Stranden...

 
Vin  på stranden.. check... och i skrivande stund har sonen farit iväg för att
hämta vår mat på hamnkrogen !!
En känner sig riktigt lyckligt lottad.... och det är mamma som bjuder !!
Kram & njut av er lördagskväll 💖
1 Helena Ir:

skriven

Wow,vilken skön och fridfull tanke jag får..en del dagar ska vara sådana som man minns med värme..du är verkligen på rätt ställe :)

Ha en fin kväll med din familj därhemma!

Kram

2 Michaela:

skriven

Jag har ju inte druckit på 20 år men rödvin ser i alla fall gott ut :) Njut av kvällen!! Kram

3 Skorpan:

skriven

Såå fint. Ni har det fint!

En annan kunde också sitta på stranden o njuta, med mannen ;). Men ja, syns inte till ;).
Kram Skorpan

4 Anonym :

skriven

Å så ljuvligt, njut av kvällen 🥂

Själv är jag helt slut efter dagen.. hur gärna man än vill, räcker man inte till, inte heller kan jag bära någons annans ångest ( fast jag skulle vilja i detta läget) Han är svag och jag hoppas han inte behöver ringa ambulans i natt utan åker in som planerat i morgon bitti, vad känner du in?
Kram fr ledsen dotter ✨

5 Mikael:

skriven

Rödvin?

Tacka vet jag grönsåpa och en skurhink, kanske joggingtur och en bastu, sen fullkornspasta med veganfärs på det :)

Jag förstår mig inte på kvinnor som säger att det är tråkigt att städa, det blir ju rent och luktar gott, men så är jag man... :)

Kram
Mikael

6 En Ängel Med Stort hjärta :

skriven

Gokväll Es!


Ditt svar till mig häromdan var:

”Känns som om de dina försöker varna dig för någonting...dock kan jag inte se tecken på nåt allvarligt.. ibland om man är så känslig som du kan man få varningar också i det lilla...var lite extra vaksam i helgen...men var inte rädd...kram:)”
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Usch så hemskt jag som kände mig såååå trygg med ditt svar o så händer det mest hemskaste o råaste jag någonsin upplevt i mitt Liv!!! Var det verkligen detta hemska och sorgliga som ”inte skulle vara nåt allvarligt eller nåt du inte kunde förutspå?

Detta är ingen klagan men hur kunde du se så fel? Mitt hjärta håller på att gå itu o hjälplös att göra nåt jag gråter o gråter i gråter🥺😢🥺😢
En mkt sorgsen kram

Svar: Jag beklagar verkligen, kram
Esmaralda

7 J:

skriven

Så mysigt!

Här ligger jag i sängen och har förvärkar. Funderar på om den lille vill komma tidigare eller om jag som sist går över tiden, vad tror du?

Kram

8 ullie:

skriven

Grubblar ullie är i farten . varför slutar inte alla tankar ?

va mysigt det låter med stranden . har inte varit på en strand på länge brukar annars känna ett lugn o ro där

ha så skoj i parken i morgon kram

9 Kristin:

skriven

Så herlig med vin på stranden, kjære Esmaralda. Her har det vært vin på terrassen, men det ble såpass kald, at nå koser jeg meg inne.
Ønsker dere en god kveld. Kram !!!

10 Jocke:

skriven

Ser härligt ut!

Hittade hit på inlägget "EN EGEN SUPERMAN !!", från 23/2-19. Måste ta tillfället i akt att säga att det var klockrent - riktigt bra skrivet! Vore min dröm att träffa en kvinna med just de värderingarna...Som gillade att känna sig kvinnlig och lät mig vara just en man! Byta proppar, snickra, byta däck, fixa saker åt henne, rädda henne från spindlar och andra hemska odjur...Hjälpa henne på med kappan,öppna dörrar för henne och bära tunga kassar...Allt en gentleman förväntas göra! Tror nämligen också det blir allt mer sällsynt...Både sådana män och de damer som uppskattar dem.

Om du kan se det, undrar jag om jag får chans att möta en sådan kvinna? :) Såg att det var flera underbara damer i kommentarerna som verkade uppskatta just en sådan händig man, som gärna fixar och tar hand om saker...Ni får i så fall gärna maila/visa ert intresse här! :) Nu när höstmörkret börjar komma och ensamheten blir mera påtaglig igen. Än finns det några av oss kvar! ;)

Kram!
/Jocke

Svar: Den här kommentaren får du gärna publicera under dags blogg.. jag tror inte så många hittar den annars... kram :)
Esmaralda

11 Karin:

skriven

Ett glas rödvin är ju aldrig fel. Skönt att kunna njuta.
Kan du se när jag träffar en ny kärlek och om han finns i min närhet

12 Contici :

skriven

Hej!
Så härligt det ser ut!
Haft en riktigt tung tid. Rörigt på jobbet - kan du se om det blir lättare under hösten, med nytt projekt?
Kram💕

13 Contici :

skriven

Hej!
Så härligt det ser ut!
Haft en riktigt tung tid. Rörigt på jobbet - kan du se om det blir lättare under hösten, med nytt projekt?
Kram💕


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: