Söndagsbrunch...

I dag har jag varit  bjuden hem till min  niece, ryska systers dotter... på brunch !
Och det var en brunch som hette duga...
 
 
Bubbel och laxblinier....
 
 Niece
 
 
 
 och så ryska syster och jag !!
 
 
Massa gott och som avslutning ost & kex !!
 
Det blev en brunch som  varade länge.... med så mycket feel good och skratt som det alltid blir när vi träffas...
Tusen tack finaste niece !
 
Kram &  kärlek 
 
1 Skorpan:

skriven

Underbart!!
Just precis som det ska vara när man träffar goa vänner :).

Sånt önskar jag få uppleva med mannen :). O närmast blir det väl en lyxfrukost i mitt eget sällskap, nån helg...
Kram Skorpan

2 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.

Vad trevligt ni ser ut att ha!!

Sonen var ledsen idag vid överlämning från pappan till mig.

Ser du varför han var ledsen?
Ville han inte komma hem?
Kram

3 <3:

skriven

Hej kära Esmeralda, vilken härlig brunch. Min stil 🍾
Du hade rätt om O.
Hur skulle han känna om jag skrev en rad till honom där vi avslutade sist?
Kram

4 Helena Ir:

skriven

En dag att minnas :) Mysigt!

Kram :)

5 Alie:

skriven

Ingen dålig brunch, så gott och trevligt!
Mycket skratt behöver man med nära och kära för att ladda batterierna. 🥰
Kram :)

Ett par dagar till, sen hem över helgen för att åka tillbaka ett par dagar senare..
Ser du om det blir jobb ”hemmavid”
Efter det? 🙏

6 Zuzeee :

skriven

Hej ems

Jag frågade dig igår lördag om killen jag träffade i fredags bara ville ha kul eller seriöst o du svarade mig att just då ville han ha kul men annars har seriösa avsikter men har han seriösa avsikter med mig? Eller vill han bara ha kul med mig???

Kram

7 Michaela:

skriven

Såg jätte mysigt ut! En härlig söndag med andra ord :) Kram

8 KristinaF :

skriven

Hej E!

Ser du någon snart till mig? Har pausat mitt konto på Tinder, tror inte att jag lär hitta någon där.. Vad tror du?

Varma hälsningar

9 B:

skriven

Hej, Har vi en connection/finns de något där? ❤️

10 G.H:

skriven

Vilken underbar brunch!!!

Blir alltid avundsjuk på ditt umgänge, med både familj och vänner :):) ... fast på ett bra sätt ;) med lite så där feelgood känsla som när man kollar en riktigt bra serie:)

Kram:)

11 Misse:

skriven

Hej
Jag undrar om du kan se ifall jag kommer att byta jobb snart och vart i sådana fall?
Samt så vill jag veta om det kommer en lägenhet till salu snart i det område vi önskar bo?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: