Picknick...

 
Första picknicklunchen... i vår Vejbyhamn !!
 
 
Ett glas rött... folktomt... sol, blå himmel och glittrande hav !!
 
 
Maken & mamma !!
 
 
Och så Mannabonne Glenn förstås som är rent till sig av lycka eftersom det serveras American  pancakes !! 😂
 
En lång och solig lunch och sen tog vi en biltur.. åkte på lite småvägar... köpte en glass... mamma handlade en kruka påsklijor och penseér ... och nu är vi tillbaka hemma.... vilar och kollar serier var för sig och laddar inför det stora pizzabaket ikväll !!
Önskar er alla en fin lördagskäll
 
Några nyheter om Mona har jag inte fått men men hör av mig så snart jag vet något nytt.
 
Vi ses kl 18 i healingen  och då kör vi så hårt och intensivt vi kan !!
 
Kram & kärlek 💗
1 Michaela:

skriven

Vilken härlig dag ni haft! Våren är på väg helt klart :) MG måste ha varit överlycklig över pannkakorna! Och gud så gott med pizza! :) Ha en jätte mysig afton! Tack för att du uppdaterar ang Mona. Kram

2 Ghostwriter :

skriven

Jag undrar om det skulle vara ett bra intiativ att flytta tillbaka till där min tjejkompis bor? Det finns några nackdelar då det är litet, trauman har hänt där som drabbat mig hårt (dock är jag nog över det idag) och så är jag rädd att det är för litet för mig att trivas i. Men det finns mycket positiva saker också, som att jag skulle kunna studera i närheten om jag kommer in där neråt, jag får vara nära min tjejkompis o familjen igen och så har jag lite folk smått och gått omkring i närheten som står nära.

Känns det som ett misstag eller känns det rätt att prova bo där? Har alltid känt att stockholm är där jag hör hemma. Men nu tvekar jag stort då jag inte tror de kommer kännas rätt med tiden. Jag vet inte!



Kram

3 Helena Ir:

skriven

Picknick är så trevligt ,lite extra mysigt med ett glas rött :)
Och MG måste må bra när han får umgås med er alla..t o m mormor i så många dagar.

Här blåste det så kallt när vi var ut på en kort promenad,lurades av solen,så något för lite klädd.

Känner mig så nöjd med mig själv..städat på ställen som inte allt för ofta ser en trasa..de där man annars "glömmer"

Jag och även min dotter skickar under healingen,det blir första gången för E..hon ville :)

Ha det så bra..och det värmer i hjärtat över bloggfamiljens kärlek för Mona!

Kram

4 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda
Ser det ut som att min mamma, pappa, dotter o man klarar sig ok under denna Corona tid? Mamma verkar väldigt rädd så vi ses knappt 🥺 kram

5 Läroliv:

skriven

Så härligt det ser ut. Här i mellansverige har det snöat idag, så rätt mycket snö fortfarande och rätt halt är det också ute på gatorna, så får vänta lite med utelivet ett tag till.

Kram

6 Cattis:

skriven

Jag är med kl 18 ikväll!

Hälsar
Cattis

7 Alexandra:

skriven


Låt oss heala hela Sveriges & världens sjuka! No limits.
Pure force of light and love!

Vi kan ju köra healingkvällar varje dag kl 18.

Lets do this kära bloggfamilj! ❤🙏

Svar: Ja, det skulle verkligen vara coolt.... vad säger ni andra ? Men ikväll börjar vi med Mona.. kram :)
Esmaralda

8 Skorpan:

skriven

Mysigt! Här sken solen de gånger det inte snöade... Fin kväll lär ni också få, pizza med lite rött kanske ;).

Här hamstrades,nej handlades, det flera kassar med allt behövligt o nu ska vi väl klara av nån dag...

Bra ide' med att heala hela folket. Mona var nog den jsg tog parti för idag o något lustigt hände runt min mun under healingen det pirrade runt den. Betydde det något månne?

Nu film o godis.
Ha en bra kväll!
Kram Skorpan

9 MissMilla :

skriven

Försökte skicka healing o tankar till Mona vid 18. Hoppas det hjälpte. Vore väldigt skönt om hon klarar krisen. Så deppigt m detta.
Försöker sälja o rensa här hemma. Hoppas få sålt. Även till liten peng. Även på Tradera, kanske bra att skicka o slippa träffa så många människor nu i Coronatider.
Ser du ngt om kärlek el är jag för trasig i hjärtat? Vad tycker min ex svärföräldrar om mig? De klagade o skyllde på mig fast det var deras sons problem.

10 Miltons Mamma:

skriven

Råkade vara utomhus med son och hundar när alarmet för healingen ringde 😁

Så sonen och jag ställde oss och blundade. Såg vitt och svart. När han släppte mig så blev det rött istället. Jag brukar inte se röd.. Röd, svart, orange. Mest rött, och svart. Med ett runt och fint hjärta i mitten ❤️
Stod i ca 10 min.

Vad säger färgerna om det? Har det någon betydelse och ett hjärta 😃 Nyfiken i en strut som gillsr stt tolka för att förstå


Kjam ❤️

11 Tingeling :

skriven

När jag var med på healingen för dig så var allt så tydligt och känslan var stark. Jag "sprängde" bort din sjukdom och det ändrade färg tills det blev vitt.

Det var inte samma känsla nu, jag tror jag var för distraherad. Vet inte.

Jag bestämde mig för att börja med vovven. Såg flera burar och visste vilken bur jag skulle fokusera på. Skickade massor med ljus och hunden reagerade med att sätta sig upp. Jag fortsatte skicka och hörde sen en röst att jag nu kunde fokusera på Mona. Jag sa "bara lite till för vovven" men han bleknade. Blev lite frustrerad över att jag inte fick välja själv. Men sen tänkte jag att okej nu fokuserar jag på Mona. Gick in i rummet och såg henne ligga i en sjukhussäng sovandes. När jag kom in där fick jag ingen bra känsla. Och jag försökte skicka ljus som till vovven men ljuset nådde inte fram helt och hållet och jag blev lite frustrerad. Sen såg jag flera andra som stod som i en ring runt sängen, tror det var alla vi här. Hörde nån som sa till mig "ge inte upp försök igen". Så jag bestämde mig för börja vid hennes tår och för varje andetag jag andades ut blåste jag ljus uppåt ändå tills det kom till huvudet. "Fokusera på halsen" hörde jag. Ok. Ett klot runt halsen som var vitt och lite blått. Tänkte ge upp sen men jag gjorde samma sak en gång till och sen bleknade Mona.

Jag hoppas verkligen ljuset nådde fram även om min känsla inte var 100 % att den gjorde det. Jag vet inte varför.

12 Dunegull:

skriven

Min kollega har presenterat misstankarna mot en chef som vi tror håller på med fuffens. Ser du vad som kommer hända nu? Stämmer våra misstankar och kommer någon sätta honom på plats?
Kram

Svar: Nja, det ser inte helt enkelt ut... men det verkar som om ni har rätt.. kram
Esmaralda

13 Ozich:

skriven

Hur gick healingen ? Hoppas verkligen Mona kryar på sig ordentligt..

Har I försökt höra av sig till min telefon som är avstängd?

14 MissMilla:

skriven

Försökte skicka healing o tankar till Mona vid 18. Hoppas det hjälpte. Vore väldigt skönt om hon klarar krisen. Så deppigt m detta.
Försöker sälja o rensa här hemma. Hoppas få sålt. Även till liten peng. Även på Tradera, kanske bra att skicka o slippa träffa så många människor nu i Coronatider.
Ser du ngt om kärlek el är jag för trasig i hjärtat? Vad tycker min ex svärföräldrar om mig? De klagade o skyllde på mig fast det var deras sons problem.

15 Browallia:

skriven

Jag var med en stund och visualiserade Monas tillfrisknande. Jag pratade även med min ängel Athos om att skicka änglar till Mona om han har möjlighet att göra det. Det känns fint att ha varit med och göra detta för en medmänniska i nöd, även om jag saknar förmågan att skicka healing så är jag övertygad om att genom visualisering kan man sända positiv energi. Nu hoppas jag på att du snart får ett besked om att Mona klarat krisen och är på bättringsvägen. Kramar

Svar: Tack snälla... jag tror det gjorde skillnad, absolut.. kram
Esmaralda

16 SusanneA:

skriven

Så underbart det ser ut.. Stor kram

Svar: Kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: