STORHEALING !!!!!

Nu mina goa vänner är det dags för storhealing !
I morgon måndag klockan 20-21
 
 
 
Du som vill delta  - kostnaden är 100 kronor
 
När du betalat så maila mig på : [email protected]
och tala om  en önskan som du har med din healing och det kommer jag att sätta fokus på.
 
Under healingen besöker jag er alla som deltar och jag kommer sända så starkt och intensivt som jag bara förmår.
 
Och det känns som om huset här och alla dess invånare kommer att bidra
 
Du som deltar.. du ska försöka att slappna ev stund innan healingen börjar
Stäng av mobiler och annat som kan störa.
Sitt eller ligg bekvämt.
 
 
Under healingens först 15 minuter ska du fokusera på hur  det känns och vad du gör när healingen lyckats och din önskan slagit in.
 
Visualisera så starkt du kan.
 
Därefter andras du djupt, slappnar av och tömmer alla tankar
 
Jag kommer att sända i intervaller under hela timmen
 
DU KAN ANMÄLA DIG FRAM TILL KLOCKAN 18 i morgon
 
Alla är så hjärtans välkomna
 
 

Betalningsinformation

Kostnaden är 100  kronor och den sätter du in på mitt plusgirokonto:

1354552-0  till  Framtid & Rådgivning/WIDA

  Om du sätter in pengar från utlandet:

IBAN:  SE89 9500 0099 6042 1354 5520

BIC kod ( swift)  NDEASESS


………………………………

 

Eller så swishar du 100 kr till: 123 597 9752

💖

Vi ses i healingen i morgon

Kram & kärlek

💖

P.s.  Nettan har EN  tid ledig i dag på telefon ( spådom eller regression) .... vill du knipa tiden så kontakta henne på:

telefon: 0723 892204

mail: [email protected]

I morgon  är hon helt fullbokad.

 
 
1 AnnaK:

skriven

Kanske borde vara med.....helt slut av all ångest. Fast healing brukar inte bita på mig. Har väl gjort mig förtjänt av ångesten också iofs.

Visst finns det saker att erkänna från hans håll med? Undrar när vi ska släppa taget och gå vidare med våra liv?

Kram 🤗

2 Jennifer:

skriven

Godmorgon finaste Esmaralda!

Du skrev att om jag prioriterar rätt så kommer jag att ha råd med eget boende, men saken är den att jag riskerar att förlora en betydande del av min lön då jag varit sjukskriven så länge och inte kan arbeta heltid. Risken är överhängande att min inkomst kommer att sjunka rejält. Det är därför jag inte har råd att flytta till eget boende, om så sker.

Ser du om jag kommer att få mindre lön? Om min inkomst kommer att minska? Vad ser du kring min ekonomiska situation?

Snart ger jag upp hoppet om att det någonsin ska bli bättre. Fått höra att det kommer att bli bättre under många år nu, men det blir inte det. Snarare blir det bara värre. Och ja, jag gör allt jag kan men mycket är sådant som jag helt enkelt inte kan påverka själv.
Kram,
Jennifer

Svar: Det är tufft nu.. men jag ser att det blir bättre.. jag kan inte sätta fingret på när eller hur... men jag ser att livet kommer in i ett bra skede för dig... kram
Esmaralda

3 Tingeling :

skriven

Jag ska anmäla mig! Efter att jag masat mig upp... Men är ju söndag så ligger kvar en stund till.... 🙂

Under ett par sekunder igår fick jag för mig att min farmor var där och lyssnade. Vi pratade om henne lite skämtsamt och med kärlek om sån hon var och hade gjort 🙂 stämde känslan?

Väldigt trevlig och rolig dag igår! Idag blir det fullt upp också. Och så planerar jag lite för våren och sommaren. Ja det låter lite galet att göra det redan nu men jag gillar att planera, och är man ute i god tid så hittar man dem billiga tågbiljetterna och inträde till olika ställen. På det sättet är jag ekonomisk! Ett av förslagen jag har är att åka tåg till Oslo med dottern och gå på tivolit som ligger lite utanför.

Trevlig söndag!

Kram!

Svar: Ja, det är smart att planera på det sättet du gör !! Kram :)
Esmaralda

4 Mikael:

skriven

Danskurs var lite skämt men ändå inte.

Enligt astrologerna så gör Planeterna nu att människor och annat går igenom en transformation, du började gilla spindlar, jag kan numera tänka mig gifta mig med en kvinna med muskler!, mitt ex. var noga med att jag fick bara ha en drink i handen och vara cool men se till att inte dansa, inte mig emot, ett järnspett som dansar är inte så kul... men efter all träning så är kroppen helt ny och jag kan börja göra coola moves, kanske är med i en musikvideo och gör några coola moves för att chocka henne, hon kommer inte fatta hur det har kunnat gå till :)

Mediumet Barbara är nog en av de första i världen som bjuder på kanaliseringar för alla, som även de pratar om snabba och permanenta förändringar på jorden så se vad du kommer få upp inför 2020, Barbara är cool och fick firade nyligt 200 000 följare och ökar snabbt, om någon vecka har hon ett seminarium om kommande årtionde, med kanalisering, hon har planerat seminariet i 4 år så ska bli kul se vad som kommer fram då det är sagt att det kommer bli rock n roll nu här på jorden :)

https://youtu.be/eQyK79fkYyk

Kram
Mikael

Svar: Du har fallenhet för att dansa.. tro inte annat... bara du är avslappnad och tycker det är kul ! Kram :)
Esmaralda

5 <3:

skriven

Godmorgon kära Es, fått så hemska bett.
Är det myggbett som jag reagerat på så hemskt.
Kram

6 Skorpan:

skriven

Redan nu dags för healing, det kom snabbt. Skulle kanske behöva det, men står nog över, känner mig väldigt "sluten" o är ju inte annars heller speciellt mottaglig för den "sorten". Kan ju undra vad jag är mottaglig för ;). Eller jo, vid total avslappning skulle det säkert lyckas o nå mig också...

O nu efter två månader utan bil har blivit med bil. Huga vilket stort köp det är för mig. Imorgon får jag hämta hem vår "bäbis" ;D. Hur kommer det att gå med oss o vår vita bil, med avbetalningar i flera år? Som tur var räntan låg o den var ju i kraft endast lö o kanske må. Visst, visst...

Bilhandlare är ett lite märkligt folk, ojar sig över hur lite pengar de får för bilen o dyl, bah bullshit säger jag. Nå nu har jag den o nästa bil kanske köps tillsammans med mannen,om han nu behagar dyka upp... Ser du om han svängt av vid ett annat vägskäl än jag Es? Verkar så...

Idag borde jag lite fixa o dona o också ta det lugnt, just måndag o massor att göra nästa vecka inför festen. Hoppas på hjälp "hemifrån", får se.
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Grattis till bilköpet !! Känns som om det var ett bra köp... kram :)
Esmaralda

7 Vå:

skriven

Hej Esmaralda.
Härligt med Healing igen.

Lär han fortsätta en relation med henne även på sikt?
Kram

8 Miss :

skriven

Hej Esmaralda.

Ny energi kan behövas. Ska iväg på nya jobbet idag. Hoppas det går bra.

Kommer han att värdera oss mer som familj?

Ser du om han kommer att leva tillsammans med oss?
Kommer han att göra ett försök att leva tillsammans med oss?
Kram


Svar: Visst går det bra idag på nya jobbet ! Jag kan inte se honom i din framtid..det lär komma någon annan i ditt liv.. kram :)
Esmaralda

9 HuldaMaräng:

skriven

Godmorgon!
Åh, vad gott med healing! Jag kommer aldrig att glömma healingen vid klagomuren, den gav mig otroligt mycket som ännu sitter i.

Här hos mig finns få eller inga udda besökare. Det är skönt på ett vis, tomt på ett annat. Mest skönt, för jag kände förr att någon var arg på mig hela tiden. Det är skönare, lättare, roligare att rena i sin röra för sin egen skull och inte för att någon man inte ser ska vara missnöjd. Dessutom blir det lättare att urskilja mor och far när de kommer :)

Hur som helst, ekonomin är tajt, precis som du sa att den skulle bli. Men kan du se om jag får extra pengar från och med nästa månad? Vinst, studielån, gåva typ? :)
Ha en fin dag!

Svar: Ja någon form av extrapengar kommer ganska snart... kram :
Esmaralda

10 Ghostwriter:

skriven

Kul med healing igen! Spännande att de i huset kommer hjälpa till.

Mannen jag var gift med, som jag kommer möta i detta livet igen, finns det några kännetecken så att jag på något vis kommer veta att det är han? Det känns speciellt och förutbestämt.


Stor kram!
Hoppas det är ok att jag hjälper till i healingen utan att delta, annars meddela mig!

Svar: När du möter honom så vet du... det blir ingen tvekan och inga konstigheter utan känns bara så rätt... visst får du hjälpa till i healingen.. så snällt av dig... kram :)
Esmaralda

11 Browallia:

skriven

Äntligen, som jag har väntat. Min väninna som har tänkt vara med och testa healingen jobbar i kväll i morgon, tror du det skulle fungera fast hon inte har möjlighet att ligga ner och fokusera?

Kram

Svar: Jag kan inget lova men ofta fungerar det i alla fall... kram
Esmaralda

12 MImi:

skriven

Godmorgon!

Kommer min man att få ett annat jobb? han trivs inte alls på sitt nuvarande jobb.

Kram

Svar: Ja han får bytt jobb... kram
Esmaralda

13 Skrållann:

skriven

Hej!
Så märkligt, jag tänkte på storhealing igår och undrade just i mitt stilla sinne om det skulle bli något denna gång?! Härligt, jag ska anmäla mig;) Häromdagen fick jag mejl om att man startar en floristutbildning redan i januari 2020 i vår grannkommun. Jag har varit intresserad av den tidigare och när jag var yngre gjorde jag praktik på olika blomsterbutiker och hade en tanke på att utbilda mig till yrket. Det är sista ansökningsdag i november och ett infotillfälle i oktober så jag har möjlighet att fundera lite. Får du någon känsla kring om jag verkar omges av blommor eller annat i framtid?

Kram❤️

14 Sus:

skriven

Hej
Härligt
Vad är det jag ska lära mig
Love sus

15 V:

skriven

Hej Esmaralda.
Provar igen,
Ser det ut som om han lär fortsätta en relation med henne?
Kram

16 Dunegull:

skriven

Får du in ngt utseende kring mannen i livet? Är han helt ny för mig?
Kram

Svar: Det känns så ja, kram
Esmaralda

17 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer det alltid en ny kärlek när man ingen har? Eller kan det bli så att man blir själv?
Ser det ut som om jag kommer leva själv länge eller leva själv innan en ny kärlek kommer?
Kram

18 Rebecca:

skriven

Åh det ska jag vara med på :) Jag har varit förkyld samt stressigt under en period så känner mig helt dränerad och trött hela tiden, det är så jobbigt, så hoppas få lite energi :)

En fråga, känner han något när han ser mig?

kram


Svar: Ja han är inte oberörd.. kram
Esmaralda

19 U:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag undrar verkligen
Tror du han gör ett försök i sitt liv att leva tillsammans med oss?
Kan han besluta sig för att göra ett försök att leva med oss?
Kram

20 Jossan :

skriven

God morgon....

Jag fastnade vid att fixa bilduppfiften till lördag så jag somna inte förens vid 1. Jag kollade på serien om Ted bundy. Han mördade flera tjejer under 60/70-talet. Asså förstår inte hur folk kan va sånna psykopater.
Jag rättade elevernas matteprov också. De har nytt prov på tisdag så blev tvungen till det.

Idag vaknade jag med sån ångest inom mig. Jag sagt och kollade på serien om Michael Jackson. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Var han en pedofil eller ljög de i serien? Varför anmälde de inte när de hade chansen? Varför kommer man med det efter han dog? Jag förstår inte. För mig är hans musik iallafall ett av mina bästa minnen..

När jag blev kär för första gången... kär på riktigt... oktober 2009. J satt i biostolen bredvid och sa grattis i efterskott och sen pussa han mig på kinden. Hans sms ”jag kan visa dig vad äkta kärlek är”

Vad är det med honom som är så svårt? Undrar om han var min kärlek i något annat liv. Oavsett var han min första kärlek men jag tror jag betydde mycket för honom också... men men. Inatt drömde jag om honom iallafall. Jag brukar inte tänka på honom så mycket längre...

Idag har jag iallafall ångest inom mig... det känns så jobbigt.... hatar känslor som dessa. Imorgon har vi studiedag så inga lektioner...

Vår se vad denna dagen har att erbjuda...

Kram

21 Anonym:

skriven

Tror du de godtar redogörelsen och inte kollar upp igen ?
En vit lögn har använt bidraget men inte till det som var sagt från början på grund av sjukdom.
Kram

22 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda
Kommer jag att hitta en ny bostad som ligger inom min budget och som ligger nära dotterns skola? Dessa två krav har jag!
Kram

23 MissMilla :

skriven

Ska anmäla mig. Är så trött o energilös. Dock var behandlingen Acess Bars bra för mig.
Min som går andra året gymnasiet men en kille ör taskig. Lägger ut på social medier till de andra i klsssen att han är ful, ser ut som en kines. Är min son jobbig, tycker alla det verkligen? Ska hanbyta linje till ekonomisk som han ville fr början? Det känns som saker aldrig tar slut.

Svar: Han har det tufft just nu... vill ha byta linje ska han göra det.... jag ser vänner för honom framöver och de taskiga är omogna och han ska försöka strunta i dem... kram
Esmaralda

24 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Bra att det ser ut som ett bra köp. Spännande då jag ännu inte fått första lönen o då jag ännu inte vet hur det blir med andra delar av ekonomin. Nåja, jag har ju klarat mig hittills så varför skulle jag inte göra det nu också ;).
Kram Skorpan

25 Jennifer:

skriven

Tack för svaret men jag tror inte det själv mera, att det kommer att bli bättre. Livet är svårt och kämpigt och sen är det slut.

26 Anki:

skriven

Godmorgon på er
Härligt med stor healing Blir säkert häftigt med all "hjälp" du har i huset.

Hade så trevligt med "mormor " igår hon var precis så varm generös och humoristisk IRL som via telefon Ja bättre ! Vi strosa i regnet i Gamla stan och hon hittar bättre än jag Vart bjuden på en god lunch och fick med en flaska Merlo hem då jag inte kunde ta ngt för jag hade bilen . Kör försiktigt hem mormor <3

Idag går värmedynan för fulla muggar men det är skönt att känna att man lever !

Ha en avslappnad söndag !

Kram Anki med flock

Svar: Oj så roligt, vad glad jag blev nu ! Det är så kul när ni i bloggfamiljen träffas irl och finner ny vänskap ! Kram på både dej och mormor :)
Esmaralda

27 <3:

skriven

Jag är helt slut när jag vaknar, varför drömmer jag så sjukt mycket? Utmattande !

28 V:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer han att göra ett försök tillsammans med mig och den här familjen? Finns dem tankarna?
Kram

29 Mikael:

skriven

Haha, jag dansa är verkligen nåt nytt, skulle verkligen få några undra vad som i allsin hänt, skulle vara grymt kul sätta myror i huvet på några och dyka upp i en Billie Eilish video :)

Som den här mamman :)

https://youtu.be/0PkmLZ6fmBs


Kram
Mikael
Å

Svar: Underbart ju :) Kram
Esmaralda

30 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Du har nämnt för mig att jag kommer resa mycket i framtiden, de fick mig att tänka på en sak ... kommer alla resor gå bra? Jag menar om jag reser till länder där det är vanligt med jordbävningar och även där tsunamin kan dras in, kommer jag och min familj slippa gå genom någon typ av naturkatastrof eller kommer vi vara med om ett och annat men klara oss??? Hoppas på svar! 🙏 Kram Zoey 💕

Svar: Ja jag ser dig inte inblandad alls i olyckor under dina resor.. kram :)
Esmaralda

31 AnDa:

skriven

Hej Es <3
Kommande stor healingen kom till mig i rättens tid. Kommer jag köpa mitt nuvarande boende eller snart hittar jag en bättre? Inom rimliga kostnader :) Kommer skicka min anmälan ikväll efter jobbet. TACK <3

Härligt att ni har kommit till en så spännande boende. Jag vet inte, men jag får kännslan när jag läser din blogg och tänket på er att många goda själar finns där runt om er <3
Kan jag känna det?

Kära Esmeralda, jag träffar nu en man, Ch och jag vet inte om jag ska va försiktigt med honom eller jag kan slappna av...

Kram N

Svar: Ja här finns så mycket fina själar runt oss... och besökare från andra dimensioner.. det är nästan så det blir lite trångt ibland :) Slappna av och känn dig för med mannen.. du kommer snart att känna och veta om du ska satsa fullt ut eller inte.. kram :)
Esmaralda

32 Anna:

skriven

Kära Es!
Jag är i slutspurten av min utbildning och skall ut på min sista praktik i januari som förhoppningsvis leder till jobb.
Börjar dock få lite panik då jag sökt och slängt ut trådar aktivt, men inte fått napp någonstans.
Jag har även lagt ut annons men utan framgång. Kommer det lösa sig med praktik? Har du något tips? Stor kram

Svar: Ja, det ser ut som om det snart kommer en lösning... kram
Esmaralda

33 sippan :

skriven

Hej Ez!
Skulle verkligen behöva healing men har testat det några gånger + testat regression men inget tycks bita eller fungera på mig.
När kommer jag att må bättre i kroppen?
Varm kram 💖

Svar: De flesta kan ta emot såväl healing som regression.. men det underlättar om man själv kan ställa in sig på rätt frekvens. Ja, du kommer må bättre.. kram :)
Esmaralda

34 Snödroppen:

skriven

Godmorgon!
Storhealing....mmm hade verkligen behövt vara med men kan inte tyvärr. Hade behövt så mycket kraft och energi just nu för att orka allt som händer omkring mej, känns som jag vittrar sönder sakta men säkert och jag undrar om jag verkligen kommer orka. Det känns som god hjälp är på väg men det är jobbigt ändå. Undrar många gånger om jag är på rätt spår nu men hinder på vägen lär väl dyka upp. Nej livet är inte lätt att leva och det är ingen dans på rosor. Undrar i mitt stressade sinne om hjärtemannen dyker upp snart och tillför lite positiv energi?
Kram🌸

Svar: Det kan dröja en tid till innan rätt kärlek kommer... men jag ser att du en stor egen inre styrka så försök att använd dig av den.. kram :)
Esmaralda

35 Dahlia:

skriven

Åh en healing! Ska anmäla mig! Tänkte just på om det blir någon snart här om dagen.
Precis som att jag känner att det behövs!

Es, Kan du se om J ser mig som hans tjej? Är vi ett par i hans tankar? Eller vad är vi?

36 Hon:

skriven

Hej,
Kan jag räkna med att han är med andra tjejer?
Kram

37 Michaela:

skriven

OMG! Tänkte precis fråga när det var dags. Och jag är ledig så kan delta aktivt :) Mailar under dagen.

Behöver verkligen detta. Fick stryk igår igen på jobbet då en psykotisk kvinna vred om min arm som en disktrasa så har väldigt ont o måste ta mig till VC i morgon om det inte känns bättre. Säger upp mig snart för nu är min kropp är krockkudde och det är inte okej!

Följde ditt råd om initiativ o svarade men fick inget svar tillbaka. Undra varför🤔

Kram!

Svar: Men herregud, det här är ju inte klokt vad du råkar illa ut ! Även om du inte fick svar så har det påverkat.. kram
Esmaralda

38 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer det alltid en ny kärlek när man lever själv?
Hur ser det ut för mig framöver? Kommer jag att leva själv innan jag blir sambo och partner?
Eller är något pågång?
Kram

39 <3:

skriven

Godmorgon kära Es, fått så hemska bett.
Är det myggbett som jag reagerat på så mycket. Tror jag måste ha allergi.
Kram

Svar: Ja det är troligtvis mygg.. kram
Esmaralda

40 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur ser det ut lär han fortsätta en relation tillsammans med henne?
Kram

Svar: Ja så ser det ut.. i alla fall ett bra tag.. kan inte se hur länge... kram
Esmaralda

41 Yvonne:

skriven

Hej!
Jag undrar om mannen som jag nu har träffat kommer att finnas i mitt liv även framöver.
Jag undrar även om du kan vägleda mig i yrkesrollen, vilka skolningar och utbildningar ska jag välja att gå på?
Tackar och kram

42 Å M K:

skriven

Hej,
Funderar på healingen...
Borde kanske fylla på lite energi 🤩

Jag vill verkligen flytta! Ser du något? Köpa hus själv? Sambo? Särbo? 🙈😅 tusen funderingar...
Kram ❤️

43 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda
Kommer jag att hitta en bostad i stan som ligger nära dotterns skola (och som jag har råd med)?
Kram

44 AnnaK:

skriven

Visst har jag väl rätt i mina misstankar? Håller på att tappa greppet lite.

Behöver all fokus jag kan nu då jag skrivit in mig på körskolan äntligen.

Kram 🤗

Svar: Bra med körskolan och nu ska du ha fokus på dig själv och inte ge dig.. kram :)
Esmaralda

45 Mo:

skriven

Hej Esmaralda.

Tror jag mötte denna mörka man som hade intresse för mig förut i bilen. Men är inte säker på om det var han. Såg ut som vi fick ögonkontakt men kunde inte se klart om det var han.

Tror du han fortsätter relationen med den äldre kvinnan en lång tid framöver?
Kram

46 💕 Zoey 💕:

skriven

Tack för ditt svar, Es! Det låter toppen och väldigt skönt att slippa något sådant hemskt!

47 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Hur troligt ser du att det är att dem skaffar gemensamma barn? Ser det så ut?
Kram

48 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som
Om jag är själv en tid till innan jag möter en kärlek och partner? Ser det ut som om jag bor själv en tid till? Eller kan något vara pågång?
Kram

49 Mimis:

skriven

Hej!

Ser du mig i arbete snart eller tror du att det dröjer länge till??

Kram

50 Boudica:

skriven

Haha Perfekt!
Just vad jag behövde, en healing så detta var passande.
Efter förra veckans högre energi än normalt så känns det som det börjar dala igen. Men hoppas en healing kan stoppa det från att falla till så låg energi som jag hade veckorna dessförinnan dess.
Och på så kort basis, och måndag, perfekt att starta veckan med!
Jag skickar mejl/anmäler mig ikväll! (Måste tänka ut en bra formulering på min önskan ;))

Ja idag ska det vara en lat dag, kändes som jag inte hade mycket vilotid förra veckan, så får ta in det. Behöver ladda mina batterier ibland ;)
Men behövs göras lite tråkigare men nödvändiga saker som betala räkningar och matplanering.
Men nu blir det kaffe och senare en kort stund till min pappa.

Jag har i helgen undrat mycket över vart jag och Lagergrabben står i förhållande till varandra. Vi har ju kommit varandra nära, kan prata bra ihop, och nu har vi ju träffas utanför jobb, och ska träffas nästa helg igen, om inget kommer emellan. Vilket gjort mig ännu mer förvirrad än tidigare i denna fråga. Kan jag räkna det till att vi dejtar eller är vi bara kollegor som blivit vänner och träffas på fritiden?
Vet ju att han inte är den rätte, men min vajande känsla säger att vi är på god väg mot något tillfälligt.
Kanske svårt för dig att ge ett riktigt svar på detta, men något litet som kan hjälpa mig. skulle uppskattas!

KRAM!

Svar: Ja jag kan bara säga att även jag känner att något tillfälligt mycket väl kan vara på väg.. kram
Esmaralda

51 Ghostwriter:

skriven

Wow vilket fint svar jag fick, tack snälla :)
Självklart hjälper jag gärna till i healingen, ju mer desto bättre och det kommer vara en hel del som behöver extra energi. Sen tycker jag det är spännande att få se hur allt går till.



Spännande!!

Kram

52 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du någon chans att han kommer att ge oss en chans som ett par ?
Kram

53 Barbie:

skriven

Han säger han älskar mig och gör allt för mig stämmer det? Kram

54 EPM :

skriven

Hej Es!

Jag är väldigt förvirrad. Nån kille jag träffade ute igår blev intresserad av mig och försökte liksom lägga fram det som att jag försökt nåt men att han är gift.
Jag flirtade inte på nåt sätt, trevligt med uppskattning dock men nu känner jag att han ör snudd på otrevlig eftersom han har dåligt samvete eftersom att attraherades av mig.

Vad händer? Kan du se nåt om detta för jag är förvirrad och lite ledsen över hans sätt nu.

Kram

55 Camilla:

skriven

Vad kul med healing! 😊 Ska se om jag kan vara med.
Hörs vi igen?

Önskar er en mysig söndag!
Kram!

56 Mimi:

skriven

Hej!

Har inte råd att vara med på healingen denna gång även om jag skulle behöva energi och tur här i livet.

Blir det någon flytt eller tvingas jag bo kvar där jag bor nu??

Kram

57 Skorpan:

skriven

Några råd hur man ska få romantik i sitt liv? Sitter o kollar romantiska filmer på Netflix, men det är ju liksom inte samma sak ;). Finns det verkligen ingen som kan tänka sig att ha ihop det med mig på det romantiska planet Es? Dör snart av denna längtan o detta behov...
Kram Skorpan

58 Mu:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer jag att träffa kärleken och bli sambo inom 2 år?
Kram

Svar: Du blir sambo och det BÖR bli inom två år men tiden är jag lite osäker på.. kram
Esmaralda

59 Fanny2:

skriven

Funderar på om jag skulle behöva lite healing. De senaste månaderna har jag försökt bearbeta ett och annat... En del har jag lyckats lämna bakom mig och det känns äntligen som att jag är fri från något som inte var bra för mig. Madames healing hade nog mycket med det att göra och jag är glad över att jag fick den möjligheten. Jag är också tacksam över all hjälp jag har fått här på bloggen som har hjälpt mig att välja rätt.

Tack för svar igår. 💜 Visst måste småfolk finnas lite överallt, hemma hos mig försvinner saker med jämna mellanrum... Angående den där P så tycker jag mest synd om honom. Han försatte sig själv i den situationen och om han tror att det blir lätt att vinna tillbaka mitt förtroende så får han tänka om. Feg som han är så kommer jag att fortsätta dyka upp i hans tankar i framtiden trots att vi inte har setts eller hörts på länge. Det är hans karma.

Kram 💜

60 MissMilla :

skriven

Hej
Vår yngste son protesterar i skolan. Lärarna vill nu soc anmäla o nu är exmaken så trevlig mot mig så jag börjar ana ugglor i mossen. Har han sagt ngt om mig till skolsköterska, ngt negativt?

61 Vildamatilda:

skriven

Jag vet inte riktigt vad jag vill fråga. Mycket sjukdomar, mycket sjukvård och hemsjukvård och jag föreläser en del. ÖnskAr utveckla mig i föreläsning, handledning och mitt pyttelilla företag. Ska jag tro på det jag gör och utveckla, eller tar alla sjukdomar för mycket ork och kraft? Jag tror inte jag har jättelång tid kvar, en känsla jag har. Jag är 36 och multisjuk MEN en egenföretagare inom vård och omsorg. (Har haft ett trasigt liv inom psykiatrin och sjukvård) Hur ser du på mig, och mitt arbete och tiden kvar? Ska jag ge upp arbetet och bara vila? Har jag fortfarande något att uträtta här i livet? Ser du något? Bitvis känner jag mig färdig men rädd.
Kram och styrka

Svar: Dina frågor år omfattande och djupgående och kräver en personlig seans. Spontant kan jag dock säga att visst har du mer att uträtta.. framtiden ser ljusare ut än du kanske tror.. kram :)
Esmaralda

62 Skrållann:

skriven

Hej!
En härlig dag med två fotbollsmatcher avklarade. Dock som publik men det är nog så nervkittlande att se sina barn på planen. Sonen gjorde troligen sin sista match i ”pojkserie” och nu är det endast seniorfotboll som gäller. Fick veta att några bekanta till oss ska separera. Det är tredje paret i min närhet, på kort tid, som går skilda vägar. Hur ser det ut för vår del, ser det ut som att vi har ridit ut de värsta stormarna och fortsätter leva tillsammans i alla våra dagar?

Kram❤️

Svar: Vad kul med barnens fotboll.. jag har stått o frusit och gapat mig hes på massa matcher :) Ja de ser ut som om det finns något fint och genuint mellan dig och din man och en god chans att det fortsätter så.. kram :)
Esmaralda

63 Mikael:

skriven

Är människor bara fysiska eller kan healing fungera? :)

https://youtu.be/zodg4WwBovc


EPM, att en gift man tycker du är så snygg att det sliter på hans äktenskap är inte ditt fel :)

Kram
Mikael

64 Ljus:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som om han gör ett försök i detta med mig?
Kram

Svar: Tveksamt.. kanske en anings försök... men förvänta dig inte mycket.. kram
Esmaralda

65 Flisan:

skriven

Tack Nettan för en underbar regression. Nu vet jag vem jag är och pusselbitarna börjar falla på plats. Det här var värdefullt för mig. Tack och kram.

66 lilla m:

skriven

Kommer jag att behöva extra hjälp för att bli gravid?

67 Cecilia:

skriven

Ska boka healing till mig och mamma direkt!

Dem håller på att bygga väldigt lyxiga lägenheter här i närheten. Kostar många miljoner kronor för en lägenhet, men just nu är det allt jag kan tänka på. Det är orimligt att ha råd med det just nu, men om 10 år, finns det chans att jag har råd att köpa en bostadsrätt där? En ytlig och nästan orealistisk dröm, men om det blir som planerat så kommer det att bli så fint att jag smäller av! Vill verkligen bo exakt sådär! Kramar

68 Mah:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som om jag kommer att fortsätta leva själv, utan en fast partner?
Kram

69 HS:

skriven

Tack Nettan för regressionsterapin idag samt spådomen! Nu har jag tillsammans med drömmar fått viss koll på ca några av mina gamla liv... och de är ju många som sagt så det blir säkert någon mer regressionsterapi framöver. Jag bad henne hälsa och skicka en kram till dig Ez. Hoppas att ni har det bra därnere. Nästa gång ska jag försöka ta mig dit fysiskt så att jag får träffa er IRL.

Kram

Svar: Nettan hälsar och visst fick jag kramen... tack ska du ha :) kram :)
Esmaralda

70 Gunilla i Oxd:

skriven

Shiiit jag ser honom!!!! Det har aldrig hänt förut!!!🥶🙈😱
Sen ser jag även någon med glasögon ovanför hans mössa!!!!❤️❤️❤️
Kram o ha det bäst!!

//Gunilla i Oxd


Svar: Äntligen !! måste jag då säga :) Kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: