Laddad & snabb....

 
Vete hundan hur jag lyckades.. men hann med att baka två sorter till barnbarnens kalas på lördag!
 
 
18 års och 15 års kalas... det är lite speciellt !!
 
Nu ska jag i alla fall snart bege mig till mamma och lutfiskmiddagen och det blir avkoppling...en whiskypinne både före och efter maten.. som det alltid blir ..... för att inte tala om själva lutfisken med stark senapssås !!  💖
 
Istället för att ha en blomma med så  rårörde jag en stor bytta lingon så jag har verkligen ångan uppe !
Ha en go  onsdagskväll !!
 
Kram & Kärlek
 
1 Ghostwriter:

skriven

Är han fortfarande attraherad av mig? Kram

2 💕 Zoey 💕:

skriven

Tack för ditt svar!
Vad är de för gott du har bakat till kalaset?

Svar: Dumlekakor och kokoskakor :) Kram
Esmaralda

3 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda
Nu har maken bestämt sig o ska sätta igång med sitt egna bolag (en dröm han länge haft). Han har fått bra erbjudande från där han jobbar nu att fortfarande va kvar där men öppna sitt o fakturera dem med sina projekt osv.. blir detta bra? Rent ekonomiskt osv
Kram

4 <3:

skriven

Godkväll kära Esmeralda, Vad du hinner med. Är det dumlekakor med Noblesse? min kudde kom tillbaka idag någon hade lagt den på elelementet i trappen som jag bad om. Man kan ju undra hur den bara försvann ? Ibland har jag sån tur att saker kommer tillbaka till mig. Får tacka min skyddsängel 😇 tyvärr är fortfarande guldring och halsbandet med hjärtat borta. Jag befarar att jag råkat slänga det. Hade dem i en servett. Kan du se ngt Es ?
Kram

5 Misstjejen:

skriven

Hej

Vilka mums kakor är! 😋😃

Jag blir så varv upp men bra att behålla lugnt under dag till ikväll. Jag är typ på rosa moln som dansa om J!

Förstår ju var några sagt att varför jag är så glad och väntar jag på någon...😂😂😂 kunde inte säger det.

Berätta för T kvinna bara om det. Känns som om jag väntar på honom för vill firar med honom.

Idag får jag njuta av det med min egenid och firar med honom på något sätta.

Jag är ju heta för svettig...😃🤪

Så skönt men jag bryr mig inte om andra ändå.

Jag vet att jag kommer ändå att aldrig få träffa honom igen och prata av en liten stunden.

Men jag måse ändå njuta av hans födelsedag idag och firar med mig själv.

Lite knäppt och vila även var ung igen... bara idag...😁😁😁

Så skit gott... är det kokos kakor men glömma vad den heter och en annan marabou eller block choklad med något den...

Så lät gott!

Ha det trevligt i kvällen! 😃😃😃

6 MissMilla :

skriven

Har också en 18-åring men gan fyller i april. Han tar körlektioner nu o hoppas på att få körkort kring han fyller 18.
Kommer han lyckas med det?

7 Dunegull:

skriven

Önskar dig en grymt trevlig kväll!!!!!

8 Michaela:

skriven

Wow!! Vilken superkvinna du är Es! Hoppas att du njuter av mat och dryck nu och koppla av :) Kram

9 Pia :

skriven

Hej 😀 Va härligt med goa kakor till barnbarnen 😍 sen skulle jag nog hoppa lutfisken, har aldrig gillat konsistensen hihi 😊 Jag undrar om du kan se hur det ser ut på kärleksfronten och om jag ska starta något eget? Kraaam och tack för det du gör ❤️🤗

10 Eva:

skriven

Vad behöver jag för att må bra?

11 Contici:

skriven

Hej!

Hoppas dagen varit bra!
Undrar om du ser nytt jobb för mig i år? Inget nytt arbetsuppdrag?

Kram🙏

12 Marie:

skriven

Hej ..
Gör ett försök här för att få hjälp.
Jag fick för ett par månader en guldring av en mycket speciell man.
Den har nu försvunnit och jag har letat överallt där jag kan komma på. Det gör mig väldigt ledsen att den är borta.
Kommer den fram? Kommer jag att hitta den?
Så till nästs grej.
Mannen jag tycker väldigt mycket om genomgår just nu en tuff period i sitt liv.
Kommer han att lyckas med det han vill ifrån?
Hur blir det med oss?
Kram

13 Skorpan:

skriven

Oj vilken energi..
Skicka hit nåt är du snäll :).
Kram Skorpan

14 Elisabeth :

skriven

Hur ser mitt liv ut framöver ?
Kärlek, arbete hälsa.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: