte klokt. Egentligen borde vi bara ha galet sex med varandra för att få utlopp för den starka (sexuella) kemin mellan oss. Istället grälar vi intensivt... kram

23 Skorpan:

skriven

Tack för Kingen Es!
Kram Skorpan

Svar: Kram :)
Esmaralda

24 Fråga:

skriven

Hej!

Kommer det ingen vanlig spontan spådom? jag har väntat.

Kram

Svar: Jodå, det kommer snart det också :) Kram
Esmaralda

25 Misstjejen:

skriven

Hej

Inte något av dessa är för mig.

Men jag saknar ibland känsla av värme och närhet även trygghet och allt som jag vet att där är rätt ställe för mig. Även allt som jag kan pratas om utan behöver oroar mig för också

Såna som jag har haft med C kvinna.

Hoppas kommer jag få såna igen med någon annan...

Kommer jag få såna? Såna känsla jag saknar ibland som jag vill få såna igen med någon annan.

Kommer det?

Ha det bra

Svar: Du kommer träffa en annan.. det kan ta lite tid men det kommer.. kram
Esmaralda

26 EPM :

skriven

Varför vänta om det känns rätt?😊❤️
Nu börjar jag bli stressad igen. Fel hotell har bokats till mig i nästa veckas konferens, idag ska jag skicka in en ansökan om forskningspengar och förbereda nästa veckas jobb...
Mycket nu. Känns som om jag aldrig är ledig...

Kram

Svar: Det ÄR mycket nu men du ror det i land och sedan kommer en tid när du kan tänka mer på dig själv och på återhämtning och det kommer du att behöva.. kram :)
Esmaralda

27 Hon:

skriven

God morgon,
Hoppas du mår bättre nu.
Ser du något kring kärlek för mig? Kan något ske i höst/vinter?
Kram

Svar: Ja, om inte annat så en fling bör ske i vinter.. kram :)
Esmaralda

28 kulla:

skriven

Härlig fredagsläsning, till er det gäller..hoppas att få läsa om era möten sedan.

Och hoppas att mitt möte inte ligger så långt borta heller..eller en flirt iaf:)
kram

29 Lo:

skriven

Hej Esmaralda.
Ingen stämde på mig. O jag saknar ett förhållande.
Hoppas på få leva i en familj riktigt snart.

Ser du oss två kunna få ett förhållande?
Kram

30 Klöver:

skriven

Hej Esmaralda, önskar dig allt gott.

Jag vet inte hur jag ska ställa denna frågan för detta är så trassligt och jag tror det finns saker jag kanske inte ser bakom hans fasad.
Har en känsla av att han inte litar på mig/är osäker på sig själv. Vi är gifta över ett år men känt varandra många år innan dess. Jag vet att han kan vara osäker i sig själv.
Problemet är att han kan bli så arg, (dvs jag tolkar honom som det, han kanske bara är osäker, har misstankar etc.) för så märkliga saker.

Jag känner mig hemsk som säger såhär men jag orkar inte med sånt, bråk på det viset är utmattande. Jag är inte perfekt själv men detta kan jag säga börjar från hans sida. Det blir ej bättre av att jag går i taket därefter för jag är så trött. Jag älskar honom verkligen, jag vill honom bara väl och undrar ibland är det jag som är orsaken till detta, men jag vet att det är hans huvud.. har inte varit såhär innan, inte vad jag märkt iaf.

Så, vi har alltså inga "problem", vi har stora förändringar i våra liv och haft sisådär ekonomiskt men det har sina varför, men det skapas problem av så märkliga, onödiga saker..
Jag har en så dålig kvävande känsla i magen och känner verkligen på mig när det är något han grubblar över så att det vrider i magen på mig, frågar jag honom förnekar han, därefter exploderar han. Jag mår så dåligt över detta och undrar bara världens kanske ofattbara fråga mitt i detta - bryr han sig innerligt ens om mig?
Jag vet att du inte gillar att ge såna här råd, men känner du minsta lilla att jag borde vara försiktig med honom ber jag dig berätta vad du känner in, vad det än är, är jag problemet i detta att jag överdriver eller något så ber jag dig att skriva det. jag kan inte tänka själv längre och jag har ingen att prata med. kram

Svar: Han bryr sig om dig men ni är mycket olika... och det ser ut att vara svårt för er att mötas i detta... du ska inte ge avkall på din personlighet.. den är fin och rätt och den ska du behålla. Du får helt enkelt stämma av med dig själv om du ska fortsätta relationen eller inte... kram:)
Esmaralda

31 F:

skriven

God morgon Esmeralda jag känner oro inför en resa som vi ska göra imorgon, det har börjat bli oroligt i det land vi ska till, kan du se hur det kommer att gå för oss kram

Svar: Jag kan inte känna in någon varning.. kram :)
Esmaralda

32 Skrållann:

skriven

Hej!
Kul, grattis till alla som blev träffade av spådomen...förvalta uppmaningarna väl;)
Vaknade just upp i en liten förort till Barcelona. Ett fantastiskt ställe med en härlig strand och lagom med affärer. Idag är det sista fotbollsträningen för sonen och imorgon åker vi hem. Det blir bra och jag tror han är nöjd över att ha fixat dagarna. På mitt jobb verkar det varit helt lugnt denna vecka och det gör mig lite undrande🤔 Kommer min syster verkligen fixa att hålla verksamheten vid liv eller blir det försäljning eller konkurs?

Kram❤️

Svar: Härliga dagar ni haft och sonen verkar nöjd ! Det ser ut som om din syster håller igång en tid till men så småningom avfecklas verksamheten.. jag ser inte på vilket sätt... kram :)
Esmaralda

33 Misstjejen:

skriven

Hej

Undrar om min kärlek är upptagen just nu för jag kan inte få person?

Väntar personen på mig också?

Känns ju det är långt tid att väntar...

Jag tycker väl person är svårt att hitta för mig

Ha det bra

34 Läroliv:

skriven

Tack.

KRAM

35 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Ja det var en riktigt bra avslutning på arbetsveckan ! Så roligt med spontanisar ,hoppas du som ska leta utomlands är försiktig om du provar över nätet Kräv live kontakt så du inte blir lurad.Dom kan verkligen charma en de där "skammana" med sitt sockersöta prat.Riktiga experter.

Härligt med besök av sonen ! Självklart går det bra med MG han är ju suverän med hundvänner och är en sann gentleman

Härlig Fredag !
Kram Anki med flock

Svar: Ja, det finns riktiga fulingar därute.. man måste vara vaksam. Ha en fin fredag du också:) kram
Esmaralda

36 Mercan :

skriven

Esmaralda kan du se när vi ska vinna stor vinst på euro jackpott 😌 😣 vilken månad eller vecka 😥😥😥😣😣😣

37 Susan:

skriven

Åh vad jag önskar att jag är kvinnan i 50årsåldern men det stämmer nog inte helt.... men oavsett vilket får jag väl försöka sista söndagen i februari 🥰 det skadar ju inte att hålla ögonen extra vakna då🤗

Kramiz

38 Drömmen:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du mig få leva i en familj tillsammans med en partner och sambo under tiden barnen växer upp?
Kommer jag få leva i en familj på det sättet?
Kram

39 Hedwig:

skriven

Kul med kärleksspådomar! Jag har en sorts pojkvän nu men det känns inte riktigt seriöst även om han är trevligt att umgås med. Jag hoppas fortfarande att den rätte dyker upp någon dag och förhoppningsvis bor han i Skandinavien och har en trevlig släkt för jag har ingen alls längre och känner mig ensam på grund av det. Bäst vore om han även har en bra ekonomi. Är han fortfarande kvar därute? Jag önskar alla en trevlig helg!

Svar: Ja, som du säger så tror jag inte nuvarande pojkvännen är din tillkommande.. men en bra kille :) Den jag sett för dig kommer.. det dröjer lite till.. men han kommer med tiden.. kram :)
Esmaralda

40 <3:

skriven

Hej Esmeralda kommer B kunna lösa tvisten med klädföretaget J.
Mejlet skickades till dem igår.
Inget trevligt företag och kundtjänst.
Kram

41 Nenna:

skriven

Hej Es,

Kul med spontana spådomar gällande kärlek. Vi är många som hoppas på att hitta den 🧡

Jag har bytt dejtingsajt och denna känns bättre. Man slipper meddelande från någon man själv inte lajkat. Har i alla fall fått kontakt men någon som verkar vettig.
Ser du något kring mig och kärlek? 💕

Kram 🤗

Svar: Ja, du är på rätt väg och kärleken kommer.. kram :)
Esmaralda

42 Louise:

skriven

Jag fick svar från förskolechefen som jag hade nu i februari och hon ställer upp som referens. Medan den förskolan jag var på sa att de vill gärna ha en chef men handledare från praktiker går också bra. Mn nu kommer jag ha tre i alla fall.
Fick även respons på mitt kulturmaterial som jag lämnade in och hon tyckte det var bra.
Nu ska jag bara skriva en lärarobservation. Får väl helt enkelt ta någon förskollärare på någon av förskolorna jag varit på då ingen montessoriförskola här i Malmö kunde ta emot mig. Tror det går lika bra. Nästa observation är i december och då hoppas jag att min tilltänkta förskola kan ta emot mig under en förmiddag.
Nu är det helg igen och jag ska återigen ta hand om hemmet och sen är det dags att ta hand om barnens rum. En jäkla våningssäng ska ner och en garderobshylla som bara har stått och tagit upp plats på deras rum. En massa saker som ska sorteras och förhoppningsvis säljas eller så dumpas det gratis enbart för att få väck skitet.
har massor av lego som barnen inte leker med och att få de stora att bygga ihop sådant kommer aldrig att hända så antingen dumpas det i en svart säck och läggs ner i källaren eller så säljs det som det är jag vet inte än. Men det kommer bli ett projekt.
Men det måste tas tag i också.

Ska ringa CSN också idag. De vill som vanligt inte betala ut till mig men jag måste få det i alla fall tills jag får ett jobb...när det nu blir.
Kommer något av de jobben som jag varit på intervju hos nu i tisdags och igår bli mitt eller där jag var förra veckan? Hur stor är chansen där?
Jag måste ha ett jobb för jag orkar inte längre går hemma eller söka jobb efter jobb.


Ha en fin fredag trots regnet och tacksam för svar. Kramar

Svar: Du har hela tiden en chans att få de jobb du söker... jag ser ingenting detaljerat men på ett av dem bör du i alla fall gå långt.. om det blir du eller någon annan som kniper just detta jobbet ser jag dock inte.. kram :)
Esmaralda

43 Browallia:

skriven

Vad kul med spontana spådomar i kärlekens tacken :)

Jag gläds åt att din son och hans sambos härliga förälskelse, den när man direkt vet att man är rätt för varandra. Kul för MG att en familjemedlem är samma sort som han själv, ser fram mot att få höra om deras möte.

För några veckor sen gjorde min son mig alldeles varm i hjärtat då han ringde och berättade att han hade gått ner på knä och friat med ring och allt. Den överraskade sambon svarade förstås Ja, på frågan. Nu hoppas jag på att bli farmor snart.

Strax tillkänna ges vem som får årets fredspris... blir det Greta eller? Jag må upplevas missunnsam men jag hoppas inte hon får det med tanke på vilket ramaskri det skulle världen över.

Önskar dig och hela familjen en mysig hösthelg. Kram


Svar: Vad roligt.. grattis till sonen och hans käresta :) Nog blir det barnbarn ! Jag röstar inte heller på Greta när det gäller priset.. tycker inte det räcker att vara en whistleblower.. det finns andra... kram :)
Esmaralda

44 Michaela:

skriven

Vad kul för alla er som känner sig träffade :) Min kärlek känns låååångt borta :/

Nu har jag lagat de första hålen och det gick jätte bra :) På onsdag är det dags igen. Kämpar på!

Fick häromdagen höra något som är det värsta jag hört i mitt liv. Personen sa "Visst hade det varit tråkigt om du dog men jag hade inte känt något". Va?! Finns det verkligen någon sanning i det? Hur kan man säga något sånt Es?

Vad mysigt med sonen och flickvännen! Ha en jätte fin afton tillsammans ... framför Idol misstänker jag :)

Kram och blöta pussar till Mg!

45 AnnaK:

skriven

Ja, detta gällde ju inte mig 🙈 Kommer nog aldrig våga ta steget vidare så jag kommer väl aldrig träffa nån heller. Förtjänar nog inte det heller. Just nu känns det som ett Jävla skitliv. Inga pengar till allt jag behöver heller. Nå det kommer väl roligare dagar iaf 😂 Är i en svacka nu bara.

Kram 🤗

46 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Det har varit lite trötta sega dagar med eksem runt ögonen och extra torr känsla i ögonen och jag har fokuserat på att inte klia mig. Men sen började det hända små komiska vardagshändelser. Jag fick ett paket i min brevlåda och tyckte att det var konstigt eftersom jag inte hade beställt något. Ännu konstigare blev det när jag upptäckte att paketet tillhörde E som jag hyrt häst av och som jag inte hört av på ett år. Fick ringa henne så att hon kom förbi och hämtade sitt paket.
Kram Therese C

Svar: Ja, ibland lever ödet sitt eget liv :) Kram :)
Esmaralda

47 Mikael:

skriven

Till 13, kan inte..., jag inbillade mig en gång att jag hade andra planer än att träffa kärleken, Es talade om att jag höll på missa något, det kunde väl inte vara möjligt, jag hade andra planer, jag försökte till och med övertala en läkare att skriva ett intyg så jag kunde fortsätta med mina planer, men det var bara att ge upp och ge sig i kast med kärleken.

Andarna vet då att uttrycka sig, pröva att inte skratta när de andarna nämner very Happy Camper :)

https://youtu.be/QVzUgy2Ocyg

Kram
Mikael

Svar: Kram och tack för allt roligt och speciellt som du delar med oss här :) Kram :)
Esmaralda

48 Ghostwriter :

skriven

Jag vet inte hur jag ska berätta för honom om det jag ska göra snart. Jag ser verkligen pontential för oss och även om de är nytt så känns de så rätt. Och jag måste ju vara ärlig. Jag är bara rädd att förlora det vi påbörjat


Hur ska jag säga det?

Kram

Svar: Du ska säga det på ditt sätt.. vara ärlig och tydlig och öppen... då blir det som bäst också på sikt.. kram
Esmaralda

49 Camilla:

skriven

Vad mysigt med kärleksspådomar såhär på fredagen. Grattis till alla som känner igen sig!

Hmm ..... börjar undra om mitt sms kom fram för brukar få svar och ibland har inte mina sms kommit fram av oklar anledning till folk🤔

Ha en underbar helg med sonen och flickvännen! Och hoppas att mötet bulldoggar emellan går fint :) Kramar.

Svar: Skicka igen för säkerhets skull.. kram :)
Esmaralda

50 Therese:

skriven

Hej!
Ser du något angående min väninna som bor utomlands. Vi har klarat oss igenom två stora bråk, men jag upplever att det hela tiden skaver i mig i min kontakt med henne. Ser du något om hon är pålitlig eller bör jag vara uppmärksam? Upplever att hon försöker tävla mot mig..

Svar: Ni är olika och detta ställer till med problem... kram :)
Esmaralda

51 Moonshade:

skriven

Inget om mig här.
Vill ha någon.
Kan det bli lite sex med han? Åtminstonne lite hångel?

Svar: Ja den chansen är god.. kram :)
Esmaralda

52 Love:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer vi att få ett förhållande med varandra?
Kram

53 Mamman:

skriven

Tack Ez, den här gången stämde det på mig. Kram och ha en fin helg alla.

Svar: Vad roligt :) Kram
Esmaralda

54 Marcus M:

skriven

Undrar när nya talismaner kommer ?

Svar: Nästa månad... i november planerar jag att ta mig an en ny flock.. jag kommer meddela här när det är dags :) Kram
Esmaralda

55 Ghostwriter :

skriven

Du har spått länge att jag ska möta just denna man och jag har längtat innerligt. Så ska jag göra ett livsavgörande beslut och jag undrar bara, kommer han ens vilja dejta mig efter jag gjort det? Och gör jag verkligen rätt då som inte pausar det jag ska göra?

Tack för hjälp..

Kram

56 - :

skriven

Du har spått länge att jag ska möta just denna man och jag har längtat innerligt. Så ska jag göra ett livsavgörande beslut och jag undrar bara, kommer han ens vilja dejta mig efter jag gjort det? Och gör jag verkligen rätt då som inte pausar det jag ska göra?

Tack för hjälp..

Kram

57 Klöver:

skriven

Tack för ditt svar Es. När du säger att det ser svårt ut för oss att mötas i detta, menar du att det ser ut att gå mot skilsmässa? Alltså att du inte ser harmoni mellan oss även inom en snar framtid? Jag är villig att ta itu med problemen om vi nu har något, vet inte om det finns något jag kan göra från min sida för att hjälpa situationen. Tycker mig försöka allt men jag ser allt subjektivt. Kram, tack för svar igen<3

58 Maja:

skriven

Hej Esmaralda,

Ser du om de tester skolan vill att vi ska göra på sonen är relevanta? Jag tycker de överdriver o litar inte heller på dem...

Jag tyckte hans lärare var attraktiv på nåt sätt ända från början så det känns konstigt nu när det känns lite som jag har honom och skolan emot mej. Bara nyfiken...finns ngn som helst attraktion från hans sida eller inte det minsta?

Kram

Maja

Svar: Testerna ser relevanta ut... men be om all information och ha en dialog med skolan för ingenting ska ske mot din vilja och det är viktigt att du är insatt. Någon attraktiv från lärarens sida ser jag inte... inte mer än att han tycker du ser bra.. kram :)
Esmaralda

59 MissMilla :

skriven

Kul m spontana spådomar. Gillar alltid dem. Jag var dock inte med. Hemma i dag. Så trött o vet inte om jag blev överkänslig mot min magnesiumgel för jag mådde illa i natt.
Orolig för soc anmälan. Kommer de ta barnen i från mig? Orolig för min äldste son som de fryser ut i skolan fast vi har sagt till flera ggr. Kommer det bli bättre el får han byta klass?
Min yngste son orkar väl inte heller med sin röriga klass. Extremt rörig.

60 Smöla:

skriven

Åh grattis till er som fick detta!
Jag önskar och längtar efter min rätte...

Svar: Och du väntar inte förgäves.. han kommer :) kram
Esmaralda

61 Jessica:

skriven

Hej Es!

Kommer jag bli av med honom?
Han lämnar mig inte i fred även om jag sagt flera gånger att jag inte vill ha något med honom att göra.

Ser du om han ger upp snart och lämnar mig i fred?

Kram

62 Dunegull:

skriven

Satt och fundera lite. Är dessa spådomar de du ser i närtid? Menar att det då dröjer ännu längre tid innan min kärlek kommer eller bara att du ej fått in ngn info kring det?
Kram och trevlig helg

63 Tingeling :

skriven

Hoppas ni som kunde ta till er berättar här sen! Så roligt!

Här har jag fått mycket gjort på förmiddagen och nu promenad och sen tacos!

Ska jag söka och läsa en kurs över jul? Skulle få extra pengar då. Men vet inte om värt?

Mysig kväll ni ska ha med hundarna 🙂

Kram!

Svar: Taccos på fredagar körde vi hårt med när sonen var yngre och bodde hemma... här ska vi ha nån slags rysk gryta ! Läs kursen bara om du har orken.. ta inte på dig för mycket.. kram
Esmaralda

64 ThereseC:

skriven

Hej igen,
Måste ju berätta om igår på dansen också, innan lektionen var det en liten unge som gjorde min dag 😁. Hon frågade vems mamma jag var. "Ingens," svarade jag. "Jag väntar på min lektion, jag ska dansa tantbalett."
Hon tittade storögt på mig och utbrast:
"Va! Kan man dansa fast man är vuxen!"
😂

Bra att hon fick se att även vuxna kan göra kul saker 😁👍

Kram Therese C

Svar: Ha ha ha, underbar kommentar :) Kram :)
Esmaralda

65 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer vi kunna få ett förhållande? Bli tillsammans?
Kram

66 Carolina:

skriven

Är nåt konstigt som händer i min lägenhet saker flyttar på sig mm ser emellan åt skuggor som svepar förbi vem är det som busar med mig

67 💕 Zoey 💕:

skriven

Hejsan Es!
Ja, att jag inte skulle finnas med bland spontana kärleksspådomar hade jag på känn. Min kärlek lär ju inte dyka upp än på ett bra tag, men jag måste säga att jag läääääängtar efter honom! 😊 Önskar att tiden kunde gå lite fortare och att tiden nu var inne, men nope. Halva mitt liv hinner försvinna och jag kan inte göra annat än att se min 40 årsdag närmare och närmare. Håller alla fingrar och tår att jag ska möta honom innan dess och visst kan de hända innan de har gått 4,5 år? Eller vad säger du, Es?

Något annat jag undrade var gällande den kommande resan du har sett i slutet av detta året eller början av nästa år, ser du om flirten eller romansen som du har förutsett kommer följa med på resan eller kommer jag åka utan flirten eller romansen? Tusen tack i förhand! Kram Zoey 💕

Svar: Herregud ja, det kan faktiskt hända när som helst.. chansen att du möter honom nästa vecka är lika stor som att det dröjer några år... kram :)
Esmaralda

68 Undris?:

skriven

Hej Es

Ser du något speciellt kul som händer mig snart?
Kram

69 Mikaela:

skriven

Hej! Jag har två frågor till dig ed om du kan se något kring dessa :)

Vi ska gifta oss nästa år kommer vi hitta något bra sett att fira på och kommer det bli bra ? Sen undrar jag kommer Min familj kunna göra en sån resa igen som i aug? Var helt fantastiskt och jag njöt verkligen av allt. Är så lycklig lottat som fick uppleva detta med min egna familj efter allt tråkigt som hänt i våra liv ♥️ Trevlig helg kram

Svar: Jadå ni kommer fira fint och speciellt.. och en ny resa kommer.. kram :)
Esmaralda

70 Helena Ir:

skriven

Åldern och ärret sitter där..men reser inte som förr.. :)

Ha en trevlig fredag ..nu med sällskap,därhemma hos er..undrar hur MG reagerar,en ny kompis på gång.. :)

Kram :)

71 Jen. :

skriven

Nu har jag gjort fel på jobbet. Det är inte så lätt när man är ny och jag följde instruktioner jag hade fått. Inte är jag van och tänkte att hej, detta stämmer inte. Jag vill inte få skit för det jag gjorde fel men kan ju inte lita på instruktioner i fortsättningen. Och lätt är det inte mör man ska vara på olika platser hela tiden.
Kommer jag få skit för detta? Blev så mycket rörigare än jag trott men jobbyte. Skrev även till chefen lite vad jag känner men känner mig dålig som inte fattar allt direkt.
Vad ser du?

72 Sessan:

skriven

Hoppas det blir några som blir lyckliga ickesinglar!
Min kompis sen gammalt som jag har skrivit med. Var tog hon vägen? Vill hon avsluta kontakt så är det ok - men undrar ju varför.

Svar: Känns som om hon fått mycket annat att tänka på... och så har tiden gått... kram
Esmaralda

73 L:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han och jag att kunna bli tillsammans?
Kram

74 Jossan:

skriven

Nu har jag äntligen kommit hem... idag var jag på bristningsgränsen... mina elever lyssnade inte alls. Och musikläraren tycker jag ska dra i själva julspelet och hon bara musiken. Men jag planerar 6 ämnen så förstår inte vad hon tänker.. kan inte ta på mig de också... tur jag iallafall har en kollega som ser hur jag har det för fick höra idag ”Jossan, vi alla har jobbiga elever i våra klasser.” Jahapp... men nu ligger jag i sängen och ska kolla Netflix... såg att du skulle ja talismaner igen. Kanske ska köpa en denna gången..

Kram

Svar: Att vara lärare är minsann ingen dans på rosor... men du grejar det och du gör det bra, försök ha mest fokus på det positiva.. för det ger bäst energi.. kram :)
Esmaralda

75 Alie:

skriven

Ååå vad jag önskat jag var en av dessa...
Men jag glädjs ikke desto mindre för dom som är nämnda 💞 härligt!!
Kram o mysig Fredag 💫

76 Boudica:

skriven

Jadu. inget om mig denna gång heller!
Otroligt nedstämd idag, fick nån plötslig ångest attack igår, inget som jag brukar få. Fick mig nästan må dåligt, skippade maten och typ bara la mig och sov tidigt.
Folk märker lätt mitt humör, hoppas alla inte misstänkte honom till orsaken för min nedstämdhet. Vill inte att han ska ha märkt det heller.

Ja idag känner jag för att gnälla, (förlåt!) Varför sska det vara så svårt för mig att hitta någon? Varit ensam länge nu, inget förhållande på evigheter, de flingar jag hittar lyckas jag inte ens få till något med. Så fort jag blir lycklig så är det som om någon ska slå ner mig djupt. Jag orkar inte, jag vill också vara ömsesidigt kär! Är ju lätt omtyckt, men varför hittar jag ingen som vill vara med mig, som jag är intresserad av?'
Nej de som gillar mig är de flesta gifta, så att sänka ribban är inget för mig!

Ser du spontant någon ändring på denna front för mig, inom närmaste? Måste ju inte vara om den rätte...

KRAM!

77 Tildis:

skriven

Hej Es!

Idag jobbade jag sista dagen på nuvarande jobbet. Nu hoppas jag att nästa jobb blir på en arbetsplats jag trivs på och med givande arbetsuppgifter. Ser det ut som att jag hamnar någonstans där jag trivs? Kram

Svar: Ja du kommer hamna rätt... nästa jobb kanske blir NÄSTAN rätt och sedan kommer ett som blir helt rätt... kram
Esmaralda

78 Blå:

skriven

Hej Esmaralda.

Mörka mannen fortsätter han relationen med den 10 år äldre kvinnan?
Kram

79 Me:

skriven

Hej Esmaralda.

Har bott i hyresrätt hela mitt liv.
Ser det ut som om jag kommer kunna köpa bostad? Helst köpa hus? Kommer jag bo i ett hus som jag köpt? Köper jag det tillsammans med någon?
Kram

80 M:

skriven

Hej Es

Hur ser min blivande ut?
Kram

81 Se:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag undrar,
Ser det ut som om han och jag kommer att bli tillsammans få ett förhållande ihop?
Kram

82 Shirin:

skriven

Åh vad härligt med dessa spontana spådomar.. får du till dig något spontant om mig och kärleken?
Kramar

83 Orolig:

skriven

Hej!

Kommer jag att bli gladare och tryggare eller fortsätter hopplösheten??

Kram

84 Therese:

skriven

Hej!
Ser du något angående min väninna som bor utomlands. Vi har klarat oss igenom två stora bråk, men jag upplever att det hela tiden skaver i mig i min kontakt med henne. Ser du något om hon är pålitlig eller bör jag vara uppmärksam? Upplever att hon försöker tävla mot mig..

85 Mirre:

skriven

Hej Es, kommer det gå bra för mig denna terminen? Kämpigt räknar jag med men bara jag klarar den så är jag nöjd kram❤️

86 Barbie:

skriven

Hej goda Es! Jag FUNDERAR nämligen över om han flyttar till Sverige eller att jag flyttar kan du se detta? Kramar

87 Vb:

skriven

Hej goda Es!

Kan du möjligtvis se om han lämnar mig? Haft ett fruktansvärt dröm om att han faktiskt lämnar mig?betyder drömen det eller vad betyder den? Kram

88 Marlene Olsson:

skriven

Stämmer nästan på mig! Jag är en blond kvinna på 46 år, två barn- varit skild sedan skilsmässan. Inga husdjur. :) Men söker inte män. Orkar inte.
Trevlig helg!
Hälsningar M

89 unni:

skriven

God morgen, fine deg :-) Håper alt vel! Nok en gang takk for bloggen din og din gave du deler generøst med oss alle. Jeg leser jevnlig spådommer som jeg har bestilt hos deg - fascinerende, du inspirerer! Kjærlighet er den største gaven i Livet. Jeg trives med meg selv og tid alene - separasjonen i fjor var helt rett. Men så smått kjenner jeg også et iblant et savn etter en kjæreste og sjelevenn - vil jeg finne ny livslang kjærlighet med en sjelevenn? Hvordan møtes vi, tro? Hvor er han nå? Klem til deg med ønske om en strålende dag <3


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: