VÄLKOMNA HEM TILL MIG.....

Välkomna hem till mig !

Jag bjuder hem alla i bloggfamiljen på änglafest den 1/5 klockan 18.00

Temat är änglar och du måste vara utklädd till just ängel.

Själv funderar jag på att vara ängeln Gabriel.

MG vill ha stora vingar och kunna flyga så jag fnular på en liten motor som kan få  honom att lyfta.

 

Tänk så vacker min strand blir när det vimlar av  änglar i alla former och skepnader.

Vi grillar kottar och granskott och sjunger andliga sånger.  Och så dansar vi ängladanser naturligtvis, över stock och sten.

  Vi ska gå lite green tänker jag och  vi  blandar grogg på havsvatten med hemkörd vodka, rödbetssaft och så garnerar vi med psykedelsik tång. Underbara havsdrinkar.

Alla är välkomna !!

 

 

( april april 😂)

 

 

Morgonens  frukostbricka till mamma.. som ju är på besök över påsken och bor i gäststugan.
Kaffe & morgontidning är det viktigaste !
En enkel frukost var beställningen så här innnan påskbordets fröjder.
 
Hon har ju fått sina två vaccinationer och skulle kunna komma in  till oss och äta frukost men hon tycker det är mysigt med "frukost på rummet"  och att sitta i pyjamas, dricka kaffe och  läsa tidningen !! Sen äter vi ju lunch och middag tillsammans !
Men först gemensam morgongympa !
 
Hon hälsar så gott till er alla och skickar stor kram.💖

 

1 AnnaK:

skriven

Den var bra 😂

Nu har jag igen missat något tillfälligt trevligt iaf pga att jag inte tar mig vidare i livet. Känns som att jag aldrig kommer till skott. Verkar det dröja jättelänge innan jag lämnar detta förhållande? Är jag pensionär då?

Kram 🤗

Svar: Du lämnar men jag ser inte när.. detta verkar vara helt upp till dig själv, kram :)
Esmaralda

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag märks ju alla tror för mycket på mig. Har jag snackar för mycket om allt? Även om något är inte sanningen eller något är sanningen.

Jag vet att jag ska var stolt över hur duktigt jag är på att snacka och kan tar över plats och allt.

Men varifrån såna som jag fick?

Tror för mycket på mig som något jag har tänker på också...




Ha det bra

3 susanne:

skriven

Hej Esmaralda! Vad roligt det lät med änglafest.

Jag undrar om du han jag träffat kommer öppna sig med sina känslor för mig. Tycker han om mig på riktigt. Kommer vi få en framtid tillsammans? Kramar

4 Heart:

skriven

Hahaha! 🤪

Godmorgon Esmeralda, har du
nåt budskap ifrån andra sidan angående detta:
Blommor och örter, är jag på rätt väg? blir det bättre nångång?

5 Maria :

skriven

Hej
Vilket kul skämt 😁😂
Så mysigt att ha mamma på besök, toppen med gäststuga på tomten. Det har jag alltid velat ha ocå. Få se om det kan bli möjlighet nån gång. Nu står påsken för dörren och jag har påsklov t om 😀⭐️🐣 så skönt det ska bli men först en dag nu i skolan där vi ska bli bjudna på påsklunch.
Ska gratta syrran oxå som fyller år just idag 🥰 hihi
Ser du något om kärlek för min del? Är A seriös med mig?
Kram 🧡🐣

Svar: A är nog seriös på sitt eget sätt men tveksamt om han är rätt för dig, du får själv känna in, kram :)
Esmaralda

6 Naturvän:

skriven

Hej!

Ha, Ha, der var ett bra första aprilskämt, fick läsa 2 ggr innan 25 öringen föll ner!

Tack igen för receptet på lammryggen, blev fantastiskt gott, blev en variant av bog , de hade inte rygg. Den här middagen skall vi njuta av idag.

I dag skall jag anmäla mitt intresse för att vaccineras med Astra Seneca hos husläkaren, det krävs när du befinner dig i vissa åldersgrupper, kan bara hoppas man får vaccinet snart.

Har jag tur kommer mitt miniväxthus idag och här skall sättas ut tomat och bönplantor.

Först en lång joggingtur utmed stranden, det gör gott!

Kram ha en fin skärtorsdag och hälsa fina mamma!

Svar: Jaha, jag trodde bara man fick ta det vaccin man tilldelades, att man inte hade något att säga till om ! Kram :)
Esmaralda

7 Lotta S:

skriven

Äsch, jag gick på det först, men förstod inte riktigt hur det skulle gå till!
Es, ser du något babybesked snart för brorsan och hans sambo?

Svar: Besked kommer.. känns inte som om det är så långt bort, kram :)
Esmaralda

8 Ghostwriter :

skriven

Mår min extrapappa bra i sin relation och överlag?
Jag börjar undra för vi pratar inte som vi brukar, han ringer eller skriver inte först längre och förstår så klart att saker går i perioder....





Kram till er också!
Hoppas morgongympan gick väl



Svar: Känns som om han är i en svacka just nu... kram :)
Esmaralda

9 sth:

skriven

Hej!

kommer M höra av sig nu under helgen? blivit så kall mot mig och jag förstår inte varför. han va så go hela helgen.
Kram!

10 Hanna:

skriven

Va, jag tänkte väl...🤪

Glad påsk allihop🐥

Kram

11 Jennifer:

skriven

Godmorgon finaste Esmaralda. Tack för svaret igår. Det verkar nästan som om sjukdomen blossar upp i skov? Hoppas att det lugnar sig snart. Jag behöver egentligen få vila kroppen en längre tid, ser det ut att finnas en sådan möjlighet för mig?
Att leva med ständig värk tar verkligen på krafterna.
Kram,
Jennifer

12 Skorpan:

skriven

Tack för inbjudan, jag kommer gärna o är den ängel som klär sig i svart ;). Menyn behöver nog lite tänkas över... Ser framemot att träffa alla änglar då :D...

Mysigt för mamma att ha dig som rår om henne Es o förstår att hon gärna intar frukost på rummet :). Tänk att hon redan fått bägge vaccinationerna, här går deät himla långsamt med dem. Mysigt ni ska ha o nu kan ni ju umgås mycket friare än på jul t ex, kul :).

Kort dag idag, som skulle ha varit mycket lugn om inte vissa, som skulle ha varit på distans, dykt upp o dessutom sitter o hostar där i sin ända av korridoren, grr. Hade lite på känn att nån va på plats där jag kom gående o visst hade jag rätt. Det som står skrivet håller inte, så är det gällande den häär personen...

Fint väder o jag orkar kanske vara lite mer aktiv? Kollade in cykelstråket igår där jag satt i tåget o det såg relativt sandfritt ut, blir nog cykel nästa vecka då. O det b3hövs, ser ju ut som nåt som nån släpat in, fet o äcklig :(. Det är ett stort projekt som behöver påbörjas o det vete f*n om jag har orken o resurserna att få mig på rätt köl, en kork flyter ju bra men har ingen köl, ja det lär nog vara svårt. Kan det lyckas Es? Suck att en alltid ska släppa sig o djupare o djupare i dyn... Sorry för negativiteten o tjatet.

Ja det är iaf torsdag o snart ledigt :).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ibland har folk svårt att ta till sig information !
Visst kan du lyckas med det du vill uppnå, och du kan vara väldigt envis om du bara bestämmer dig.... kram :)
Esmaralda

13 F:

skriven

😂😂😂 det var ett bra april skämt den gick jag på 😅 har känt oro den sista tiden och det är jobbigt , ser du om oron släpper snart ?

Svar: Det kommer släppa, sakta men säkert, kram :)
Esmaralda

14 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Hahaha april april .Fast groggen lät väldigt spännande ;-)

Frukost på sängen ..härligt .Så underbart att du kan skämma bort mamma lite <3
Vässa kvastarna och njut av påskens inträde .

Härlig Skärtorsdag önskas !
Krama mamma tillbaka !

Kram Anki med flock

Svar: Ja, vi trimmar kvastarna för fullt här :) Kram :)
Esmaralda

15 Läroliv:

skriven

Hahaha, ja april, april och Glad Påsk till dig Ezmaralda, din man och din goa mamma och alla här på bloggen. Eftersom min favvoklänning är svart hade jag nog kommit med svarta vingar till den. Änglar finns i alla färger tror jag.

Ha en fin helg alla.

KRAM

Svar: Ja, nog finns änglar i alla färger :) kram o glad påsk till dig från oss alla :)
Esmaralda

16 Kristin:

skriven

God Påske til dere alle, og spesielt til deg, din mamma og MG, kjære Esmaralda.
Ja, dette var en herlig aprilsnarr :) i disse coronatider.
Ja, du, tenk så moro dette hadde vært!!!! Bare tanken ga et glimt av en herlig opplevelse fra forna da`r!
Jeg føler meg helt fin etter vaksinen, så dine ord stemte på en prikk. Nå tror og håper jeg at det ikke blir noen reaksjon.
Jeg må jo fortelle litt om min gale lille Virus. Snøen blir mer og mer borte i hagen, til Virus sin glede, for nå er det mye å finne av røtter og skit. Dette resulterte en ny natt (hadde et par slike for ikke lenge siden), hvor vi var oppe 3 ganger. Han toppet det hele med å spy til morgenen i dag. Men, han er heldigvis sulten, så han får nok ikke i seg farlige ting. Hadde håpet at han skulle gi seg med dette nå, men det tar sin tid. Kanskje han tror han er sau.
Uansett, en herlig hund er han, men nattesøvnen min blir det så som så med innimellom.
Ønsker deg en fin dag sammen med din familie. KRAM!!!

Svar: Ja, det är en krävande liten rackare, din Virus... han gör saker och ting på sitt eget sätt... men lär med tiden vad som är bäst för honom själv !! Hälsningar från oss alla till dig och de dina :) Kram
Esmaralda

17 Dunegull:

skriven

Haha börja se bilder framför mig. Riktigt kul grej ändå 😉

Har en fråga som du kanske kan hjälpa mig med. Min hund vägrar gå in i några rum om jag inte följer med henne. Hon stannar lixom vid tröskeln och har alltid gjort. Hon är annars väldigt trygg i hus och trädgård och går in och ut som hon vill. Men just typ sovrummen. Aldrig att hon går in där utan mig. Vad beror detta på? Ser hon ngt eller vad gör henne rädd?

Kram och Glad Påsk

Svar: Hon känner nog mer att sovrummen är dina domäner och hon är mycket finkänslig och artig och vill inte gå dit utan att vara inbjuden, något övernaturligt ser jag inte, kram :)
Esmaralda

18 Helena Ir:

skriven

Hmm, där lurade du mig en liten stund, och fick inte ihop det i Corona tider, en hesling? Och vad skulle jag sätta på mig.. nja, lite svårt just nu.. och den där groggen lät ju mindre god :)

Jag hjälpte en nära anhörig med betydelsen av hennes dröm, drömmen var så här.. att hon begravde en man i en metallåda och lämnade den och gick! (Drömmen kändes otäck och skrämmande)
Jag sa så här: Drömmen handlar om dig, du känner dig instängd,fångad, och lämnar och går vidare.
Vad tror du Esmaralda? För mig känns det logiskt!

Önskar dig och din mamma en fin dag, mysigt!

Kram

Svar: Bra och helt rätt tolkning, kram :)
Esmaralda

19 Hon:

skriven

Hej!
Ser det ut som en bra idé att på eget initiativ bjuda in till möte för att presentera det som jag gjort hittills? Eller borde jag ha lite is i magen..
Kram

Svar: Kanske ha is i magen ett litet tag till, sedan är det dags, kram :)
Esmaralda

20 Maria:

skriven

Hahaha, när jag läste att du skulle skaffa en motor till MG, då började jag fundera... WHAT?! :D


Svar: Ha ha ha :) Han skulle nog älska att flyga :) Kram :)
Esmaralda

21 Kvinnan :

skriven

Hej esmeralda undrar om du ser hur det kommer att gå med den nya killen som har börjat hos oss? Kommer han vara den som kommer att göra ett bra jobb ?

22 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Jobbsökandet tär ganska mycket. Får avslag efter avslag, nej efter nej. Inte en enda intervju. Jag hoppas verkligen att det vänder. Det tär på självkänsla och humöret. Ser du fortfarande att det dyker upp något? Tack!

23 Tekla:

skriven

Nämen det där lite inte dumt alls. :) Skulle säkert bli många änglar där på stranden och mysigt skulle vi ha det.

Jag funderar om du kan se något om min väninna sedan barndomen. Vi har alltid haft bra kontakt men inte setts så ofta då hon bor runt Medelhavet. Vi har skrivit några få mejl och nu visar det sig att hon flyttat till grannlandet! Och det sedan flera år. Kan du se varför hon inte berättat det för mig. Dessutom är hon gift. Det har hon inte berättat heller. Jag trodde vi var vänner. För mig är det obegripligt varför man gör så. Jag skulle inte alls vara missunnsam utan glad för hennes skull. Vad handlar detta om?

Kram och Glad Påsk! Och pussa på MB också! <3

Svar: Får en känsla av att någonting sker i hennes liv som hon inte mår så bra över.... har inte med dig eller er vänskap att göra men känns lite oroande, kram :)
Esmaralda

24 2021:

skriven

Ser du mig i ett annat land under vintern?

Kram

25 Solstjärnan:

skriven

Änglafest hade varit något😊.
1a april o många blir lurade eller lurar😊

Så roligt med mamma-besök i stugan😊Hon njuter nog av både sällskap och att hon blir bortskämd av allt gott o trevligt ni gör tillsammans 😊

Bra att ni varvar om med motion och mat😊
Ni ska ha en fin påsk!😊

Kram Solstjärnan ⭐

Svar: Tack och ha du också en fin påsk, kram :)
Esmaralda

26 ???:

skriven

Ha ha..Ja gudars vilken syn med hela bloggfamiljen svävandes omkring på stranden..och Mg med.

Men insåg ju direkt aha...den 1a April idag och festen 1a maj...hmm! Men jätteskoj prank.

Hur ska jag göra Es om nu någonting alls vill säga.. mötte på hAn innan jul i fjol och vi har setts några ggr nu ..gillar ju han och allt detdära. Alltid kännts bra med allt men äNdå kan inte låta bli att tänka på alltså vad vill han, Tänker han på mig eller har han tankar på någon annan nu när vi inte setts på ett tag? Så alltid jag som hört av mig till han aldrig tvärtom. Vad tror du , hör han av sig?

Kram och buskul 1a april alla!

Svar: Lyckligast av alla tror jag MG varit om han kunnat flyga fram :) Känns som att han hör av sig, kram :)
Esmaralda

27 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du vilken månad kommer min bror och syster ta kredit från arbetsplatsen för att shöpa lägenhet eller bil 😊 Ser du Esmaralda om det blir innan vi åker till Bulgarien 😊 ska vi åka med den nya bilen till Bulgarien Esmaralda eller Ser du flyg resa 🤔

28 Fjärilen :

skriven

Åh hade sett framemot änglafesten, tänk att få träffa alla i bloggen , så roligt och intressanta möten det blivit. Ja Påsken bjuder väl på ensamhet som alla dagar i dessa tider vi lever i nu? Längtar så efter all gemenskap , som vi alla vill mer eller mindre. Kärleken väntar jag oxå få uppleva....Snart ❤ kram o Glad Påsk 🐓

Svar: Ja, en sådan fest hade varit kul på riktigt :) Kärleken kommer... även om jag förstår att det är drygt att vänta.. kram :)
Esmaralda

29 CA :

skriven

Hej
Jag gick på den, tänkte storhealing utklädd till ängel :o).
Glad påsk
Kram

Svar: Eller hur !!!!!!! Kram o glad påsk :)
Esmaralda

30 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Envis, jag, varifrån kommer detta? Mamma brukar också säga att jag är det o jag känner inte alls igen mig!?
Kram Skorpan

31 Silvertassen:

skriven

Kära Es!
Hur många killar kommer jag vara i ett förhållande med innan jag möter min stora kärlek - mer än två? Vad ser du? Kram ❤️

32 Kvinnan :

skriven

Hej esmeralda undrar om du ser hur det kommer att gå med den nya killen som har börjat hos ? Är han rätt kille för jobbet ?

33 Smulan:

skriven

Vad mysigt, här blev påsken inställd, snubblade på upplopet och hela familjen i karantän. Så less men det blir nog bra ändå...

Svar: Trist, men visst blir det bra ändå, kram :)
Esmaralda

34 Mercan :

skriven

Esmaralda du hade skrivit att vi ska åka till Bulgarien när vaccinationerna kommit igång 🙂 då förstår jag att vi ska åka med ny bil inte resa med flyg 😊 du sa att bil kommer och finns shans till lägenhet iår 😌 tack så mycket söta Esmaralda 🤗

35 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Jobbsökandet tär ganska mycket. Får avslag efter avslag, nej efter nej. Inte en enda intervju. Jag hoppas verkligen att det vänder. Det tär på självkänsla och humöret. Ser du fortfarande att det dyker upp något? Tack!

36 W:

skriven

😂, dock en fin idé med änglafest 👍

Nu blir det Blåkulla så glad påsk till alla och envar 🙏🍀🌹

Kram 🌺

37 Chatrine:

skriven

Haha, jag gick på den med hull och hår. Det lät bara mysigt med allt vad du hade skrivit ihop idag du Ez.

Har du någon liten uppdatering till mig om min närmsta framtid? Så här mycket jobb som de senaste tio åren har inneburit ska det väl inte vara för resten av livet? Jag hinner ju inte ens med ett privatliv.

Kram Chatrine

Svar: Ha ha ha, ja det HADE ju varit mysigt om det vore på riktigt :) Det kommer stabilisera sig med jobbet och bli mer normalt.. kram :)
Esmaralda

38 M:

skriven

Jag var beredd så gick inte på den :)

Så mysigt mamma har det i stugan. Skönt att hon har fått båda sprutorna och mår bra! Kan ni träffa reaten av familjen utomhus för påskfirande?

Mitt jobb blev ju förlängt året ut så en liten påskpresent kanske :)

Då var det påsk och jag gillar ju inte högtider och samma är det med brosan. Mamma försöker i alla fall med påsken som hon gillar mest men vi är lika ointresserade varje år :) Hur ska detta gå med min kärlek Es? Är han sådan som gillar att fira?

Glad Påsk och stora kramen till er!



Svar: Vi ska ses en stund utomhus hos dottern i skogen... hon har regnskydd nämligen :) Härligt att ditt jobb blev förlängt ! Kram :)
Esmaralda

39 Easter bunny:

skriven

Hej Ez, blir det glädjande nyheter för mig i vår/sommar?🙏🏻🙏🏻🌼🌼☀️☀️

40 Läroliv:

skriven

Och skulle ha varit en riktigt stor Påskkram till den lille fyrbente Klimpen såklart.

KRAM

Svar: Och han påskkramar tillbax :)
Esmaralda

41 Naturvän:

skriven

Godmiddag!

Här har man infört nya regler ang astra seneca vaccin, allmänt skall du vara över 60, men är du under 60 kan du efter samtal med läkare och egen önskan bli vaccinerad med Astra. I bland avbokar folk tid när de får besked att det är astra de får och då blir där vaccin över, därför kan man sätta sig på väntelista, annars blir vaccinet för gammalt.

Vet inte hur de resonerar som avbokar tider, vad jag vet kan man inte välja.

Kram

Svar: Ja, herregud, det är rätt komplicerat det hela !! Kram :)
Esmaralda

42 Vitlilja :

skriven

Om kärleken är på väg och det finns ju detta med ”när tiden är rätt” eller när det är meningen att hända ur ett större perspektiv. Kan en önskan till talismanen då ändå påverka detta eller påskynda? Eller kan de påverka det som redan är förutbestämt?

43 Helena Ir:

skriven

Tack snälla :)
Kram

44 Mandarin:

skriven

Det var en fin änglafest!
Esmaralda hur ser det ut för mig fram över? Jag håller på att landa efter de senaste veckornas turbulens. Kommer jag att må bättre nu? Är jag fortfarande på rätt väg gällande bättre hälsa? 🙂Kram och glad påsk! Mysigt med din mamma i gäststugan.

Svar: Ja, det vänder och du kommer må bättre, satsa på sådant som ger dig god energi, kram :)
Esmaralda

45 Veronika:

skriven

Tack för inbjudan. Det skulle vara fantastiskt att medverka på "riktigt."

Undrar över min sons framtida arbete. (47 år)
Han har studerat nästan hela sitt liv, men ännu inte kommit igång. Nu är det Corona-tider och då blir det förmodligen ännu svårare.
Undrande Moder

Kram till Dig!

Svar: Ja, nog hade det varit roligt :) Ja, Corona har ju satt en käpp i hjulet och gjort att saker och ting blivit fördröjt.. men han kommer igång så småningom... kram :)
Esmaralda

46 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du om min bror och syster kommer att ta kredit lån från arbetsplatsen och shöpa bil 🙂 Ser du Esmaralda om vi ska åka till Bulgarien med bilen Esmaralda 🙂 Du såg att det kommer tillfälle för lägenhet för min bror Esmaralda iår 😊 ♥️ 🤗 😘 ❤️ Blir det senare under året 🙂 tack så mycket söta Esmaralda 🤗 😘 ❤️

47 Silvertassen:

skriven

Kära Es!
Hur många killar kommer jag vara i ett förhållande med innan jag möter min stora kärlek - mer än två? Vad ser du? Kram ❤️

48 M:

skriven

Ja regnskydd behövs verkligen i detta land! :) Får du vara ledig eller blir det lite jobb trots påsken? Zanmisarna borde väl anlända snart. Hoppas att allt gått bra för dem!

Ja kul med jobbet! Vill komma igång men det går ju i snigelfart .... Hoppas att jag kommer att trivas!

Cyklade förbi platsen där jag mötte Huskeyn med de olika ögonen för några månader sedan. Vi hade båda fel Es om att dens meddelande till mig var att kärleken var nära. Så fel det kan bli ibland :)

Kram!

49 Anna:

skriven

april, april!

slutar det med ivf försök el lyckas det naturligt?

50 Barbro:

skriven

Hej Esmaralda !

Kommer pappa att klara av detta? Just nu känns det mer som att det är risk för begravning än flytt till ett äldreboende. Då hans hälsa rasat totalt sista veckorna.

Och kommer jag att orka? Känns som all min kraft är borta nu.

Kram
Barbro

Svar: Pappa mår inte bra och det kan tänkas att han inte riktigt repar sig igen... du orkar, det vet jag att du gör men du ska ta hand om dig, det är viktigt, prata med de människor du har tillit till och ta emot den hjälp de vill ge dig. Ensam är inte alltid stark, kram :)
Esmaralda

51 Soffan:

skriven

Ha ha du må vara tokig, men SÅ
PASS.. 💕😜

Hoppas mor din gjort sig hemmastadd..! Och kan tänkas vilja kika in på bloggen snart..

Äntligen vankas ledighet.. iskall öl och brillor på ute i vårvädret blir det strax..!

Vad tror du Es, ok odds att hon vill ses nästa vecka..? Skrev och föreslog..

Stor påskkram..!!

Svar: En iskall bajer, så gott :) Goda odds att hon vill ses, kram :)
Esmaralda

52 AnnaK:

skriven

Tack för svar! Känns hopplöst dock. Vet inte vad som ska till för att jag ska våga egentligen.

Kram 🤗

53 21:

skriven

Hej

Försökte hon sänka mig eller vad var hennes tanke bakom det?
Kram

Svar: Jag tror inte hon hade så mycket tankar alls, varken på ena eller andra hållet, kram :)
Esmaralda

54 Bbv:

skriven

Hej

Kommer jag gilla den lägenheten som jag funderar gå på visning?

55 Vitlilja :

skriven

Hur stor chans tror du det är att mitt nästa förhållande är min soulmate?

56 Anonym:

skriven

Är attraktionen borta från hans sida ?
Kanske blir såhär när man varit ett par ett tag att man inte ligger med varandra som i början 🙈

Svar: Jag tror attraktionen från hans sida finns kvar, kram :)
Esmaralda

57 Camilla:

skriven

Bra 1 April skämt men nog hade det varit roligt med en sådan fest för oss alla🙂 Påsken blir lugn även i år. Är lite som lugnet före stormen här då barnbarnets mamma får besked från sonens advokat efter påsk att de yrkar på ensam vårdnad och stämmer henne för umgängessabotage. Trots deras delad vårdnad så har hon hållit dottern ifrån honom och det är ett brott. Det enda han har gjort är att han valde att leva med sin stora kärlek och det var då helvetet började. Mamman straffar honom för det genom att använda dottern så nu måste vi ta det här till rättegång för dottern och hans skull. Hoppas verkligen att det blir konsekvenser för hennes handlande nu!

Några tankar hos mannen såhär i påsktider? Känns inte som att han är speciellt lycklig.

En riktigt Glad Påsk till dig och dina nära och kära Es. Och till bloggfamiljen. Kram

Svar: Ja det blir en tuff tid, men det ser ut som om det kommer lösa sig bra... kram :)
Esmaralda

58 Lotta:

skriven

Hahaha, det var roligt. Inte så lätt att klä ut sig till ängel. Vilken syn det hade varit och en rejäl magsjuka efter drinkarna och MG som flyger runt :)))))))

Fint väder idag äntligen. Två intervjuer som gick bra. Ser du om min ekonomiska situation löser sig innan sommaren. Oron är stor och hoppas på ett jobb nu. Känns som jag är nära nu och behöver bara den sista lilla turen för att de ska välja mig. ????

Kram L


Svar: Ja, du är nära nu, absolut och jobb bör komma snart, kram :)
Esmaralda

59 Hon:

skriven

Hej,
Finns chansen för mej att träffa den rätte, alltså min soulmate, fastän jag inte känner mig hundra procent mig själv eller lycklig? Eller hur kan man/jag skynda på processen?
Kram

60 <3:

skriven

Vill hon ha min hjälp, är det därför hon skriver eller vill hon bara umgås?

61 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

För en 100 dels sekund kände jag obeskrivlig lycka 😂
Tills hjärnan ropade 1 april.
MG skulle dock vara den sötaste ängeln även om han skulle kunna liknas vid Karlsson på taket 😁😉

Jag minns Jönsson. Minns att jag fick en känsla att något hänt då bloggen dröjde.

Glad Påsk till mamma.. Och dig trots ditt lumpna aprilskämt 😘❤️

Kjam

Svar: Kram :)
Esmaralda

62 Mamman som varit med från början :

skriven

Nämen hihihi 😅 jag gick nästan på det från början även om festen lät konstigare och konstigare ju mer jag läste 😅 men jag hade gärna stått ut med en märklig fest för att få träffa dig och bloggläsarna 🥰 men håll kvar i idén Esmaralda så kanske det blir en fest så småningom trots allt 🥰🤗

Svar: Ha ha ha, ja om inte annat så hade det varit en syn med MG som flyger fram och jag som ståtar som ärkeängeln :) Och vem vet.. inte omöjligt att det så småningom kan bli någon form av strandfest :) Kram
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: