Fredagskväll...

 
En exalterat spåkärring... kan man väl säga !!!
Jag vet faktiskt inte varför jag blev så till mig.. handlar nog mer om att fotografen ( maken) fångade ett smått hysteriskt ögonblick 😂
 
Nu har vi tänt upp med massa evande ljus på uteplatsen... MG är ute i stigan och hämtar sin mormor och snart blir det... en lite mörklig middag... allt på en och samma plåt... alldeles perfekt....
 
 
Tzatziki och lite rött därtill !!
 
Ha en go fredagskväll
Kram o massa kärlek 💖
 
1 Michaela:

skriven

Sååå snygg du är Es! Vilka vackra ögon! En puma i sina bästa år :) Såg jättegott ut och ha nu en underbar afton tillsammans!
Kram till er alla och pussar till fredagsgrisen MG!

Svar: Kram :)
Esmaralda

2 Skorpan:

skriven

Mysigt med ljus o allt på en plåt är nog en av de bästa msträtter som finns ;). Rött i glasen, skål på er alla tre (fyra).

Rött i glaset här också men ingen jag behöver (får) dela mitt vin med. Ingen syns till ;). Tar han ens sig nåt glas, mannen, eller är han kanske absolutist? Får han förstås vara...

Ha en fin kväll!
Kram Skorpan

3 Mimmie:

skriven

Fin du är och Så mysigt ni skall ha det:)

Ser du om jag gifter mig och bildar familj med en man? Eller blir jag själv utan barn i framtiden,börjar bli tant snart Es:(
Kram

4 Sari:

skriven

Hej fina du! Jag undrar om du kan se att jag blir gravid u framtiden? Jag är 42 år, och det känns som att allt rinner genom fingrarna. Kram

5 Helena Ir:

skriven

Jag tror du stämmer upp i sång på fotot, den där låten som fanns i reklamen: Kyckling på fredag osv..

Smaklig måltid :) !

Kram

Svar: Ha ha ha :) Kram :)
Esmaralda

6 Zita :

skriven

Hej! Esmaralda önskar er detssmma kram 😀

Svar: Kram :)
Esmaralda

7 M:

skriven

Hej Esmaralda
Ser levande ut!!

Es, får jag någonsin tillbaka en tjänst på det jobbet?
Kram

Svar: Möjligheten finns men det kan dröja.. kram :)
Esmaralda

8 ullie:

skriven

oj vilket mys ' här blev det pizza efter lite tröstande utav dotter nr 1 . kärleksbekymmer/vän bekymmer men ja det blir kanske så i tonåren. Hon va så ledsen och jag hoppas jag kunde trösta lite

ha en fortsatt härlig kväll kram ullie

9 Ghostwriter:

skriven

Känns det som att mannen har ett seriöst intresse?
kram

10 Ghostwriter:

skriven

Tror du mannen har ett seriöst intresse och gillar mig?

Jättefin bild

Ha en fin kväll!!
Kram

11 Varis:

skriven

Ungdomlig spåkvinna indeed!! Njut av kvällen o av varandra!

Tror du att jag beviljas bukplastik via regionen nu snart när jag ska be om utlåtande om det?

Kram

12 Varis:

skriven

Ungdomlig spåkvinna indeed!! Njut av kvällen o av varandra!

Tror du att jag beviljas bukplastik via regionen nu snart när jag ska be om utlåtande om det?

Kram

13 Browallia :

skriven

Vilken härlig bild på dig! :D
Ditt lyxiga hotell sovrum blev ju helt fantastiskt snyggt och ombonat. Helt i min smak! Kram

14 Fanny:

skriven

Skönt att läsa något positivt iallafall. Du ser så härlig ut 😊

Ja har svikt människan jag älskar mest i hela världen. Och han vill inte veta av mig just nu, han är sårad. . Blir det han och jag igen? ❤️

15 Lenafena :

skriven

E-du liknar Betty Boop! Vad läcker du är!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: