Allahjärtans....

 
Sicken en uppvaktning - det kunde gott vara
allahjärtansdag lite  oftare 
😁
 
Här ska det firas... mamma är på besök och nyss kom maken hem med rosor både till henne och till mig...så himla gulligt... snart blir det jacuzzibad med bubbel i glasen... sen silltallrik och så rundar vi av  med vaniljehjärtan   lagom till Talang ! 
 
Önskar er alla en riktigt fin kväll 
och massa stora allahjärtanskramar på er
 
💖💖💖
1 Dunegull:

skriven

Underbart! Det är du så värd ❤️

Svar: Tack :) Kram
Esmaralda

2 Missmilla:

skriven

Avundsjuk på dig. Speciellt på bubbelbadet. Själv fick jag stänga på fritids o jobba extra. Massa städ på jobbet o barn kvar länge. Det mesta känns tungt o kämpigt tycker jag. Hem o städa o jag känner mig trött o utled på jobbet. Trött på att jobba m lata människor. Mycket snack bakom ryggen på mig tror jag. Är det så? Speciellt två tjejer som tisslar.

Svar: Ja någon snackar.. och någon gör det inte.. kram :)
Esmaralda

3 Michaela:

skriven

Sååå himla fint! Ha en underbar kväll tillsammans! Kram

Svar: Tack :)
Esmaralda

4 Skorpan:

skriven

Ojojoj vilka blomsterkvastar!!
Alla hjärtans dag, en gång i månaden kanske ;).
Nu rött i glaset o ner i fåtöljen o göra ingenting... Fredag, så skönt!
Kram Skorpan

Svar: Härligt.. rött o glaset och göra ingenting.. är det bästa av det bästa.. kram :)
Esmaralda

5 Besviken:

skriven

Glad alla hjärtans dag och vad gulligt av maken.

Jag bara tänker att hans mamma måste ju tro att jag är knäpp någonstans eftersom jag säger att det är hans barn men han säger att det inte är det.
Det är han som är oärlig men får mig att framstå som knäpp.
Vad tror hon egentligen?
I nuläget tror hon att jag blivit knäpp?
Kommer det här att lösa sig? Och kommer sanningen fram snart?
Det vore inte mer än rätt för så oärlig som han varit får man inte vara.
Och fortsätter han med henne framåt nu kommande år?
Kram

Svar: Nej hon tror nog innerst inne att du har rätt... ett faderskapstest löser alla problem ! Kram
Esmaralda

6 Tildis:

skriven

Vad mysigt! Själv ska jag ha en lugn kväll hemma med massa godis☺️

Kommer jag få ett kompisgäng här? Kram💕

Svar: Godis.. I like :) Ja du kommer få kompisar... kram :)
Esmaralda

7 Sherin:

skriven

Det förtjänar du! Önskar er en trevlig kväll.

Es, hur stor är chansen att jag har en partner nästa alla hjärtans dag? Har aldrig haft någon på denna dagen men hoppas det ändras snart. Kan jag göra något för att påskynda mötet?

Svar: Tack :) En partner kommer och chansen att det har hänt till nästa alla hjärtans dag är över 50 %.. kram :)
Esmaralda

8 Läroliv:

skriven

Underbart.

Kram

9 MissMilla:

skriven

Sonen var ledsen när jag kom hem. Hade talat om för en tjej om sina känslor o hon var osäker.

10 fjärilen:

skriven

Ha en härlig alla hjärtans kväll. Undrar om jag har någon mysig man nästa år vid denna dag❤

11 Sorg:

skriven

Hej min blogg familjen,
Bättre sent än aldrig !😊
Önskar er alla glad Alla Hjärtans Dag.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

12 Se:

skriven

Hej esmaralda.
Super gullig man du hittat.

Undrar när det är min tur...

Även om han behandlar oss som skit som det verkar nu. Kanske han tar oss för givet?
Verkar det som att han tänker på oss? Och finns känslor för mig?
Kram

13 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Ska det bara vara tråkigheter och elände för mig.
Längtar liksom efter att någon finns här. Efter att det känns sådär varmt och att man får skratta med någon. När något nytt tar vid och man vet om det att det är början på något.

Kan inte detta hända mig? Att kärleken plötsligt finns här? Händer det i år?
Kram

14 Jossan :

skriven

Usch jag har verkligen så grov ångest över detta i tisdags... Ska ringa den andra chefen på måndag. Och berätta min ångest... kommer det lösa sig.. tror du inte går in här mer idag.. men vem vet..

Ska nog sova nu.. god natt

15 Helena :

skriven

Hej!
Jag är gärna med och tävlar om de fina priserna!💝


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: