Hårresande....

 
Jag har vänner i Australien och en stående inbjudan...  och det här är varför jag aldrig åkt dit!
 
😂😱
Ha en go kväll - säkert fler än jag som ska se Jonas Gardell på tv 4 ! 
 
Kram & kärlek 
1 Am:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag upplever just nu att han inte visar något större engagemang mot att han vill vara en familj med mig.
Men verkar det som om viljan finns hos honom?
Kommer det att kunna förändras och att viljan kommer att finnas klart för honom?
Kram

2 Helena Ir:

skriven

Funderar på spela in Jonas Gardells show..gillar honom!


Och den spindeln,var väl fin :)..okej,något stor t o m för mig :)

Kram :)

3 Elin:

skriven

Hahahha....

Tänker han på mig något?

4 Månskenet:

skriven

Haha, jag flög nästan ur soffan 😂 spindlar är nåt jag inte gillar 😱

5 Na:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som om vi kommer att reda ut det här? Kommer det att lösa sig mellan oss?
Kommer vi att flytta ihop?
Kram

6 Lilla m:

skriven


Blir jag gravid inom de närmaste månaderna?


Varför sker ingenting hur jag än försöker?

7 S:

skriven

Hej esmaralda.

Haha herregud!!

Ser du om jag kommer att vara närvarande dem framåt? Ser det ut att umgås o jag är en av dem?
Kram

8 Agnes:

skriven

HAHAHAHA.....MYYYYS!

Kram!

9 Misstjejen:

skriven

Hej

En snabbare fråga men snälla att inte blir trött på mig för jag fråga så mycket idag.

F kvinna har visste hela tiden om mig. Dessa magiskt ord som har följer mig hela tiden. Även inte jag visste om det själv...

Hon visste något om mig som person och föreläsningar.

Dessa magiskt ord är "Du kommer blir bara bättre, bättre och bättre hela tiden"

Är det stämmer?

Hon visste något om mig?

Ska sova snart så god natt 😊

Ha det bra

10 Skorpan:

skriven

Nej fy sjutton, dit vill jag nog inte heller. Herregud vilken spider.. Fast jag är inte speciellt intresserad av Australien heller, jag tar en kortare resa till Italien. Undrar om det blir nån resa i år nånstans? Har ju bara två veckor semester pga jobbyte..
Kram Skorpan

11 Browallia:

skriven

:-O När jag var i början av 20-års åldern drömde jag om att resa till Australien. Men efter att ha sett filmer och tv-serier som utspelar sig där så insåg jag hur äckligt varmt det kan bli och att det finns gigantiska spindlar och andra otäcka djur och då ville jag inte längre fara dit ;D Tack o lov att kom jag på det innan jag fick möjlighet att åka.

Sitter bänkad i soffan och väntar på The Queen of fucking everything :)

12 Tingeling :

skriven

Jag ser spindeln och känner att jag inte vill titta på videon... Hua! 😱

13 Läroliv:

skriven

Hu så hemskt, urruggigt. Tur dom inte finns här i den storleken.

Kram

14 💕 Zoey 💕:

skriven

Tack för ditt svar!
En nyfiken fråga: vid flera tillfällen har du skrivit att jag ska ta hand om mig, får du upp någon varning kring mig eller är det bara i all välmening och ta hand om mig psykisktmässigt du menar? Orolig Zoey 💕

15 Michaela:

skriven

Fy faaan!😱 Förstår dig! Klarar inte av dem heller! Kram

16 SusanneAmalia :

skriven

Ahsolut sanning..
Det finns småfolk.. Jag bodde ju i lappland.. Där fanns de fler.. Orörrd natur djur och i bergslagen är både naturen och luften trolsk.. Blixten slog ner två gånger i min trädgård.. Den klöv ett träd en gång.. Småfolket bodde i stugan på tomten.. Det var en händelserik tid...

Fråga??
Finns det någon ljusning? Tycker att jag har försökt hitta nya vägar..en blomstrande solglad stig borde finnas..

Jag fortsätter att leta.. Kärlek till livet och lyckan finns..

Sonens behandling av cancern är det bra provsvar på..
Min mamma är uppröed och avundsjuk.. För att ingen läkare vill ta henne på allvar.
Så nu har hon alla sjukdommar man kan komma på.. Cancer hjärtfel mm. Men hon är 94år och kärnfrisk..
Sänder kärlek till situationen.. Livet är magiskt.. Med många svängningar.. Nu blir det hundpromenad och kaffe... Önskar dig en dag med sol och glada skratt.. Kramar EllaBella och Saga sänder kärlek..

17 Moms:

skriven

Hej

Kommer det bli en bra resa?

Kram

18 Fitnesskillen:

skriven

Godmorgon ez

Jag såg vad du svarade mig igår om min tjejkompis, det är såhär att jag smsade henne igår och skrev att jag inte vill vara utan henne och att jag verkligen vill ha henne kvar i mitt liv och att hon betyder verkligen mycket för mig. Sen efter en stund så frågade jag henne på sms om det finns nån möjlighet att vi kan prata och lösa detta, men hon svarade inte mig alls igår på mina 3 sms..

Kommer det att ta ett tag innan vi får kontakt igen tanke på att du skrev om att vi kommer få ny kontakt så småningom?

Varför svarade hon inte mig igår när jag smsade henne igår?

Kram

19 Moppie59:

skriven

Ekonomisk kris vad gör jag?

20 Marie:

skriven

Hej.. jag tar en chansning och frågar här... för nu börjar det bli väldigt jobbigt. Jag skulle behöva hjälp med att hitta en värdefull ring som har försvunnit här hemma. Kommer inte på mer ställen där jag kan leta nu och är väldigt ledsen över att den är borta...


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: