Finbesök....

 
I morse vid 6 snåret satt maken ute på terrasen, drack kaffe och läste morgontidningen, när han fick finbesök av Mickel !   Själv missade jag alltsammans och sov så gott.....
 
Kram & kärlek
1 Skorpan:

skriven

Nice :).
Man hinner se mycket då man är morgonpigg ;). Är min blivande månne det?
Ha en trevlig kväll!
Kram Skorpan

Svar: Ja faktiskt så tror jag det... kram :)
Esmaralda

2 Jossan :

skriven

Funderade på de tre önskningarna till fjärilen..
1) att min blivande man kommer
2) få min lärarlegitimation
3) må 100 % bra igen.
Sista önskningen kanske är dum eftersom jag går i terapi?

Kram

Svar: Nej sista önskningen är inte alls dum... kram :)
Esmaralda

3 Bella:

skriven

God kväll❤️ Kommer jag någonsin träffa han i staterna igen? Fick bara en sån där liten saknad över mig, kanske inte efter han men för dom där coolare energierna som finns där och runtomkring.. även om han var en idiot så känns det inte som jag kommer hitta någon i det här livet som har dom där coola energierna..

Svar: Känns inte som om det blir något mer med honom.. kanske ni ses men det dröjer.... det kommer någon annan istället.. kram :)
Esmaralda

4 Skorpan:

skriven

Tack för svar!
Får se hur energierna våra möts då, inte den trevligaste tidigt på morgonen ;)...
Kram Skorpan

5 Ghostwriter:

skriven

Kan jag lita på min väninna A?
Eller berättar A fler saker om mig till andra?
Kram

6 Michaela:

skriven

Så söt och det är mycket som sker under morgontimmarna som vi icke morgonpigga missar :) Undrar såsom Skorpan om min SM är morgonpigg för det är inte jag. Varken morgon eller nattmänniska :)

Och apropå rävar så var jag med om en märklig händelse i vintras då en räv kom fram till mig på kvällen när jag var på väg hem och ville stryka sig mot mitt ben och nosa i min matkasse. Aldrig varit med om något liknande. Rävar är ju skygga! Jag fick lite panik då jag inte ville bli smittad av något och började halvspringa och den pinnade på efter ett tag innan den vände om. Kram

7 Mumin mamma:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer det att bli en familj för mig och mina barn?

Kommer vi att bli fler i hushållet?
Och hur ser chansen ut för ett 3:e barn för mig?
Kram

8 Dunegull:

skriven

Vilken fantastisk bild!
Lite nyfiken hur det kommer gå för min bror som sålt sitt bolag för att hålla på mer valutor och aktier i stället. Han va så trött på allt jobb och ville göra ngt annat.

Kram

9 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.

Mannen från midsommar såg jag nu la till mig som vän på sociala medier.
Han hade flickvän men upplevdes som lite stöttande,
Vad vill han med mig? Menar han något seriös? Kan det bli problem med allt?
Kram

10 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.

Vilken liten sötnos.

Kommer det att bli fler i hushållet än jag och mina två barn?
Ser du fler barn? Och en partner och hur ser det ut med chansen för ett 3:e barn
Kram

11 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Kvinnan som mina barns pappa är med nu, blir det för alltid?
Kram

12 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Kvinnan som han är med nu ser han ut att vara nöjd tillsammans med henne?
Kram

13 Browallia:

skriven

Åh, verkligen fint besök av Mickel! Senast jag såg Mickel var sommaren 2014 när jag jobbade natt på ett boende och satt ute på altanen vid småtimmarna och löste korsord. Fick den där känslan att någon tittar intensivt på en och när jag lyfte blicken så stod Mickel en bit bort och iakttog mig. :)

Tack för ditt svar på mig fråga tidigare idag.

Får vi resa till Grönland? Vi ska få +30C här resten av veckan så jag funderar på att emigrera och bosätta mig i en Igloo ;D Kram

14 Rätt linje? :

skriven

Är det polis jag ska bli?
När jag börjar i Augusti igen så måste jag gå igenom alla behörigheter jag behöver, och det blir ju svårt om man inte är säker på att man väljer rätt... Jag ville satsa på Krim först men nu är det en blandning av det och polis, och jag vågar knappt tro på att jag skulle klara av polisyrket, dvs eftersom det är så höga krav


Kram

15 Mia :

skriven

Hej!
Har oxå sett en räv 🦊 som korsade min trädgård. Ganska häftigt. Har ett rådjur som kommer ibland oxå och lägger dig o vilar ett tag i gräset mitt.
Har fått upp ögonen för en naturälskande man.. vi är i samma grupp på nätet.. kommer våra vägar mötas nån gång tror du? Fjärlilmannen och jag ☺️? 💓
Kram

16 F.u:

skriven

Hej esmeralda undrar om får in något speciellt på mig kram

17 Månskenet:

skriven

Wow! Häftigt med naturupplevelser såhär inpå knuten! 💕

18 I wonder :

skriven

Hej!

Es, en gammal one night stand ploppade upp på sociala medier. Jag skrev ett ”hej visst är det du som...”. Det har gått tre dgr utan att meddelandet lästs. Ibland sållas meddelande bort om man inte har gemensamma vänner. Eller så har han inte hunnit. Iaf nu bor vi i samma stad, 10 år senare.

Vad får du för feeling?

Tänk om jag kunde få detaljer istället för vaga spådomar 😅😂🙈🙈🙈🙈🙈🙈

19 Marie:

skriven

Är det lika bra att helt lägga ner alla önskningar om en kärleksrelation med den ljusahåriga kvinnan med lockiga, yviga håret som jag sett på jobbet? Hon är så vacker!

20 Katten:

skriven

Åhh... en sån upplevelse hade jag för några år sen då jag plötsligt fick syn på en räv som i arla morgonstund njöt av solen och rullade sig i gruset på uppfarten till gården i Dalarna.

Även här utanför Stockholm stryker rävar omkring i trädgårdarna och därför har jag infört utegångsförbud för katt om nätterna. För hur fin Mickel än är så unnar jag honom inte måltid på katt.

Kram

Katten

Svar: Nej, det gäller att vara försiktig med sin katt ! Kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: