Vinnaren är.....

I dag säger jag grattis till KRYSTYNA !!
 
Du har vunnit armbandet - så var snäll och meddela mig din postadress och din vinst postas idag!
 
Tack alla ni andra , det var jätteroligt att läsa era presentationer !
 
Ha nu en fin lördag
 
Kram & kärlek
 
💗
1 Krystyna:

skriven

Tusen tack. Det var en underbar överraskning. Jag skickar mejl med adressuppgift på en gång. Kram

2 Skorpan:

skriven

Grattis Krystyna!
Kram Skorpan

3 Agnes:

skriven

Grattis till vinsten!

Kram!

4 Browallia :

skriven

Krystyna, ett stort grattis till vinsten av det magiska armbandet. Jag gläds med dig! Kram Browallia

5 Michaela:

skriven

Grattis till dig!
Kram

6 Helena Ir:

skriven

Grattis Krystyna!🙂

7 Fiskaren:

skriven

Grattis till Krystyna

8 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Tack för rart svar tidigare kära Es🙏❤️

Grattis Krystina till det vackra armbandet 🌹🤗

Ska villigt erkänna att jag verkligen skulle behöva det för att må lite bättre så kul för dig Grattis igen💐

Kära Es!

Kan du se om allt ordnar sig idag för mitt barn o till hens fördel😢🥺😢🍀✊🙏

9 Miltons Mamma:

skriven

Grattis till vinnaren 😃🌸


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: