Vinnare är.....

 
Grattis säger jag idag till vinnaren av armbandet: KORVGUBBEN !!
Meddela mig din postadress och jag skickar din vinst.
 
Men som vanligt önskar jag att jag haft ett armband till var och en av er alla  som varit med och tävlat.
 
Kram 💖
 
1 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Grattis Korvgubben!

Vad roligt!👏🎉Lycka till med det vackra armbandet!
Kram 🙅‍♀️🌞🙏

2 Agnes:

skriven

Stort grattis till dig, korvgubben!

Kram!

3 Skorpan:

skriven

Grattis! Må den ge styrka åt dottern!
Kram Skorpan

4 Browallia:

skriven

Grattis Korvgubben!!

Jag gläds med dig och din dotter för vinsten av det vackra armbandet. Hoppas att hon kryar på sig och snart är frisk igen. Kram till er båda två.

5 Malin:

skriven

Jag sitter i klistret verkligen ekonomiskt och det tar så mycket kraft, har jobbat för att lösa den akuta situationen men det känns som en dörr stängs efter en annan och jag håller på att tappa modet, känner mig helt låst i situationen. Finns det någon möjlighet som jag inte ser till lösning? känner mig väldigt blockerad..

6 Sessan:

skriven

Grattis Korvgubben! Hoppas att det vänder för din dotter!

7 Solstjärnan :

skriven

Hej 😊

Grattis till Korvgubben!
Och Tack Es för utlottningen 😊

Kram Solstjärnan ⭐

8 Jeanette:

skriven

Stort Grattis!
Och all styrka till er. Kram❤

9 Korvgubben:

skriven

Tack för era hälsningar det var vänligt

10 Monica:

skriven

Hjärtliga gratulationer korvgubben. Hoppas din dotter får stor glädje av det fina armbandet.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: