DE SISTA TALISMANERNA....

Nu är det alltså dags för försäljning av de sista Zanmi talismanerna !
Vilka du knipa en , då gör du såhär:
 
 
Kostnande är 500 kronor och du du betalar till
 
mitt plusgirokonto:
 
1354552-0  till  Framtid & Rådgivning/WIDA
 
Om du betalar från utlandet:
 
IBAN:  SE89 9500 0099 6042 1354 5520
 
BIC/   NDEASESS
 
 
 
 
Du kan också posta pengarna i kuvert så hör av dig o du föredrar denna variant
 
-
Eller så swishar du  500 kr till:  123 597 9752
 
 
 
När du betalat så mailar du mig direkt på:
 
[email protected]
 
I mailet skriver du hur du valt att betala
 
Du skriver dina tre önskningar.. dvs vad du vill att din Zanmi ska hjälpa dig med
 
OCH DU SKRIVER DIN POSTADRESS SÅ JAG KAN SKICKA ZANMI PÅ POSTEN
 
 Därefter kommer jag att maila dig för vidare information !!
 
 
 
Varmt välkommen med din beställning
 
Kram & kärlek från mig och  de ivriga  Zanmisarna
 
 
 
P.s. Skulle de vara slut när du beställer så skickar jag omgående pengarna tillbaka till dig.
 
Samma sak om ingen Zanmi väljer att komma till dig så returnerar jag förstås dina pengar
 
omedelbart.
 
 
1 susanne:

skriven

Hej Esmaralda! Kommer jag få tag i en ny lgh och flytta? Om är det långt bort? Kramar

2 <3:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda ♡ så spännande med Zanmisarna.
Får se om det blir som förra gången att det blev en kvar som passar mig.
Skulle 🦋och nya passa ihop och hjälpa mig ?
Förstod E att jag blev lite besviken att hon lovat en sak och sen tar tillbaka det ? Kände bara att det faktiskt är ok att inte svara upp henne på en gång och markera. Det hjälper ju inte mig. Men ändå markera att det inte kändes ok. Tror hon fick dåligt samvete. Skrev senare och svarade på ngt annat och gjorde tre ???
Kram

3 Rebecca:

skriven

Jag köpte lägenhet igår, kommer jag trivas där? :)

4 Fjäril:

skriven

Hej Es!
Min syster har stängt in sig på sitt rum och har slutat prata med oss i familjen sedan lördags. Hon varken svarar eller tittar på en när man pratar med henne. Hon undviker att gå ut från rummet när vi är i närheten för att inte stöta på oss. Vad ska man göra i en sån här situation..?

Kram

Svar: Låt henne vara, respektera hennes avstånd men lev i övrigt som vanligt, kram :)
Esmaralda

5 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag mardrömmar i natt av i börja. Så hemskt. Jag har aldrig var såna. Jag var i en mörkt rummet. Där sitter jag och såg utomjording kommer och tar mig då skriker jag.

Jag är rädd efter det men vet inte om det beror på väl vaccination idag?

Ha det bra

6 PiaS :

skriven

Hej Es,

Jag är så glad och tacksam för min Zanmi 😊🙏🏻❤️. Hon grep nog in i helgen och räddade mig och mina barn från en bilolycka 🙏🏻.
Jag hoppas hon ändå har krafter kvar. Jag strödde lite salt på henne när vi kom hem. Hennes stöd och kraft behöver jag ett tag till ❤️.

Ha en fin onsdag!

Kram PiaS

Svar: Underbart att höra Pia !! Jag tror det finns mer kraft i henne, det känns så, men just nu är hon trött så låt henne vila några dagar, kram :)
Esmaralda

7 Ingela:

skriven

Godmorgon, kul med nya talismaner, skulle vara kul att prova igen men denna gång sätter min ekonomi stopp.
För övrigt verkar jag inte vara ngn vidare talismanägare, den förra jag hade fick vara med om en hel del för att till sist tappas bort...🙈

Es, jag vill tacka för alla svar du ger här på bloggen, dag ut och dag in och vi tjatar och tjatar, ofta om samma saker, förstår inte hur du orkar men det du gör är toppen.
Även om jag vet att valen är mina och att jag kanske ofta sitter på svaret själv så är det alltid så skönt när man får ett svar, det blir en slags bekräftelse på ngt man själv tror eller anar.

Jag har ju tjatat om kärlek i flera år men nu är det ämnet liksom helt ointressant, nu är det bara jobb och boende som snurrar...
Es, om jag kontaktar chefen på arbetsplatsen jag är intresserad av, tror du att det ger ngt, har ju fått det på hjärnan och varför vet jag inte riktigt. Fick igår höra att det är lite kaos där, folk är ss och ngn får sluta, kan det vara läge att höra av sig tro?
Vill så gärna hitta ett jobb att gå till nu!

Kram Ingela

Svar: Ja, jag tror du ska höra av dig... det är något du behöver göra helt enkelt för att sedan kunna släppa, kram :)
Esmaralda

8 Shenzi:

skriven

Hejsan!
Jag e ny person här på din sida. Hittade den av en slump igår kväll.

Oj, säljer du talismaner? Vad coolt! Hoppas du säljer de flera gånger då jag inte har råd just nu?

Läste från gårdagens inlägg att man kunde ställa någon fråga och ibland svarade du, så jag tänkte ställa två frågor å hoppas du svarar, iaf på någon av dom:

1. Tänker någon på mig?
2. Ser du om jag kommer bli sjuk i Covid19?

Hoppas du svarar! 🙏
Kram Shenzi🌹

Svar: Välkommen till bloggen och vår fina bloggfamilj ! Vi är en massa människor här som bryr oss om varann och också kommenterar varandra ibland :) Jag brukar ta en kull talismaner om våren och en om hösten, så någon gång i höst bör det bli dags igen. Du har god chans att klara dig från covid ! Kram :)
Esmaralda

9 Naturvän:

skriven

Hej!

Lycka till alla som får en Talisman. Min bär jag i ett snöre runt halsen; känns bäst ha henne så nära.

Fick en ingivelse i går kväll om att läsa din bok igen; Esmaraldas seanser. Den är så spännande och intressant. Ger så mkt; speciellt när man får ta del av hur det gått för dina klienter. Ser med glädje framemot om du kommer skriva ännu en bok.

Har en fråga om hur man lämpligen hanterar obehagliga cellminnen. Vill bara lämna de bakom mig o gå vidare med stora steg. Kommer gråt men blir bra bara jag torkat tårarna. Släppa iväg det tråkiga i en bubbla upp i universum?

Soligt men kallt hos oss. Trampar iväg och köper morgon frallor hos bageriet. Idag står rengöring av altan i bokläsning på agendan hos mig.

Kram

Svar: Gamla cellminnen kommer man bäst tillrätta med under en regression... då kan man backa tillbaka och stanna i stunderna och förstå och lägga det bakom sig !!! Så gott med frukostfrallor direkt från bageriet.. kram :)
Esmaralda

10 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Tror du att jag någonsin kommer att bo i ett hus som jag äger? Eller kommer jag alltid att bo i lägenhet?

Kram

11 Mc-brud:

skriven

Morning, morning :)

Så gott för zanmisarna att få "åka hem" snart!

Min fråga idag, om du möjligtvis ser vad som väntar runt närmaste kröken för mig?

Glad lill-lördag på er! 💜


Svar: Det ser ut som om du snart kommer möta en person som gör intryck på dig.. kram :)
Esmaralda

12 Skorpan:

skriven

Får se vilka stordåd vi får läsa om i en snar framtid där Zanmisarna varit till hjälp, spännande....

De usla nätterna fortsätter o sjuk i benet blev jag också på gårdagens promenad, sviter efter måndagens skola o för mycken vikt kanske ;). Hann dock med att drömma om en massa snö, att mamma skulle bjuda mig på en kräfta, som var vakuumförpackad, o ett namn som av nån anledning nämndes i samband med det hus jag jobbar i. Pappa var också med i drömmen, kanske han var på besök!?

Blev bråttom då jag snoozade för länge o det blev att ta frukosten till jobbet, dit jag skulle tidigare pga ett möte. Kan bli en seg dag idag...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: En bra dröm som är menad att ge god energi så sug åt dig !!! Hoppas din dag bli bra och stressa inte för mycket.. kram :)
Esmaralda

13 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag visste ju jag är smart men jag är mer smart än vad jag trodde. Jag kan bara får andra tror på mig eller vad som helst. Jag borde ju var mer ärligt om allt...

Varifrån min smartaste?... jag borde var mer ärligt. Kommer jag blir bättre på det?

Ha det bra

Svar: Ja, du vill bli ärligare och det har du förutsättningar att bli och framförallt att välja när du ska vara öppen och ärlig och när du inte ska vara lika öppen, kram :)
Esmaralda

14 Jennifer:

skriven

Godmorgon finaste Esmaralda. Ser du något spännande äventyr för mig inom närmaste tiden?
Kram,
Jennifer

Svar: Snart kommer du att planera något skoj, kram :)
Esmaralda

15 Snödroppen:

skriven

Godmorgon❣️
Spännande vart dom sista Zanmisarna hamnar, hade så gärna beställt en men ekonomin räcker inte till tyvärr...😢
Sovmorgon idag och jag vaknar till strålande solsken och blå himmel, vill ha värme och härlig grönska nu, vårpirr i magen...pirrar det lite hos min gamle vän ännu eftersom han hör av sej mer nu? Tar det med ro men blir ju lite glad ändå.
Kram kram🥰

Svar: Ja han har tänkt en del på dig sista tiden, kram :)
Esmaralda

16 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Härligt med sista "släppet " Lycka till ni ivriga blivande talismanägare.

Sol och sonen kommer idag . Han ska meka flickvännens bil och när den är klar ska han börja kika på Silver Sara ! Undrar som flundran om han får igång henne igen till mig ?
Får han det så är hon numera en skattebefriad dam men alla mil har tärt hårt på henne så det blir en åka handla bil inga längre sträckor...men bättre än ingen bil alls.

Härlig Onsdag önskas !

SusannaAmalia : Sån härlig dag ni hade på landet du och EllaBella ! Det är så härligt att se när olika djur klickar Ren glädje <3

Kram Anki med flock

Svar: Nja, känns lite tveksamt kring SilverSara.. får han igång henne lär hon inte hålla så länge tyvärr.. hon verkar vilja pensionera sig och inte uträtta så mycket mer ! Kram :)
Esmaralda

17 Kristin:

skriven

Spennende med Zanmi :)

I går gikk reisen til veterinæren bra.
Festivo fikk trukket sin vonde jeksel, og nå er han helt på topp. Det er tydelig at dette var vondt for han.
Tusen takk for svaret i går. KRAM!!!

Svar: Vad skönt att Festivo blivit lagad ! Nu mår han väl.. och så skönt att resan gick bra. Kram på dig och flocken :)
Esmaralda

18 Dunegull:

skriven

Hej fina e!
Drömde om ormar, ödlor, paddor inatt. Riktigt obehagligt. Vad betyder det? Behöver jag vara orolig över ngt? Känner att jag kämpar som en dåre på jobbet men får ingen utdelning. Känner att vissa sticker knivar i ryggen. Skyller i från sig och tar inte ansvar.
För övrigt min födelsedag idag, ska ut och äta ikväll med familjen. Blir det lyckat?
Kram

Svar: Det här var en stressdröm och inga dröm som innehåller någon varning.. mer än att du ska försöka stressa lite mindre. Stort grattis på dina dag och så mysigt att äta ute med familjen.. det kommer bli bra.. kram :)
Esmaralda

19 Smöla:

skriven

Vad har jag haft för relation till min barn i tidigare liv? Känner ju av olika kärlek till dom, så undrar om det har med tidigare liv att göra?

Svar: Jag se ringen direkt, inte mer än att ni haft relationer i tidigare liv. Det krävs en seans för att jag ska kunna se mer detaljer, man får tränga ganska djupt, kram :)
Esmaralda

20 Jennifer:

skriven

Hej igen fina Esmaralda, ska denna vecka skicka iväg 30 ansökningar till praktikplats utomlands, vad är chansen att jag får positivt svar från någon av platserna?
Kram
Jennifer

21 ML :

skriven

Nu blir det livat i holken igen Es :) Men sen får du semester :) Är det bara mediala som kan känna sina talismaner? Jag tillhör ju tyvärr dom som inte märker någonting.

Drömt om ormar igen. Kryllade på marken så fick hoppa hit o dit för att komma förbi. Hoppas att det inte betyder ngt negativt.

Vad menade du Es när du sa att "det kommer en härlig verklighet snart"? :)

Lycka till idag med alla Zanmi bäbisarna :) Stor kram


Svar: Nejdå, man måste inte alls vara medial för att känna av... man behöver kanske aningen tillit och kunna släppa kontrollen lite.. kram :)
Esmaralda

22 Blåklockan:

skriven

Gomorron.
Var inne på Facebook igår. Efter ett tag lägger jag märke till att flera inlägg är daterade den
19 januari 1970.Är det fler som sett det eller håller jag på att bli tokig. Jag var vaken och spiknykter. Idag finns de inte kvar. Har du Es eller någon annan någon förklaring till vad som hände.
Kram.💕

Svar: På något sätt verkar det ha varit tekniken som strulade... er inte riktigt hur och varför... kram :)
Esmaralda

23 sussie:

skriven

Hejsan! Jag undrar om jag ska avsluta med honom jag träffat i ca 2 månader? älskar honom. Men blir osäker. vad ser du om oss? Kram

24 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Vill han det här? Och ser flytten tillsammans ut att bli av?
Kram

25 A:

skriven

Har påbörjat examensarbetet i min utbildning. Nästan så jag vill avsluta med resterande två kurserna också sen, så hela utbildningen blir klar. Jag fick ny energi av klasskamraterna även om det är på distans. Inser mer och mer hur negativt det är på mitt jobb. Vad är värt och viktigt i livet? Inte att va på ett jobb där alla är negativa. Vill jobba med glada människor. Funderar riktigt mycket hur jag ska göra här... behöver ju pengar till Australien resan, det enda kruxet 😉

Har nästan vårkänslor. Solen skiner, 15 grader varmt, jag ska fixa balkongen, älskar våren!

Kram!

26 En Ängel Med Stort hjärta :

skriven

Gomiddag kära Es!

Hoppas allt väl med dig🙏❤️

Fråga

Jag undrar om du kan se varför mina 5 duvor som återkommer år efter år plötsligt är så närgångna? Märkligt också att de är 5 eftersom de brukar jobba i par, men har förstått att det är nåt speciellt med dem🕊från i söndags o idag flyger de utanför fönstret alldeles intill o det känns som om de tittar mig rakt in i ögonen!! Vill de säga mig nåt har de nåt budskap till mig? Känner mig så orolig behöver jag vara det? Kan inte ta på detta får inget till mig! Hoppas på din hjälp käraste Es!

Kram och Kärlek
🙏☀️🌸🌺🌸🕊💞🤗🧡

Svar: Ja, nog har duvorna ett budskap men ingen varning och du ska tolka deras närvaro positivt och försök ta till dig av den goda energin som de vill förmedla, kram :)
Esmaralda

27 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något Esmaralda 🙂kommer min bror och syster investera pengar genom att shöpa lägenhet eller bil genom att ta kredit lån från arbetsplatsen innan vi åker till Bulgarien eller blir det senare under året när vi har kommit från Bulgarien 😊 du sa att det finns shans till lägenhet iår att bil kommer 😅 😅 😅

28 Mercan :

skriven

Esmaralda jag drömde att jag tar från ask Gula druvor, jag äter av dem och jag har dem i handen 😅vad betyder det Esmaralda 😓 betyder det vinst, ska jag shöpa en triss lott från 60 kr Esmaralda från presbyrån 😓😣😣😣

29 Mercan :

skriven

Esmaralda jag drömde att du har skrivit till mig "tre veckor" vad betyder det Esmaralda 😓 blir det någonting Esmaralda från euro jackpott efter eller inom tre veckor 🙂

Svar: Nej tyvärr, jag ser ingenting större i vinst på väg mot dig... det lär dröja innan tur kommer i spel, kram :)
Esmaralda

30 Mirre:

skriven

Godmorgon Es,
Vad roligt för zanmisarna att komma till sina nya ägare☺️


Es, är det en bra idé om jag tar ett steg tillbaka? Jag vill ju ha något seriöst i slutändan.. får vibben av att han också vill det men inte just nu(?). Och om vi inte vill samma i slutändan så känns det som slöseri med tid då är jag hellre själv.
Dessutom vet jag inte om han är någon som hade passat mig.. han har sidor jag gillar och andra inte lika mycket.
Dock tänker jag att mitt avståndstagande kanske tolkas som ointresse då? Jag känner att jag varit tydligt och att det är upp till honom nu.
Orkar inte heller ta detta så allvarligt.. om det är menat så kommer det väll ske oavsett..
Kram🥰💛

Svar: Ja du har varit tydlig och det är upp till honom och du gör rätt i att ta ett steg tillbaka, kram :)
Esmaralda

31 Mercan :

skriven

Esmaralda du sa att det lär dröja innan tur kommer i spel 😥ser du Esmaralda hur länge dröjer, hur många år 😥

32 Mercan :

skriven

Esmaralda jag drömde att du har skrivit till mig tre veckor 🙂 min bror spelar en rad varje vecka från internet 🤗 blir det vinst för honom om tre veckor from euro jackpott 😌 du såg inte vinst för mig men ser du Esmaralda för honom 😥

33 <3:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda ♡ så spännande med Zanmisarna.
Får se om det blir som förra gången att det blev en kvar som passar mig.
Skulle 🦋och nya passa ihop och hjälpa mig ?
Förstod E att jag blev lite besviken att hon lovat en sak och sen tar tillbaka det ? Kände bara att det faktiskt är ok att inte svara upp henne på en gång och markera. Det hjälper ju inte mig. Men ändå markera att det inte kändes ok. Tror hon fick dåligt samvete. Skrev senare och svarade på ngt annat och gjorde tre ???
Kram

34 Jennifer:

skriven

Hej igen fina Esmaralda, ska denna vecka skicka iväg 30 ansökningar till praktikplats utomlands, vad är chansen att det går vägen?
Kram
Jennifer

Svar: Chansen finns absolut, kram :)
Esmaralda

35 Mercan :

skriven

Esmaralda jag drömde att du har skrivit till mig "tre veckor" min bror spelar en rad varje vecka från internet euro jackpott 😌 blir det något från euro jackpott om tre veckor för honom 😥 😥 😥

36 Shenzi:

skriven

Tack så mycket för ditt svar å dina ord! ❤️ Kan du möjligtvis se om någon tänker på mig? Kram Shenzi 🌹

37 Skorpan:

skriven

Tack Es!

Tar åt mig energin från drömmen o som tur lade sig stressen då jag väl fick mötet överstökat.

Anki, läste lite fel i din kommentar o fick det till att "sonen ska smeka flickvännen", va, nej det kan det väl inte stå o det gjorde det ju inte heller ;D.

Åh milde himmel tror jag håller på att gå upp i limningarna pga all sorts brister ;D... Jösses...
Kram Skorpan

38 Iomne:

skriven

Startade min blogg för några dagar sedan och i samband med det ramlade jag in på din, så jag tror jag borde ställa en fråga.

Jag blev nyligen av med jobben och är nygravid. Har du några råd jag borde ha med mig längst vägen?

Svar: Saker och ting kommer lösa sig.. stressa inte... och välkommen till bloggen & vår goa bloggfamilj :) Kram
Esmaralda

39 Liz:

skriven

Det var tråkigt. Ingen talisman ville till mig denna gången. Men tack för att du snabbt swishade tillbaka pengarna Ez. Jag får hoppas på bättre tur till hösten och nästa kull. Kram

Svar: Håller tummarna att du ska ha större tur nästa gång. Kram :)
Esmaralda

40 ÖlÄrGott:

skriven

Då har man blivit talismanägare för första gången. Syrrans talisman gjorde stora ting så nu hoppas jag för egen del.

Svar: Lycka till med din Zanmi, hon kommer snart, kram :)
Esmaralda

41 Shenzi:

skriven

Hej igen!
Ser du möjligtvis om någon kille tänker på mig?
Kram Shenzi🌹

Svar: Ja det ser ut som om en ganska blond kille tänker på dig ibland men jag ser ingenting mer detaljerat, kram:)
Esmaralda

42 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du någonting Esmaralda om min bror och syster kommer att ta kredit lån från arbetsplatsen och shöper lägenhet eller bil innan vi åker till Bulgarien eller blir det senare under året Esmaralda 🙂

43 ML :

skriven

Tack för förklaring. Tycker att det är så kul när folk berättar att de surrar och vibrerar och jag förstår ingenting:) Har försökt känna in men inte lyckats. Får försöka igen.

Ser du något om vad som väntar runt närmaste hörnet för mig?

Kram på dig!

44 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du Esmaralda om min bror kommer att shöpa lägenhet i slutet av året efter att ha rest till Bulgarien 😊 du sa att det finns shans till lägenhet iår 😌 tack så mycket söta Esmaralda 🤗

45 Shenzi:

skriven

Oj!😱 Undra vem det kan vara 🤔 du kan möjligtvis inte se om det e någon ja kanske vet vem killen ifråga e? Undra var han har sett mig? 🤔 Kram Shenzi🌹

46 Shenzi:

skriven

Oj!😱 Undra vem det kan vara 🤔 du kan möjligtvis inte se om det e någon ja kanske vet vem killen ifråga e? Undra var han har sett mig? 🤔 Kram Shenzi🌹

47 Camilla:

skriven

Och då var dom bara 5 st kvar som säkert redan fått nya ägare. Vad ska du göra när allt är över? Pusta ut i soffan kanske😀

Karln har inte hört av sig som du trodde så han måste ha ångrat sig. Önskar han att jag ska höra av mig? ( kommer ej ske )

Äntligen lite sol och värme igen efter några antarktiska dagar. Kanske ni har samma. Må så gott och kram.

48 Anki:

skriven

Tack för svar Es 💕
Får ha Silver Sara som en liten kom igång bil Ska provsitta andra bilmärken .

Skorpis! Hahaha du har då bara en sak på hjärnan😜Hoppas så din drömprins dyker upp snart 💕

ML ! Min Björn sa alltid Drömmer man om orm så kommer det pengar! Jag kyckas aldrig drömma om ormar haha
Kraam Anki ned fkick

49 susanne:

skriven

Hejsan! Jag undrar om jag ska avsluta med honom jag träffat i ca 2 månader? älskar honom. Men blir osäker. vad ser du om oss? Kram

50 <3:

skriven

Är det en god idé att anlita MB om placeringar och råd?
Han har hjälpt A kompis mycket.
Kram

51 AnnaK:

skriven

Finns det någon/några som tänker lite extra på mig eller tycker jag är intressant?

Oviktigt men det livar kanske upp eländet lite 😄

Kram 🤗

52 Vitlilja :

skriven

Jag känner mig så känslomässigt mörbultad av den här situationen. Som att jag inte längre vet var jag ska hämta kraften ifrån. Kommer det bli bättre?

53 Ghostwriter :

skriven

Är det dax/rätt tillfälle att berätta att jag är sjuk? Jag nämnde inte det för att
1. Det är inte alltid relevant och inte alltid något som andra märker ändå
2. Jag känner behov av att ”ljuga” eller helt enkelt inte låtsas om det, för att jag fått väldigt mycket skit av sanningen. Jag är ärlig om det ibland och ibland är jag tyst.

Men idag hände något med mig som brukar ske i början, och förut har jag tolkat det som att jag är värdelös och inte på rätt ställe. Idag insåg jag då att det upprepar sig bara för jag är ju sjuk. Förevigt. Tills döden skiljer oss åt. Och jag förstod inte detta inann att det är ”därför känslan kommer”. Jag förknippar det med negativt förut. Nu insåg jag.


Så jag undrar om det kan vara dax och berätta. Även fast det kanske indirekt inte blir en förändring så kanske den här perfektionist-sidan försvinner av lig... att jag kan vara mer jag denna gång fullt ut



Stor kram

54 stm:

skriven

Hej!
kommer M ta kontakt med mig via nätet? har gett en hint att jag är lite intresserad.
kram!

55 Dahlia:

skriven

Lycka till säger jag till er som fått era Zanmi, själv står jag tyvärr över denna gång, känner inte riktigt att jag har någon vettig uppgift till en, så bättre att någon som behöver dem mer får en! :)

Es ser du om vi träffas nu i helgen som vi sagts, kan du se möjligheten om det kan ske något mer mellan oss då? Man är ju nyfiken ;)

Tack!

56 Fjärilen :

skriven

Mycket som händer nu. nätdejtingen ???, vad tror du blir det någon fortsättning på jobbet efter mitt vikariat???

57 Jossan :

skriven

Hemma efter en lång och dryg dag. Hela dagen har spenderats ute.
Jag vill bli vaccinerad nu..
bör man oroa sig nu för alla andra nya virus? Ska iallafall testa mig igen.. jag orkar inte med detta mer..

Saknar T.. vill att han ska komma hem :(

Kram

58 M:

skriven

Lite snack om någon tänker på en för sånt vet man ju aldrig. Tror absolut inte att någon kille tänker på mig. Eller hur Es? :0

Vet inte vad som hänt men jag har noll "hopp" om kärleken. Förut hade jag i alla fall någon procent men nu är det verkligen nada hur jag än försöker tänka. Spännande att det har blivit så men så är det och är inget jag kan tvinga fram. Lever vidare ändå :0 Kramelikram

59 Livsturisten:

skriven

Det är helt galet vilken känsla jag har för dessa "zanmisar", känner så att jag borde köpa en men inte kan prioritera det ännu. O faktum är att jag inte ens vet vilka 3 saker jag skulle vilja att den hjälpte mig med. Möjligen min hälsa men resten borde jag bara vara nöjd med i livet. Även om inte allt är prefekt har jag ju planer som jag följer o jobbar på i livet. Men jag känner en otrolig dragningskraft till de små starka talismanerna. Aldrig känt nåt liknande. Kommer med spänning följa deras vägar som ägarna förhoppningsvis delar med sig av. Tror just dessa har en enorm kraft. Kram

60 Rädd:

skriven

Hej E!

Ska jag bara skicka iväg själva dokumentet eller ska jag även skicka med arbetsdokument som jag gjort under tiden? Blir de nöjda med resultatet?

Kram och kärlek.

61 F:

skriven

Hej esmeralda undrar om du ser något roligt på väg in i mitt liv kram

62 Susan:

skriven

Läste detta antagligen för sent så alla har väl funnit nya ägare, får va lite mer vaken nästa gång… har prövat en tidigare men jag vet inte om den gjorde som jag önskat men jag lever på hoppet så jag prövar gärna igen ngn gång😉

Kram

63 H:

skriven

Hej Es

Vad har min blivande för utseende?
Kram

64 Misstjejen:

skriven

Hej

Idag har jag tar vaccin. Det var inte så ont som tror och allt men insåg så ju jag får lite ont i armen. Jag ska tala för dom om hur jag mår imorgon.

Men kommer jag var frisk och en starkt kvinna!

Lite märkligt att före vaccinet var jag fega men när jag sitter mig och ska få spruta som vaccinet mig. Då är jag modigaste och tuffaste i världen i den stunden. Så hur kan det blir så?

Efter fick jag känna av närvarande av änglar runt mig.

Jag hoppad att jag mår bra imorgon ändå

Ha det bra

65 Ninis:

skriven

Hej fina Es
Jag är nyseparerade och har haft en fling innan separation, avslutad i samband med separation och funderar på om det finns en framtid för mig och min fling i framtiden?

66 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss 😊

67 Fjäril:

skriven

Hej,
har du tips på var jag kan träffa ny potentiell pojkvän eller vänner i övrigt? Befinner mig inte riktigt i kontexter där jag träffar folk då jag jobbar hemifrån så känns lite utmanande.. skulle gärna vilja planera en rolig sommar också, men känns inte så kul att planera att göra alla saker själv..
Kram

68 Hon:

skriven

Har ångest över jobbet.. Borde jag ta initiativ till diskussion angående tidsplanen? Känns som att det har gått åt pipan och känns som att det är svårt att komma i mål pga oerfarenhet och ingen tillgång till ordentlig kontorsplats..
Kram

69 Susanne :

skriven

Finns de kvar? Vill ngn komma till mig? Jag vill ha ett nytt jobb.

70 Dunegull:

skriven

Tack fina du för svaret!
Hade en mysig kväll idag med familjen ❤️

71 L:

skriven

Hej varför drömde jag att blixten slog ner i min grannes uterum och att det började brinna mycket, har senaste dagarna även drömt om att någon har blivit mördad i drömmen och vaknat med en riktig olustig känsla i kroppen, jag har även drömt att jag har stått vid ett fönster på övervåningen av vårat hus och sett folk ovanifrån, brukar ofta drömma men dessa drömmar har varit så tydliga


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: