Ödsligt...

 
MG skickar en hälsning från sin hamn - som är tom på båtar
Han brukar alltid springa direkt till storebrors båt och har lite svårt  att accepter att hela hamnen är tom på båtar.  Han suckar riktigt djupt och längtar efter vår och sommar när allt är som det brukar och hamnen vimlar av liv !
 
Puss från MG
1 Dunegull:

skriven

Sötnosen! Pussa på nosen från mig 🙈

Är du bra på känslor från djur? Älskar min hund mig? Är hon lycklig?

Hon är verkligen mitt allt och hoppas hon känner lika dant.
Kram

Svar: Ja, du är viktigast i världen för din hund och hon är glad och lycklig... kram :)
Esmaralda

2 Michaela:

skriven

Så söt! Förstår att det är ödsligt MG men snart snart kommer våren och sommaren och alla människor. Du får hänga med mamma och pappa så länge :)

Fattar inte varför jag känner min soulmates närvaro så starkt🤔

Puss puss MG och stor kram till mamma!

3 Helena Ir:

skriven

Och så fint med solen i bakgrunden..

Kram

4 AnnaK:

skriven

Provar igen....verkar bilen min pappa hittat vara "min" bil? Så svårt detta med bilköp 😬

Kram 🤗

5 Skorpan:

skriven

Ödsligt en tid framåt men sen blir det fart o fläkt i hamnen. Vem.vet kanske båtarna kommer tidigare i vattnet i år...

Här har det inte varit vinter alls, känns mestadels som en lång höst o nu har det börjst ljusna vilket ger mig hopp om vår o sommar. Räcker nu inte riktigt till att hålla mig glad o energisk dock ;),behövs lite mer till det. Vet nu inte riktigt vad jag ska göra gör att tanka glädje o det låter väl sjukt säg? Mat, dryck o sött o gott ger mig tillfredsställelse för stunden o snart hör jag till gruppen vars livshistoria visas på tv, my 600 lbs story. Hemska tanke,men inte är det nå svårt att lägga på hullet för mig... Rund o god ;).

Kram MG!

Svar: Jo tack, jag vet precis...det där med sött och gott är svårt att låta bli... kanske du ska skaffa dig en helt ny hobby och göra något som du inte brukar ? Kram
Esmaralda

6 Liten C:

skriven

Förstår att Mannabonne längtar efter vår det är så seegt nu 😔..
En fråga ,
Kommer jag snart att landa i något beslut hur jag vill fortsätta m min man eller inte.
Är så rädd 💔.
Kramar

Svar: Ja du kommer att fatta ditt beslut ganska snart.. kram :)
Esmaralda

7 Ghostwriter :

skriven

Har min ängel ett budskap till mig som jag kan bära med mig/tänka på? Försöker lyssna men har tappat mig själv totalt o blir döv från allt



Kram

Svar: En sak åt gången, säger din ängel, väldigt bestämt.. jag hoppas att du själv kan tolka detta... kram :)
Esmaralda

8 Anki:

skriven

Finaste Mg 💕
Våren är snart här
Puss på nosen
Från hela flocken

Svar: MG pussas massa tillbaka :)
Esmaralda

9 Personligt brev :

skriven

Känns det som jag måste skriva om mitt personliga brev en gång till? Eller är jag bara "oattraktiv" för att jag är student? Känns ju nästan som att de blev svårare att få jobb så fort jag skrev att jag var studerande. Kanske ska ta bort det och berätta på intervjun istället?



Kram

10 Dina :

skriven

Kära Mannabonne G!
Jag förstår precis hur du känner. Men håll ut, vi går mot ljusare tider ❤️
Hej Ezmeralda! Kommer min resa till London i helgen gå bra? Inga varningar?

Svar: Det kommer gå bra, kanske ngt litet irritationsmoment men det är ingen fara... ha positivt fokus.. kram :)
Esmaralda

11 Hm:

skriven

Hej!
Kommer jag få ett lån beviljat? Skulle bli mkt bättre då..
Kram!

12 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag förstår honom. Jag längtar också till våren. Sådana härliga dagar när man känner att solen värmer.

Ser min tillkommande ut att vara en pappa? Har han barn?


Kram

13 Nat:

skriven

Hej esmaralda.
Han verkar trivas med att söka och där ni bor vid vattnet såklart

Ser det så ut att jag kan vara själv några år till framåt?

Eller ligger tvåsamhet nära till hands för mig?
Kram

14 Tingeling :

skriven

🤗😍
Härligt att bo vid vattnet, det gör jag med, skulle inte vilja bo nånstans utan närhet till havet.

Tack... Jag fick en liten dipp bara tror jag under dagen. Det är svårt att när man inte får gehör. Jag är väldigt självständig och kanske "utstrålar" det också, och då tror jag inte folk tänker på att jag faktiskt inte kan precis allt. Kanske måste vara mer ärlig och säga ifrån mer också.

Nytt andetag och nya tag i morgon.

Saknar min yoga. Hinner inte med. Längtar faktiskt till detta är över. Tillbaka till det vanliga. Det är det jag håller fast vid... Det finns ett slut!

Trevlig kväll!

Kram!

15 Bjork:

skriven

Kommer jag få ändra till baka mina vanliga arbets tider?

Hur blir resan med jobbet i maj?

Tack för svaret i går om min bästa vän känns lite bättre iallafall
Kram

16 Skorpan:

skriven

Tack...
Kram Skorpan

17 Ghostwriter:

skriven

Tack för du förmedlade vad min ängel hade att säga. Jag förstår budskapet och det betydde jättemycket att höra


Kram!

18 Se:

skriven

Hej esmaralda.
Hamnen är
Verkligen sommar!!

Ser den mannen ut att ha känslor för mig?
Kram

19 Boudica:

skriven

Ödsligt kanske men en vacker bild!
Ja här undrar jag vas som hänt med mig, denna extrema trötthet har kommit tillbaks! Sover mer, vaknar trött, vaknar en del gånger på natten. Tog upp träningen sist och det hjälpte men n u är jag för trött för att träna. Maten är bra som vanligt, men rätt trött för att göra/äta mat. Vet inte vad som tagit åt mig!
Tog två dagar ledigt förra veckan då jag inte orkade mer efter två veckor, kan inte göra samma nu!
Det löser sig!

Här ska ett bad tappas, sen blir det väl sängdags!

Undrar lite bara. Är det en bra ide att fråga honom om jag får gå sällskap med honom på väg hem efter jobbet, på fredag, som vi brukade göra förut. Hur skulle hans reaktion bli? Vi börjar fungera rätt ok ihop igen, bara rädd att göra något att han drar sig undan igen. Så jag är nyfiken på hur han skulle reagera!

KRAM!

20 Bjork:

skriven

Kommer jag få jobba 09.00till 16.00 igen?

Kram

21 Vb:

skriven

Kära goda Es! Jag pratade med min killes ex fru!!!!! Snälla Es berätta vad du ser ska jag tro på henne??????? Kramar

22 Contici:

skriven

Hej!
Hoppas att du fick en underbar födelsedag! Grattis i efterskott!
När lyckas jag bli av med mina beroenden? Vad ska jag göra?
Kram♥️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: