En lättsam start...

 
Den här skylten har vi i grannbyn !
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag älskar särskskrivningar !
Kan bli hur tokigt som helst.
Plötsligt ägnade jag mig själv åt det... när mobilen levde sitt eget liv och det var inte riktigt lika kul !
 
 
 
 
 
 
Så blev det en lite lättsam start på dagen !
Jag pysslar med era Fjärilar som  gör sig klara för att resa hem och i dag ska jag ocks hinna med att picknicka med en kompis och det ser jag fram emot !
 
Kram & kärlek
 
1 Milla:

skriven

Hej!

Ser du någon varning kring att köpa hästen A.H?

Kram

2 Smulan:

skriven

Tack för ett gott skratt behövdes efter denna morgonen med en kaoslämning.
Äntligen fått ny medicin utskriven till sonen, blir det bättre nu?

Svar: Ja, men det kan ta lite tid innan det märks, kram :)
Esmaralda

3 Branne:

skriven

Hejsan Ez!
Så glad man blev av ditt mail att en av talismanerna var ämnad för mig :).
Längtar så otroligt och tycker mig redan känna av henne.
Jag har fastnat just för en speciell på bilden av dem som var kvar efter första rundan.
Jag är så nyfiken på om det är henne jag kommer finna i min postlåda ;).
Känns nästan som man går och väntar på en nära vän man inte träffat på jätte länge och man längtar efter ska komma hem!

P.S skylten där det står ANALT på ska det egentligen stå ÅNALT. Folk tycker det är roligt att plocka bort ringen på å:et därför står det analt :D

Tack för allt! Hoppas ni får en trevlig picknick och att ni slipper regnet!
Kramar

Svar: Din talisman känner på samma sätt och är så ivrig att få komma hem och vara tillsammans med dig ! Kram :)
Esmaralda

4 Dunegull:

skriven

Ser du om jag får följa med och segla med min kompis detta året? Blev aldrig något förra.
Kram

5 Misstjejen:

skriven

Hej

😂😂 vilka härligt humor är det... kul med såna... det var längesen som jag kunde njuta av såna snuskigt skämta.

Skämta mycket med en B kvinna om snuskigt i chatten under veckan...

Det är bästa som finns att skämta om snuskigt för det gör livet mer lättare och inte blir lite stel eller spända.

Det är roligt att våga spontanta ibland också...😂🤣

Hoppas du har en bra dag idag

Svar: Ja, snuskiga skämt är kul :) Kram :)
Esmaralda

6 Lillam:

skriven

Hej Es... har en dejt idag! kommer det att tända till mellan mig och dejten? Kram

7 Browallia:

skriven

Det finns inget bättre än att starta en ny dag med ett gott skratt :D ”Don’t smell the door” påminner mig om när jag pluggade engelska på komvux för många år sen. Klassen hade provskrivning så det var knäpptyst i klassrummet när jag blir akut nödig. Jag reser mig upp och säger högt till engelskläraren (som är engelsman) ”Excuse me I really must WALK ON the toilet. Var på hela klassen bröt ut i skratt. Den bjöd jag på ;D

Njuter av att det är svalt och skönt ute med +13°C och välbehövligt ihållande regn hos mig idag. Kram Browallia



8 Helena Ir:

skriven

Ja,det kan bli väldigt roligt det där. Tror jag inte alltid är den bästa själv på särskrivining.. det blir lite hur bråttom jag har i mitt skrivande för stunden. Precis som att jag pratar snabbt så kan jag göra det detsamma i mitt skrivande :) men jag ska väl ärligt erkänna att jag kan reta mig på vissa stavfel mm. Som ordet "väl" :) Men vem är jag att påpeka!?

Så kan jag väl berätta att någon talisman det skulle jag verkligen inte ha denna gången! Kingen och jag,det skulle vara bra..och ekonomin mm. Nej, inte jag inte!
Några här på bloggen såg fjärilar och kände tecken.. det gjorde då inte jag..så bra då! :)
Men så helt plötsligt fanns det några ensamma kvar.. och jag satt härhemma och tänkte.. Får jag ett tecken här där jag är..men jag slipper nog, för här kan ingen fjäril flyga in!
Satte mig och tittade på en film..så helt plötsligt in i filmen flyger en fjäril (i filmen) ur ett träd ut.. och sen visas en äng,full av fjärilar. Jaha så där var mitt tecken! Tänkte att nu får väl en fjäril bestämma åt mig då..och fortfarande var jag osäker. Men så var det visst någon där som reagerade på mig :) Och jag får allt bli en bra ägare av denna fjäril som valde mig, trots min osäkerhet denna gång!
Så kan det också vara :) Hoppas Kingen och Fjärilen kan komma överens, för Kingen min,den har heller inte dragit sin sista suck..

Ha det så bra!

Kram

Svar: Exakt, din King lever i allra högsta grad och kommer få sig en energikick när han möter Fjäril ! Kram :)
Esmaralda

9 s.h:

skriven

Hur hade det gått om jag tog ett banklån för huset?
Hade jag suttit kvar med skuld?
Eller hade det gått positivt som planerat?
Det inte jag ska ska hålla på fixa huset. Så det ligger inte på mig..

10 Skorpan:

skriven

Älskar dessa, kan sitta länge o garva åt dessa. Rätt lätt att få mig o skratta alltså ;).

Bra att du får en dag i det "fria" med, det behöver du. Snart är fjärilarna hos ägarna o du har ett bekymmer mindre. Känns som att du är lättare till sinnes nu, är du det?

Veckans bästa, hände igår, då jag ringde upp en medlem som hade ringt mig flera gånger. Är ju på semester men har svängt samtalen till min mobil. Nåja, ringde numret o det var väl frun i huset som svarade. Sa att karln är i verkstaden men att jag skulle vänta, hon ropar på honom, vilket hon ju gjorde "n kom i telefon det är KÄRRINGEN från x som ringer". Wtf, visste inte hur jag skulle vara o då jag sen pratade med karln var han hur trevlig som helst, inga problem att reda ut saken. Skulle ha velat kommentera kärringen hans kommentar, men det kunde jag ju inte, o nu undrar jag om brevet faktiskt fått dem så upprörda? Det är ett som gått ut åt tiotals människor o med det har jag framförhållning så att nästa års procedur inte ser lika tung ut. Allt får man höra, jag blev nog mållös där jag satt o vänta i telefon ;D.

Här ska vi fira studenten o en blivande tonåring idag. Mat o lite tårta, inget desto märkligare :).

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

11 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda Tor du min sista Dagar blir bra ? ska börja jobba På Måndag semestern har vart skön! ska på brölopp på Lördag min brors pojk ska gifta sig ska bli fint. Kram😃🤗🌞

12 Naturvän:

skriven

Hej!

Då fick man sig några härliga skratt till morgonkaffet. Tackar! Vansinnigt kul! Kommer nog att fnittra hela dagen, aktiviteten i grönsakdisken gick inte av för hackor!!!

Kram

Svar: Eller hur !!!! Kram :)
Esmaralda

13 Kristin:

skriven

Tusen takk for en morsom start på dagen, kjære Esmaralda. Godt å begynne med humor og latter.
Ønsker deg en hyggelig picknick og fint vær.
Selv skal jeg til tannlegen, men først en tur i skogen. Kram!!!

Svar: Kommer gå fint hos tandläkaren... inga smittor som det ser ut... kram :)
Esmaralda

14 💕 Zoey 💕:

skriven

Hahahaha 😂🙈 Dom danska skyltarna är lika roliga:
- Mesballe är en stad i Danmark (tror jag det är)
- hund i snor (hund i koppel)
- levande barn leker (hoppas inga döda barn leker) 😂🙈

Hoppas du får en underbar dag med din kompis! Picknick låter mysigt! Kram Zoey 💕

Svar: Ja, sånt där är bara hur kul som helst :) Kram :)
Esmaralda

15 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.

Hahaha!

Kommer det att bli en flytt tillsammans med honom? Ser du någon sådan?

Finns det något allvar i detta från hans sida?
Kram

16 Alie:

skriven

Ha ha ha, god morgon
Nu fick man sig ett skratt, skön start på dagen..

Nu känner jag mig tjatig men samtidigt är jag så frustrerad över någon (Jag kanske? inte kan påverka) mitt sommarschema. Det här blev ju inte alls som jag ville..
ska jag lyfta det (igen) men schemaläggaren eller chefen, leder det någon vart?
Kram :)

Svar: Du kan göra ett nytt försök... men tveksamt om det hjälper... kram :)
Esmaralda

17 M:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer jag att leva tillsammans med någon under tiden barnen är små och växer upp?
Eller ser det ut som att jag är själv under deras uppväxt?

Ser det ut som att vi blir fler?Kram

18 Rose:

skriven

Skrattar gott! Viktigt ju med lättsamheter i dessa tider 🌷

19 Bjork:

skriven

Hej

Kommer jag få börja jobba lite mer normala tider i höst

Kram

Svar: Ja det kommer sakta men säkert bli mer normaliserat, kram :)
Esmaralda

20 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Det är sommar och åååååh vad man längtar efter lite romantik och pirr och mys med någon fin man😍
Hur stor är sannolikheten att jag möter en kärlek i sommar? Då menar jag inte nödvändigtvis den rätta, men det finns ju andra kärlekar också👍

Kram

Svar: Ja det finns en god chans att något dyker upp innan sommaren är slut... kram :)
Esmaralda

21 Millan:

skriven

Hej!
Kommer min sambo få ordning på sin diabetes? Kram

Svar: Ja men han måste vara strikt med kost och motion, kram :)
Esmaralda

22 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Haha tack för skratt på morgonen Det behövdes !
Har nu insett att jag måste trolla med knäna för att få ihop ekonomin Kan ju intre dra ner på omkostnader runt djuren och de fasta försvinner inte Har saker till salu på sidor men det kommer inte räcka till Ser du ngn ljusning ?

Kram Anki med flock

Svar: Det ser ut att lösa sig på något sätt. Det finns ett personligt meddelande till dig så snälla maila mig, [email protected] Kram :)
Esmaralda

23 Mumin:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer vi att flytta härifrån innan sonen börjar skolan?
Kram

24 Smöla:

skriven

Inatt våga jag ta chansen att låta grannen komma över. Nu är den spärren borta iaf:) Det va så underbart och mysigt att Äntligen få känna närhet!
Vad kommer hända framöver? Kommer jag va mer öppen och modig, inte bara mot han utan allmänt och även för andra killar.

Svar: Ja du kommer öppna upp lite mer nu... kram :)
Esmaralda

25 Jossan :

skriven

Igår kände jag mig så ensam..
försökte få ihop att jag skulle ses med några vänner imorgon men responsen blev inte så bra..
Jag känner inte för att umgås bara 2 för jag vill inte att det ska ligga fokus på mitt mående och att man ska tycka synd om mig. Men hatar den känslan av att känna mig ensam. Alla har sina sambos utom jag. Oavsett hade han väl ändå jobbat nu om jag hade haft en sambo.. men vi hade setts på kvällarna ändå.

Får hoppas talismanen hjälper mig så mr right kommer snart.. Jah brukar trivas i mitt egna sällskap men nu börjar jag tröttna... faktiskt...

Kommer han innan 2020 är slut?
Kram

26 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Undrar över min kusin.

Kommer hennes äktenskap att hålla?
Kram

27 Undrar:

skriven

Ser du om mina grannar får sålt huset? Det är ett fint hus och jag undrar vad som är problemet. Ser du ngt?

28 Kulla:

skriven

😂😂.. Laxfitta och råknull på Ica😂🙌😂🙈.. det lär ju bli action på den avdelningen.
Dagens skratt tack för den😂👌.
Undrar om det blir något action för min del då?!? Eller dröjer flirten ännu en tid.. snart semester så han dyker nog upp då👌🥰. Kram

29 Sus:

skriven

Hej
Kul....
Tror du jag klarar mig ur knipan?
Love sus

Svar: Ja, det kommer sluta bra även om det kan dra ut lite på tiden.. kram :)
Esmaralda

30 CA :

skriven

Ett gott skratt förlänger livet
Kram
😂

31 zaralie:

skriven

Haha ja ordagrannt älskar såna dära ”fel” 😅

Ja undrar varför min sambo ibland blir så instängd i sig själv, lite som han stöter bort mig o går in i sin egen bubbla? O kommer han som han sagt vilja att vi förlovar oss.

Ha en super fin dag ❤️☀️

32 Michaela:

skriven

Haha! Fy fan vilka underbara skyltar! Exakt min humor :)

Mysigt med picknick mellan jobbet med Fjärilarna. Jag har sovit väldigt dåligt sedan jag beställde min. Kan det månne vara energierna eller är det de härliga PMS hormonerna? Blir det bra snart igen?

Ha en superfin dag!
Kram

Svar: Känns som PMS och det kommer reda ut sig... kram :)
Esmaralda

33 Carina:

skriven

Hej fina Esmaralda! Hoppas allt är bra med dig! Jag undrar ifall du ser hur det kommer bli med min ekonomin .? Kan du se någon vinst!?😊❤️Kramen

34 EPM :

skriven

Hahaha! Älskar och hatar särskrivningar. Men det enda ord som kan särskrivas är vinäger....😉

Har inte kommenterat på ett tag, vi har varit på semester med A och hans dotter. Alla fem brände sig på ribban, har cyklat runt Ven, frossat i glass och bara njutit 😊
Barnen gillar verkligen varandra och min son och A har bondat. Ikväll kommer A till oss efter jobbet, jag längtar så...!

A:s dotter blev lite ledsen när han pratade om lägenhet med henne (att vi ska flytta ihop), troligen var det en kombo av trötthet och att hon precis kommit till honom efter sin mamma-vecka. Hon är även lite nervös inför att sova på andra ställen än hemma och själv, utan sina föräldrar-samtidigt skäms hon för det. Tror det var detta snarare än nåt annat som gjorde henne ledsen... ser du annat?
En annan sak, har hon det bra hos sin mamma...? Jag har en känsla av att det inte är som det ska riktigt.

Kram

35 <3:

skriven

Vad är det med M har hon fått reda på att O pratade om henne till mig. Hon är inte hans favorit och påpekade för mig att hon är för ytlig osv och inget bra umgänge.
Hon verkar inte kunna ta sånt här eller ta reda på orsaken vad som faktiskt hänt.
Hör hon av sig igen och förklarar. Ej fått ngt svar på sms.
Kram

36 Helena Ir:

skriven

Tack för din kommentar Naturvän igår :)
Kram

37 Carina:

skriven

Hej fina Esmaralda! Hoppas allt är bra med dig! Jag undrar ifall du ser hur det kommer bli med min ekonomin .? Kan du se någon vinst!?😊❤️Kramen

38 AnnaK:

skriven

Hur får jag tillbaka gnistan? Tar mig inte över ytan känns det som.

Kram 🤗

39 Michaela:

skriven

Tack för svar fina Es! Och jag håller med Skorpan att snart får du mer tid för dig själv när Fjärilarna är hos sina ägare. Det är du så värd! Man undrar vilken färg ens Fjäril har. Har den prickat in mig helt rätt så borde den kanske vara åt det rosa/vita hållet :) Längtar efter den i alla fall!

Smaska och drick nu gott under pickniken. Snacka massa skit och njuut av ledig stund :) Kram

40 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer det bli en flytt tillsammans med honom för mig och barnen?
Kram

41 Maa:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det så ut att sonen kommer hinna att börja skola här innan det blir en flytt?
Kram

42 Hmm:

skriven

Hej Esmaralda.

Vet inte vad det är med mig dagar som dessa känns som om jag har otroligt lågt självförtroende, får för mig saker och får svårt att sortera vad som är en riktig känsla och vad som är överdrivet inbillning.

Verkar han kunna bli irriterad när jag ringer honom?
Verkar det som om det kan bli han och jag i en seriös relation?
Kram

43 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Var och köpte kläder av ett par.
Blir så osäker när jag inte känner folk riktigt. Tänker att nu gjorde jag bort mig osv.
Har köpt kläder utav henne förut och hon är alltid så trevlig och gullig!
Vad har hon för känsla av mig? Är det något negativt?
Kram

44 Mamman:

skriven

Hej Esmaralda.

Längtar ganska mycket ibland...

Ser det ut som om jag kommer att leva i en familj tillsammans med en partner under tiden barnen är små?
Kram

45 Mirre:

skriven

Godmorgon Es,
Har jag förstört allt med J nu? Jag blev upprörd pga hans ”skämt”..
Och sen dess har det varit stel stämning mellan oss..

Blir vi sams igen tror du?💛
Ha en trevlig picknick idag, kramar ☀️

46 Anki:

skriven

Ooh så spännande !
Har mailat
Kram Anki med nyfiken flock

47 Mu:

skriven

Hej Esmaralda.
Sorry att jag frågar detta igen, får ingen klarhet själv i det hela riktigt.
Kan du se, kommer det att bli en flytt för mig och barnen med honom?
Eller är det bara något jag inbillar mig nu.
Kram

48 Till Alla:

skriven

Tänk hur många vi är som väntar på kärlelen och delar våra liv med varandra här varje dag. Är säkert många också som läser men inte kommenterar och dom vet man ju tyvärr inte om. Konstigt att ingen romantik uppstår eller så är det bara jag som missat det :) En liten tanke såhär innan löprundan :)

Kram Michaela

49 Bellagio:

skriven

Undrar om det var min Fjäril? Var ute på en promenad, min vanliga runda. Lyssnar på en podd, just nu astropodden. Samtidigt som de berättar om Vattumannens (mitt stjärntecken) yrkesliv 2020, och att saker kommer förändras. Följer en fjäril mig, stannar när jag stannar, och följer med när jag fortsätter gå. Min första önskan handlade just om yrkeslivet. Eller så läser jag in tecken som inte finns. Jag promenerade ju i naturen, och det finns en hel del fjärilar omkring oss nu...

Om man tycker astropodden är för ovetenskaplig så kan jag rekommendera podden dumma människor, om mänskligt beteende. Lite rolig och med hög igenkänning 😀

Svar: Jag tror att det här var mer än inbillade tecken... det var verkligt.... kram :)
Esmaralda

50 Moms:

skriven

Hej E! Kommer jag och M träffas inom kort tid?
Kram
🥰

51 Ghostwriter:

skriven

Igår svarade du att om man vill hjälpa folk öppet med min gåva så är det bra att börja med sina egna så sprider det sig. Jag har dock under åren förklarat för mina närmsta "vad jag är", och somliga andra har listat ut det själva utan att jag bekräftat med ord. Men det känns liksom väldigt läskigt att berätta sådant för ännu mer antal, man avslöjar något. Ändå vill jag verkligen kunna hjälpa andra med gåvan. Vilket sätt skulle jag känna hjälpa bäst på? Distans? Irl?



Kram :)

52 sus:

skriven

hej
Tack snälla för svar....
då behöver jag inte oroa mig ....
försöka göra om och görarätt...
love sus

53 Tiss :

skriven

Ibland får jag känslan av att vissa tycker att jag överdriver det här med Corona. Jag åker inte buss annat än när jag ska på något viktigt likt samtal och sjukhus. Inte till stan. Vänner åker jag inte till (vissa tycker att jag kan ändå), och inte kommer vissa av dom heller trots att dom har bil. Jag går bara till affären om jag behöver småsaker annars beställer jag hem. Jag äter inte ute. Jag vill inte gymma just för att inte behöva åka buss och vitsas bland för mycket folk. Jag säger till fysioterapeuten att jag inte vill gymma nu utan vänta till hösten, hon menar att Corona säkerligen inte är borta då. Jag vet att min kropp skulle må bra av det, fast jag har ju fått hemövningar.
En av mina vänner jobbar med Corona-drabbade, hon har sett människor dö, hon har sett människor som klarat sig. Jag vet bekanta som haft det och inte dött men också tvärtom.

Det känns som att jag skulle ge dom sjuka, dom i karantän och sjukvårdspersonal en käftsmäll om jag släpper på detta

Jag undrar
Är jag för extrem? Hur stor är risken att jag smittar någon/blir smittad?


Svar: Du är försiktig och det är inte extremt, det är klokt... kram :)
Esmaralda

54 <3:

skriven

Nu fick man sig ett gott skratt.
Är Dan förtjust i mig ?
Kram

55 Andrina:

skriven

Hej!
Undrar om du kan se ifall jag kommer att föda tidigare eller om min bebis kommer komma på beräknat datum? 😊
Kram

56 carina F:

skriven

Kul med dessa skyltar :)

Du sa att jag kanske skulle kunna känna av fjärilen innan den har anlänt till mig. Idag diskuterade vi på mitt arbetet för att underlätta för mig till hösten och det var en önskan från mig till fjärilen.
Underbart.
Kram Carina

Svar: Vad roligt att höra !! Det förvånar mig inte.. fjärilarna är starka .. kram :)
Esmaralda

57 Dahlia:

skriven

Sånt är roligt tidsödande!
Minns för länge sedan på en färja, så hade restaurangen förvirrat prickarna på ordet grönsakerpå deras skylt.
Så det blev mer gronsäker.

Får en känsla att en kollega undviker/gömmer sig för mig med flit. Blir lite ledsen utav det för hag vet inte varför.
Ser du något om det?

58 En Ängel med stort hjärta :

skriven

HejsanEs!

Tyvärr inte ett skratt här ens inte min stil av skämt sorry...

Undrar om du ändå kan svara på en fråga som betyder mycket för mig:
Ser du nåt om att våra nya larmande grannar kommer att flytta härifrån snart????

Hoppas på att du kan hjälpa mig att se nåt🙏❤️

Soliga hjärtliga Kramisar
☀️🌸☀️🌸🦋

Svar: Humor är så olika... var det inte en endaste skylt som fick dig att dra lite på munnen ?Grannarna flyttar men inte riktigt än.. kram :)
Esmaralda

59 Tingeling :

skriven

Haha! Roliga skyltar 😁

Fullt upp fortfarande, men roligt! Och det flyter på här ännu, och jag försöker ta vara på allt på bästa sätt. Fått årskort på badhuset, helt gratis. Så nu ska jag börja simma! Och gå med dottern dit så ofta som möjligt. Fått presentkort jag tänker använda på granngården och köpa kattgrejer.... hur kan det gå såhär bra?

Har funderat väldigt mycket på mitt boende. Men inte kommit fram till något förutom vart jag INTE vill bo. Min nuvarande hyresvärd bygger nytt och färdigt om ett år. Beror på vad det kommer kosta, men där skulle jag kunna tänka mig att bo... men har ju inte bråttom, så nu tänker jag ansöka nya tapeter i vardagsrummet och göra i ordning min dotters rum ännu mer, möblera om, och köpt ny bokhylla på ikea m.m. har jag gjort. Min dotter vill ha klätterträdet till kissen inne hos sig, så då måste det ändras lite. 🙂

Mår så bra, och livet blir mer och mer klart och komplett. Rädd att allt ska vända när som helst. Ibland njuter jag och ibland får jag katastroftankar. Måste lära mig tänka att jag förtjänar detta. För det gör jag väl?

Kram!

60 Lotta:

skriven

I vanliga fall hade jag skrattat gott åt dessa särskrivningar, men just nu...
Har fått reda på att bandet jag spelar i kanske måste lägga ner. Ser du något kring det? Jag är såååå förtvivlad.

Kram L

Svar: Ja, det ser ut som om en kris är under uppsegling.. men på något sätt kommer något nytt och bra ur det här även om jag inte ser hur.. kram :)
Esmaralda

61 Susanne:

skriven

Vilka roliga skyltar, gillar sådant. Hsr fått lön o efter allt är betalt så blev det 700 kr kvar denna månad med. Kommer fjärilen kunna hjälpa upp min ekonomi tro? Hoppas det! Varit tufft väl länge nu.

62 Eve:

skriven

Hej Es, det har gått över ett år nu sen jag skrev sist.

Allt går super bra och har hört olika saker så om du skulle kunna svara på denna fråga!

Jag undrar om mig och Russell. Vad ser du kommer hända mellan oss, vad ser du generellt?

Kram Eve

63 Helena Ir:

skriven

Tack :)
Kram

64 Eve:

skriven

Hej Es, det har gått över ett år nu sen jag skrev sist.

Allt går super bra och har hört olika saker så om du skulle kunna svara på denna fråga!

Jag undrar om mig och Russell. Vad ser du kommer hända mellan oss, vad ser du generellt?

Vill gärna veta om det har ändrats på 2 år?

Kram Eve

Svar: Det ser stabilare ut nu... lita till dig själv och vad du känner... kram :)
Esmaralda

65 Vän:

skriven

Hej Esmaralda.

Undrar över henne. Vill hon verkligen umgås med mig?
Får en känsla av att jag inte är jätte viktig? Kanske hon tycker jag gjort konstiga beslut?
Men o andra sidan kanske det är mitt dåliga självförtroende. Vill hon umgås med mig? Gillar hon mig?
Kram

Svar: Ja, det känns som om hon gillar dig, kram :)
Esmaralda

66 Liten:

skriven

Hej Esmaralda.

Finns det intresse för mig hos p?

Kommer han att ta kontakt?Kram

67 Flytt:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer sonen att hinna börja skolan här i området innan flytt?

Eller
Kommer vi att hinna flytta innan det blir dags för sonen att börja skolan?
Kram

68 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer det att bli en flytt för mig och barnen med honom?
Kan du se oss som sambo?
Kram

69 Lilla m:

skriven

Hej Es, kan det bli bra med V?

70 C:

skriven

Lite drag uppåt i smilbanden ☺️🍀💕🌈🍾

Svar: :)
Esmaralda

71 M.:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du något stadigt i kärlek som är påväg? Några förändringar närmaste tiden?
Kram

72 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Du ser väl detta imorgon så godmorgon kära du🤗

Tack för ditt svar hoppas verkligen ändå att det blir mycket snart✊🍀👍
Visst är det så finns olika humor o just relaterat till vissa ord är väl kanske för att jag inte pratar så själv o det finns en orsak till det.
Men det var ju ändå nån härinne med samma smak som gillade det så det var ju toppen😊

För lite sedan fick jag syn på extrapris på en falukorvsring på Ica där jag bor det det stod bara 29.90 +pant. Det tyckte jag var ganska kul. Men kära Es jag är ingen suring utan bjuder alla jag möter på ett litet leende så även om jag har ont o är sjuk av mina cancermediciner så har jag ändå lätt till ett skratt 😆 Förresten har jag bytt bort den som du med har, men denna är lika hemsk när man tänker på att man ska ta den var dag i 5 år då är det inte kul när man mår så av den. Tyvärr har ju alla mediciner biverkningar men dessa är ju bara för mycket, jag har hög smärttröskel så undras hur det känns för andra som inte har det🥺

Kramisar o trevlig fredag kära du🙏❤️☀️

73 Rose:

skriven

Tack för ett gott skratt.

Hur ska jag göra med henne?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: