Filuren ?

 
Fotot är från en i bloggfamiljen... hennes farmor var i skogen och upptäckte den här filuren på en stock.. när hon närmade sig försvann den.
 
Hon hann  fotografera den i alla fall-
 
Hon tyckte inte att det  var ett djur så då är frågan.. vad är detta för någonting ?
 
Jag kan inte reda ut det och ingenting kommer till mig... men jag vet ju att ni är många därute med gåvan så kaske någon kan hjälpa till ?
 
Kram & kärlek
1 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.

Oj den var svår helt enkelt...

Esmaralda,
Dröjer det innan jag kommer att träffa någon? Kommer det att dröja innan jag är två?
Kram

2 Kristin:

skriven

Det tiĺ venstre ser ut som et misfostret villsvin.

3 Ghostwriter :

skriven

Hm jag tror att jag ser något. Eller flera saker. Men vet inte alls. Bilden är väldigt suddig när jag kollar nära...

Kan jag lita på vännen A eller borde jag lyssna på magkänslan? Då personen berättat något personligt om mig till någon annan + alltid berättar saker till mig om andra
Är det engångsföreteelse eller

Kram

4 Skorpan:

skriven

En hustomte på semester ;). Eller en trädgårdstomte på rymmen...
Kram Skorpan

5 Anna:

skriven

Ser typ ett litet barn bebis med nån slags kläder på sig.

6 Tingeling :

skriven

Det rsta som kom upp var en slags alv eller nån slags tomte. Men ingen aning egentligen.

Det till vänster tycker jag ser otäckt ut. Som att jag inte vill titta på det. Som nåt monster. Något med tre hålen på höger sida om på det som jag inte heller gillar.

Hoppas nån annan vet mer!

7 Michaela:

skriven

Oj vad svårt. Jag vet tyvärr inte men hoppas att någon annan kan hjälpa. Kram

8 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gokväll kära Es o tack för svar häromdan. En traumatisk helg med mkt sorg.... orken har sinat.

Jag tycker nog att det liknar en sorts svamp!

Jag undrar om du har lite kraftfull healing över till mig imorgon vid 9-tiden ca ska träffa läkaren o få närmare besked om allt o hur det har gått efter strålningen.

Kram o kärlek till dig från mig❤️❤️
söta du

9 I wonder:

skriven

Hej
Oj men jag ser man man som sitter ihopkrupen med benen uppdragna under bruna längs till vänster... vid hans knä ser jag ett ansikte till men oklart om det är mänskligt...
Ihopkrupna mannen känns ledsen/besviken/håglös/ensam :(


Es, en gammal one night stand ploppade upp på sociala medier. Jag skrev ett ”hej visst är det du som...”. Det har gått tre dgr utan att meddelandet lästs. Ibland sållas meddelande bort om man inte har gemensamma vänner. Eller så har han inte hunnit. Iaf nu bor vi i samma stad, 10 år senare.

Vad får du för feeling?

Tänk om jag kunde få detaljer istället för vaga spådomar 😅😂🙈🙈🙈🙈🙈🙈

10 Inger:

skriven

Oj svårt, men spännande!


Kommer jag få ett större boende i år, hoppas, min högsta önskan nu ♥
Vänliga hälsningar från mig och mina små fyrbenta tjejer ♥

11 Trött:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan du känna av något om den äldre man jag haft kontakt med vill fortsätta träffa mig efter ett omtumlande inträffande med hans flickvän som jag ej visste om. Han har erkänt våra träffar för henne men finns det någon fortsättning för han och mig. Eller stannar han hos henne. Mvh Annika

12 Trött:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan du känna av något om den äldre man jag haft kontakt med vill fortsätta träffa mig efter ett omtumlande inträffande med hans flickvän som jag ej visste om. Han har erkänt våra träffar för henne men finns det någon fortsättning för han och mig. Eller stannar han hos henne. Mvh Annika

13 Trött:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan du känna av något om den äldre man jag haft kontakt med vill fortsätta träffa mig efter ett omtumlande inträffande med hans flickvän som jag ej visste om. Han har erkänt våra träffar för henne men finns det någon fortsättning för han och mig. Eller stannar han hos henne. Mvh Annika

14 ängeln:

skriven

Vilket fantastiskt kort! Ser ett helt samhälle med små varelser som jobbar med små redskap. Ser också att stocken är ett hus med små fönster. Ser ut som en parallell värld. Kram

15 Emma:

skriven

Jag har inga 'känningar', så jag skriver bara det jag ser i bilden, utan att ha någon gåva. Men när jag tittar på bilden ser jag en liten älva som sitter och läser något. Hon är späd och har axellång- ljus page.

Åh vad jag längtar till fjärilarna ska släppas.
Min Lady hann bara hem och bo hos mig någon längre vecka (max 2) innan hon smet. Jag var sååå besviken. Men jag insåg till slut att hon verkligen utgjorde miraklet jag önskade. Vi som fått vår första genom IVF, och hade planerat ett syskonförsök med IVF, var nu gravida, mot ALLA ODDS! Hon var nog helt slut, så jag har tackat henne flera gånger om, trots att hon försvann någon månad innan.

16 Lotta:

skriven

Ser ut som en träbit. Så medial är jag 😂

17 SusanneAmalia:

skriven

Detta är en trädande.. Trädandar finns överallt men de visar sig sällan. I Cannada finns det en speciell gran som man kan bota Casnser med.. Men det krävs många granar för att framställa medicin. Trädandar är snälla och kan hjälpa varna samt ge tecken råd och bot. Det är bara vi som med okunskap kan bli rädda eller misstolka. I folksagor finns det andar som skyddar och tar hand om personer. Skogen gav skydd.. Träden omhuldade..
De uppslukades av skogen.. Skogen gav trygghet.. De sökte skydd och låg under granen.
Det som är på bilden är en trädande.. Fantastiskt att den är med på bild.. Kärlek och glädje


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: