Klara.. färdiga......

 
Yacuzzidrinkarna "Greyhound "  klara.. check !!  Nu får de vänta i kylen !
 
 
Bordet är dukat.....
 
 
Och MG är lika taggad som jag......
 
 
Ryska syster kommer vilken minut som helst... och jag är supertaggad !
Önskar er alla en fin kväll
Kram & Kärlek
💖
1 Helena Ir:

skriven

Så fint,och vad gott det måste smaka :)
Och en fin kväll till Er båda!

Kram

2 Läroliv:

skriven

Tack detsamma till dig

Kram

3 Skorpan:

skriven

Vilka drinkar!
O jacuzzi..
Kram Skorpan

4 Karin:

skriven

Hej jag skulle vara såå tacksam för vägledning ang mina två yngsta barn som mår dåligt psykiskt. Kram!

5 Karin:

skriven

Hej jag skulle vara såå tacksam för vägledning ang mina två yngsta barns mående. Kram!

6 Bjork:

skriven

Varför ljuger våran chef att min vädret vän inte en fas i livet?

Kram

7 Sus:

skriven

Hej
Wow vilken drink...
Ha de bäst...
Love sus

8 Pussgurka:

skriven

Mums ser goda ut de där drinkarna 😋 Önskar er en fin kväll. Undrar om det med urinterapi är något för mig och mina kroniska tarmproblem? Kram L.

9 Michaela:

skriven

Så himla fint och drinkarna ser ju hur goda ut som helst! :) MG är superfin som vanligt! Ha nu en jätte härlig kväll och natt ... antar jag :) Kram

10 <3:

skriven

Men wow vilka drinkar.
Ha en mysig kväll med ryska syster.
Kan du se varför jag mår så illa hela tiden ?
Är kroppen slutkörd efter alla mediciner och penicillinet var hemskt sista veckan. Känner mig svullen i magen och knöl i ryggen.
Kram

11 Tiss:

skriven

Hoppas ni får en bra kväll :)
Och om du kommer att svara på frågor så undrar jag en sak; Under många många år har jag legat still och tyst när jag sovit (enligt andra), men sedan några månader tillbaka har jag börjat snarka och ligger inte alls lika still. Vad beror detta på? Det känns jobbigt...

12 Tiss:

skriven

Och nu läste jag att du inte svarar nu ikväll. Förlåt!

13 Ullie:

skriven

jag skulle bli tacksam om du kunde se i fall jag har någon några på besök . Både svärmor och pappa gick bort nästan samtidigt

Känns som man inte är ensam och saker som ändras plats på . tycke mej se någon ...

hoppas ni fick en lyckad träff . kram ullie

14 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
En fråga om en bekant som börjat höra av sig. Vad vill han egentligen? Vet inte hur jag ska tolka korrespondensen.
Tack!

15 Rädd:

skriven

Hej E!

Ska jag samarbeta med den personen jag träffade idag? Eller ska jag leta efter något annat ställe att sälja till? Eller ska jag försöka mer på egen hand?

Behöver verkligen vägledning.

Kram och kärlek.

16 CAMWES:

skriven

1. Kommer mitt barnbarn födas i april eller maj?

17 CAMWES:

skriven

Hej,
Jag glömde fråga om det finns någon ande i våran lägenhet? Kan du ge beskrivning på vem/vilka det är.

Tacksam för svar

Kram 💖

18 nodaysoff.blogg.se:

skriven

Vilken söt hund!
Hoppas att drinkarna smakade gott. De såg väldigt goda ut.

Svar: Tack :) Det var magiskt gott :) Kram
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: