VINN EN TALISMAN !!

 
Jag lottar ut ett ex av denna talisman.. inkl halskedja, precis som den ser ut på bilden.
Vinnaren bestämmer själv med vilka energier och önskemål den ska laddas
 
Tävlingen pågår till kl 12 i natt och i morgon  meddelar jag vem som vunnit.
Jag kommer helt enkelt att dra lott om vem som blir vinnare och Mannabonne Glenn får hjälpa till... han behöver ju ha något att göra nu när han har två veckors semester
 
Lycka till
 
Kram & Kärlek
 
P.s. Idag besvarar jag inga frågor !!
1 JustMe :

skriven

Hej Ez!

Jag vill gärna vara med i utlottningen av en talisman!

Kram!

2 Ester:

skriven

God morgon!
Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen av talismanen.
Kram Ester

3 sus:

skriven

hej
jag vill tävla...
love sus

4 Susan:

skriven

Åh va kul👍🏼🤗. Jag vill gärna ha en lott o vara med i utlottningen 🍀🍀🍀

Mamma har kommit hem, men behöver mycket hjälp, så all extra kraft & energi jag kan få behöver jag

Kram på er🥰

5 Läroliv:

skriven

Oj, vilken magisk känsla den avger. Deltar gärna, och den kommer ju precis dit den ska, till rätt person. Lycka till alla som deltar.

I morron vårdagjämning, dag och natt lika långa och ljuset kommer på allvar. Härligt.

Allt gott alla.

Kram

6 <3:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda vill mer än gärna vinna en talisman i dessa oroliga Coronatider och inför behandlingen nästa vecka med alla hemska sprutor. Är nervös att börja med detta och medvetet sätta ner immunförsvaret.
Ska lyda ditt råd och lita på läkaren.
Hoppas även att få hjälp av talismanen så den rätta kärleken kommer in i mitt liv.
Kram
🙌💗🍀

7 <3:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda, vad är det med min bror så himla sur och missunsam på mig på något sätt.
Han tålde inte igår att jag skojade om hans jacka att han köpt gult till påsk.

Menade han att han vill flytta från vår stad eller är det ngt han säger bara.
Han har sagt detta flera år men inget händer. Han fortsätter och snylta på mamma med boende mat och passar på att ta hennes bil så fort han kan.
Mamma sa häromdagen att hon hade fått en hög elräkning. Min bror svarade inget på det...

8 AnnaK:

skriven

Är gärna med och tävlar! Behöver hjälp att komma vidare i livet. Sen att den utseendemässigt var i min smak skadar ju inte heller 😁

Kram 🤗

9 Birgitta:

skriven

Godmorgon😊
Jag vill gärna delta i tävlingen... en vacker talisman... livet har varit allt annat än enkelt o skulle jag vinna den så skulle min son som inte mår bra få den.

Kram
//Birgitta

10 Ozz:

skriven

Vill du inte svara min mail p.g.a du ser något dåligt eller vad är det?
Känns tomt just nu behöver hjälp:/

11 Marie:

skriven

Vacker, magisk och en kompis i ur och skur. Det skulle kännas tryggt att få. Jag skulle vilja ha kraft att tro på mig själv, våga och att den skulle ge mig en ” puff” i rätt riktning när jag är lite feg.

12 Jeanette :

skriven

Hejsan!
Jag vill verkligen vinna talismanen. Kram 🙏🏻🕯❤️

13 Dunegull:

skriven

Denna vill jag gärna vara med att tävla om! Jag kämpar varje dag nästa uppförsbacke med väldigt mkt samtidigt som jag alltid försöker hjälpa andra. Känns dock tungt för egen del och jag får ingen utdelning. Kram

14 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda jag skulle gärna vilja vara med i utlottningen. De energier som jag önskar är att de kommer bra och god tid på denna jord😃kram🌟

15 Misstjejen:

skriven

Hej

Hur visste C kvinna om det kommer inte fungerar att träffas i vår utan hon tar den chansen i 27 februari för träffa mig grund av min födelsedag.

Visste hon om något ska händer?

Så har hon något typ förmågan? Eller är det något annat...

Ha det bra

16 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag kommer väl missar att träffa F kvinna, föreläsningar, kärlek, få träffa en del människor och allt annat?

Jag känner inte att det är säker på något sätta... jag kunde inte ser min egen framtiden i här perioden...

Jag ser bara nu och här om coronatider och vad som händer runt mig nuförtiden. Så känner som om framtiden har stänga för mig just nu

Ha det bra

17 Nenna :

skriven

Hej Es.

Vilken fin talisman. Jag skulle gärna vilja ha den runt min hals.

Kram 🤗

18 EPM :

skriven

Mycket fin!
Jag tror iofs att lady har en hel del i sig fortfarande...
A:s Dotter är väldigt liten och skolsköterskan utrycker oro, är allt ok med henne?
Hon har det ju tufft emellanåt pga sin mamma och hennes dåliga mående, så jag är orolig för tjejen...
❤️
A är iofs en jättefin far som ser och förstår, men han är väldigt ensam i sin föräldraroll vilket måste vara tufft. Vi stöttar iofs varandra eftersom våra barn är i samma åldrar.

Kram

19 Månskenet:

skriven

Väldigt gärna deltar jag i talisman-utlottningen! :) ♡
Lycka till alla, inkl jag själv ;) ha d gott!

20 YR:

skriven

Gomorron. Vad vänligt att ge ut en av dessa. Åh va svårt detta blev.. jag skulle verkligen vilja ha denna talisman!Å ena sidan...Känner att livet gett eller ger bara elände efter elände. Vet inte om man orkar ibland.
Å andra sidan tycker jag att man inte ska va ego. Ser att tex att mina barn har sitt eget helvete.. då har väl övrig befolkning det med.🤔
Känns kluvet.
Säger som så att om det lottas e jag med på det . Annars törs jag inte säga att jag har störst behov..skulle skämmas då..
Luftkramar nuda i dessa tider😘

21 Helena Ir:

skriven

Okej,då säger jag att jag gärna deltar i utlottningen av denna talisman..jag har en en stark önskan!

Kram och puss till MG :)

22 PiaS:

skriven

Hej Es,

Vilken fin talisman!

Jag är gärna med i tävlingen om att bli den lyckliga ägaren till talismanen.

Kram PiaS

23 Camilla:

skriven

Vill ABSOLUT vinna denna härliga talisman, skulle vara alldeles toppen! Behövs verkligen lite uppigning i dessa svåra tider! KRAM

24 J:

skriven

Jag skulle vilja vinna den 💜

25 GP:

skriven

Åh, men vad spännande! Jag är gärna med i denna utlottning :)


Kram

26 Sarah:

skriven

Hade varit fint att vinna den, så vacker dessutom! Hoppas på tur 🤞

27 CA :

skriven

Hej
Jag är med i tävlingen
Kram

28 helle:

skriven

Hej Es, tack, jag deltar gärna i utlottningen av den fina talisman.. Kram

29 Skorpan:

skriven

Förstås vill jag också delta även om jag knappast vinner :), inte haft sån tur på länge. Mannabonne känner nog på sig vem som behöver vinna ;).

Tur har jag som kan åka till jobbet, största delen av människorna har förordrats att jobba hemifrån. Nu kan det också hända, om folk inte tar till sig rekommendationerna, att det blir utegångsförbud o karantän för 70+ på riktigt. Grymma tider vi lever i. Om ett par veckor lär vi väl se om alla dessa restriktioner o distansarbeten, stängda skolor har lett till minskat antal "fall". Hoppas det...

Livet går ännu mera på sparlåga o det är ju trist, men inget att göra åt. Kanske nåt kul ändå händer snart, eller vad tror du Es?
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

30 Maria :

skriven

Hej!
Jag är gärna med på denna 😍❤️⭐️ Vore underbart få lite hjälp o stöd på vägen 👌⭐️ ❤️ Här skiner solen och jag är ledig. Funderar på vad jag ska göra.. borde städa men lusten infaller sig inte riktigt 😬
Ha en skön dag alla på bloggen’

31 Madde :

skriven

Åh, vad kul! Behöver tyvärr ingen Talisman nu, men jag önskar vägledning i jobb fråga.

Jag jobbar inom handel, som går katastrof just nu. Igår ringde Chefen, och berättade läget, all extra personal är uppsagda och dom önskar att vi ska plocka ut semester eller föräldraledigt.

Kommer de bli så illa att jag blir arbetslös?

Jag har en plan B, ta tjänstledigt och söka jobb på industrin min man jobbar.
Behöver jag panika till plan b?

Kram!

32 Sessan:

skriven

Är gärna med och tävlar.
Det är många svåra saker nu.

33 Essi:

skriven

Hej Es.
Drömde sådan hemsk dröm inatt, min farfar satt i halsen och kvävdes. Jag o 2 andra försökte rädda han men det gick inte. Helt fruktansvärd dröm. Vad kan det betyda? Bör jag vara orolig för min fina farfar?
Kram

34 Jossan :

skriven

Åhh den hade jag verkligen behövt nu!

Idag är jag trött.. Eller jag är alltid trött. Jag behöver verkligen få sova ut och bara ta hand om mig och ingen annan... känns som man går på nålar och väntar på OM vi stänger skolorna. Borde komma med svar om det nu isåfall. Det är jobbigt att var ovetande.

Jag är inte rädd att få viruset inte att någon i min familj heller men man vet aldrig! Tror nästan det ligger latent på oss alla nu..

Kram

35 Maria:

skriven

Jag önskar att den fylls med universell kärlek, mod och ljus! Inte bara till mig utan till alla som på något sätt kommer i kontakt med mina energier....

/Maria

36 Christina:

skriven

Jag skulle bli jätteglad om jag vann talismanen. Har känt mig helt engergifattig i flera månader. Sover dåligt. Orkar inte med det basala i hemmet. Jag jobbar i alla fall. Det har börjat kännas liite bättre, kanske beror det på att det blivit ljusare. Hoppas det fortsätter.
Kram Christina

37 J:

skriven

Hej och gomorgon!
Jag vill vara med i utlottning av talismanen, tack.
Har börjat lära känna en man och allt är nytt men vad känner A hittills när det kommer till oss/mig?
Kram

38 Mimis:

skriven

Hej!

Jag vill gärna vinna en Talisman. Har aldrig haft någon.

Kram

39 Mimlan:

skriven

Vad snällt av dig Es!🙏
Önskar att jag vinner så jag kan ge den till min dotter som har det tufft.

Kram

40 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Wow självklart är jag med i tävlingen !

Behöver energier som kan förändra mitt ensamma liv Håller tummar och tår att MG väljer mig.

Sol idag ååh så den lyfter dagen !

Om bunkrande ..
vissa måste bunkra . Ska man vara utan hjälp ngr veckor tar man fler paket ägg .Då får man elaka blickar ..,fy för första ggr kände jag av den kollektiva mobbningen som verkar ok att utöva i dessa coronatider....

Ha en härlig Torsdag !

Kram Anki med flock

41 Elin:

skriven

Är det troligt att det blir mer positivt här med tiden mellan oss?
Kram

42 Huldamaräng:

skriven

Godmorgon!
Jag hoppas att du och fine Mannabonne Glenn hittar fram till mig... :) Självklart är jag gärna med i utlottningen!
Stor kram, ha en fin dag!

43 Linda:

skriven

Deltar i utlottningen, och håller tummar och tår att jag har turen på min sida denna gång :)

44 Pia1:

skriven

Jag är med 😍
(Och håll en tumme idag, vi kör en nödlösning med neurokirurgen i Spanien, möte online)
❤🙏

45 Lotta B:

skriven

Hej, jag är jättegärna med i utlottningen av talismanen!!!

Du behöver ju inte lägga upp kommentaren om det var mejla man skulle göra - det har jag också gjort.

Tufft nu, både för mig och många andra.

Ta hand om dig Ez, hela gruppen också!! kramar <3

46 Agnes:

skriven

Härlig medaljong!

Självklart sällar jag mig till övriga o är med i lotteriet!

Må bästa hagalna individ vinna! =)

Kram!

47 Browallia:

skriven

Åh vilken fin talisman, jag vill gärna vara med och tävla! Den skulle få hjälpa mig att hitta rätt medicin och en bra terapeut så jag kan bli frisk och komma vidare i mitt liv. :)

Kram :)

48 Familjehjälten:

skriven

Hej härliga energidelare☀️

Livet känns motigt och lite trögt nu, virus som sprider sig och ger många panik, stress och dålig balans.

I detta söker jag jobb för att ha en inkomst, känner mig ensam och övergiven, ogillar ordet kämpa men det är väl det som ligger närmast till hands. Vägrar dock lägga bort leendet och min positiva övertygelse, har nu tagit mig över året utan missbruk och känner att det måste vända lite, upplever mig trött på att ”kämpa” och vill lägga energin på att leva och njuta speciellt som jag fått mitt liv tillbaka från misären jag lämnade.

Min fråga är enkel, ser du något jobb nära, kärlek i närtid och i så fall hur ser det ut?

All kärlek till oss alla
FH

49 Louise:

skriven

Jag är med och tävlar.
Hoppas på tur och håller mina tummar att jag vinner.


Torsdag idag och alla barn är hemma. Lilltjejen var i skolan och vände för hon hade ont i magen men imorgon ska hon gå. Jag fick en massa böcker hem till henne. Ifall nu skolan stänger nästa vecka. Själv ska jag sitta på ett möte i ett stort rum för att inte riskera att smitta. Igår köpte jag toapapper samtidigt som jag funderar på varför folk bunkrar med det. Ska de kanske linda in sig som mumier och gå ut med det och tro att det stoppar viruset. Man kan ju fundera.
Ska ut till City gross senare och kolla om de har kyckling och vad de tar för det och en runda till svågertorp.
Mannen tycker inte att jag tar detta på allvar. Men snälla jag ska väl inte behöva lägga mig ner och dö på grund av detta liksom. Han säger att all mat kommer ta slut och vi kommer svälta. Jag orkar inte med hans negativitet längre. För han är så negativ.
Men orka.

Men jag tror vi snart når toppen och allt kommer att plana ut. I Kina hade de inga fler inhemska fall, toppen är nådd i Italien läste jag. Och många av de döda var äldre med underliggande sjukdomar. Hemskt men kanske är det vad jorden behövde. En paus ifrån mänskligheten. Kanske detta var ett wake up call för människan.
Man kan ju spekulera om det.

Jag undrar.
Kom ner vi att klara examensarbetet trots coronatider?

Ha en fin dag. Håller tummarna och tacksam för svar. Kram

50 f:

skriven

jag är gärna med och tävlar om den fina talismanen, kram

51 Lotta:

skriven

Hej Esmaralda <3

Jag vill gärna delta i denna utlottning.

Stor KRAM ifrån Lotta som du hjälpt enormt mycket
genom dina seanser till mig. Tack igen för det <3

52 Milla:

skriven

Hej!
Det skulle ju vara otroligt bra med en talisman! Men jag hoppas den kommer till någon som verkligen behöver den!
Sitter hemma sedan lite mer än en vecka med en ilsk hosta. Men det kunde vara värre. Tror inte det är corona men nu kan man ju inte vara säker. En dag i taget och längtar till sommaren nu.

53 Susanne:

skriven

Hej Esmeralda

Jag träffar idag en man till och från sedan juni 2019. Hur ser vår framtid ut?

Tack på förhand och så ledsen att jag missade tävling. Denna talisamn skulle jag verkligen behöva .

Tack

Med vänlig hälsning
susanne

54 N:

skriven

Hej esmaralda.

Jag vill gärna vara med i tävlingen

Kramkram

55 Ns:

skriven

Hej esmaralda.

Ser du någon möjlighet eller chans att vi kommer satsa seriöst på varandra framöver? Finns det chans till någonting?
Kram

56 Chatrine:

skriven

Hejsan, jag är gärna med och tävlar om talismanen. Den tilltalade mig väldigt och kan redan prata!

Ska vi inte göra en gemensam healing och styrka våran bloggfamilj och försöka nå ut med värme och gemenskap över världen?

Kram Chatrine

57 Lotta S:

skriven

Deltar sällan i utlottningar men känner behov nu!

58 Michelle:

skriven

Åh jag skulle så gärna vilja vinna denna vackra talisman!

I denna stund oroar jag mig och stressar jag mycket!
Jag har ett bröllop inplanerat i Italien och försöker ha is i magen att allt ska gå bra och att vi slipper ställa in när alla gäster betalat så mycket.. 😭
Min pappa är i riskzon för sjukdomen jag sagt att jag aldrig mer vill tala om ( jobbar på en gymnasieskola och hör ordet minst 200 gånger om dagen)

Jag har ingen aning om vilka som är mina vänner längre och vilka som bara utnyttjar mig. Jag vet inte ens om jag orkar ta reda på det.
Talismanen skulle kännas som en bästa vän i dessa tider!

Jag är däremot så himla glad att solen hälsar på idag!
Lite energi och glädje fylls på i kroppen trots denna stress och oro.

Ha en fin dag ! Kram 🥰

59 Katrin:

skriven

Jag deltar med glädje i denna utlottning.
Katrin

60 Anna E:

skriven

Åh, jag tappade ju min talisman nånstans och är omöjligt att hitta den igen, är i stort behov av en ny hoppas den blir min hoppas vill vinna den.

61 Tess:

skriven

Hej Ez . Jag hade önskat att vinn talismanen💕. Så många beslut som behövs ta och tror att den hade hjälpt mig till rätt väg. Beslutet kom idag att arbetsplatsen jag jobbar på ska gå över till privat sektorn. Jag vet verkligen inte vilket jag ska. Stanna kvar eller försöka bli kvar i kommunen.?För brukarnas skull så hade stannat kvar varit bäst men här måste jag ta beslutet för min skull och det är inte min starka sida att tänka på mig själv i första hand . Önskar er alla en fin dag trots allt runt omkring oss

62 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag tänker väl berätta om min svårighet för män grund av av första kärlek för M murat för han ska förstår hur jag är och förklarar läget också?

Ha det bra

63 Josefine:

skriven

Är gärna med i tävlingen!

64 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda
Vi är väl medvetna om allt som händer i världen o i Sverige nu av detta Corona virus. På mitt jobb Stockholms stad vägrar de låta oss jobba hemifrån (än så länge iallafall) med småbarn på förskola oroar detta ens ekonomi. Ser du ngn kris i ekonomin för mig i allt detta kaos dessa månader? Eller kommer jag få inkomst?
Kram

65 Kulla:

skriven

Vilket underbart vackert smycke.
Denna kraft från Talismanen kan behövas i Corona tider🙏.
Min önskan skulle vara för min son.
Ta hand om er alla var rädda om varandra och era medmänniskor 💕❤️. Kram

66 55:

skriven

Jag önskar vinna. Jag behöver den nu. Och jag har kämpat i livet. Vilken fin vinst.

67 Skorpan:

skriven

Är det runskrift, vad står där?
Kram Skorpan

68 Olivia:

skriven

Den talismanen tilltalar mig.
Vill gärna vara med i tävlingen.
Kram

69 Alie:

skriven

Å jag är väldigt gärna med och tävlar! 🙏
Har jag lyckan att vinna, går den till en av mina närmsta vänner som befinner sig i en väldigt turbulent period, hen kan behöva vägledning och styrka 💫

Es: om jag bryter mitt kontrakt för sommaren, kommer det andra bli minst lika bra, hos dom andra 🤔?
Kram

70 Mikael:

skriven

Heja MG Heja MG! :)

Det där är den snyggaste och manligaste talismanen hittills!!

såklart är jag med i tävlingen :)

Kram
Mikael

71 Roberta K:

skriven

Jag deltar med glädje i utlottningen. Det är svåra tider dels med tanke på Corona men också privat. Jag hoppas på tur. Kram

72 Hanna:

skriven

Hej Ez!

Runorna tilltalar mig, jag är gärna med i utlottningen.

Kram

73 Marita:

skriven

Hej Es!
Är gärna med i utlottningen.

Kram

74 Solstjärnan :

skriven

Hej 😊

Vilken härlig överraskning!😊
En utlottning är ju en så bra ide i dessa tider!
Du är så omtänksam Es😊.


Deltar gärna i tävlingen!😊

Kram Solstjärnan ⭐

75 Elisa:

skriven

Hej,
undrar om det på nåt sätt var meningen att jag skulle komma hem i tid, innan gränserna stängdes... För det kändes på ett sätt som rätt val då under resan.. för nu har jag iallafall tid att bara fokusera på mig själv, och inte vara med honom... Ser du hur jag skulle kunna ta vara på denna tid bäst för att stärka mig själv?
Kram <3

76 Ghostwriter :

skriven

Är gärna med denna gång.
Känner inte att mina önskningar gick igenom som jag behövde även fast jag tror att min talisman hjälpte/er mig. Jag hade starka önskningar som kanske behöver lite hjälpande knuff. Tror denna är stark och kan hjälpa.



Kram

77 MEE:

skriven

Jag önskar att få vara med ☺️

78 MEE:

skriven

Jag önskar att få vara med ☺️

79 Catarina :

skriven

Hej! Jag vill gärna vinna talismanen.:-)

80 Solstrålen Hanna:

skriven

Hej Es!

Jag skulle gärna vilja vara med i lottningen!

Kram

81 Camilla E:

skriven

Hej!

Jag vill gärna prova lyckan, det vore spännande att se vad en talisman kan hjälpa mig med ♥️

Kram till både vovven och spådamen ♥️

82 Eva:

skriven

Hej !
Vill vara med i tävlingen (utan motivation) Klem:))

83 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomorron Es o alla andra goa Medmänniskor härinne🤗

Åh vad fin, den hade jag verkligen behövt nu! Tänk att be den hjälpa mig bli av med min hemska hosta o andra symptom ovanpå all annan behandling av min cancer! Jag vill ju så gärna bli frisk o nu blir man inte ens testad för Coronaviruset fast att man är multisjuk🥺🥺?! Stressen växer och det är inte bra att känna stress i min situation.

Håller tummar o ber 🙏 att jag drar vinstlotten den här gången ✊✊🍀🌹🥰🌞

Till FAMILJEHJÄLTEN!
Vilken kämpe du är, jag ska be för Dig var stolt o tänk positivt❤️ Tänk så här: att jobbet du längtar efter kommer till dig snart! Det är Du värd!
Stor kram o Lycka till🍀👍❣️

Stor kram till dig kära Es vad rart att du lottar ut denna fina🙅‍♀️💜💜

84 MB:

skriven

Jag vill definitivt vara mer och tävla! Kram /MB

85 MN:

skriven

Åh, vad kul! Jag skulle gärna ta emot talismanen fulladdad med positiv kärleksenergi. :)

86 Cara:

skriven

Hej Es!

Jag är gärna med i utlottningen!

Kram!

87 Andreas:

skriven

Jag är gärna med i utlottningen! :)

//Andreas

88 Lotta:

skriven

Så fin, jag vill vara med i tävlingen :)

Riktigt bra att MG får välja denna gång. Tror helt klart han väljer rätt person.

Kram L

89 Lisa.A:

skriven


Jag är gärna med i utlottningen.

Ha en fin dag.

Kram

90 Esset:

skriven

Hade varit helt underbart med en talisman i detta läge av livet! 🙏

Deltar väldigt gärna.

Stor kram på dig som ordnar detta för oss!

91 Lenafena:

skriven

Vill vinna för att mannen du såg ÄNTLIGEN skall komma!!!!!!! Behöver passion och vill dela min kärlek med någon som älskar mig! Nu är det för bövelen dags!!!!!!!

92 Mathilda:

skriven

Hej, jag är gärna med i utlottningen. Kram

93 Olivia:

skriven

56 Chaterine

Vilken bra idé.
Tänk om vi kunde ha en återkommande kväll i veckan då vi möts och skickar goda vibbar.
Jag är absolut på!

Olivia

94 Helena Ir:

skriven

Anki,tråkigt att höra..att inte människor förstår att vi INTE alla lever på lika villkor/samma sätt..själv har jag ingen bil men min pensionärskärra släpar jag på,så länge jag orkar! Och jag lovar att om någon kasta blickar på mig,för det jag lyckas hitta ..så kommer mitt onda öga att visa sig!

Kram till dig <3

95 ängeln:

skriven

Jag vill jättegärna vara med och tävla om talismanen. Kram

96 Linda:

skriven

Hej!

Jag är med!

97 Skytten1 :

skriven

Är gärna med på lottningen av talismanen

98 Miltons Mamma:

skriven

Men halleluja!!

Då min Lady T inte verkar fungera tar jag tillfället i akt och är med och tävlar 😃

Håller tummarna, HÅRT. 🌸

Kjam

99 Ester:

skriven

Jag vill vara med i utlottningen !

Behöver styrka..

100 Helenb:

skriven

Vad kul att MG får jobba lite :)
Jag är gärna med i utlottningen.
Kram

101 Jer:

skriven

Så klart att jag vill vara med och tävla!

102 Mamman (som varit med från början):

skriven

Hejsan Esmaralda!
Jag skulle gärna vilja vara med i utlottningen för min ena dotters räkning ❤️ hon fyller snart 15 år och jag skulle vilja ge henne denna som en lite extra speciell present på hennes dag!
Kram från Mamman

103 fjärilen:

skriven

Såå gärna med i tävlingen💛🧡💚

104 Maj-Britt:

skriven

Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen :

105 Varis:

skriven

Jag vill verkligen vinna talismanen för mig själv.
För styrka för tålamod för hjälp i min just nu utmanande roll som ensamstående förälder. Jag har bett om att få hjälp i denna situation och kanske är talismanen rätt hjälp för mig. Jag hoppas 🙏

Kram V

106 Gemini:

skriven

Jaa jag vill vara med i tävlingen! All lycka till gemini, tack å bock gemini. 2020 års start har varit skit. Idag jobbar jag hemifrån men fick plötslig migrän då jag inte klarar av den starka vårsolen. Nu väntar många migränattacker för mig. Som att det inte vore nog med att va människa. Nu ska man va människa med migrän.
Kram.

107 Svante:

skriven

Hej Es. Jag deltar gärna i utlottningen av en talisman för mitt måendes skull så jag får mera kraft och ork till förändringar. Önskar med den som bäst behöver den ska få den. Du får klappa om Mannabonne Glenn från mig och jag önskar er båda en bra helg! Kram:)

108 Eva:

skriven

Är MER än gärna med i utlottningen!

109 Smöla:

skriven

Jag är gärna med i utlottningen 🥰

110 BrittMarie:

skriven

Jag deltar i tävlingen om en talisman
Fylld med det jag behöver för att må bra ❤

111 Jeanette:

skriven

Jag längtar att få en ny inneboende som hjälper till att ge mig med energi och styrka.

Kram

112 Makaon:

skriven

Jag vinner gärna en talisman åt min dotter som verkligen skulle behöva lite mer energi.

113 Michaela:

skriven

Brukar aldrig vinna något men självklart vill jag ändå vara med :) Gulligt att MG får vara med om välja!

Ha en fin dag! Kram

114 Carina F:

skriven

Jag är gärna med på utlottningen.

Kram

115 Solo:

skriven

Gärna med i utlottningen..

116 Fitnesskillen:

skriven

Hej ez

Den ser så häftig ut! 😍 Har aldrig haft ett sådan talisman halsband! Hade jag haft den så hade jag velat ladda den med glädje och positiv energi 😁 tanke på att jag är verkligen en glädjespridare av mig, även om jag inte skulle ha vunnit den, så undrar jag vart kan man köpa en sådan nånstans? 😃

Jag har en nyfiken fråga, nu när jag äntligen har börjat jobba med mig själv nu och är mer positivare än vad jag har varit innan och sen känns det som att jag lär finna min kärlek snart och det känns som en pirrande i magen med fylld med kärlek och glädje och jag undrar hur lång tid är det tills jag träffar på den tjejen som ska in i mitt? 😃

Jag hoppas att du har/haft en underbar torsdag! 😁

Kram

117 AnneMi:

skriven

Hej!
Deltar gärna i utlottningen! Kram

118 Lena:

skriven

Hej!

Med tacksamhet och glädje skulle en talisman bemötas.
Tuff tid där min trygghet raseras...

Tack!
Lena

119 Sara S:

skriven

Hej! Vill vara med i utlottningen! :)

120 Helena :

skriven

Hej!
Jag är gärna med i utlottningen!🌞
Kram

121 Yhtak:

skriven

Hej!
Jag deltar i utlottningen!! 🤗💚
Kram

122 Yhtak:

skriven

Hej!
Jag deltar i utlottningen!! 🤗💚
Kram

123 lillanilla:

skriven

Åh denna Talisman skulle jag vilja ge min dotter för att hon behöver den när hon ska gå in i sin nya version av sig själv. hon behöver kraft att kunna stå och gå på egna ben <3
Kram

124 Anna:

skriven

Vilken otroligt vacker!
Jag är gärna också med!

125 Nornan:

skriven

Så klart vill jag också vara med i utlottningen 😄

126 A:

skriven

Hej

Vill gärna vara med och tävla om talismanen

127 JT:

skriven

Jag är med och tävla om en talisman! :)

128 MissMilla :

skriven

Önskar en talisman av hela mitt hjärta så att livet kan bli mer positivt och glädjande. Det har varit en sådan kamp på alla plan.

129 Ia:

skriven

Hej
Ja,jag vill gärna tävla om en talisman.
Hoppas att man kan få medvind någon gång i livet

Kram

130 Bjork:

skriven

Hej kommer jag ta semester nu det är Corona virus ?

Kommer Görel klara sig från Corona viruset?

Kram

131 Tiss:

skriven

Jag vill gärna vara med!

132 Vitlilja:

skriven

Den talismanen kändes väldigt tilltalande, vacker! Vill gärna vara med i utlottningen. Hoppashoppas 🙏

133 Annelie:

skriven

Vad kul med tävling 😀
Jag vill gärna vara med jag också 😉
Kram Annelie

134 Diana:

skriven

Hej Es!
Så snällt av dig och MG:-)
Jag vill så gärna vara, med i utlottningen:-)
Kramar och pussar till bästa MG:-)

135 Ullegull:

skriven

Vill också vara med o tävla!

136 krona:

skriven

Hej vill vara med i tävlingen!
Sköt om er alla!

137 ÅJO:

skriven

Jag deltar gärna i utlottlottningen

138 Carin:

skriven

God kväll!
Jag är gärna med på utlottning!
Kram 💕🍀

139 Gitt:

skriven

Hoppas på tur för en talisman, behövs nu :)

140 Johan:

skriven

Vad roligt! Självklart vill jag vara med och tävla och jag anmäler mig härmed 😉

Kram från Johan

141 Mathilda:

skriven

Hej!

Jag deltar gärna i utlottningen om en talisman😊

Tackar ödmjukast för möjligheten🙏🏻💖🍀

142 Lovikka:

skriven

Klart jag vill vara med i utlottningen. Kram till er alla

143 💕 Zoey 💕:

skriven

Hejsan Es!
Jag vill gärna vara med i utlottningen och vara en av dom som får chansen att vinna talismanen. Vinner jag den kommer jag ge den till min mamma och den kanske kan ge henne extra styrka, energi och kraft att ta sig igenom cellgifterna och strålningen som ligger fram henne nu. Hoppas på vinst! 🙏 Kram Zoey 💕

144 Linda:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag vill gärna vara med i utlottningen av en talisman. Jag önskar att den laddas med kraft, energi och romantik.
Kram Linda

145 H.O:

skriven

Hej
Vinner gärna en talesman fylld med lycka...
😊

146 MollyD:

skriven

Bobbyhunden slänger in en önskan att matte ska ha tur denna gång och få en talesman

>Vovv till Manabonne <3

147 Mimma:

skriven

Hej!
Jag är gärna med i tävlingen 🤗

148 Linda N:

skriven

Jag deltar gärna i utlottningen. Kram!

149 Stiffe:

skriven

Vill gärna vara med i utlottningen

Mvh Stiffe

150 Izabella:

skriven

Jag är gärna med och tävlar! :D

151 Emelisa-fisa:

skriven

Jag vill vara med i tävlingen 😇😍
Kram

152 Bella:

skriven

Åh vad roligt, jag brukar inte vara med i tävlingarna du har men skulle jättegärna vara med och tävla nu 🤗💕 kram!

153 C.A.T:

skriven

Jag vill oxå vara med och tävla:)
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

154 Trollmor:

skriven

Är gärna med i utlottningen ❤️

155 Frida:

skriven

Hej hej.
Jag vill gärna vara med i utlottningen 😍
Ha det fint
💜💛💜 kramar

156 Mirre:

skriven

Jag är gärna med i tävlingen!😄 kram💛

157 Mirre:

skriven

Jag är gärna med i tävlingen!😄 kram💛

158 Citronfjäril:

skriven

Jag vill gärna vara med i tävlingen av talismanen.

159 Bewi:

skriven

Vill såklart vara med och vinna en Talisman, hoppas på tur!

160 G.H:

skriven

Jag är med!

Kram :)

161 Birgit :

skriven

Jag önskar och hoppas att den vackra talismanen vill komma hem till mig ❤️
Kram Birgit

162 Macilla:

skriven

Vill gärna ha turen att vinna talismanen :)

163 Hedwig:

skriven

Jag är gärna med och tävlar!

164 Emra:

skriven

Hej🌸 jag vill vara med i utlottningen! Skulle behöva en talisman🤗/kram

165 Jullisw:

skriven

Är gärna med och tävlar 🙏🏼 Behöver extra pepp som höggravid i dessa tider

166 Emma:

skriven

Jag hoppas jag får vara med och tävla.
Den är verkligen supervacker!
Min Lady smet verkligen trots olika försök att hålla henne vid mig, och först var jag såååååå besviken och ledsen, men hoppades att hon drog pga avslutat uppdrag. Och ja visst var det så!
Men nu önskar jag en ny talisman, för det nya som kommer.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: